eitaa logo
مشکات اهل بیت (ع)
1.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
854 ویدیو
43 فایل
✅ کانال رسمی ▫️نظرات قرآنی ▫️نظرات فقهی ▫️نظرات تاریخی ▫ ️دیدگاهها ◾️سیدحسین موسوی زنجانی 👈 برای عضویت کلیک کنید 🔻🔻 کانال مشکات در ایتا..👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit ارتباط با ادمین @S_A_M15511348
مشاهده در ایتا
دانلود
14.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ کودک، تحت تأثیر بیهوشی، با امام مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) صحبت می کند ... انا شیعتُکَ یا مهدی ... مهدی ... مهدی ... یا مهدی ... عجل الله فرجک ... یا مهدی ... عجل الله فرجک ... یا مهدی ... یا ابا عبدالله ...
مسئله ۱۵۹۴-- شاید یکی از پر دروغ ترین ابواب کل فتوحات مکیه و شاید کل کتب ابن عربی باب ۱۱۷ باشد. در این باب برای عده ای صوفی ها ۸۶۵ درجه حرص تعیین کرده تا خطر لتجدنهم احرص الناس رفع شود. برای یک دسته ۸۰۳ درجه، و برای دسته سوم ۱۵۳۵ درجه ، و برای یک تیپ از عرفا ۱۴۷۳ درجه ،و برای تعدادی ۸۰۳ درجه آن هم مطابق آیه :(( عجلنا له فیها ما نشاء من نرید)) اسراء ۱۸. این عامل نفوذی پس از لتیا والتی به هدف خودش با عبارت ذیل می رسد که حریص بودن یهود صفت اللهی است. :(( ولذالک الحرص نعت اللهی ایضاً)) بعد می رساند هر صفت بد ، هر جا بد نیست ، اگر استهزا بد است خود خدا می گوید : (( الله یستهزء بهم)) و (( مکرالله ))! و(( وهو خادعهم)) !! مسئله ۱۵۹۵-- برای تطهیر یهود از خطر ذم حرص در آیه (( لتجدنهم احرص الناس علی حیاه)) در همان باب ۱۱۷ فتوحات مکیه می گوید : اتفاقاً حرص از صفت عارفان درجه اول است.!!! :(( ان الشره والحرص صفتان من صفات الوارث الکحل المکمل))!! مسئله ۱۵۹۶-- یکی از خطرناکترین کارهای عرفای اسرائیلی این است اول جهت ورود به جهان اسلام لباس درویشی می پوشند ، سپس ادعا می کنند ما سیاستمدار جهان اسلام هستیم ، برای نمونه ابن عربی از درویشی پرید بر روی تخت ریاست امت عارف. :((العالم الوارث الکحل المکمل الذی هوسائس امه فهو ینظر فیما فیه صلاحهم.)) باب ۱۱۷ فتوحات. و اگر مرادش صوفی ها نیست چرا وارث رسالت شد به جای امامت اهلبیت.!! همواره در این کتاب وارث صفت عارف است. مسئله ۱۵۹۷-- در باب ۱۲۲ باز می خواهد از روایات برای جاده انحرافی خودش پشتوانه شرعی درست کند می نویسد رسول خدا فرموده :(( عیسی لو ازداد یقیناً لمشی فی الهوای )* اگر یقین عیسی بیشتر می شد در هوا راه می رفت. این روایت در اتحاف الساده ج ۹ ص۷۵ هست. و بجای فی الهوای علی الهوای دارد. و بین احادیث کذب مثنوی صفحه ۱۹۷ هم هست .