eitaa logo
مستضعفین تی‌وی
7.1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
28 فایل
🌐 وبسایت http://www.Mostazafin.TV ✅ تلگرام t.me/Mostazafin_TV ✅ اینستاگرام instagram.com/Mostazafin_TV 📺 آپارات aparat.com/Mostazafin_TV 📲 ارتباط با مدیر کانال: 🆔 @VoiceOfMostazafin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ #بی‌بی‌سی و #آمدنیوز دستاورد «صدا و سیما» هستند! 🎙#وحید_اشتری، فعال اجتماعی و عدالتخواه: 💬 صدا و سیما با ممنوعیت پوشش برخی خبرها، برای آمدنیوز و بی‌بی‌سی توزیع #رانت می‌کند و مردم را به دامن آنها هل می‌دهد. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ در حکومت علوی با #قضات اینگونه برخورد می‌شد... 🎙روایت رحیم‌پور #ازغدی از نحوه برخورد امیرالمومنین(ع) با متخلفان: 💬 #قاضی را که صبح منصوب کرده بود تنها به دلیل اینکه صدایش از صدای شاکی و متهم بلندتر بود، عصر همان روز عزل کرد 💬 دستور داد مسئول مالی بازار اهواز را که تخلف کرده بود در بازار بچرخانند، اموالش را مصادره کنند، ممنوع الملاقات شود و در نمازجمعه #شلاق بزنند. 🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی
⭕️ ما هم آرزو داشتیم از قافله باشکوه اربعین جا نمانیم. اما آیا تنها «جاماندگان» کسانی هستند که راهی
▫️ ⭕️ پیاده‌روی اربعین، هر سال باید با شکوه‌تر و پر جمعیت‌تر از سال قبل برگزار شود و بحمدالله چنین هم بوده و خواهد بود، انشالله... و این، عطشِ هر روز و هر لحظه‌ی همه‌ی ماهاست که به زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) بشتابیم، پیاده و بل، پای‌برهنه... ◀️ با این حال اما، ضرورت عمیق‌تر شدن هم، هم‌راستا و هم‌نوا با گسترده‌تر شدنِ راه‌پیمائی، به چشم می‌آید و ظهور می‌کند... اخیرا به این نکته صراحتا اشاره نموده، فرمودند: 💭 خوشبختانه امروز کارهایی که ما داریم و مجالس عزاداریِ ما برای امام حسین (علیه‌ السّلام) از لحاظ معنویّت، از لحاظ گسترش فکر و پراکندن معارف اسلامی، عمق بیشتری دارد از پنجاه سال قبل مثلاً یا چهل سال قبل. قضیّه‌ی اربعین هم همین‌ جور است؛ روزبه‌روز ان‌شاء‌الله بایستی عمق بیشتری پیدا کند. اصحاب حکمت و علم بایستی در این زمینه‌ها فکر کنند، کار کنند... 🔹 تلاش برای تبیین مفهوم عمیق‌تری از «جا مانده» و ارائه‌ی تصویر بهتری از «جا مانده‌ها»، در همین راستاست که بفهمیم و باور کنیم که جامانده، لزوما آنی نیست که به راه‌پیمائی و زیارت نرسید... جا ماندن را باید در نسبت با مرام و مسیر و مقصدِ حسین (ع) سنجید... 🔸 آه و افسوس‌های بسیاری از عاشقان اهل بیت (علیهم‌اسلام)، در این روزها و از بابت نرسیدن به فیضِ بزرگِ قدم زدن در مسیر کربلا را باید ارج نهاد اما، لازم است از همین فرصت استفاده کرد و عاشقان را به جا ماندن از کاروانِ اصلی -کاروان مبارزه با ظلم، کاروان تحقق عدالت در سراسر جهان، کاروان حضرت حجت (عج)- توجه داد... و این یگانه هدفِ مجموعه نوشته‌ها و عکس‌نوشته‌های «جا مانده‌ایم» است... 🔺 باشد که نه زائرین اربعین و نه جامانده‌های پیاده‌روی، از قافله‌ی مبارزه و مقابله با تبعیض، اشرافی‌گری و ظلم، جا نمانند... —————————————————— 💢 طرح‌های زیر با همین مضمون، به دو صورت مربعی (برای انتشار در اینستاگرام) و مستطیلی شکل (برای انتشار به صورت استوری، وضعیت و...) آماده شده و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ به زیارت کدام حسین (ع) می‌رویم؟ 