eitaa logo
مدرسه مصطفی آمل
500 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
21 فایل
مدرسه ی مصطفی، از جمله مدارس تحول گرا با رویکرد تربیتی، مهارتی و آموزشی است. نشانی: آمل، بلوار ولایت، ولایت ۱۶، گل نرگس ۵، دبستان مصطفی تلفن: 01144286760 ۰۹۱۱۲۲۱۴۸۴۰ ارتباط با ادمین: @Ebad_amoli
مشاهده در ایتا
دانلود
#امروز مراسم سوگواره فاطمی و بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و حضور پر افتخار شهید گمنام در دبستان مصطفی و در جمع فرزندان عزیزمان. #فاطمیه #شهید_گمنام #مدیون_شماییم #بخش_دوم @mostafaschool
#امروز مراسم سوگواره فاطمی و بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و حضور پر افتخار شهید گمنام در دبستان مصطفی و در جمع فرزندان عزیزمان. #فاطمیه #شهید_گمنام #مدیون_شماییم #بخش_سوم @mostafaschool
38.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه حضرت وصیّ، امام علی(ع) در توضیح خطبه 202 نهج البلاغه 🔹دوم شهریورماه 1380 شمسی/ 5 ج. الثانی 1422 @mostafaschool
سلسله جلسات ویژه مهارت افزایی همگامان عزیز دبستان مصطفی. : نظم و نظم پذیری و تربیت دینی @mostafaschool
#هم‌اکنون #مشاوره گاهی خانواده ها، خیلی منظم هستند و فشار زیادی به فرزندان می آورند، در این موارد خود خانواده نیاز به مشاوره دارد. #نظم امری تدریجی است و نیاز به زمان دارد. #بچه هایی که همه چیزشان را می ریزند و می روند نباید مادر سرویس دهی کند، باید بگذارد فردا دنبال جورابش بگردد تا به اهمیت نظم پی ببرد. اینجا والدین باید ضمن ابراز محبت، اقتدار به خرج دهند. #نظم @mostafaschool
در باید خودمان الگوی رفتاری خوبی باشیم، به شکل و شمایل نیست باید برای فرزندانمان جذاب باشد. تاثیر و روابط خانوادگی را باید جدی بگیریم. سر قول ها و حرفهایمان با فرزندان باشیم. در باید به بچه ها خوش بگذرد و به او سخت گرفته نشود. عاطفی فرزندان به دلیل مشارکت در مراسم مذهبی بسیار سازنده‌ است. @mostafaschool
: با اقوام غیر مذهبی در تعاملات خانوادگی چه کنیم؟ اگر با تعامل و صحبت قابل تغییر هستند، اقدام کنیم و اگرنه را محدود کنیم تا اثرات منفی آنان به حداقل برسد. امروز این آسیب، از آسیب های رایج در مراکز مشاوره است. @mostafaschool
🔴بچه های ما متفاوتند! 🔹هر کسی به نوع متفاوتی از برنامه درسی، فضا و سبک آموزشی نیاز دارد. 🔹سبکهای مختلفی از محیط آموزشی و برنامه درسی در مدارس مختلف باید وجود داشته باشد، که شاگردان و کودکان مختلف، بر اساس خصوصیات و توانمندیهایشان، بتوانند محیط مناسب برای تحصیل خود را پیدا کنند. 🔸 نظام کلیشه ای یکسان، رسمی و متحد پاسخگوی تنوع و نیازمندیهای مختلف نیست. 🔸ساختار برنامه ریزی متمرکز و نظارت و ارزیابی عملکرد مدارس و محیطهای آموزشی بر اساس این برنامه متمرکز، اجازه هر گونه تفاوت و تمایز برای پاسخگوئی به نیازهای متفاوت شاگردان مختلف را نمی دهد. @mostafaschool
درس فارسی📒 آموزش نشانه ی جدید که با قصه ی خونه ی مادربزرگه👵 بیان شد و با نمایش اجرا شد و لذتش به این بود که در آخر کارتون خونه ی مادربزرگه برای بچه ها نشون داده شد. 😊 با چینه ها کلمات و حروفی که یاد گرفته بودن تکرار و تمرین کردن و این از اجبار به خوندن کتاب درسی برای تمرین و تکرار برای بچه ها خیلی خیلی دوست داشتنی تر بود. @mostafaschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو حیاط ناصرالحق درخت ها و میوه پاییزی رو دیدیم و بچه ها برگ های رو زمین رو جمع کردن و در نهایت به یادگار تو کلاس چسبوندیم😍🍂🍁 @mostafaschool
#فعالیتهای_روزانه امروز که برای صبحگاه آماده می شدیم، با همچین صحنه ای مواجه شدم‌. چقدر حس خوبی داشت این دوستی و همکاری. #بسیج #مدرسه_اجتماعی #سومی_ها @mostafaschool
امروز بچه ها از مراحل کارشون گزارش تهیه کردند. گیاهانی که کاشته بودند از فضای کلاس به بیرون منتقل کردند. توجه به اینکه برای رشد نیاز به محیط با هوای بهتر و نور بیشتری دارند. @mostafaschool
آش رشته در یک روز پاییزی سرد باعث داغی بازار کسب و کار و پرشدن سبد از پول شده است. مهارت بازاریابی و بازارخوانی و شناخت ضرورت ها و نیاز بازار از نتایج کسب و کار و کسب سواد مالی و شم اقتصادی فرزندان است. این یک دستاورد است که فرزندان عزیزمان بدانند در پاییز چه محصولی روی هوا می فروشد و در بهار چه و در تابستان چه چیزی فروش بیشتری دارد. #بازارچه #کسب_و_کار #سواد_مالی #چهارمی_ها @mostafaschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠آهنگ "آجری دیگر در دیوار" اثری از پینک فلوید Pink Floyd - Another Brick In The Wall 🔶️ بخش دوم این آهنگ که بیشتر از همه به خاطر جملهٔ «ما هیچ آموزشی نیاز نداریم» مشهور است. این یک آهنگ اعتراضی بر ضد تدریس انعطاف‌ناپذیر و دشوار به‌طور کلی و مدارس شبانه‌روزی به‌طور خاص است که موجب شد این ترانه در بسیاری کشورها منع شود. 🔷️ در قسمتی از نسخه فیلم، بچه‌ها روی یک نوار نقاله، درون دستگاهی مانند چرخ گوشت می‌روند و به شکل سوسیس بیرون می‌آیند! به این معنی که مدرسه و سیستم آموزشی، می‌خواهند همه بچه‌ها را به یک شکل که از نظر آنها «استاندارد» هستند، دربیاورند و هیچ ارزشی برای فردیت و یکتا بودن هر دانش آموز، قائل نمی‌شوند. تا این که بچه‌ها از ظلم و زورگویی مدرسه به تنگ می‌آیند، لباس فرمشان را در می‌آورند شورش می‌کنند... @mostafaschool