eitaa logo
محتوای تبلیغی 🇵🇸🖤🇮🇷
10.5هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
735 ویدیو
2.6هزار فایل
📖فیش منبر و سخنرانی ✅فیش روضه و مرثیه 📚فیش مدیحه و مولودی 💻پاورپوینت سخنرانی و کلاسداری 📕طرح درس دانش آموزی 📩 پیشنهادات و انتقادات: @Shahid_hadii . . 📲 تبادلات و تبلیغات: @shahed_gomnam313 #التماس_دعا
مشاهده در ایتا
دانلود
زندگینامه امام صادق (علیه السلام).ppt
1.89M
💻پاورپوینت 📜عنوان: زندگینامه امام صادق علیه السلام علیه‌السلام علیه‌السلام علیه‌السلام 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
jadvale emam sadegh (www.mplib.ir).pdf
341.8K
📝جدول امام صادق (علیه السلام) به همراه پاسخنامه 💻طراح: غلامرضا زهره منش علیه‌السلام علیه‌السلام علیه‌السلام 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
سلام علیکم ✅ ان‌شاءلله قصد داریم هر روز یک نکته در مورد فنون اجرای روضه و صدا سازی در کانال بارگذاری کنیم. 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
📖قالب مرسوم در روضه به این صورت است: 👈الف: حلقه اتصال (از سخنرانی به روضه) 👈ب: شروع (فرازهایی از زیارات یا ادعیه) 👈ج: شعر (شعر ابتدایی) شعر ابتدایی باید مناسب با شروع روضه باشد نه اینکه وسط روضه یا اوج روضه باشد. 👈د: پرورش مرثیه یا مسیر به اوج رسانی: لحظه ابتدایی روضه است که از حالات و احوالات وی گفته می شود. متن فارسی است که بعد از شعر ابتدایی خوانده می شود. و بهتر است که تناسب بین شعر ابتدایی و شروع متن مرثیه باشد و همچنین بهتر است که متن عربی هم به اندازه‌ی چند کلمه باشد. 👈ه: اوج محتوایی: (حوادث قبل شهادت و رسیدن به نزدیکای شهادت) نکته: آخر قسمت اوج و ابتدای پرورش یک یا دو بیت شعر خوانده شود (شعر میانی) پرورش اوج؛ لحظه شهادت و بعد آن (به ترتیب: عبارات کلیدی عربی، ترجمه، شعر مناسب اوج محتوایی) 👈و: گریز؛ از روضه ائمه به وقایع کربلا. (در صورت نیاز) 👈ز: پایان روضه و دعا ✍نویسنده: حجت الاسلام مهران عاشوری 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
هزار طائفه آمد، هزار مکتب رفت و ماند شیعه که قال الامام صادق داشت! علیه‌السلام 💠 @mohtava_tab
🌱امیرالمؤمنین علی علیه السلام: رُبَّ عَالِم قَدْ قَتَلَهُ جَهْلُهُ، وَعِلْمُهُ مَعَهُ لاَ يَنْفَعُهُ. چه بسيار دانشمندى كه جهلش او را كشته، در حالى كه علمش با اوست؛ اما به حالش سودى نمى‌بخشد. ✍️نهج‌البلاغه، حکمت ۱۰۷ 💠 @mohtava_tab
⭕️ چطور دلت می‌آید؟ 🔺 یکی از طلبه‌ها در دیداری از شهید صدر می‌پرسد: «خیلی وقت‌ها دچار بی‌حوصلگی می‌شوم و درس و مطالعه و تألیف را کلاً رها می‌کنم. چه کنم [که از این حالت رها شوم]؟» 🔺 و شهید صدر پاسخ می‌دهد: «کسی که توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تبانی‌ها بر ضد اسلام و تهمت‌ها و دروغ‌پردازی‌هایی را می‌بیند که درباره مبانی اسلامی می‌شود، چگونه دلش می‌آید که مطالعه و کار جدی و بی‌وقفه را رها کند؟!» 📚 کتاب السيرة والمسيرة في حقائق ووثائق، جلد٢، صفحه ٢٨٩ 💠 @mohtava_tab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با دیدن این کلیپ ارادت جنابعالی به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به اوج خود خواهد رسید. 💠 @mohtava_tab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