🎙 🔹اربعین سیدالشهداء نزدیک است و همه در حال و هوای جذب مغناطیس حسینی هستند و سعی دارند که از کاروان اربعین و زیارت حسین بن علی عقب نمانند. اما مهتر از هر چیز این است که بدانیم به زیارت می رویم؟ حسینی که هست یا حسینی که بود؟ اینکه می‌گویند اگر زیارت، با معرفت باشد، ارزش دارد، حرف بسیار درستی است اما یادمان باشد که معرفت حسینی، متوقف بر این است که به زیارت حسینی برویم که بود، نه حسینی که هست. 🔸تا زمانی که منطق حسین را درک نکنی، معرفت حسینی پیدا نخواهی کرد. منطق حسین چیست که از زهیرِ عثمانی مسلک تا وهبِ نصرانی هم در سپاه او قرار می‌گیرند؟ آیا شیوه نمازخواندن حرّ بن یزید ریاحی قبل از پیوستن به حسین و بعد از آن، متفاوت شد؟ 🔹اگر دانستی که نبرد حسین با یزید، نبرد اسلام و کفر نبود، بلکه نبردِ دو قرائت از اسلام بود، آنگاه می‌توانی دلخوش باشی به اینکه با معرفت به زیارت می‌روی. اگر فهمیدی که قیام حسین، نبردِ اسلام نبوی بود با اسلام اموی، نبردِ اسلامِ عقیده و جهاد بود با اسلام مراسم و مناسک میان تهی، نبردِ اسلام نجات بخش محرومین بود با اسلام در خدمت زر و زور، نبرد اسلام علم و معرفت بود با اسلام تحجر و غفلت و در یک کلمه، نبردِ اسلام ناب محمدی بود با اسلامِ آمریکایی، آنگاه زیارت و گریه‌ات بر سیدالشهداء نیز با معرفت خواهد بود. 🔸قصه‌ی سیدالشهداء یک حادثه‌ی فراموش شدنی نیست بلکه کربلای حسین، مکتبی است که نحوه زندگی کردن و کردن را به ما می‌آموزد اما عده‌ای متحجر نادان، روح حماسه و حقیقت کربلا را به عنصری تبدیل کرده‌اند که هیچ کنشی علیه وضع موجود تولید نمی‌کند. 🔹اگر از دریچه‌ای غیر از دریچه ذهن مرتجع و روشنفکر غرب‌زده به قصه‌ی کربلا نگاه کنی، خواهی یافت که هدف اصلی حسین این بود که حکومت عدل را جایگزین حکومت جور کند. 💢 به تعبیر حضرت امام (ره): «عاشورا؛ قیام عدالتخواهان با عددی قلیل و ایمانی و عشقی بزرگ در مقابل ستمگران کاخ نشین و مستکبران غارتگر بود و دستور آن است که این برنامه سرلوحه زندگی امت در هر روز و در هر سرزمین باشد». 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ «تماشاچیِ ‌ظلم»، شریک جرمِ «ظالم» است 🎙آیت‌الله #خامنه‌ای، ۲۱ شهریور ۱۳۶۵: 💬 قیام امام حسین (ع)، دعوای با یزید نبود، دعوای با نظام ظلم بود... 💬 در پیشگاه پروردگار، هم ظالم، هم ستم‌پذیر (کسی که ظلم را می‌پذیرد و اقدامی نمی‌کند) و هم #تماشاچی_بی‌طرف، منفور و شریک جرم هستند. این درس امام حسین (ع) است... 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ مصوبه تشدید در مدارس! 🔹با اجرای مصوبه حذف تنوع از مدارس، نه سمپادی می‌ماند، نه نمونه‌دولتی و هیات‌امنایی و شاهد و بزرگسالان و... پس برای بررسی آن در فضای آموزشی اول، یعنی فضای موجود، دولت باید قاطعانه از این تنوع حمایت کند؛ 🔺چراکه این تنوع در مدارس دولتی خصوصا استعدادهای درخشان و نمونه‌دولتی و... تنها دستاویز دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌برخوردار برای دستیابی به آموزش مطلوب و رسیدن به موفقیت است و حذف آنها به معنی گرایش دانش‌آموزان به سمت مدارس دولتی با این کیفیت پایین موجود نیست، بلکه پروپیمان‌تر شدن سبد آموزش پولی و سنگین شدن هزینه‌های خانوار و سبک شدن هزینه دولت در حوزه آموزش است. 