eitaa logo
ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
667 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1هزار ویدیو
229 فایل
اللّهم اجْعَلنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ وَ لَا تَسْتَبْدِلْ بِی غَیْرِی.
مشاهده در ایتا
دانلود
64-کتاب-صوتی-ردپای-نور-1-گوینده-علیرضا-غلامی-ص281-283-مبحثِ-«غزل‌های-خداحافظی»-پرواز.mp3
2.49M
﷽؛ «اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ » 🎙کتاب صوتی ردپای نور اثر سید عبدالرضا هاشمی ارسنجانی 🔖قسمت4️⃣6️⃣ 🌐https://b2n.ir/d27208 🌕مولای من ماه خدا! 💎گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی 💠چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید 💎دل به سختی بنهادم پس از آن دل به تو دادم 💠هر که از دوست تحمل نکند عهد نپاید 💠ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 🌙 🌐http://go2l.ir/n6bSi ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ 💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ 💠 .
65-کتاب-صوتی-ردپای-نور-1-گوینده-علیرضا-غلامی-ص284-286-مبحثِ-«غزل‌های-خداحافظی»-من-نیستم-امام-زمانتان-که-هست.mp3
1.92M
﷽؛ «اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ » 🎙کتاب صوتی ردپای نور اثر سید عبدالرضا هاشمی ارسنجانی 🔖قسمت5️⃣6️⃣ 🌐https://b2n.ir/d27208 🌕مولای من ماه خدا! 💎گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی 💠چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید 💎دل به سختی بنهادم پس از آن دل به تو دادم 💠هر که از دوست تحمل نکند عهد نپاید 💠ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 🌙 🌐http://go2l.ir/n6bSi ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ 💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 💎اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ 💠 .
﷽؛ 💎خبر ناب : 🌕 پذیرش سال تحصیلی 1401-1400 حوزه های علمیه خواهران در تمام مقاطع تحصیلی( سطح 4،3،2 کارشناسی تا دکتری) 📆تا 31 اردیبهشت 1400 ✨پذیرش مقطع عمومی-سطح 2(کارشناسی) 🔖از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی 📝(منابع آزمون در اینجا ) 📗( دفترچه پذیرش مقطع عمومی دیپلم و بالاتر در اینجا ) 📕(دفترچه پذیرش مقطع -اتمام پایه هشتم در اینجا) 📔(دفترچه بازپذیری سطح2در اینجا) 📌 آزمون بازپذیری برای آخرین مرتبه اجرا می شود. ┄┅┅❅ 💎❅┅┅┄ ✨پذیرش مقطع عالی (سطح سه/کارشناسی ارشد) 💎به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در 12 رشته : 1️⃣تفسير و علوم‌ قرآنی 2️⃣فقه ‌و اصول 3️⃣فلسفه‌ اسلامي 4️⃣کلام اسلامی 5️⃣تاريخ اسلام 6️⃣مطالعات اسلامی زنان 7️⃣مدرسی ادبیات عربی 8️⃣اخلاق و تربیت اسلامی 9️⃣کلام با گرایش امامت 🔟کلام با گرایش مهدویت 1️⃣1️⃣مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی 2️⃣1️⃣ تربیت دینی کودک و نوجوان 🔖از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی (منابع آزمون در اینجا ) 💎 اطلاع از معافیت های آزمون. سطح سه در اینجا 📘(دفترچه پذیرش سطح3 در اینجا ) ┄┅┅❅ 💎❅ ┄┅┅ ✨پذیرش مقطع تخصصی (سطح چهار/دکتری) 💎به صورت شیوه حضوری تمام وقت در 5 رشته : 1️⃣تفسیر تطبیقی 2️⃣ فقه خانواده 3️⃣حکمت متعالیه 4️⃣کلام اسلامی 5️⃣علوم و معارف قرآنی 🔖از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی (منابع آزمون در اینجا ) 📒( دفترچه پذیرش سطح4 در اینجا) 💎💠💎 راهنمای پذیرش: http://paziresh.whc.ir 🌙زمان نصرت مولای مهربان