482_10477473513033.mp3
12.8M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج 💻 Farsi.Khamenei.ir
🌱امیرالمؤمنین علی علیه السلام: لَقَدْ عُلِّقَ بِنِيَاطِ هَذَا الْإِنْسَانِ بَضْعَةٌ هِيَ أَعْجَبُ مَا فِيهِ وَ ذَلِكَ الْقَلْبُ وَ ذَلِكَ أَنَّ لَهُ مَوَادَّ مِنَ الْحِكْمَةِ وَ أَضْدَاداً مِنْ خِلَافِهَا فَإِنْ سَنَحَ لَهُ الرَّجَاءُ أَذَلَّهُ الطَّمَعُ وَ إِنْ هَاجَ بِهِ الطَّمَعُ أَهْلَكَهُ الْحِرْصُ وَ إِنْ مَلَكَهُ الْيَأْسُ قَتَلَهُ الْأَسَفُ وَ إِنْ عَرَضَ لَهُ الْغَضَبُ اشْتَدَّ بِهِ الْغَيْظُ وَ إِنْ أَسْعَدَهُ الرِّضَى نَسِيَ التَّحَفُّظَ وَ إِنْ غَالَهُ الْخَوْفُ شَغَلَهُ الْحَذَرُ وَ إِنِ اتَّسَعَ لَهُ الْأَمْرُ اسْتَلَبَتْهُ الْغِرَّةُ وَ إِنْ أَفَادَ مَالًا أَطْغَاهُ الْغِنَى وَ إِنْ أَصَابَتْهُ مُصِيبَةٌ فَضَحَهُ الْجَزَعُ وَ إِنْ عَضَّتْهُ الْفَاقَةُ شَغَلَهُ الْبَلَاءُ وَ إِنْ جَهَدَهُ الْجُوعُ قَعَدَ بِهِ الضَّعْفُ وَ إِنْ أَفْرَطَ بِهِ الشِّبَعُ كَظَّتْهُ الْبِطْنَةُ فَكُلُّ تَقْصِيرٍ بِهِ مُضِرٌّ وَ كُلُّ إِفْرَاطٍ لَهُ مُفْسِدٌ . به رگ هاى درونى انسان پاره گوشتى آويخته كه شگرف ترين اعضاى درونى اوست، و آن قلب است،  كه چيزهايى از حكمت، و چيزهايى متفاوت با آن، در او وجود دارد. پس اگر در دل اميدى پديد آيد، طمع آن را خوار گرداند، و اگر طمع بر آن هجوم آورد حرص آن را تباه سازد، و اگر نوميدى بر آن چيره شود، تأسّف خوردن آن را از پاى در آورد، اگر خشمناك شود كينه توزى آن فزونى يابد و آرام نگيرد، اگر به خشنودى دست يابد، خويشتن دارى را از ياد برد، و اگر ترس آن را فراگيرد پرهيز كردن آن را مشغول سازد. و اگر به گشايشى برسد، دچار غفلت زدگى شود، و اگر مالى به دست آورد، بى نيازى آن را به سركشى كشاند، و اگر مصيبت ناگوارى به آن رسد، بى صبرى رسوايش كند، و اگر به تهيدستى مبتلا گردد، بلاها او را مشغول سازد، و اگر گرسنگى بى تابش كند، ناتوانى آن را از پاى درآورد، و اگر زيادى سير شود، سيرى آن را زيان رساند، پس هر گونه كند روى براى آن زيانبار، و هر گونه تندروى براى آن فساد آفرين است. ✍️نهج‌البلاغه، حکمت ۱۰۸ 💠 @mohtava_tab
70143_336 (1).pdf
3.17M
📚فایل pdf 📖عنوان: کتاب انسان ۲۵۰ ساله 📝رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
heyat.co-manshur-sahife-04.pdf
3.11M
📚فایل pdf 📗 عنوان: اقتصاد ما 📜موضوع: دیدگاه های اقتصادی مقام معظم رهبری... 📝رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