🔸اما در فضای دوم، یعنی فضای ایده‌آل آموزشی مبتنی‌بر اصل ۳۰ قانون اساسی باید قویا از حذف تنوع حمایت کرد و از این تنوع به‌عنوان یکی از علل اصلی بی‌عدالتی آموزشی نام برد. 🔹مدارس اقلیت‌های مذهبی برای تحصیل فرزندان پیروان اقلیت‌های مذهبی، مدارس آموزش از راه دور و شبانه‌روزی با هدف پاسخ‌دهی به نیاز دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه‌یافته، مجتمع‌های آموزشی تطبیقی، برای آموزش فرزندان اتباع سایر کشورها در ایران، مدارس نمونه‌دولتی با هدف ایجاد عدالت آموزشی در مناطق محروم و ویژه مدارس مستعد محروم و مدارس بزرگسالان نیز برای افرادی که در سنین متداول آموزش عمومی موفق به طی دوره آموزش عمومی نشده‌اند، تاسیس شده و فعالیت می‌کنند. 🔸اجرای این مصوبه، جامعه‌ی درگیر با انواع مدارس را دچار مشکل جدی خواهد کرد و عملا مدارس عنوان‌شده با چالش‌های متعددی روبه‌رو خواهند شد. مضاف بر مشکل در اجرا، لطمه به ماجرای جدی‌تری است که با اجرای مصوبه حذف تنوع مدارس آن هم در نظام آموزشی فعلی رخ خواهد داد. 🔹بر کسی پوشیده نیست که دانش‌آموزان مستعد خانواده‌های کم‌برخوردار در مناطق مختلف کشور و همچنین دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم تنها راه نیل به آرمان تحصیلی و موفقیت را تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه‌دولتی یافته‌اند و با حذف این تنوع، ضربه سختی به عدالت آموزشی در نظام آموزشی فعلی خواهد خورد و پاس گل مناسبی به و منتفعان آن داده خواهد شد، 🔸چراکه این دانش‌آموزان با این سطح از کیفیت حتما به سمت مدارس دولتی سوق داده نخواهند شد و خانواده با هر مشقتی سهم بیشتری از درآمدش را برای تحصیل و آموزش فرزندان هزینه خواهد کرد و این سوای داغ‌کردن تنور غیردولتی‌ها، مسیر خصوصی‌سازی بیشتر در حوزه آموزش را هموار می‌کند. 📌برشی از یادداشت با عنوان «مصوبه تشدید تبعیض در مدارس» 📎 http://farhikhtegandaily.com/newspaper/2887/1/&page=164130 🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی
⭕️ مصوبه تشدید #تبعیض در مدارس! 🔹با اجرای مصوبه حذف تنوع از مدارس، نه سمپادی می‌ماند، نه نمونه‌دول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بازتولید #شکاف_طبقاتی با نظام آموزشی این آمار تکان دهنده را بینید، ➖ مدارس عادی دولتی هیچ سهمی از رتبه‌های برتر کنکور ندارند ➖۸۰ درصد کل قبولی‌های دانشگاه متعلق به ۲۰ درصد از مدارس است ➖۸۵ درصد کل قبولی‌های دانشگاه متعلق به ۵ - ۶ استان کشور است 🔹و چه دقیق این آمارها با نسبت #توزیع_ثروت در جامعه منطبق است، ۸۰ درصد ثروت جامعه هم در اختیار ۲۰ درصد افراد جامعه قرار دارد! 