ا❁﷽❁ا ⚜️ النَّهار ⚜️ «و النَّهارِ (هُوَ الْقَائِمُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیْتِ ۱) إِذا تَجَلّى»؛ و سوگند به روز (قائم آل محمّد أرواحنا فداه) هنگامى‌ كه جلوه‌ گر شود. ﴿سوره مبارکه شمس، آیه ۳﴾ ا┅═✧❁ ⚜️ ❁✧═┅ا «نهار» در لغت به معنای روز، جریان نور خورشید و گرمای آن پس از ظلمت شب است که از طلوع فجر تا غروب شمس ادامه دارد. این لفظ بنا به تصریح نصوص اشاره به وجود مقدس حضرت بقیة الله الأعظم (أرواحنا فداه) دارد (۲). زیرا با ظهور آفاقی حضرتشان، زمین از لوث وجود ظلمات و أباطیل تطهیر گشته و به نور ربش چنان روشن می گردد که از نور هر خورشیدی بی نیاز خواهد بود؛ «النَّهَارُ هُوَ الْقَائِمُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیْتِ (علیهم السلام) إِذَا قَامَ غَلَبَ دَوْلَهًْ الْبَاطِلِ» (۳). «ذَاكَ الْإِمَامُ مِنْ ذُرِّيَّةِ فَاطِمَةَ نَسْلِ رَسُولِ اللَّهِ (صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّم)، فَيُجَلِّي ظَلاَمَ الْجَوْرِ وَ الظُّلْمِ» (۴). «إِنَّ قَائِمَنَا إِذَا قَامَ أَشْرَقَتِ الْأَرْضُ بِنُورِ رَبِّها وَ اسْتَغْنَى الْعِبَادُ عَنْ ضَوْءِ الشَّمْسِ وَ ذَهَبَتِ الظُّلْمَة ...» (۵). ا┅═✧❁ منابع ❁✧═┅ا (۱) بحارالأنوار، ج۲۴، ص ۷۱ (۲) إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب عجل الله تعالى فرجه الشريف، ج‏ ۱، ص ۴۳۴ (۳) بحارالأنوار، ج ۲۴، ص ۷۱ (۴) البرهان في تفسير القرآن ،ج ۵، ص ۶۷۱ (۵) الإرشاد في معرفة حجج الله على العباد، ج‏ ۲، ص ۳۸۱ ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ 💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف .
هدایت شده از SSNM313
1_935500682.pdf
11.78M
✅مجموعه سوالهای دانش آموزان دختر و پاسخ آنها جهت مطالعه و بهره وری همیاران پذیرش خصوصا . 👈در این فایل مجموعه سوالاتی که امکان طرح آن از سوی دختران جوان و نوجوان در زمینه تحصیل در حوزه وجود دارد جمع آوری شده و به آنها پاسخ داده شده. 🔻ثبت نام حوزه های علمیه خواهران تا 31 اردیبهشت 1400 ادامه دارد. ✅ در مقطع دو ، سه و چهار آدرس سایت ثبت نام: paziresh.whc.ir 🌸برای ثبت نام حضوری به حوزه های علمیه خواهران کشور مراجعه کنید . ▫️⚜💠⚜▫️ کانال رسمی حوزه‌های علمیه خواهران  💠@kowsarnews
⚜️✨⚜️✨⚜️✨⚜️✨⚜️ ✨⚜️✨ ا❁﷽❁ا ⚜️السَّلامُ عَلَيْكِ يا اُمَّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ سَيِّدَىْ شَبابِ اَهْلِ الْجَنَّةِ اَجْمَعينَ⚜️ ⚜️ام المومنین(علیها السلام ) از چنان شان و مرتبتی برخوردارند که ائمه(علیهم السلام) در زیارات و ادعیه با لقب "ابن خدیجه الکبری" از ایشان‌یاد می کنند. ⚜️امام حسین(علیه السلام) در روز عاشورا در ضمن خطبه­ ای ، خود را به دشمن اینگونه معرّفی فرمودند: ⚜️شما را به خدا آیا می­دانید که جدّه­ ی من خدیجه­ دختر خویلد است؟ ⚜️و نیز خطاب به دشمن فرمود: آیا می­دانید که من فرزند همسر پیامبر شما خدیجه هستم؟ 📗 بحارالانوار ج۴۵ص۶و ج۴۴ص۱۷۴ ⚜️پیامبر اکرم( صلی الله علیه وآله‌) فرمودند: ای مردم آیا شما را به بهترین مردم از نظر جد و جده معرفی نکنم؟ گفتند بله یا رسول الله معرفی کن! حضرت فرمود: حسن و حسین(علیهما السلام) که جدشان من و جده ایشان خدیجه (علیها السلام) است، که سرور زنان اهل بهشت است... ⚜️امام‌ سجّاد(علیه السلام) در بارگاه ستم يزيديان در شام، در آن شرايط حسّاس و تاريخ‌ساز در معرفی خويش به مـردم شـام، ضمن روشنـگری در مـورد نسب شـريـف و تبـار پرافتخار خويش با افتخار نام پرشکوه و بـا عظمت جـدّه ی گـرانمايـه‌اش حضرت خديجـه(سلام الله علیها) را در کنـار نام پيـامبر و علی و فاطمه (صلوات الله علیهم اجمعین) می‌آورند و خود را اين چنين معرفی می‌نمايد‌: ✨«... أنا ابن خديجة الکبری» 📗بحار الانوار ج۴۵ص۵۹ (سلام الله علیها) ⚜️✨⚜️✨⚜️✨⚜️ ⚜️ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ا❁﷽❁ا ⚜️السَّلامُ عَلَيْكِ يا اُمَّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ سَيِّدَىْ شَبابِ اَهْلِ الْجَنَّةِ اَجْمَعينَ⚜️ آنگاه که رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) در بستر شهادت قرار گرفتند و بیتابی حضرت زهرا (سلام الله علیها) را دیدند، به مادر ایشان، حضرت أم المومنین خدیجه کبری (سلام الله علیها) مباهات کرده و فرمودند: «إِنَّ عَلِيّاً أَوَّلُ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ رَسُولِهِ مِنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ هُوَ وَ خَدِيجَةُ أُمُّكِ وَ أَوَّلُ مَنْ وَازَرَنِي عَلَى مَا جِئْتُ بِه‏»؛ ای دخترم! دل خوش دار که همسرت علی (علیه السلام) نخستین کسی از این امّت است که به خداوند بلندمرتبه و رسولش ایمان آورد، او و مادرت حضرت خدیجه (علیها السلام) اولین افرادی هستند که به اسلام پیوستند و مرا در این راه یاری کردند. 📜 بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏ ۴۰، ص ۶۷ ⚜️✨⚜️✨⚜️✨⚜️ ⚜️ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 🔳 ⚜️ 🔳⚜️🔳⚜️🔳⚜️🔳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽؛ 🔳 صــلَّــے الله عَــلَــیـڪــِ یـــٰا اُمّ الاَئِــمّــةِ الــنّـجَــبـٰاء، یــٰا خَـــدیـــجَــة الْــــکُـبـــریٰ 🔳 🎬 🌕سلام حضرت مادر آمین گوی این دعای ما باشید🔰 ❁﷽❁«اللَّهُمَ‏ انّى‏ أَسْئَلُک ‏ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ تَنْتَصِرُ بِهِ لِدِینِکَ » ای کاش ما هم از شما الگو بگیریم و این ابیات را به مولای مقتدر و مظلوممان، در عمل ثابت نماییم🔰 💎گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی 💠چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید 💎دل به سختی بنهادم پس از آن دل به تو دادم 💠هر که از دوست تحمل نکند عهد نپاید چرا که الان ست. 💠ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 💠http://go2l.ir/n6bSi ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ 💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
43.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️بسم الله الرحمن الرحیم◼️ 🏴 صــلَّــے الله عَــلَــیـڪــِ یــٰا خَـــدیـــجَــة الْــــکُـبـــریٰ 🔳 . طرح قرآنی چشم روشنی محضر حضرت ماه 🌕 ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) در 🌙شهرالله الاکبر ماه خدا توسط ناصرین و ناصرات المهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف 💎نظر به اهمیت ختم قرآن نیابتی از جانب محضر مقدّس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بویژه در 🌙ماه خدا -که موجب محشور شدن انسان با ایشان در قیامت می شود- و از طرفی، آرزوی هرمسلمانی برای فراهم شدن زمینه ظهور حضرت منجی - امام عصر - مدیریت استان اصفهان از شما مؤمنین عزیز دعوت بعمل می آورد در این طرح چشم روشنی به مولای مظلوم و مقتدر ،مشارکت حداکثری داشته باشید. 