22 سوره دخان استاد بهجت پور جلسه 22.mp3
8.83M
🌷صوت تفسیر سوره دخان
🌸استاد عبدالکریم بهجت پور
🌺جلسه بیست و دوم
💐موسسه فرهنگی تمهید قم
https://eitaa.com/mtamhid
44.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🌷تفسیر سوره دخان
🌸استاد عبدالکریم بهجت پور
🌺جلسه بیست و دوم
https://eitaa.com/mtamhid
لینک دانلود ادامه فایل های تصویری جلسات تفسیر سوره دخان استاد بهجت پور از بستر وب
🌹جلسه 11
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/11.mp4
🌹جلسه 12
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/12.mp4
🌹جلسه 13
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/13.mp4
🌹جلسه 14
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/14.mp4
🌹جلسه 15
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/15.mp4
🌹جلسه 16
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/16.mp4
🌹جلسه 17
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/17.mp4
🌹جلسه 18
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/18.mp4
🌹جلسه 19
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/19.mp4
🌹جلسه 20
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/20.mp4
🌹جلسه 21
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/21.mp4
🌹جلسه 22
http://www.whc.ir/modules/system/assets/uploads/pub_relation/ramezan99/22.mp4
موسسه فرهنگی تمهید قم
https://eitaa.com/mtamhid
به حمد الله در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به تعطیلی جلسات تفسیر، اما این فرصت فراهم شد که در پای درس تفسیر #مفسر #تنزیلی #قرآن کریم حضرت حجت الاسلام عبدالکریم #بهجت_پور در سوره #دخان بنشینیم و این توفیق نصیب کانال موسسه شد که بتواند با بازنشر این جلسات، خدمتی کوچک به ساحت قرآن انجام دهد.
برای آسان شدن دانلود این جلسات به صورت صوتی بر آن شدیم تا لینک جلسات را به صورت یکجا در اختیار علاقه مندان قرار دهیم تا سریعتر بتوانند به دانلود آن مبادرت نمایند.
لینک دانلود صوت تفسیر سوره دخان استاد عبدالکریم بهحت پور در کانال موسسه فرهنگی تمهید در ایتا
👇👇👇
🌹جلسه اول
https://eitaa.com/mtamhid/641
🌹جلسه دوم
https://eitaa.com/mtamhid/647
🌹جلسه سوم
https://eitaa.com/mtamhid/657
🌹جلسه چهارم
https://eitaa.com/mtamhid/660
🌹جلسه پنجم
https://eitaa.com/mtamhid/663
🌹جلسه ششم
https://eitaa.com/mtamhid/666
🌹جلسه هفتم
https://eitaa.com/mtamhid/673
🌹جلسه هشتم
https://eitaa.com/mtamhid/675
🌹جلسه نهم
https://eitaa.com/mtamhid/681
🌹جلسه دهم
https://eitaa.com/mtamhid/689
🌹جلسه یازدهم
https://eitaa.com/mtamhid/703
🌹جلسه دوازدهم
https://eitaa.com/mtamhid/715
🌹جلسه سیزدهم
https://eitaa.com/mtamhid/730
🌹جلسه چهاردهم
https://eitaa.com/mtamhid/732
🌹جلسه پانزدهم
https://eitaa.com/mtamhid/749
🌹جلسه شانزدهم
https://eitaa.com/mtamhid/750
🌹جلسه هفدهم
https://eitaa.com/mtamhid/754
🌹جلسه هجدهم
https://eitaa.com/mtamhid/756
🌹جلسه نوزدهم
https://eitaa.com/mtamhid/774
🌹جلسه بیستم
https://eitaa.com/mtamhid/777
🌹جلسه بیست و یکم
https://eitaa.com/mtamhid/779
🌹جلسه بیست و دوم
https://eitaa.com/mtamhid/781
موسسه فرهنگی تمهید قم
https://eitaa.com/mtamhid
📚 مسابقه قرآنی «حم» تمدید شد
🔸 برای شرکت در مسابقه به ادرس els.whc.ir مراجع نمایید
🌸 @kowsarnews | کانال رسمی حوزههای علمیه خواهران
💠 توصیه پیامبراکرم(ص) به جابربن عبدالله انصاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
🌸 شيخ صدوق از جابر بن عبد اللّه انصارى روايت كرده است كه در جمعه آخر ماه رمضان خدمت رسول خدا(ص) رسيدم، چون نظر آن حضرت بر من افتاد، فرمود: اى جابر اين آخرين جمعه از ماه رمضان است، پس آن را وداع كن و بگو:
🌷 اللَّهُمَّ لا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنْ صِيَامِنَا إِيَّاهُ فَإِنْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنِي مَرْحُوما وَ لا تَجْعَلْنِي مَحْرُوما؛
خدايا اين ماه را آخرين روزه ما در ماه رمضان قرار مده، اگر قرار داده اى پس مرا رحمت شده بدار، نه محروم از رحمت.
در ادامه حضرت به جابر فرمودند: هر کس این دعا را بخواند خداوند دو چیز را به او کرم میفرماید یا به او عمر می دهد که ماه رمضان سال بعد را درک کند یا این که او را مورد غفران و رحمت خود قرار میدهد.
متن روایت:
🌹 ......عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِیِّ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ ص فِی آخِرِ جُمُعَةٍ مِنْ شَهْرِ رَمَضَانَ فَلَمَّا بَصُرَ بِی قَالَ لِی یَا جَابِرُ هَذَا آخِرُ جُمُعَةٍ مِنْ شَهْرِ رَمَضَانَ فَوَدِّعْهُ وَ قُلِ: اللَّهُمَّ لَا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنْ صِیَامِنَا إِیَّاهُ فَإِنْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنِی مَرْحُوماً وَ لَا تَجْعَلْنِی مَحْرُوماً. فَإِنَّهُ مَنْ قَالَ ذَلِکَ ظَفِرَ بِإِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ إِمَّا بِبُلُوغِ شَهْرِ رَمَضَانَ وَ إِمَّا بِغُفْرَانِ اللَّهِ وَ رَحْمَتِهِ
📗 فضائل الأشهر الثلاثة، الشيخ الصدوق، ص ۱۳۹ و اقبال الاعمال، ص ۲۴۳
990302_سخنرانی تلوزیونی بهمناسبت روزجهانی قدس.mp3
9.04M
🎙بشنوید | صوت کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس. ۹۹/۳/۲
☑️ @Khamenei_ir
هدایت شده از آینده روشن؛ تفسیر سوره قصص
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📒 نهمین جلسه بیان تفسیر سوره قصص با حضور استاد خانلو از اساتید موسسه تمهید قم
⏰ ۸ دقیقه
🔷 بیان تفصیلی پایان بخش دوم سوره
🌺
با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/1450573873C10080e6de5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نقش رهبر انقلاب در مدیریت بحران کرونا
🔺نمکی، وزیر بهداشت: از خدا خواستهام تا زنده هستم سایه بلند مقام معظم رهبری را از سر من کم نکند.
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ مِنْ أَلِيفٍ آنَسَ مُقْبِلاً فَسَرَّ وَ أَوْحَشَ مُنْقَضِياً فَمَضَ
بدرود اى همدم ما كه چون بيايى، شادمانى و آرامش بر دل ما آرى و چون بروى، رفتنت وحشت خيز است و تألم افزاى.
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ مِنْ مُجَاوِرٍ رَقَّتْ فِيهِ الْقُلُوبُ وَ قَلَّتْ فِيهِ الذُّنُوبُ
بدرود اى همسايه اى كه تا با ما بودى، دلهاى ما را رقت بود و گناهان ما را نقصان.
🕯
التماس دعا
هدایت شده از (حریم عفاف) سیر فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن
جلسه 27.mp3
11.77M
📙برگزاری بیست و هفتمین جلسه از کارگاه مجازی مهندسی فرهنگی پاکدامنی در قرآن کریم (طرح عبادالرحمان ) ✅با حضور استاد صافی از اساتید موسسه تمهید قم .
⏰ مدت زمان فایل:32:41
⏹#جلسه_بیست وهفتم
🔶 موضوع:تحلیل فرایندی گام چهارم از فرهنگسازی پاکدامنی در قرآن کریم بر اساس آیات 30الی31 سوره مبارکه نور 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹 🔰با ما همراه باشید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1743650864Ce6d50007d8
هدایت شده از (حریم عفاف) سیر فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن
روش فرهنگسازی پاکدامنی در قرآن 27.docx
19.1K
📙برگزاری بیست و هفتمین جلسه از کارگاه مجازی مهندسی فرهنگی پاکدامنی در قرآن کریم (طرح عبادالرحمان ) ✅با حضور استاد صافی از اساتید موسسه تمهید قم .
