✍ مدل مکانی تاب آروی در برابر سوانح
#مدل_مکانی
#مدل_مفهومی
#مدل_مدیریت
#مدیریت_بحران
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ گروهها و ارکان مدیریت خطر بحران اجتماع محور
#بحران
#مدیریت_بحران
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ شاخصهای سرمایه اجتماعی مرتبط با بحران و عوامل مؤثر بر آن
#بحران
#مدیریت_بحران
#سرمایه_اجتماعی
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
مؤلفههای مدیریت ریسک بحران
✍ (ادراکی و رفتاری)
#بحران
#مدیریت_بحران
#مدیریت_ریسک
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
📸 همدلی و یکرنگی راز موفقیت در زندگی
#همدلی
#یکرنگی
#موفقیت
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ نظم در زندگی و نکات پیاده سازی آن
① یادداشت کنید.
② از تقویم استفاده کنید.
③ پیگیر برنامههایتان باشید.
④ فضایتان را مرتب و منظم کنید.
⑤ تصمیمگیریهایتان را بیشتر کنید.
⑥ از گوشی هوشمندتان استفاده کنید.
⑦ بخشی از مسئولیتها را واگذار کنید.
⑧ هر چیزی را فوراً سر جایش برگردانید.
⑨ لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید.
⑩ از یک برنامهریز (چارت برنامهریزی) استفاده کنید.
⑪ کارهای شبیه به یکدیگر و کماهمیتتر را میتوانید در یک زمان انجام دهید.
⑫ کیسههای پلاستیکی چندبار مصرف، موارد استفادهی زیادی برایتان دارند.
⑬ تعیین محدودهی زمانی برای هر کاری که باید در طول روز انجام شود، راه خوبی برای جلوگیری از تعلل و طفره رفتن است و شما را هماهنگ و پایبند به برنامه نگه میدارد.
⑭ اگر برای مرتب کردن قبضها و رسیدها وقت بگذارید ارزشش را دارد، چون اگر بخواهید چیزی را برگردانید، به راحتی میتوانید رسیدش را پیدا کنید و وقت و پولتان هدر نمیرود.
#نظم
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا #موفقیت را در آغوش نگرفته اید دست از تلاش برندارید. پیروزی از آن کسی است که تا آخرین ثانیه #تلاش می کند.
#کلیپ_کوتاه
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
6.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمایشگر شفاف که برای #منوی_غذا در رستوران استفاده می شود.
#کلیپ_کوتاه
#فناوری_روز
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
7.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمایشگر شفاف روی تخت که هنگام خاموشی قابلیت پنهان شدن دارد.
#کلیپ_کوتاه
#فناوری_روز
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ تعامل یادگیرنده و یاددهنده
برنامههای #یادگیری_الکترونیکی از نظر مور (۱۹۹۰) بر دو مؤلفه "استقلال یادگیرنده" و "فاصله مبادلاتی" استوار است و به سه مفهوم؛
1⃣ ساختار محتوای آموزشی،
2⃣ گفتوگوی یاددهندهـ یادگیرنده و
3⃣ استقلال عمل یادگیرنده
اشاره دارد. از آنجا که یکی از ویژگیهای اساسی یادگیری الکترونیکی، جدایی زمانی و مکانی یاددهندهـ یادگیرنده است، برای پر کردن این جدایی، مور از مفهوم فاصله مبادلاتی استفاده کرده و معتقد است: اگر محتوای یادگیری الکترونیکی، دارای ساختار غنی و بالایی باشد، گفتوگوی میان یاددهندهـ یادگیرنده کاهش مییابد و بر فاصله مبادلاتی بین یاددهندهـ یادگیرنده افزوده میشود. البته به همان میزان استقلال یادگیرنده نیز افزایش مییابد.
#مدل_مفهومی
#مدل_مدیریت
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar
✍ مدل جایگزینی هالتون برای ارزیابی اثربخشی آموزش
▪️در سال ۱۹۹۶، هالتون در مقالهای تحت عنوان "مدل ارزیابی ۴ سطحی نقصانپذیر" #مدل_جایگزینی معرفی نمود. #مدل_هالتون براساس یک #نوآوری از کارهای موجود در حوزه #انتقال_یادگیری به وجود آمد. مدل مزبور- اگر چه پیچیده- عنوان نمود ممکن است استراتژیهای جایگزینی موجود باشد که توسعه ابزارهای ارزیابی عملی را از دل تئوری ممکن سازد.
▪️بعدها #هالتون مدل خود را با توجه و تمرکز بر تاثیرات روی #نتایج_فردی ساده نمود. این مدل ساده شده، تلاش خود را به سیستم انتقال- حمایتها و موانع متعدد بر سر راه انتقال آموزش از محیط یادگیری به محیط کار- معطوف نمود. مدل هالتون که در شکل خلاصه شده، هم تاثیرات اصلی و هم تاثیرات ثانویه را در بر میگیرد و به عنوان یک مدل مفهومی برای #ساختار_انتقال، طراحی گردیده است.
(Holton & Bates 1998)
#مدل_مفهومی
#مدل_مدیریت
#مدیریت_آموزشی
#اثربخشی_آموزش
#پایگاه_جامع_مدیریار
www.modiryar.com
@modiryar