💠در ضمن جهت شناخت بیشتر علمای بنام و بهره مندی از دعای خیر ایشان ،در فراهم شدن مقدمات ظهور ،هر روز یکی از علما را به صورت خاص در ثواب این چشم روشنی ،شریک می کنیم . 💠عالم وارسته ی امروز 🔰🔰 💎مسعود بن عبدالله بیضاوی، عارف بزرگ سده هشتم هجری معروف به بابارکن الدین (رضوان الله تعالی علیه) 📹نظر آیت الله کشمیری در مورد ایشان و کسب اطلاعات پیرامون بقعه بابا رکن الدین را در کلیپ مشاهده فرمایید 💎با حضور ارزشمند خود، هرچند با قرائت یک حزب از قرآن ، یاری گرِ ما در تقدیم چشم روشنی شایسته به حضرت صاحب الامر و الزمان و گرما بخش محفل نورانی ما باشید. برای بهره مندی از خوان کرامت مولا بر آدرس زیر اشاره فرمایید. https://quran.isca.ac.ir/khatm/join/6b7b9f49-e79d-4705-bfab-e39db496a666 🕌 ❅💠💠 💎💠💠❅ 💠 ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني: تعليم فرهنگ اسلام به بانوان ضروري است و بانوان بايد به اين فرهنگ افتخار كنند. کانال رسمی حوزه‌های علمیه خواهران | 🌸 @kowsarnews
ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
ا❁﷽❁ا ✨ اللَّهُ نُورُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ كَمِشْكاةٍ فيها مِصْباحٌ الْمِصْباحُ في‏ زُجاجَةٍ الزُّجاجَةُ كَأَنَّها كَوْكَبٌ دُرِّيٌّ يُوقَدُ مِنْ شَجَرَةٍ مُبارَكَةٍ زَيْتُونَةٍ لا شَرْقِيَّةٍ وَ لا غَرْبِيَّةٍ يَكادُ زَيْتُها يُضي‏ءُ وَ لَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نارٌ نُورٌ عَلى‏ نُورٍ يَهْدِي اللَّهُ لِنُورِهِ مَنْ يَشاءُ وَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثالَ لِلنَّاسِ وَ اللَّهُ بِكُلِّ شَيْ‏ءٍ عَليم‏ (سوره نور،‌آيه ۳۵) ✨هوَ الَّذي جَعَلَ الشَّمْسَ ضِياءً وَ الْقَمَرَ نُوراً وَ قَدَّرَهُ مَنازِلَ لِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنينَ وَ الْحِسابَ ما خَلَقَ اللَّهُ ذلِكَ إِلاَّ بِالْحَقِّ يُفَصِّلُ الْآياتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُون‏ (سوره یونس،‌آيه ۵) ا┅═✧❁ ⚜️ ❁✧═┅ا 🔰از القاب مبارک حضرت مولانا بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) «الضیاء» است؛ وجود مقدس آن حضرت، منبع ضوء و روشنایی می باشند که هدایت خلق و نیز طهارت نفوسشان به واسطه تابش ضیاء انوار ولایتشان بر قلوب محقق می گردد. ☑️«ضیاء» از اسماء‌حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله و سلم) در آیات حضرت قرآن است؛ چنانکه در شریفه ۵ سوره مبارکه یونس وارد شده است: هُوَ الَّذي جَعَلَ الشَّمْسَ ضِياءً : خداوند عزوجل کسی است که شمس را برای شما ضیاء (منبع ضوء‌ و روشنایی) قرار داده است (سوره یونس،‌آيه ۵). مطابق حدیث حضرت باقرالعلوم (علیه السلام) در تفسیر ذیل این شریفه، شمس مَثَلی از حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله و سلم) میباشد که [با ظهور و آغاز رسالت آن حضرت] زمین به نور ایشان روشن شد، همانطور که از خورشید روشنایی می گیرد: ▫️عن ابی جعفر (علیه السلام): ➖أضَاءَتِ الْأَرْضُ بِنُورِ مُحَمَّدٍ كَمَا تُضِي‏ءُ الشَّمْسُ فَضَرَبَ اللَّهُ مَثَلَ مُحَمَّدٍ (صلی الله علیه و اله و سلم) الشَّمْسَ وَ مَثَلَ الْوَصِيِّ الْقَمَرَ وَ هُوَ قَوْلُهُ عَزَّ وَ جَلَّ «جَعَلَ الشَّمْسَ ضِياءً وَ الْقَمَرَ نُوراً» (سوره یونس،‌آيه ۵) 📓الكافي؛ ج۸ ؛ ص۳۸۰ 📓البرهان فی تفسیر القرآن ج۱ ص۱۴۸ ⏪نام مبارک «ضیاء» از اسامی و القاب مبارک حضرت مولانا صاحب الامر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در آيه ۳۵ سوره مبارکه مورد تصریح قرار گرفته است. حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله و سلم) در اشاره به این شریفه فرمودند: ▫️يا عَلِيُّ «النُّورُ» اسْمِي وَ «الْمِشْكَاةُ» أَنْتَ يَا عَلِيُ‏ «مِصْباحٌ الْمِصْباحُ‏» الْحَسَنُ وَ الْحُسَيْنُ‏ ...‏ «يُضِي‏ءُ» الْقَائِمُ الْمَهْدِي‏ ▪️ای علی! «نور» اسم من است و «مشکاة» تو هستی و «مِصْباحٌ الْمِصْباحُ» امام حسن و امام حسین (علیهما السلام) هستند و ... «یضیء» حضرت قائم المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است 📓مناقب آل أبي طالب عليهم السلام (لابن شهرآشوب) ؛ ج۱ ؛ ص۲۸۰ 📓إثبات الهداة بالنصوص و المعجزات ؛ ج۲ ؛ ص۲۵۱ 🖋در فرازهای ادعیه و زیارات مخصوصه حضرت مولانا صاحب الامر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به نام مبارک «ضیاء» در خصوص آن حضرت تصریح شده است: ✨صلَوَاتُهُ عَلَى مَوْلاَيَ صَاحِبِ اَلزَّمَانِ صَاحِبِ اَلضِّيَاءِ وَ اَلنُّور ▫️سلام بر مولایی که صاحب ضیاء و نور و روشنایی در عالَم است ✨وأَتَوَسَّلُ إِلَیکَ یا رَبِّ بِإِمامِنا وَمُحَقِّقِ زَمانِنا، اَلْیوْمِ الْمَوْعُودِ وَالشّاهِدِ الْمَشْهُودِ وَالنُّورِ الْأَزْهَرِ وَالضِّیآءِ الْأَنْوَر ➖خدایا! متوسل می شوم به امام و محقق زمانمان.. آنکه درخشان ترین نور و نورانی ترین ضیاء می باشند 📓بحار الأنوار ،ج ۹۹، ص ۸۳ 📓مفاتیح الجنان، زیارت سُرّ من رأي ✔️لذا در دعای پس از زیارت آل یاسین، منتفع شدن از ضیاء أنوار ولایت شان را از خداوند متعال درخواست می کنیم: ✨اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ .. أَنْ تَمْلَأَ قَلْبِی نُورَ الْیَقِینِ وَ...بَصَرِی نُورَ الضِّیَاء 📓فرازی از زیارت آل یاسین
ا❁﷽❁ا ⚜️ الکهف ⚜️ «و إِذِ اعْتَزَلْتُمُوهُمْ وَ ما يَعْبُدُونَ إِلاَّ اللهَ فَأْوُوا إِلَى الْكَهْفِ يَنْشُرْ لَكُمْ رَبُّكُمْ مِنْ رَحْمَتِهِ وَ يُهَيِّئْ لَكُمْ مِنْ أَمْرِكُمْ مِرفَقاً»؛ و [به آن‌ ها گفتيم]: هنگامى‌ كه از آنان و آنچه جز خدا مى‌ پرستند كناره‌ گيرى كرديد، به غار پناه بريد؛ كه پروردگارتان رحمتش را بر شما مى‌ گستراند؛ و در كارتان، آرامشى براى شما فراهم مى‌ سازد. ﴿سوره مبارکه کهف، آیه ۱۶﴾ ا┅═✧❁ ⚜️ ❁✧═┅ا «کهف» به معنای مکان امنی (چون خانه) که به آن پناه برده می شود (۱)، از القاب حضرت بقیة الله الأعظم (أرواحنا فداه) می باشد. زیرا حریم مقدس حضرتشان، کهف حصین، ملجأ و ملاذ أمن برای مضطرین، هاربین و خائفین است. و متمسکین به ولایت حضرت ولی الله الأعظم (أرواحنا فداه) همان أصحاب کهفی می باشند که در پناه أمن و آغوش رحمانی امام، جوار یافته اند؛ «أصحاب الكهف أعوان المهدي» (۲) و «يُحْيِي [یجیء] لَهُ أَصْحَابَ الْكَهْف‏» (۳). «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، الْکَهْفِ الْحَصِینِ، وَغِیاثِ الْمُضْطَرِّ الْمُسْتَکِینِ وَ الْمَساكِينَ وَ مَلْجَأِ الْهارِبينَ وَ مَنْجَا الْخائِفِينَ وَ عِصْمَةِ الْمُعْتَصِمِينَ» (۴). ا┅═✧❁ منابع ❁✧═┅ا (۱) التحقيق في كلمات القرآن الكريم، ج‏ ۱۰، ص ۱۲۴ (۲) بهجة النظر في إثبات الوصاية و الإمامة للأئمة الإثني عشر، ص ۱۵۹ (۳) إرشاد القلوب إلى الصواب (للديلمي)، ج‏ ۲، ص ۲۸۶ (۴) الإقبال بالأعمال الحسنة (ط - الحديثة)، ج‏ ۳، ص ۳۰۰