و از مسلم و احمد در مسند در ج ۴ ص ۲۱۱ و ۲۶۱ نقل شده و حتی گفته شده در بحارالانوار ج ۸۶ ص۲۸۲ آمده اما نه ریشه پیدا شد و نه شاخه و نه بدنه.!! این سند ، اما متن ! چطور شد این دراویش مدعی طی الارض خودشان هستند اما عیسی را عاجز طی الارض معرفی می کنند.؟! مسئله ۱۵۹۸-- در باب ۱۲۲ تمام مرکب های رسول خدا از قبیل رفرف ، دُلدل، و براق و دابه. ساختگی عرفای نفوذی است. ولو صد روایت داشته باشد. چون معراج جای حیوان نیست . و مسافت هم مادی نیست. و آن مرکب نه از انسان است و نه از ملائکه است و نه از جن . و در سفر معنوی هم حرکت حیوان سریع تر از انسان نیست. و در قرآن اشاره ای به مرکب نیست و متون حامل این مطالب آمیخته به توهین هم هست. مانند لگد پراکنی براق و چموشی آن. مسئله ۱۵۹۹-- در باب ۱۲۴ می خواهد بگوید من یهودی نیستم چون می نویسد: (( تفاسیر مسلمین را یهودیان با اسرائیلیات ممزوج کرده اند در حالی که رسول خدا فرموده بود اهل کتاب را نه تایید کنید و نه تصدیق و نقل اقوال یهود ردّ قول رسول خدا است : ثم انهم ( مفسرون) یاخذون فی ذالک حکایات الیهود فی تفسیرالقرآن . وقد امرنا رسول الله (ص) ان لانصدق اهل الکتاب ولانکذبهم فمن فسرالقرآن بروایه الیهود فقد ردّ امر رسول الله)) . بنده به این عنصر اهل کتابی می گویم پس صدها روایت اسرائیلی در فتوحات بعنوان نُقل مجلس نَقل میشود!!؟ کل کتابهای تو ممزوج به اسرائیلیات است بر سر چه کسی کلاه می گذاری.!؟ مسئله ۱۶۰۰-- در باب ۱۲۶ می گوید :(( وقتی رسول خدا می گوید دنیا دارای فرزندانی است. پس باید قبول کنیم دنیا مادر این فرزندان است)) .!! درد لاعلاج و بی درمان ابن عربی این است چون یهود به معاد قائل نیست از روایات اسلام نیز روزنه برای این قول درست کند .که دنیا مادر اصلی انسان است. این روایت را اگر چه در کتاب العلل المتناهیه ج ۲ ص ۳۲۹ آورده لکن کو سند؟؟! یک اسرائیلی ساخته و یک اسرائیلی دیگر پرداخته! کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۰۱-- اینکه ابن عربی در فتوحات در تفسیر شجره مبارکه و طیبه نخل خرما را عمه بشر خوانده و در کتاب اطراف الحدیث ج۲ ص ۱۲۳ از ۶ طریق آورده ، اسرائیلی است. تا شجره امامت در قرآن تفسیر انحرافی پیدا کند. مسئله ۱۶۰۲-- یکی از علائم یهودی بودن ابن عربی این است که مطالبی می گوید که در متون دینی نیست. مثلا در باب ۱۲۶ می گوید :(( در آخرت هم نوعی مرض و بیماری ، عافیه و شفا هست))!!!. خب مدرک کو؟! کدام بیماری !؟ از کدام قشر ؟! چند مدت؟! به چه دلیل!؟ اسم بیماری چیست.؟ در کدام منبع دینی،؟! پاسخ ندارد. فقط همه چیز را مخلوط می کند و می رود.!! مسئله ۱۶۰۳-- در باب ۱۲۶ می گوید:(( هر چه در آخرت هست در دنیا هم هست : وما فی الآخره امر الا وفیها منه مثله)) این حر ف باطلی است. در قرآن فرموده لاتنفع مال ولابنون ،و یا یوم لابیع ولا خله ،لاتکلم نفس الا باذنه . بعلاوه کل دنیا دار عمل است و کل آخرت دار جزا . پس در آخرت تکلیف نیست و در دنیا جزا نیست . حرف ایشان باطل است. غرضش کوبیدن معاد در اسلام است که یهود ندارد . کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