خلاصه نگاشت استاد از بحث به صورت فایل ورد برای عکس نوشته و ... ⏹#جلسه_بیست وهفتم
🔶 موضوع:تحلیل فرایندی گام چهارم از فرهنگسازی پاکدامنی در قرآن کریم بر اساس آیات 30الی31 سوره مبارکه نور 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹 🔰با ما همراه باشید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1743650864Ce6d50007d8
استاد بهجت پور در ذیل نکات روش شناختی سوره قلم در ویراست جدید جلد اول تفسیر همگام با وحی پیرامون آیات استثنایی سوره ها:
👇👇👇
یکی از چالشهای مهم در فهم انسجام و سازواری قرآن، آیات استثنایی است. نمونهی آن در این سوره ادعا شده بود. ادعای وجود آیات استثنایی از منطق و برهان قوی برخوردار نیست. عمده مشکل دراینباره، به تصور نادرست اشخاص از قرآن بر میگردد؛ آنها از قرآن نظمی مشابه کتب تألیفی و مکتوبات علمی انتظار دارند و یا این متن را در عداد کتب آموزشی ارزیابی کردهاند، حالآنکه قرآن، نگارش متنی شفاهی است که با رویکرد تربیت عملی و میدانی مخاطبان اولیه، نازل شده و مطالب جاودانهی خود را در لابهلای گفتوگو با مخاطبان اولیه جا داده است. قرآن با این زوایهی دید، انسجام یافته، و هیچگاه دچار بریدگی و شکستگی مضامین نمیشود. شرقشناسان و اشخاصی که قرآن را جَستهجسته و بریدهبریده میبینند، با پیشفرضهای نادرستی سراغ قرآن میروند، و مشابه متون مدرسهای، علمی، و منابعی که واجد قضایای کلی و آموزشی است، قرآن را ارزیابی کردهاند، درنتیجه به وحدت و انسجام قرآن دست نیافته، و دچار سردرگمی شدهاند.
#نکته_ناب
استاد بهجت پور در تفسیر همگام با وحی ویراست جدید
ذیل آیه کل نفس بما کسبت رهینه در سوره مدثر
👇👇👇👇
تکرار رفتارهای خاص، شخصیت انسان را می سازد و از او صبور، یا ناشکیبا، و، صادق یا دروغگو، و غیر آن ... می سازد. تکرار نماز خواندن از انسان، مصلی و استمرار اطاعت از انسان، بنده می سازد. و بهتدریج نفس انسان، شخصیتی موافق رفتارهای تکرار شده پیدا می کند.
#نکته_ناب_تنزیلی
در ویراست جدید جلد اول تفسیر همگام با وحی ذیل سوره تکویر
👇👇👇
نکتهی مهم: شیوهی کشف هندسهی تحول اسلامی باتوجه به سیر نزول تدریجی سورهها
حکمت قرآن اقتضا میکند که معارف و ارزشهای بیانشده در آیات و سور، بهطور گسترده و تصادفی درکنار یکدیگر قرار نگرفته باشند؛ بلکه میان آنها رابطهای معنادار از نوع تقدم و تأخر، اولویت و غیر آن برقرار باشد. خداي حكيم با اصالتی که به برخی از مفاهیم دینی داد و زمانی که به پردازش هر مفهوم اختصاص داد، این مفاهیم را همچون حلقههایی از یک زنجیرهی تربیتی، پشت سر هم قرار داد، بهگونهای که نادیده گرفتن هر حلقه، موجب بریده شدن زنجیره، و درنتیجه تحقق نیافتن اهداف تربیتی مورد نظر ميشود. برای نمونه، چند مفهوم محوری «احساس فقر به پروردگار»، «توجه به عدالت پروردگار»، «پذیرش رسول رب»، «احساس ترس از آینده و داشتن دغدغه نسبت به آن»، «درخواست هدایت توحیدی از خدای متعال»، «اقبال به قرآن بهعنوان منشور هدایت به راه مستقیم» و در آخر «اقدام عملی به پذیرش برنامهی رهایی» در سورههای علق، قلم، مزمل، مدثر، حمد، تکویر و اعلی (سورههای اول تا هشتم نزول) بهبار نشسته است. در مقدمه (ص 59 تا 61) نکاتی پیرامون کشف هندسهی تغییر و تحول دینی بیان شد که علاقهمندان مراجعه نمایند.
