eitaa logo
مدرسه مصطفی آمل
501 دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
1.7هزار ویدیو
31 فایل
مدرسه ی مصطفی، از جمله مدارس تحول گرا با رویکرد تربیتی، مهارتی و آموزشی است. نشانی: آمل، بلوار ولایت، ولایت ۱۶، گل نرگس ۵، دبستان مصطفی تلفن: 01144286760 ۰۹۱۱۲۲۱۴۸۴۰ ارتباط با ادمین: @Ebad_amoli
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز اولین روز هفته از ماه آذر 🍁🍂 را با ذکر صلوات و قرائت آیةالکرسی و آیه و اِن یکاد آغاز کردیم...💪 در ادامه هر کدام از بچه ها به تلاوت یک آیه از قرآن کریم📖📖 و ارائه و صحبت در مورد آن آیه پرداختیم. در ساعت قرآن داستان حضرت موسی ع، بهانه های بنی اسراییلی و پرستش گوساله توسط مردم آن زمان بچه ها ارائه دادند در پایان ساعت قرآن به دعا کردن🤲 و رعایت آداب آن پرداختند. بعد از صرف صبحانه🥚🥗 و شرکت در مراسم پرچم🇮🇷🇮🇷 کشور عزیزمان وارد ساعت ریاضی شدیم🤔💪🔍 و به بررسی و تمرین مسائل و سوالات مربوط به فصل کسر پرداختیم. در ساعت فارسی به بررسی درس جدید و خواندن🗣🗣 آن توسط بچه ها به صورت گویندگی🧑‍🏫👨‍🏫 و رعایت بند و ویرگول و علامت های در متن و تعیین شخصیت های درس و تعیین بچه ها برای انجام نمایش درس پرداختیم بعد از ساعت ورزش🏃⚽️🏀 و اقامه نماز جماعت 🕋🕌 توط بچه ها با حضور اقای ابراهیمی وارد ساعت نگارش✍ شدیم و به بررسی انشا ی بچه ها با موضوع مد نظر و بررسی دوباره بند و رعایت بند نوسی پرداختیم در ساعت آخر در باغبانی🪴🌻🌳 مراحل پایانی شخم زدن به پایان رسید و وارد مرحله کاشت بذر شدیم. بخشی از فعالیت های کلاس حضرت مهدی عج @mostafaschool
۳ آذر آزمایشگاه امروز در کنار پسرای گلم در پایه پیش بود ،دو سه تا آزمایش جذاب و شگفت انگیز براشون انجام دادم🤩 ساعت بعد در خدمت پسرای عزیزم در پایه اول بودم و برای ایجاد انگیزه برای نشانه او ،امروز آزمایشهایی با دود براشون داشتیم او مثل دود😊 ساعتهای بعد مشغول ساخت پک های صابون بودم برای بازارچه یلدا☺️ @mostafaschool
🎯برای بچه هایی که تمرکز ندارند توصیه می شود. بنابراین عمل به توصیه های ذیل می تواند در این خصوص راهگشا باشد. ۱- بازی یا هزار راه بر روی کاغذ و یافتن راه خروج از آن توسط دانش آموز. ۲- استفاده از های مختلف. ۳- از دانش آموز خواسته شود چشمانش را ببندد و یک شکل هندسی در ذهنش مجسم کند و سپس آن را بر روی کاغذ بکشد و در مرحله بعدی با چشمان بسته، شکل پیچیده تری را نیز بر روی کاغذ طراحی نماید. ۴- یک لیوان سر خالی از آب را انتخاب کرده و از دانش آموز خواسته شود که درون آن تعدادی سکه بیندازد، طوری که آب سر ریز نشود. در مرتبه بعد به تعداد سکه ها اضافه شود و می بایست طوری سکه ها را در آب بریزد که آب سر نرود! می توان به جای سکه از میخ ریزه هم استفاده نمود. ۵- پیدا کردن اشیاء مشترک و متفاوت در  تصاویر . ۶- پیدا نمودن شکل مورد نظر در میان اشکال مختلف در یک تصویر. ۷- ظرفی از حبوبات را تهیه کرده و از دانش آموز خواسته شود تا یکی از انواع آن را جدا کند. در مرحله های بعد خواهان جمع آوری حبوبات ریزتر شوید و با کرومتر میزان زمان و سرعت جداسازی حبوبات و خطاهای آن ها را یادداشت نمایید. ۸- از دانش آموز خواسته شود که ده خط یازده سانتی متری رو ی کاغذ بکشد و با قیچی دقیقا روی خطوط را بچیند. زمان یادداشت شود. هر روز یک خط به خطوط اظافه شود تا روز دهم به بیست خط رسیده با همان زمان روز اول. ۹- دو تصویر که مشابه هم هستند اما در یک یا چند مورد جزئی با هم اختلاف دارند، به دانش آموز نشان داده و از او خواسته شود تا تفاوتها و تشابهات تصاویر را پیدا کند. ۱۰- عواقب بی دقتی را به این دانش آموزان  متذکر شوید به عنوان مثال پلاک منزل مان ۱۲ است اگر  ۱۳ بنویسیم نامه به در خانه مان می آید؟ ۱۱- به این کودکان رویکردهای شناختی را آموزش بدهیم به عنوان مثال اول ببین، بعد بشنو، سپس فکر کن و در آخر انجام بده! ۱۳- هر فعالیتی که هماهنگی چشم و دست در آن لحاظ شده باشد مانند بازی دارت، تیله بازی ، ….برای این کودکان در نظر گرفته شود. 📚برگرفته از کتاب آموزش کودکان بیش فعال و کم توجه @mostafaschool
انعکاس بازدید دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نوشهر در کانال‌های ارتباطی دانشگاه. @mostafaschool
🌸به نام خداوند بخشنده ومهربان امروز ساعت ابتدایی مدرسه رو قبل از رفتن ب پروژه رنگ آمیزی دیواری شروع کردیم به شمع سازی و صابون سازی بعد راس ساعت 9 نوبت کلاس ششم بود که با همکاری دانش آموزان رنگها ب حیاط رفت و طبق بقیه کلاس ها توضیحات وآموزش های مربوط رو بهشون داده شد و حدودا ساعت 10 بود مهمان هایی از دانشگاه فرهنگیان نو شهر برای بازدید مدرسه تشریف آوردند و از پروژه دیواری ما دیدن کردند وبعضی از عزیزان مشتاق رنگ آمیزی دیواری بودند که به ما این افتخار رو دادند و چند عدد طرح را رنگ آمیزی کردند وبعد دانش آموزان ادامه کار رو انجام دادند ودر ساعت11:30 محوطه کار رو تمیز کردند و به بازارچه رفتند ، و به کارگاه هنر رفتم ادامه کار شمع سازی و صابون سازی انجام دادیم ناگهان برق رفت و ما نتوانستیم به ادمه کارمون ادامه دهیم نیاز به برق داشتیم در این میان یه مهمان کوچولو به کارگاه تشریف آورد که خیلی مشتاق به رنگ آمیزی بود که با قلمو چندتا از شمع وصابون رو بااشتیاق رنگ آمیزی کرد🌸 @mostafaschool
🔴 مسئولیت دادن به شاگردان برای حل مسائل واقعی زندگی شاگردان در مدرسه حکمت، طی زندگی در یك محیط اجتماعی، و بر عهده گرفتن مسئولیت كارهای واقعی، برای زندگی در جامعه آماده می‌شوند و یاد می‌گیرند چگونه مسائل زندگی خود را حل كرده و روی پای خود بایستند. ، ، ، @mostafaschool @hekmathighschool