سقیفه کودتای پنج منظوره ، آیت الله سید حسین موسوی زنجانی ،قسمت 2، https://www.aparat.com/v/8GZaz آپارات - سرویس اشتراک ویدیو https://www.aparat.com/v/Xqsu7 کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مشکات اهل بیت (ع)
✅کپشن مطالعه شود✅ اولا شب ۱۹ رمضان شب استجابت دعا هست اما محتمل القدر نیست. ثانیاً شب قدر با عدد ۷ رابطه دارد یا ۷×۳ است می شود شب ۲۱ و یا ماه رمضان منهای ۷ است می شود شب ۲۳ ثالثاً هنگامی که خورشید در ژاپن غروب می کند شب جمعه را (ویا هرشب ازشبهای هفته را) به ژاپن می آورد، درهمان لحظه برای غرب آلاسکا شب پنج شنبه را می آورد. پس طول ۲۴ ساعت جمعه ژاپن همزمان است با ۲۴ ساعت پنج شنبه آلاسکا. حالا اگر استعداد رؤیت شدن در ماه در اول آن ماه رمضان در غروب ایران پیدا شود و شب جمعه ایران باشد پس هم زمان است با طلوع پنج شنبه آلاسکا ( فرض این است بین آلاسکا وایران ۱۲ ساعت اختلاف است)، پس مسلمانان آلاسکا پس از ۱۲ ساعت دیگر غروب شب جمعه شان است. پس ورود جمعه به ژاپن و خروج جمعه از آلاسکا ۴۸ ساعت است. حالا برویم سراغ شبهای قدر، اگر شب ۲۰ رمضان پنج شنبه آلاسکا باشد پس شب ۲۱ جمعه رمضان ایران است، و چون شب ۲۱ شب قدر در ایران ( فرضاً) همزمان است برای آلاسکا با شب ۲۰ رمضانشان،پس اهل آلاسکا بخاطر شب ۲۱ قدر در ایران باید شب ۲۰ رمضان خودشان را محتمل القدر بدانند. و شب ۲۱ رمضان خودشان هم که شب قدر است می شود دو شب. همین قضیه بر سر شب ۲۲ و ۲۳ هست. این قضیه از شب ۲۰ تا شب ۲۳ محکوم حکم قطعی ریاضی ،هندسی ، جغرافیائی و هیئتی است. نتیجه اینکه اگر کسی می خواهد شبهای محتمل القدر را درک کند باید ۴ شب را در حالت احیا باشد. چون این رمز در کتب فقهی ملحوظ نشده همیشه فقهای عظام در تعمیم و عدم تعمیم حکم رؤیت الهلال در عید فطر اختلاف دارند. تنها صفحه رسمی آیت الله موسوی زنجانی در اینستاگرام👇 @mousavi.zanjani.ir کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۰۴-- در آدرس پیش می گوید هر چه در آخرت هست در دنیا هم هست این کلام ایشان با صدها آیه قرآن جنگیدن است. منجله آیات شریفه ای که اسمهای خاصی برای آخرت اختصاص داده که اصلا و ابدا برای دنیا تطبیق نمی کند. مثل یوم تبلی السرائر ،یوم الحساب ، یوم الحسره ، یوم اعمی ( نحشرهم یوم القیامه اعمی) ، یوم تشهد السنتهم وارجلهم وایدیهم ، یوم تعض الظالم علی یدیه . یوم امتیاز بین مجرم و غیر مجرم ((وامتازوا الیوم ایها المجرمون.)) یوم اسودالوجوه.( ترالذین کذبوا علی الله وجوههم مسوده.) یوم تناد ، یوم یقوم الاشهاد ووو مسئله ۱۶۰۵-- در متون روایی شیعه و سنی روایات متعدد آمده رسول خدا به جریانات ضد خدا در دنیا لعن فرستاده : مثل: (( الدنیا ملعون الا ماکان فیها لله. و یا الا من ابتغی وجه الله)) ، ( کنز خبر۶۰۸۳ و ۶۰۸۸ و بحار ۷۷ ص۸۰ و ج ۷۸ ص۲۳ و آنچه در فتوحات آمده در بحار ج ۷۷ ص ۱۸۰ از ابوموسی اشعری آمده است. ) پس هر چه در دنیا برای غیر خدا است ملعون است. و یا جز کسی که فقط برای خدا حرکت می کند. حالا چون