#نکتهـناب #روشـشناختی
تفسیر سوره انشراح (مکی 12)
ویراست جدید جلد اول تفسیر همگام با وحی
١. خدای متعال حتی درمقام ایجاد انگیزه برای رسول اکرم ص، به یادآوری نعمتهای خود بر او میپردازد. از این مطلب استفاده میشود که اصل ایجاد انگیزه، عمومیت داشته و حتی بزرگترین شخصیت انسانی، یعنی پیامبر اکرم ص نیز برای پیگیری امر دین و وظیفهی اجتماعی نیاز به تکرار انگیزه و شادابی آن دارند.
https://eitaa.com/mtamhid
#نکتهـناب #روشـشناختی
تفسیر سوره #انشراح (مکی 12)
ویراست جدید جلد اول تفسیر همگام با وحی
٢. نشان دادن آثار و ثمرات گذشتهی عمل به یک برنامهی تربیتی، در ایجاد انگیزه برای پیگیری و تداوم آن، تأثیر بسزایی دارد. چنانکه در این سوره، خداوند پس از بیان آثار مثبت تحمل سختیها در گذشته، و بیان این حقیقت که آسانیها در دل سختیهاست، پیامبر را مأمور به ورود در میدان سختیهای جدید میکند: «فَإِذا فَرَغْتَ فَانْصَب».
https://eitaa.com/mtamhid
#نکتهـناب #روشـشناختی
تفسیر سوره #انشراح (مکی 12)
ویراست جدید جلد اول تفسیر همگام با وحی
استاد عبدالکریم #بهجت_پور
#مهم و #زیبا و #خواندنی
#کشف فقط با توجه به #سیرـتنزیلی سوره های قرآن
لذت ببرید از #روش قرآن در نهادینه سازی مفاهیم دینی
👇👇👇
٤. تاکنون از میان دوازده سورهای که در ترتیب نزول بررسی شد، بخش عمدهی آنها خطاب به پیامبر اکرم
بود.
این موضوع نقش تواناسازی، حمایت، هشدار، تربیت و آموزش سخنگویان و مُبَلّغان دین را در منظومهی هدایتی ـ تربیتی دینی بهخوبی نمایان میسازد.
در اینجا جهت یادآوری، محتوای سورههای گذشته را مرور می کنیم:
الف) در سورهی علق (مکی 1) خدای تعالی پس از آنکه پیامبر را مأمور به خواندن نام پروردگار و بیان ویژگی خالقیت او بر هستی و انسان و ربوبیت او بر مردم نمود، حضرت را از اتفاقات آینده، آگاه، و موضعی را که باید داشته باشد، اعلام میکند.
ب) خدای متعال در سورهی قلم (مکی 2) حضرت را که دربرابر تهمتها و فشارهای کافرانِ صاحب قدرت و ثروت قرار گرفته، ابتدا تسلی داده، تشویق میکند، و از بیصبری و یا انفعال دربرابر آنان برحذر میدارد.
ج) در سورهی مزّمّل (مکی 3) با دستوراتی آن حضرت را برای تلقی و دریافت گفتاری سنگین ـ قرآن یا دستوری خاص و ویژه، مانند انذار عموم، چنانکه از سورهی مدثر استفاده میشود ـ آماده میسازد و وی را به فارغ کردن دل برای خدا، توکل بر او و صبر امر میفرماید.
د) خدای متعال در سورهی مدّثّر (مکی 4) آن حضرت را به مراقبت بر لباس، اجتناب از پلیدیها و دوری از منتگذاری و زیادهطلبی امر کرده و از او میخواهد تا دربرابر مشکلاتِ انذارِ مردم، شکیبا باشد.
ﻫ) در سورهی مسد (مکی 6) نیز، خدای متعال از آن حضرت دلجویی کرده، ابولهب و همسرش را که اسباب اذیت و آزار آن حضرت هستند، به عذاب، تهدید مینماید.