🔸طبقه ثروت و قدرت با راه اندازی مدارس #غیردولتی و #پولی به خوبی توانسته است جایگاه خود در راس هرم توزیع ثروت را تا نسل‌ها تضمین کند! #خصوصی_سازی_آموزش #عدالت_آموزشی 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ تا وقتی چندوچون اتهامات حسین فریدون روشن نشود، مجازات وی معنایی جز گروکشی سیاسی ندارد 🎙 ◀️ در خبرها آمده که امروز (۲۴ مهرماه سال ۱۳۹۸) آقای ، برادر جناب رییس جمهور، برای گذراندن حکم پنج ساله مجازات حبس، به زندان رفته است. فریدون همچنین به اتهام دریافت رشوه، محکوم به رد مال و جریمه به مبلغ ۳۱ میلیارد تومان نیز شده است. 🔸 شاکی حسین فریدون، مدعی العموم بوده است؛ یعنی دادستان به نمایندگی از عموم جامعه، از حسین فریدون بابت اتهام اخذ رشوه شکایت کرده است. اما اینک و پس از پایان دادرسی، عموم یعنی مردم ایران، هیچ اطلاعی از کم و کیف اتهام و نحوه دادرسی و حتی متن حکم مجازات حسین فریدون ندارند. 🔹 حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه آقای حسن روحانی، رییس جمهور، در دولت بوده است، او در مذاکرات هسته ای نیز حضور و نقش برجسته ای داشت. آیا نباید معلوم گردد که حسین فریدون از خویشاوندی اش با رییس جمهور سوءاستفاده کرده است یا نه؟ آیا نباید مشخص شود که جناب رییس جمهور در جرائم برادرش نقشی (اعم از آمریت یا معاونت) داشته یا خیر؟ اصلا آیا نباید روشن شود که اتهام رشوه گرفتن فریدون، در چه موضوعی بوده؟ در مذاکرات هسته ای بوده یا چیز دیگری؟ 🔸 آخر این چه نحوه دادرسی است که هیچ چیز روشن نیست؟ این جانب به عنوان یک عضو کوچک ملت ایران، که از فعالیتهای حسین فریدون متضرر شده ام، حق دارم بدانم او چه ضرری به من و سایر همگنانم زده است یا خیر؟ برای من نوعی که نه حسین فریدون را به عمرم دیده ام و نه عداوت شخصی با وی دارم، مجازات چنین کسی، چه منفعتی دارد؟ اگر حسین فریدون را زنده زنده صد بار در دیگ آب جوش هم بیاندازند، دردی از من دوا نخواهد کرد. 🔹 بگذریم از اینکه دادگاه فریدون به مانند قریب به اتفاق دادگاه‌های این چنینی، غیرعلنی و در پستو برگزار شده، حالا این گذشته؛ لااقل دادنامه را منتشر کنید ببینیم داستان چه بوده است؟ ببینیم اصلا فریدون چه حقی را از ما ضایع کرده؟ ببینیم آیا مجازاتش با جرمش متناسب است یا خیر؟ ببینیم برادرش، یعنی حسن روحانی، در جرائم حسین فریدون، قصور و تقصیری داشته یا نه؟ 🔸 اگر اینها معلوم نشود، مجازات فریدون آیا جز یک ضرب شست از سوی رقبای انتخاباتی حسن روحانی و گروکشی برای آینده سیاسی کشور معنا خواهد شد؟ —————————————————————————————— 🔺 پی‌نوشت‌های سردبیر: 1️⃣ اگر دادنامه و متن حکم و خلاصه سایر مسائل شفاف می‌بود، آیا باز هم شاهد ادعاهای امروز حسین فریدون می‌بودیم؟ تصویر زیر را ببینید تا بار دیگر درک کنید که شفاف نبودن روند دادرسی، به نفع چه کسانی است... 2️⃣ راستی کسی از روند دادگاه فاضل لاریجانی، برادر رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس فعلی مجلس خبری دارد؟ 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ وقتش نشده که ما هم متوجه دعواهای سطح بالاتر شویم؟ ◀️ چشم‌های خیلی‌ها امروز متوجه سخنان و حرکات رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران بود... اعتراض دانشجوها به اینکه نمایندگان‌شان را در بین سخنرانان نمی‌بینند یک طرف قضیه، و بی‌محلی روحانی به‌شان، طرف دیگر ماجرا بود... 