برای یهود جز دنیا عالمی نیست ابن عربی در ج ۳ ص ۳۷۸ با نقل یک روایت ساخته شده توسط یهود روایات فوق را می کوبد. روایتش این است :(( اذا قال العبد لعن الله الدنیاء قالت الدنیا لعن الله اعصانا لربه.)) وقتی بنده ای بگوید لعنت بر فلان امر باطل در دنیا ، دنیا جواب می دهد لعنت به گناهکارترین ما در قبال اوامر خدا. روایات ابن عربی معمولاً از جیب کتب عرفا در می آید مثلا همین روایت در کنز خبر۶۳۴۳ از دیلمی و ابن نجار است. و از اتحاف الساده مال صوفیها است و از کشف الخفا مال صوفیها است. مسئله ۱۶۰۶-- امام موسی کاظم (ع) مطابق روایت کافی در جلد ۶ ص ۳۶۸ چاپ دارالکتب العلمیه فرموده احمقانی خواهند گفت در جهنم الجیرجیر میروید ! ۷ قرن گذشت ابن عربی نوشت :(( در جهنم گیاه الجیرجیر می روید)). مراجعه شود به مقدمه آقای موحدی بر فصوص. مسئله ۱۶۰۷-- انس یک روایت جعل کرده و بنده برای آن پرونده قطوری ساختم نمونه اش در کنزالعمال خبر ۳۱۹۱۰ و ۶۰۱۷ و بخاری خبر۷۲۹۴و خبر۹۳ و ۵۰۴ ۶۳۶۲و ۶۴۶۸ ومسند احمد خبر۱۳۲۵۴ ووو :(( عُرِضت علیّ الجنه والنار آنفا فی عُرض هذا الحائط فلم ار کالخیر والشر.)) شده پایه عرفان ابن عربی. عرضه شدن بهشت و جهنم در فلان نطقه از یک دیوار حیاط هیچ حاصلی در خصوص عرفان ندارد جز مادی معرفی کردن معاد و اهل مکاشفه بودن انبیا در حد صوفی. مسئله ۱۶۰۸-- در ج ۳ ص ۴۷۸ قصه ای از مکالمه موسی و خدا دارد بی سند و بی شاهد. سپس خودش در خواب با خدا مناظره دارد بی سند و بی شاهد. مسئله ۱۶۰۹-- در ج ۳ ص ۵۶۲ بقای عثمان برخلافت رانتخواری را توصیه خدا معرفی می کند.!! و این جنایت را عرفان می داند. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
آپارات - سرویس اشتراک ویدیو https://www.aparat.com/v/Xqsu7 👆👆کلیپ کودتای سقیفه پنج منظوره قسمت سوم کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۷۰--در تورات تحریف شده معاد نیست تا کاری کنند یهودیان جدید احرص به حیات و دنیا باشند و در جنایت برای بقا در دنیا ، بیشتر با ملل دیگر بجنگند. ابن عربی برای نابود کردن آیات کثیره (هفتاد آیه که می رسیم ان شاالله ) معاد قرآ ن کریم را تفسیر ماتریالیستی کرده است و ما مجبوریم این جنایت فرهنگی یهود را به تفصیل در ضمن مسئله های مجزا و کثیره بیان کنیم تا ضبط و ثبت آن با شماره های مستقل آسان شود. مسئله ۱۶۷۱-- در قرآن کریم ۱۱۵ بار از دنیا و ۱۱۵ بار از آخرت اسم آمد تا معلوم شود معاد در حد دنیا سند دارد. و هر دو ۷=۵+۱+۱ می باشد. نوعی ربط به سبع المثانی دارد و نوعی ربط با سماوات السبع . اکنون دقت کنید : در تورات معاد نیست ، این یهودی می خواهد ثابت کند اصلاً در اسلام هم معاد و بهشت چیزی نیست و یا آش دهن سوزی نیست. ولذا مستقیماً و صریحاً میرود سراغ جنگ با هفتاد آیه قرآن .!! ابن عربی اول می گوید :(( کل ما فی الآخره ، هو فی الدنیا.)) پس حداقل دنیا کمتر از آخرت نیست. بعد می گوید :(( بل فی الدنیا