eitaa logo
Modiryar | مدیریار
212 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
802 ویدیو
3 فایل
• پایگاه جامع مدیریت www.modiryar.com • مدیرمسئول دکتر مهدی یاراحمدی خراسانی @mahdiyarahmadi • مشاور @javadyarahmadi • اینستاگرام https://www.instagram.com/modiryar_com • تلگرام telegram.me/modiryar • احراز ارشاد http://t.me/itdmcbot?start=modi
مشاهده در ایتا
دانلود
گروه‌ها و ارکان مدیریت خطر بحران اجتماع محور www.modiryar.com @modiryar
شاخص‌های سرمایه اجتماعی مرتبط با بحران و عوامل مؤثر بر آن www.modiryar.com @modiryar
مؤلفه‌های مدیریت ریسک بحران ✍ (ادراکی و رفتاری) www.modiryar.com @modiryar
📸 برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی www.modiryar.com @modiryar
📸 همدلی و یکرنگی راز موفقیت در زندگی www.modiryar.com @modiryar
نظم در زندگی و نکات پیاده سازی آن ① یادداشت کنید. ② از تقویم استفاده کنید. ③ پیگیر برنامه‌‌هایتان باشید. ④ فضای‌تان را مرتب و منظم کنید. ⑤ تصمیم‌گیری‌هایتان را بیشتر کنید. ⑥ از گوشی هوشمندتان استفاده کنید. ⑦ بخشی از مسئولیت‌ها را واگذار کنید. ⑧ هر چیزی را فوراً سر جایش برگردانید. ⑨ لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. ⑩ از یک برنامه‌ریز (چارت برنامه‌ریزی) استفاده کنید. ⑪ کارهای شبیه به یکدیگر و کم‌اهمیت‌تر را می‌توانید در یک زمان انجام دهید. ⑫ کیسه‌های پلاستیکی چندبار مصرف، موارد استفاده‌ی زیادی برای‌تان دارند. ⑬ تعیین محدوده‌ی زمانی برای هر کاری که باید در طول روز انجام شود، راه خوبی برای جلوگیری از تعلل و طفره رفتن است و شما را هماهنگ و پایبند به برنامه نگه می‌دارد. ⑭ اگر برای مرتب کردن قبض‌ها و رسیدها وقت بگذارید ارزشش را دارد،‌ چون اگر بخواهید چیزی را برگردانید، به راحتی می‌توانید رسیدش را پیدا کنید و وقت و پول‌تان هدر نمی‌رود. www.modiryar.com @modiryar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا را در آغوش نگرفته اید دست از تلاش برندارید. پیروزی از آن کسی است که تا آخرین ثانیه می کند. www.modiryar.com @modiryar
تعامل یادگیرنده و یاددهنده برنامه‌های از نظر مور (۱۹۹۰) بر دو مؤلفه "استقلال یادگیرنده" و "فاصله مبادلاتی" استوار است و به سه مفهوم؛ 1⃣ ساختار محتوای آموزشی، 2⃣ گفت‌وگوی یاددهنده‌ـ یادگیرنده و 3⃣ استقلال عمل یادگیرنده اشاره دارد. از آنجا که یکی از ویژگی‌های اساسی یادگیری الکترونیکی، جدایی زمانی و مکانی یاددهنده‌ـ یادگیرنده است، برای پر کردن این جدایی، مور از مفهوم فاصله مبادلاتی استفاده کرده و معتقد است: اگر محتوای یادگیری الکترونیکی، دارای ساختار غنی و بالایی باشد، گفت‌وگوی میان یاددهنده‌ـ یادگیرنده کاهش می‌یابد و بر فاصله مبادلاتی بین یاددهنده‌ـ یادگیرنده افزوده می‌شود. البته به همان میزان استقلال یادگیرنده نیز افزایش می‌یابد. www.modiryar.com @modiryar
مدل جایگزینی هالتون برای ارزیابی اثربخشی آموزش ▪️در سال ۱۹۹۶، هالتون در مقاله‌ای تحت عنوان "مدل ارزیابی ۴ سطحی نقصان‌پذیر" معرفی نمود.  براساس یک از کارهای موجود در حوزه  به‌ وجود آمد. مدل مزبور- اگر چه پیچیده- عنوان نمود ممکن است استراتژی‌های جایگزینی موجود باشد که توسعه ابزارهای ارزیابی عملی را از دل تئوری ممکن سازد. ▪️بعدها مدل خود را با توجه و تمرکز بر تاثیرات روی ساده نمود. این مدل ساده شده، تلاش خود را به سیستم انتقال- حمایت‌ها و موانع متعدد بر سر راه انتقال آموزش از محیط یادگیری به محیط کار- معطوف نمود. مدل هالتون که در شکل خلاصه شده، هم تاثیرات اصلی و هم تاثیرات ثانویه را در بر می‌گیرد و به عنوان یک مدل مفهومی برای ، طراحی گردیده است. (Holton & Bates 1998) www.modiryar.com @modiryar