🔸 در همین حین، خیلی‌ها ۱۶ آذر معروفِ سید محمد خاتمی در دانشگاه تهران را برای هم یادآوری می‌کردند که چطور اصلاح‌طلب‌ها رئیس‌جمهورشان را هو کردند و آن‌قدر شعار دادند که خاتمی برای به دست‌گرفتنِ کنترل جلسه، شروع به داد و بیداد کرد و گفت: «كاري نكنيد كه بگويم بيرونتان كنند. آدم باشيد... در همه چيز انحراف ايجاد كرديد حالا آمديد اينجا نمي خواهيد كه ما حرف بزنيم» و چند دقیقه بعد جمله‌ای گفت که تیتر یک کیهان شد: « امروز متأسفانه از اردوگاه اصلاح طلبان صداهايي مي‌شنويم كه دشمنان اين ملك و ملت آن را بيان مي‌كنند...» 🔹 خلاصه در همین حین که جماعت داشتند این‌ها را برای هم یادآوری می‌کردند، روحانی داشت از این حرف می‌زد که دعوا بر سر برجام نیست! دعوا بزرگ‌تر از این حرف‌هاست! دعوا سرِ یک چیز بالاتری است... و شاید بشود گفت برای اولین بار اذعان کرد که برنامه‌ی سیاسی اعتدالیون (مثل سایر گروه‌های سیاسی و سیاسی‌کار) معطوف به مدیریت آینده‌ی کشور است... 🔸 و باز در همین حین، عده‌ای آن بیرون داشتند حرف مهمتری را فریاد می‌زدند؛ آن‌ها با شعار و پلاکارد و دست‌نوشته، اعتراضشان را نسبت به تبعیض‌های رسمی و غیر رسمی و به‌ویژه روند افسارگسیخته‌ی خصوصی‌سازی در حوزه‌ی آموزش، اعلام می‌کردند... اعتراضاتی که حق بود بیش و پیش از «ترک سالن توسط نمایندگان دانشجویان» پوشش داده شود اما نشد... 💢 دردسر بزرگِ این روزهای ما شاید همین تعیین اولویت باشد... همین که در هر ماجرا و داستانی، کدام بخش را اصل بگیریم و کدام را فرع بپنداریم؛ کدام را برجسته کنیم و کدام را ضریب ندهیم... 🔹 داشتنِ دید سیاسی، حتما لازم و خوب است اما (زیادی) سیاسی‌دیدن، باور کنید که ما را از خیلی اتفاقات مهم و مسائل اساسی، غافل می‌کند... 🔺 پی‌نوشت ۱: این بخش از سخنان حسن روحانی را فقط یک خبرگزاری پوشش داده بود: «من نمی‌گویم درآمد دانشگاه از طریق فروش علم باشد، ولی از طریق فروش پژوهش که باید باشد. حالا علم را هم اشکال کنیم و بگوییم آن جوان پولدار، شب در دانشگاه شما اگر فضا دارید و استاد هم دارید که درس بدهد، چون نمره کنکورش بالا نبوده نیاید درس بخواند. من خیلی هم موافق (این اشکالی که گرفته می‌شود) نیستم..». 🔺 پی‌نوشت ۲: در کنار اعتراض به خصوصی‌سازی و پولی شدن آموزش، عده‌ای هم به انتقاد از احکام عجیب و سنگین فعالین دانشجویی پرداختند که حق است دیده و مورد تامل جدی واقع شود... 🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی
⭕️ مصوبه تشدید #تبعیض در مدارس! 🔹با اجرای مصوبه حذف تنوع از مدارس، نه سمپادی می‌ماند، نه نمونه‌دول
⭕️ همه چیز درخدمت است! 🔹۲۱ مهرماه بود که مجلس مصوب کرد وزارت آموزش و پرورش، مدارس را منحصراً به دو صورت دولتی و غیردولتی اداره نماید و به‌جز مدارس استثنایی، مدارس دولتی متنوع در کشور نباشد. اجرای این مصوبه نظام آموزشی را حداقل با چند آسیب مواجه می‌سازد: 1️⃣ اختلال در ارائه همگانی خدمات‌ آموزشی به دلیل حذف مدارس اقلیت‌های مذهبی، مجتمع‌های آموزشی تطبیقی و بزرگسالان که مختص گروه مخاطب خاص تأسیس شده‌اند 2️⃣ نقض به دلیل محروم‌سازی دانش‌آموزان مستعد از مدارس نمونه‌دولتی 3️⃣ هموارسازی مسیر خصوصی‌سازی مدارس به دلیل حذف مدارس دولتی باکیفیت و هدایت خانواده‌ها به سمت ابراهیم سحرخیز، معاون اسبق متوسطه آموزش و پرورش: 💬 در دولت یازدهم و زمانی که آقای فانی وزیر آموزش و پرورش بودند در گزارش ۱۰۰ روزه‌ای که به رئیس‌جمهور محترم تقدیم کردند مدارس خاص را بزرگترین مانع برای توسعه مدارس غیردولتی ذکر کردند ؛ مدارس خاص ذکر شده در این گزارش شامل مدارس سمپاد، نمونه دولتی و شاهد می‌شود. 