حجت الاسلام وکیلپور. جلسات تبلیغ محرم.mp3
17.17M
📖خط محتوایی و روشی محرم 🎙حجت الاسلام استاد وکیل‌پور 🗓نشست شبکه ملی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ 💠 @mohtava_tab
🌱امیرالمؤمنین علی علیه السلام: نَحْنُ النُّمْرُقَةُ الْوُسْطَى [الَّتِي يَلْحَقُ بِهَا التَّالِي]، بِهَا يَلْحَقُ التَّالِي وَ إِلَيْهَا يَرْجِعُ الْغَالِي. ما تكيه گاه ميانه‌ايم، عقب ماندگان به ما مى رسند، و پيش تاختگان به ما باز مى‌گردند. ✍️نهج‌البلاغه، حکمت ۱۰۹ 💠 @mohtava_tab
محتوای تبلیغی 🇵🇸🖤🇮🇷
#آموزش_ذکر_مصیبت 📖قالب مرسوم در روضه به این صورت است: 👈الف: حلقه اتصال (از سخنرانی به روضه) 👈ب: ش
📖 روش‌های یادگیری سبک: 🔹 آموزش به روش کلاسیک: آشنایی با انواع دستگاه‌ها، آوازها، گوشه‌ها، ردیف‌ها و نغمه‌های موسیقی با حضور در کلاس‌هایی که توسط اساتید فن تدریس می‌شود. 🔹آموزش به روش تجربی (تقلیدی) با گوش دادن به اجرای روضه خوان مجرب و تمرین کردن به همان سبک. 👂گوش دادن دو نوع است: 👈 مستقیم: حضور در جلسه روضه خوان 👈غیرمستقیم: گوش کردن فایل ضبط شده مراسم ⚠️نکته: مراد از تقلید، اجرای سبک مورد نظر می‌باشد نه تقلید در صوت و صدا. ✍نویسنده: حجت الاسلام مهران عاشوری 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
منبرکوتاه حضرت معصومه سلام الله علیها 2.pdf
618.3K
📜فیش منبر 📖عنوان: ویژگی ها و خصائص حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
منبرکوتاه حضرت معصومه سلام الله علیها 1.pdf
633.9K
📜فیش منبر 📖عنوان: مروری بر زندگانی پر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
معرفت حضرت معصومه.pdf
731.2K
📜فیش منبر 📖عنوان: معرفت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آثار آن در زندگی ✍حضرت آیت الله جوادی آملی سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
منبرکوتاه حضرت معصومه سلام الله علیها 3.pdf
641.6K
📜فیش منبر 📖عنوان: ۹ ویژگی وجود نازنین و پربرکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
KERAMAT-MASOMEH05.pdf
902.7K
📜فیش منبر 📖عنوان: کرامت دختران در فرهنگ ایرانی اسلامی ✍ سرکار خانم حقیقی سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
KERAMAT-MASOMEH03.pdf
915.9K
📜فیش منبر 📖عنوان: منبر روشمند حضرت معصومه علیهاالسلام مشعل هدایت و شفاعت ✍حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
KERAMAT-MASOMEH02.pdf
1.01M
📜فیش منبر 📖عنوان: شخصیت والای حضرت معصومه در روایات ✍ حجت الاسلام استاد انصاریان سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab
KERAMAT-MASOMEH01.pdf
966.7K
📜فیش منبر روشمند 📖عنوان: ریحانه های آفرینش سلام‌الله‌علیها سلام‌الله‌علیها 🔶 جهت دریافت بیش ۱۰۰۰ محتوای تبلیغی به کانال زیر مراجعه فرمایید👇👇 💠 @mohtava_tab