من الزیاده مالیست فی الآخره)) اینجا دیگر علناً دارد می گوید دنیا زیادتر و غنی تر و بهتر از آخرت است!!. سپس می خواهد برای معاد اسلام نه تنها تیر خلاص بزند بلکه رگبار میزند به بیش از یک صد آیه . تا فقط بماند نگاه توراتی. :((فان الدنیا اکمل فی النشاهء)) پس دنیا در نشأت و خلقت از آخرت اکمل شد.!! نمی گوید اقدم ، تا زماناً مقدم باشد و جا برای توجیه بماند بدون این که بفهمد اسم دنیا بدین خاطر دنیا است که از واژه ((دنی )) گرفته شده یعنی پست تر و پائین تر از آخرت . باقی در مسئله بعد. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله--۱۶۷۲-- ابن عربی بنا دارد مغاد اسلام را با تمام توان نابود کند آنهم با صراحت تمام . در قرآن کریم فرموده : برای رسول خدا مقام خاص هست بنام مقام محمود. و مقامی هست بنام قاب قوسین او ادنی و یا اعلا علیین و یا مقعد صدق و یا عند ملیک مقتدر و یا جنه الفردوس ، و یا جنات عدن .و مقام رضوان من الله .و دارالآخره. ابن عربی می گوید : نه خیر: (( نسبوا ما کانوا علیه من احوال الخیر و مرضات الله التی عیّنها الشارع للآخره ، وهی احوالهم ، ماهی احوال الآخره لان الخیر هو فعل المکلف ،ما هو الآخره)) ج ۳ ص ۳۷۹ سطر ۷ . یعنی حالات خیر و خوب انسانها را که شرع گفته داشته باشید این حالات مال خود انسان است نه این که این حالات خیر و خوب در آخرت در یک جائی آماده شده باشد . بنام ( دار) آخرت. حال انسان خوب ، خوب است و نه جائی در آخرت هست که خوب و قشنگ است.!! پس اولین رگبار ابن عربی به واژه (( دار )) و ((دار الآخره)) و (( دار السلام)) بسته شد که ۱۸ آیه بود . لکم الدار الآخره . بقره ۹۴ /. ولدارالآخره خیر . انعام ۳۲ / و لهم دارالسلام انعام ۱۲۷/ و له عاقبه الدار انعام ۱۳۵/ والدارالآخره خیر ،اعراف ۱۶۹/ و الله یدعو الی دارالسلام. یونس ۲۵/ باقی در مسئله بعد. مسئله ۱۶۷۳-- ادامه بحث قبل : ولدارالآخره خیر ، یوسف ۱۰۹ / لهم عقبی الدار ، رعد ۲۲ / فنعم عقبی الدار، رعد ۲۴/ . ولدارالآخره خیر ، نحل ۳۰ / ولنعم دارالمتقین ،۳۰ نحل/ وان الدار الآخره لهی الحیوان ، عنکبوت ۶۴ / الدارالآخره فان الله اعدللمحسنات احزاب ۲۹/ الذی احلنا دارالمقام من فضله ، فاطر۳۵/ بخالصه ذکری الدار ، ص ۴۶ / وان الآخره هی دارالقرار، غافر۳۹/ ابن عربی تمام این آیات را که صریحاً برای آخرت وجود مقام و محل و خانه خاص را بیان می کند انکار می کند اشدالانکار. مسئله ۱۶۷۴-- ابن عربی یک پله هم صعود کرده می گوید : مقام دنیا بالاتر است از مقام آخرت چون انسانها فرزند زمین یعنی دنیا هستند و بخاطر گناه فرزندان ، دنیا همیشه در مصیبت است. :(( لان الخیر هو فعل المکلف ، ماهو الآخره ، فللدنیا اجر التی اصیبت فی اولادها ومن اولادها)) ج ۳ ص ۳۷۹ . اگر در آخرت خیری هست خیر عمل انسانها است و نه اینکه در آخرت جائی هست خیر و خوشی در آن است. این ( بنده خدا ) دنیا است که همواره در مصیبت گناه انسانها که فرزندان خودش است صاحب مصیبت است و اجر تحمل مصیبت گناه فرزندان خودش را دریافت می کند .