💬 طی گزارشی که مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به سرپرستی آقای حسام‌الدین آشنا، در سال ۹۴ به رئیس‌جمهور ارائه داده است، تاکید شده که مدارس خاص (سمپاد، نمونه دولتی و شاهد) مانعی برای توسعه مدارس غیردولتی هستند؛ در همین باره از وزیر آموزش و پرورش خواسته شد که دو سیاست را پیگیری کند؛ اول برون‌سپاری مدارس از طریق خرید خدمات آموزشی و دوم هموارسازی راه برای خصوصی‌سازی آموزش و پرورش! 💬 اگر این مصوبه از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و تبدیل به قانون شود، راه توسعه مدارس غیردولتی و کوچ این دانش‌آموزان به این مدارس فراهم می‌شود. 🔸به عقیده سحرخیز، دولت در ۶ سال اخیر تمام تلاشش را برای خصوصی‌سازی آموزش و پرورش به‌کار گرفته است که همین مسئله موجب تضعیف مدارس دولتی و باعث شده تا جایگاه این مدارس در بین عموم جامعه تنزل پیدا کند. معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش در تایید اظهاراتش به مطالعات اخیر مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری ‌اشاره کرد و افزود: 💬 طبق این مطالعات مردم آمریکا ۱۸ درصد هزینه‌های آموزش و پرورش را پرداخت می‌کنند، این در حالی است که در جامعه ما مردم بیش از ۳۳ درصد هزینه‌های آموزش و پرورش را به دوش می‌کشند. 💬 پیش از روی کار آمدن دولت آقای روحانی نزدیک به ۳ درصد از تولید ناخالص ملی به آموزش و پرورش اختصاص داده می‌شد، اما در حال حاضر سهم آموزش و پرورش از تولید ناخالص ملی کمتر از ۲ درصد است. 🔹دولت در سال‌های اخیر برای فرار از اجرای اصل ۳۰ قانون اساسی یعنی آموزش رایگان تلاش کرد تا با اجرای برخی سیاست‌ها یا انجام ندادن کامل برخی وظایف، مدارس دولتی را کند. 📌 برشی از یادداشت با عنوان «حذف تنوع مدارس یا خصوصی‌سازی آموزش؟» 📎 (http://kayhan.ir/) 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پولی‌ترین آموزش و پرورش دنیا... 🔹چرا در حالی که لیبرال‌ترین کشورهای غربی هم آموزش و پرورش را نمی‌کنند، دولت‌ به دنبال شانه خالی کردن از وظیفه قانونی و حاکمیتی خود در امر آموزش است؟ 🔸چه افرادی از شهریه‌های نجومی به ثروت‌های کلان می‌رسند و کدام «مکتب فکری» در این مدارس ترویج می‌شود؟ 🎙 عادل پیغامی؛ استاد دانشگاه: 💬 نسبت بودجه آموزش و پرورش به بودجه کل کشور در ایران از کشورهایی که مهد لیبرالیسم و هستند کمتر است! 🎬 @Mostazafin_TV
⭕️ آیت‌الله #مکارم_شیرازی خطاب به روحانی: اقدامات و دستاوردهای شما «فوق‌العاده» است! 🎙 آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به روحانی (۲۳ مهر ۱۳۹۸): 💬 امروز سخنان شما دراجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت را از تلویزیون گوش می‌دادم، اقدامات و دستاوردهای شما نه تنها در حوزه بهداشت بلکه در دیگر حوزه‌ها نیز فوق‌العاده است! 