🔻 استقبال خوب داوطلبان دانشگاهی جهت ورود به حوزه‌های علمیه خواهران 🔹 رئیس اداره سنجش و پذیرش عمومی حوزه های علمیه خواهران: استقبال داوطلبان دانشگاهی جهت ورود به حوزه‌های علمیه خواهران خوب بوده است و از سال 89 تاکنون پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور در مدارس علمیه خواهران، از 9 درصد به بیش از 20 درصد رسیده است. 🔹 همچنین میانگین نام نویسی داوطلبان دانشگاهی در یک دهه گذشته 18.53 درصد بوده است که می تواند آمار امیدبخشی از جذب این قشر از جامعه در حوزه های علمیه خواهران باشد. 🔹 توسعه حوزه‌های علمیه در سراسر کشور از رویش‌های انقلاب اسلامی است و خروجی آن فقها و دانشمندان برجسته و صاحب‌نظر در حوزه دین هستند؛ امروز نیز حوزه های علمیه خواهران با همین رسالت درصدد تربیت بانوان اندیشمند و فرهیخته و اثرگذارند تا جایی که این نهاد به مرجعیت دینی پاسخگویی به مسائل زنان دست یابد. 🔹 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد. متن کامل: http://news.whc.ir/news/view/106180 کانال رسمی حوزه‌های علمیه خواهران | 🌸 @kowsarnews
مقام معظم رهبری : اگر جامعه‌ی اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند، آن وقت زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است. 1376/07/30 بیانات در دیدار جمعی از زنان 💎 💎💠💎 💎ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 💠http://go2l.ir/n6bSi ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 🌙مولای مهربانم من نمیدانم ؛ آیا صدای مرا شنیده ای ؟ یا گناهانمان مانعند. مرا صدا بزن، برای یاری ات ... و دعایم کن برای توفیق اجابتت ! نمی دانم این رمضان🌕، من نیز در زمره ی آنان که برای خودت کنارشان گذاشته ای، نام نویسی می شوم یا نه .... امیدوارم مُهرتان زیر نامه ی من نیز ، بنشیند.
مقام معظم رهبری : اگر جامعه‌ی اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند، آن وقت زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است. 1376/07/30 بیانات در دیدار جمعی از زنان 💎 💎💠💎 💎ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 💠http://go2l.ir/n6bSi ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 🌙مولای مهربانم من نمیدانم ؛ آیا صدای مرا شنیده ای ؟ یا گناهانمان مانعند. مرا صدا بزن، برای یاری ات ... و دعایم کن برای توفیق اجابتت ! نمی دانم این رمضان🌕، من نیز در زمره ی آنان که برای خودت کنارشان گذاشته ای، نام نویسی می شوم یا نه .... امیدوارم مُهرتان زیر نامه ی من نیز ، بنشیند.
مقام معظم رهبری : اگر جامعه‌ی اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند، آن وقت زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است. 1376/07/30 بیانات در دیدار جمعی از زنان 💎 💎💠💎 💎ورود به حوزه علمیه ، در مسیر تحقق جامعه مهدوی🔰🔰 💠http://go2l.ir/n6bSi ┄┅┅❅💠💠 💎💠💠❅┅┅┄ ناصرات المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 🌙مولای مهربانم من نمیدانم ؛ آیا صدای مرا شنیده ای ؟ یا گناهانمان مانعند. مرا صدا بزن، برای یاری ات ... و دعایم کن برای توفیق اجابتت ! نمی دانم این رمضان🌕، من نیز در زمره ی آنان که برای خودت کنارشان گذاشته ای، نام نویسی می شوم یا نه .... امیدوارم مُهرتان زیر نامه ی من نیز ، بنشیند.