( آخرت و معاد دیگر چیه!!؟) اکنون برویم سراغ سیل آیاتی که ابن عربی با عبارت فوق آنها را به رگبار بست و خدا پاسخ این یهودی را داد : اولئک الذین اشتروا الحیوات الدنیا بالاخره فلا یخفف عنهم العذاب .. بقره ۸۶ کسانی که زندگی دنیوی را بر آخرت ترجیح می دهند از عذابشان کاسته نخواهد شد. لیقاتل فی سبیل الله الذین یشترون الحیاه الدنیا بالاخره ، نساء ۷۴ باقی آیات در مسئله بعد. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
8.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. در ۵ روایت آمده است وقتی بعضی از اصحاب ائمه وارد حوزه درسی امام (ع) می شدند امام به گوش آن صحابه تذکر می داده که کلاس یک امام معصوم ادامه کلاس انبیای عظام است، باید در این کلاس نظافت و بهداشت رعایت شود و همواره پس از دوش گرفتن (غسل جنابت) وارد شوید، بابررسی ابعاد تاریخی قضیه (که درفقه کمتر ملاحظه می شود) متوجه می شویم که جریان این بوده در آن منطقه گرم بعضی ها پس از نزدیکی با همسرشان فرصت غسل نداشته اند و با بدن عرق کرده و طبعا دارای بوی نامطبوع وارد کلاس می شدند و لذا ائمه (ع) پیش از غسل و دوش گرفتن ورود به کلاس را ممنوع فرموده بوده اند. فقهای عظام باملاحظه این روایات فرمودند پس حرم امام هم محضر امام است و احتیاط کنید درحال جنابت و عادت ماهانه وارد نشوید. ما عرض می کنیم رعایت این احتیاط لازم نیست. چون حرم بمنزله کلاس دارای امام زنده نیست. تنها صفحه رسمی آیت الله موسوی زنجانی در اینستاگرام👇 @mousavi.zanjani.ir کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۱۶۷۵-- ادامه مسئله قبل که ابن عربی می گوید دنیا از آخرت بهتر است و قرآن می فرماید نه ! آخرت بهتر است: . و الآخره خیر لمن اتقی. نساء ۷۷. و ولدار الآخره خیر للذین یتقون. انعام ۳۲. و والدارالآخره خیرللذین یتقون اعراف ۱۶۹. و تریدون عرض الدنیا والله یریدالآخره ( ضربه قرآن بر کمر یهود). انفال ۶۷. ارضیتم بالحیاه الدنیا من الآخره . توبه ۳۸ . و فما متاع الحیاه الدنیافی الآخره الا قلیل. توبه ۳۸ . ولاجر الآخره خیر. یوسف ۵۷. ولدار الآخره خیر یوسف ۵۷. و ما الحیاه الدنیا فی الآخره الا متاع . رعد ۲۶. و ( توبیخ ) الذین یستحبون الحیاه الدنیاء علی الآخره. ابراهیم ۳. ولاجر الآخره اکبر . نحل ۴۱ . ولدارالاخره خیر نحل ۳۰ ولنعم دارالمتقین نحل ۳۰. و( توبیخ) ذالک بانهم استحبوا الحیاه الدنیاء علی الآخره. نحل ۱۰۷. وللآخره اکبر درجات و اکبر تفصیلاً. اسرا ۱۷. والدارالآخره نجعلها للذین لایریدون علواً فی الارض .