💬 بعضی روی حساب‌هایی مخالفت‌هایی با دستاوردهای شما می‌کنند که البته اشتباه می‌کنند. آرامشی در اقتصاد نیز بحمدالله ایجاد شده است (!) و این آرامش مهم است. 🔺نمی‌دانیم منظور ایشان از دستاوردهای فوق‌العاده و آرامش اقتصادی دقیقا چیست اما ای کاش ایشان که زمانی از عواید #برجام و ضرورت تصویب آن سخن می‌گفتند اکنون به این سوال پاسخ دهند که عواید برجام کجاست؟ 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اگر تقسیم امکانات عادلانه نباشد، #آزادی، مختص مرفهان خواهد بود... 🎙 #شهید_بهشتی: آن آزادی فردی که لیبرالیسم رویش تکیه می‌کند، خط سیری دارد که در آن، هر چه جلوتر برویم یک اقلیت مرفه برخوردار از بسیاری آزادی‌ها را می‌یابیم، شاداب و شنگول و دارای امکانات فراوان برای اعمال آزادی‌شان و یک اکثریت محروم را می‌بینیم رنجور، پژمرده و افسرده و دارای امکانات بسیار ضعیف برای استفاده از آزادی و اِعمال آزادی... 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اگر صداوسیما بجای آنکه ابزار #امنیت باشد ، ابزار پرسش بود، قطعا ما این نابرابری را نداشتیم... 🎙 سخنان قابل تامل حجت الاسلام #مجتبی_نامخواه در اردوی «از باستی هیلز تا دروازه غار» 🔸 باید بیایید و ببینید که چطور کوه‌هایی از ثروت انباشته شده و در آن کنار چاه‌های فقر به وجود آمده... این‌ها را صدا و سیما به شما نشان نمی‌دهد... 🔹 باید بیایید ببینید که چگونه نیروی انتظامی تبدیل به ابزار توجیه مردم در برابر #اشراف شده‌است... 🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی
⭕️ اگر تقسیم امکانات عادلانه نباشد، #آزادی، مختص مرفهان خواهد بود... 🎙 #شهید_بهشتی: آن آزادی فردی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وقتی در جامعه‌ای عدالت نباشد، #امنیت هم درخدمت #مرفهین است 📌حجت‌الاسلام #نامخواه: 💬 به فرموده رهبر انقلاب، عدالت تنها ارزش مطلق ماست و بقیه ارزش‌ها نسبی هستند. آن چیزی که به معنویت، ارزش‌های دینی و اخلاق ارزش می‌دهد، عدالت است. 💬 جامعه‌ای که عدالت ندارد، #امنیت هم در خدمت طبقه مرفه و برخوردار است. چنین جامعه‌ای اخلاق و معنویت هم ندارد. 🎬 @Mostazafin_TV
مستضعفین تی‌وی
⭕️ ذبح جمهوریت! 🎙احسان #خاندوزی (عضو هیأت مدیره سازمان شفافیت و عدالت) از پیامد سیاست‌هایی می‌گوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نهادهایی که #مردم را به فراموشی سپرده‌اند 🎙 #عماد_افروغ، جامعه‌شناس و نماینده سابق مجلس در برنامه «زاویه» شبکه چهار: 💬 همانطور که امام قبل از انقلاب فرمودند حاکمان باید رعیت مردم باشند، قدرت سیاسی باید نماینده و معرف قدرت اجتماعی باشد. اگر بین این دو فاصله افتاد و رابطه ارباب رعیتی عوض شد، یعنی کشور آماده #شورش می‌شود و این طبیعی است و درستش هم همین است! 💬 ما با فرایند فزاینده مخدومیت حاکمان روبرو شده‌ایم. روز به روز قدرت مردم و قدرت اجتماعی به محاق رفته و همین مساله نشان‌دهده #فساد است! 💬 وقتی دولت برای دولت و حاکمیت برای حاکمیت موضوعیت پیدا می‌کند نه طریقیت؛ یعنی فساد! دانشگاه و حوزه و وزارتخانه‌ها برای خودشان موضوعیت پیدا می‌کنند و یادشان می‌رود که باید رافع نیازها باشند و خودشان هدف می‌شوند. ما الان به این مرحله رسیده‌ایم و در عمقش هستیم! 🎬 @Mostazafin_TV