و) خدای متعال در سورهی تکویر (مکی 7) در حمایت از پیامبر با مردم سخن گفته و شبههی جنون، بخل پیامبر اکرم
و تأثیرات شیطان بر آن حضرت را منتفی اعلام میکند.
ز) سورهی اعلی (مکی 8) از رفع دلواپسیهای آن حضرت درمورد فراموشی آیات، یاد کرده و عنایت خدای متعال را برای تحمل آسان آیات الهی، باتوجه به تحولی که در شخصیت حضرت ایجاد میشود، متذکر میشود.
ح) خدای متعال در سورهی فجر (مکی 10) درمقام تسلای خاطر آن حضرت، نمونههایی از عذابهای دنیوی را که مخصوص اقوام مفسد است، ذکر میکند.
ط) سورهی ضحی (مکی 11) از الطاف گذشته و مستمر خدای متعال بر آن حضرت یاد میکند و بر آن اساس، وی را به انجام رفتارهای شایستهی اجتماعی درمورد یتیمان، فقرا و سؤالکنندگان، و ذکر نعمتهای پروردگار امر میکند.
در سورهی انشراح (مکی 12) نیز خداوند با بیان اصل شکفته شدنِ آسانی از دل سختیها، حضرت را برای پذیرش سختیهای جدید آماده کرد.
ذکر این نکته ضروری است که حجم این گفتوگوهای مستقیم، چهرهی اصلی غالب سورههای آغاز نزول قرآن را تشکیل میدهد؛ این موضوع، خود ضرورت اهتمام بسیار زیاد به تربیت مُبَلِّغان و مُرَوِّجان دینی را در آغاز دعوت دینی نمایان میسازد؛ زيرا اين گروه پیش از هر كس ديگری بايد نمونه و مدل كاملی از دینداری و ارزشهاي موجود در دین باشند، و برای بهعهدهگرفتن بار دعوت دینی متناسب با پیشرفت آن، توانا شوند.
https://eitaa.com/mtamhid
مؤسسه تخصصی در زمینه #تفسیرـتنزیلی
🌸🌸🌸
#نکتهـناب #روشـشناختی
تفسیر سوره #عصر (مکی 13)
ویراست جدید جلد اول تفسیر همگام با وحی
استاد عبدالکریم #بهجت_پور
#مهم و #زیبا و #خواندنی
#کشف فقط با توجه به #سیرـتنزیلی سوره های قرآن
🌸🌸🌸
👇👇👇👇
شناساندن خطرات پیش روی انسان و بیان آن به زبانهای گوناگون در آغاز رسالت، یکی از مهمترین راههای تربیتی است که در قرآن پیگیری شده است.
شناساندن خطرات موجب میشود تا انگیزهی تلاش برای اقدامات ایمنیبخش، بالا رود و آمادگی برای جدی شمردن برنامههای اصلاحی افزایش یابد.
ازاینرو، در سورهی مدّثّر 4/ 2، پیامبر به اعلام خطر به مردم امر شد: «قُمْ فَأَنذِرْ». سپس با بیان اصول سلوک بهسمت جهنم: (مدثر 4/ 38 تا 48)، راه نجات، اقبال به پندنامهی قرآن، معرفی شد: (مدثر 4/ 49).
در سورهی تکویر (مکی 7)، خدای متعال پس از یادآوری تهدیدگونهی ملاقات انسان با پیشفرستادههای خود در قیامت (تکویر 7/ 14)، قرآن را بهعنوان منشور هدایت معرفی فرمود: «عَلِمَتْ نَفْسٌ مَّا أَحْضَرَتْ * ... * فَأَيْنَ تَذْهَبُونَ * إِنْ هُوَ إِلا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ * لِمَن شَاء مِنكُمْ أَن يَسْتَقِيمَ» (تکویر 7/ 26 تا28)
و در سورهی أعلی 8/ 14و 15، برنامهی رهایی از آتش جهنم را تزکیه و پاک شدن انسان از ناشایستهها و نمازی از سر ذکر و یاد پروردگار شمرد: «قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَكَّى * وَذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى». گفته شد که در مفهوم رستگاری، درک گرفتاری و دغدغهی رهایی از آن نهفته است.
در سورهی لیل 9/ 17 و 18، نیز خدای متعال از عطای مال به انگیزهی تزکیه و نجات از جهنم یاد کرد: «وَسَيُجَنَّبُهَا الْأَتْقَى * الَّذِي يُؤْتِي مَالَهُ يَتَزَكَّى»،
و سرانجام در سورهی عصر (مکی 13)، برنامهی نجات از زیانباری و خسارت دیدن انسان بیان شد. این روش، یعنی ترغیب برای حرکت بهسمت برنامهی تکاملی، با چهرهی هشدار و اعلام خطر، و سپس بیان برنامه، در بسیاری از آیات قرآن رعایت شده است.
🌸🌸🌸
موسسه تمهید
مؤسسه تخصصی در زمینه تفسیر تنزیلی
ایتا: @mtamhid
ادمین: @mtamhid1
تلفن موسسه: 02532920244
هدایت شده از (حریم عفاف) سیر فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن
جلسه 29.mp3
10.92M
📙برگزاری بیست ونهمین جلسه از کارگاه مجازی مهندسی فرهنگی پاکدامنی در قرآن کریم (طرح عبادالرحمان ) ✅با حضور استاد صافی از اساتید موسسه تمهید قم .
⏰ مدت زمان فایل:30:20
⏹#جلسه_بیست ونهم
🔶 موضوع:تحلیل فرایندی گام چهارم از فرهنگسازی پاکدامنی در قرآن کریم بر اساس آیات دسته چهارم58 و 59 از سوره مبارکه نور و دسته پنجم آیه 60 از سوره مبارکه نور 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹 🔰با ما همراه باشید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1743650864Ce6d50007d8
📢📢📢📢📢
گزیده ای از سخنان رهبری
🎤رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یکی از الزامات 👈در رأس امور بودن مجلس را حضور نمایندگان فعال، منظم، پاکدست، امانتدار 👈و دارای شناخت از شرایط و اولویتهای کشور دانستند
✍️ و با تأکید بر اینکه «اقتصاد و فرهنگ» در صدر اولویتهای کشور است، ✅نمایندگان را به مسائلی همچون اولویت دادن به معیشت طبقات ضعیف، ✅اصلاح خطوط اصلی اقتصاد مثل اشتغال و تولید و تورم، رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی،
✅موضعگیریهای انقلابی در حوادث مهم و تعامل برادرانه با قوای مجریه و قضائیه توصیه کردند....
۷ /خرداد/ ۱۳۹۹
هدایت شده از (حریم عفاف) سیر فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن
جلسه 30.mp3
11.21M
📙برگزاری سی امین جلسه از کارگاه مجازی مهندسی فرهنگی پاکدامنی در قرآن کریم (طرح عبادالرحمان ) ✅با حضور استاد صافی از اساتید موسسه تمهید قم .
⏰ مدت زمان فایل:31:7
⏹#جلسه_سی ام
🔶 موضوع:تحلیل فرایندی گام چهارم از فرهنگسازی پاکدامنی در قرآن کریم بر اساس آیات دسته ششم، آیات 1 الی 2 از سوره مبارکه تحریم و دسته هفتم از آیات 11 الی 12 سوره مبارکه تحریم 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹 🔰با ما همراه باشید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1743650864Ce6d50007d8
هدایت شده از (حریم عفاف) سیر فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن
روش فرهنگسازی پاکدامنی در قرآن 30.docx
19.5K
📙برگزاری سی امین جلسه از کارگاه مجازی مهندسی فرهنگی پاکدامنی در قرآن کریم (طرح عبادالرحمان ) ✅با حضور استاد صافی از اساتید موسسه تمهید قم .
خلاصه نگاشت استاد از بحث به صورت فایل ورد برای عکس نوشته و ...
⏹#جلسه_سی ام
🔶 موضوع:تحلیل فرایندی گام چهارم از فرهنگسازی پاکدامنی در قرآن کریم بر اساس آیات دسته ششم، آیات 1 الی 2 از سوره مبارکه تحریم و دسته هفتم از آیات 11 الی 12 سوره مبارکه تحریم 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹 🔰با ما همراه باشید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1743650864Ce6d50007d8