قصص ۸۳ . یا قوم انما هذه الحیاه متاع ،وان الآخره هی دارالقرار. غافر ۳۹. خب معلوم شد ابن عربی بخاطر نبودن معاد و بهشت در تورات ، تمام مقامات آخرتِ ذکر شده در ۱۷ آیه بالا و برتری صریح آخرت بر دنیا را بطور کلی انکار کرد. ادامه در مسئله بعد. مسئله ۱۶۷۶-- ادامه مسئله قبل : گفتیم در تورات تحریف شده آیات معاد را برداشته اند تا یهود بخاطر دنیا طلبی محض مظلومین را بیشتر غارت کند . ابن عربی هم هموار کننده حرکت یهود در جهان اسلام است. نوشته دنیا از آخرت بهتر است. تاکنون ۳۵ آیه آوردیم که دلالت دارد اصل خانه آخرت است فضل ، عظمت آنجا است . اینها آیات معاد است که ابن عربی علیه آنها بخشی از فتوحات را نوشته. و اکنون بیش از ۴۰ آیه هم می آوریم که دلالت دارد در منطق قرآن بر خلاف نظر این عامل یهود دنیا آنقدر پست است اصلاً قابل مقایسه با آخرت نیست. : 👇 اولائک الذین اشتروا الحیاه الدنیا بالآخره./ بقره ۸۶. و زُیّن للذین کفروا الحیاه الدنیاء. بقره ۲۱۲ . وذالک متاع الحیاه الدنیا و الله عنده حسن المآب .آل عمران ۱۴. و ماالحیاه الدنیا الا غرور. آل عمران ۱۸۵. و فلیقاتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیاه الدنیا بالآخره. نساء ۷۴ . و قل متاع الدنیا قلیل والآخره خیر. نساء ۷۷ . و یبتغون عرض الحیاه الدنیاء فعندالله مغانم کثیره .نساء ۹۴. ( آیه ای که ابن عربی دشمن آن است). وماالحیاه الدنیا الالعب ولهو. انعام ۳۲. و ماهذه الدنیاء الا لهو ولعب. عنکبوت ۲۹. و ذرالذین اتخذوا دینهم لعبا ولهوا وغرتهم الحیاه الدنیا . انعام ۷۰ . وغرتهم الحیاه الدنیاء انعام ۱۳۰. والذین اتخذوا دینهم لهوا ولعبا وغرتهم الحیاه الدنیاء .اعراف ۵۱. ادامه در مسئله بعد. مسئله ۱۶۷۷--ادامه مسئله قبل : تریدون عرض الدنیا والله یرید الآخره انفال ۶۷ . و ارضیتم بالحیاه الدنیاء من الآخره ؟ توبه ۳۸. و فما متاع حیاه الدنیا فی الآخره الا قلیل. توبه ۳۸. وان الذین لا یرجون لقائنا و رضوا بالحیاه الدنیا واطمانوا بها...یونس۷ . و قال موسی ربنا انک آتیت فرعون و ملائه زینه واموالا فی حیاه الدنیاء . یونس ۸۸ . و فرحوا بالحیاه الدنیا. رعد۲۶ و ماالحیاه الدنیا فی الآخره الامتاع. رعد۲۶. و الذین یستحبون الحیاه الدنیا علی الآخره. ابراهیم ۳. ولدارالآخره خیر نحل ۳۰ ولاتمدن الی ما متعنا به ازواجاً منهم زهره الحیاه الدنیاء. طه ۱۳۱. و ابتغ فیما آتاک الله الدارالآخره. قصص ۷۷ . ولاتغّرنکم الحیاه الدنیاء .لقمان ۳۳ . و فلا تغرنکم الحیاه الدنیا. فاطر۵. انما هذه الحیاه الدنیا متاع الغرور۳۹. و فاعرض عن من تولا عن ذکرنا ولم یرد الا الحیاه الدنیا. محمد۳۶. ووو آیات دیگر که صریح است در اینکه دنیا پیش آخرت پست و بی مقدار است. حالا شما عبارت این آخوند یهودی را بخوانید و تاّمل کنید :(( وان الجنه والنار جائتا خادمتین للدنیا)) فتوحات ج ۳ عربی ص ۳۷۹ سطر ۱۹. یعنی بهشت و جهنم دو خادم دنیا هستند!!. یعنی اعلا علیین و مرافقه الابرار و جنه الماوای و جنات عدن همه در خدمت هتل فرمونت راکفلّرها ، و ایلان ماسکها و جرج سوروسها است. این همان منطق صریح صهیونیسم جهانی است . این عرفان نیست . بمباران اسلام با جنگنده های قلمی یهود است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany