eitaa logo
نهضت‌ تربیتی‌ حضرت‌ سیدالشهدا علیه‌السلام
2.1هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
758 ویدیو
36 فایل
برنامه‌ای جامع برای سلوک إلی الله، برای همه‌ی‌ آحاد جامعه‌ی بشری، منطبق بر عقل و مبانی‌الهی 🟡نهضت تربیتی فعلا هیچ شعبه‌ای ندارد. 👈اطلاع از برنامه ها،تهیه آثار،ارتباط خیرین،ثبت نام ها،اخذ شعبه نمایندگی و... https://eitaa.com/M_asadnezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 وداع با ماه رمضان 🔸 رهبر انقلاب: در دعای وداع ماه مبارک رمضان، 🔶امام سجاد (علیه‌السلام) میفرماید: «تَشکُرُ مَن شَکَرَکَ وَ أنتَ ألهَمتَهُ شُکرَکَ»؛ تو بودی که شکرگزاری را به دل شاکران الهام کردی. 🔸«وَ تُکافِئُ مَن حَمِدَکَ وَ أنتَ عَلَّمتَهُ حَمدَکَ»؛ تو بودی که توفیق دادی، تعلیم دادی که بتواند حمد تو را به جا بیاورد. 🔹به قول شاعر: گفت آن الله تو لبیک ماست و آن نیاز و درد و سوزت پیک ماست... ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
هدایت شده از T124.ir
👆 میدونید توافق پاریس چیه ؟ از مصوبات مجمع جهانی اقتصاد خبر دارید ؟ میدونید سند ۲۰۳۰ دقیقا چیه ؟ از پیمان ننگین پاندمیک که در این دولت پذیرفته شد چیزی میدونید ؟ سیستم اعتبار اجتماعی رو چطور ؟ 👈 اگر از طرح دروغین و‌ مقطعی کنترل حجاب با دوربین ذوق زده هستید قطعا اهل مطالعه و تفکر نیستید که هنوز متوجه هدف اصلی و پشت پرده نشدید ! بعیده کسی که هنوز متوجه بازی کرونا و واکسن بیربط و دروغینش نشده متوجه بازی پیچیده تر و خطرناک سیستم اعتبار اجتماعی بشه ! اولین قربانی این سیستم مذهب و مذهبیون خواهند بود ... 👈 خلاصه بگم ! این سیستم اعتبار سنجی اجتماعی در تمام کشورها باید به یک بهانه آغاز بشه . در ایران چی بهتر از حجاب ! بدحجابی هیچ اهمیتی برای مسئولین و حامیان نفوذی طرح جریمه بدحجابی با دوربین نداره ، اما بهترین و مشروعترین بهانه است برای شروع سیستم اعتبار سنجی یهود ! صدها راه برای کنترل حجاب وجود داشت و داره اما تکیه اصلی بر کنترل هوشمند هستش ، چرا ؟ چون دستوره ! 👈 اول جریمه به بهانه حجاب بعد جریمه تردد ، بعد جریمه خروج از قرنطینه بعد جریمه واکسن نزدن و عدم مراجعه به پزشک و موعد مقرر بعد مسدود کردن حساب و از زندگی ساقط کردن مخالفین اقدامات غیر شرعی و احتمالا ممنوعیت حجاب! 😐راستی خبر دارید کارت سوخت آزاد رو جمع آوری کردند ؟ شبیه کدوم دستور مجمع جهانی اقتصاد هستش ؟ 🤲 خدایا تا در هاضمه یهودیان داخلی و خارجی هضم نشده ایم به حرمت غیبت مان را بردار🤲
نهضت‌ تربیتی‌ حضرت‌ سیدالشهدا علیه‌السلام
👆 میدونید توافق پاریس چیه ؟ از مصوبات مجمع جهانی اقتصاد خبر دارید ؟ میدونید سند ۲۰۳۰ دقیقا چیه ؟ از
عقلا کوچک‌ترین احتمالات را در امور شخصی خود بررسی می‌کنند و در تصمیمات‌شان مد نظر قرار می‌دهند. اگر دایره تأثیر تصمیمات احتمالی دیگران زندگی شخصی و عمومی، دنیا و دین ما را تحت تاثیر قرار بدهد، ما اگر بخواهیم مانند عقلا رفتار کنیم، چه عکس العملی باید داشته باشیم؟!
خدای من! با وجود نادانی زیاد من، چقدر به من لطف داری! و تو با عمل زشت من چقدر به من رحم کردی! خدای من! چقدر به من نزدیکی و من چقدر از تو دورم! و چقدر نسبت به من احساس خوبی داری و مهربانی، پس چه چیزی مرا از تو باز می دارد؟ خدای من! من از طریق سنت های مختلف و جابجایی مراحل می دانستم که آنچه از من می خواستی این بود که خود را در همه چیز به من بشناسانی تا در هیچ چیزی از تو غافل نباشم. خدای من! هرچه پستی‌ام مرا ساکت می کند، سخاوت تو مرا به حرف زدن وا می دارد و هر چه ویژگی‌های درونی‌ام مرا ناامید می‌کند، نعمت‌های تو مرا به طمع وا می‌دارد. خدای من! اگر فضایل( خوبی‌های ) کسی مَساوی( زشتی ) است، چگونه زشتی‌های او زشتی نیست؟ و اگر حقایق او ادعا حساب می شود، چگونه ادعاهای او ادعا نیست؟ خدای من! قضاوت نافذ و غلبه‌ی اراده‌ات، نه سخنی را برای گوینده‌ای و نه حالی برای صاحب‌حالی باقی نگذاشت. ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
سلام الله علیکم پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت خودتان و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.🌺🌺🌺🌺🌺 در شب لیلة‌الجوائز عید سعید فطر از شما عزیزان التماس دعا داریم . با آرزوی پذیرفته شدن توأم با لبخند رضایت در پیشگاه مبارک ولی الله الأعظم مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برای همه‌ی محبین امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام. ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖نسخه| دستورالعمل علامه حسن‌زاده آملی (ره) 🔸برای خودسازی ▫️«برنامه تلویزیونی کلمه» ارواحنافداه ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
📢هم‌اکنون؛ آغاز خطبه‌های نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 📹ببینید👇 Farsi.Khamenei.ir/Live ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
4_5915555484386987538.mp3
9.49M
🎙صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر 💻 Farsi.Khamenei.ir ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
35.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خطبه‌ دوم نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 💻 Farsi.Khamenei.ir ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
37.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨لطفا این فایل ویدئویی را با دقت و تا انتها ملاحظه فرمایید و در صورت صلاحدید نشر دهید ( سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد در مورد فساد اقتصادی و حجاب ) مبارزه با فساد از حجاب واجب‌تر است اجرای عدالت از حجاب واجب تر است 👌موافقان و مخالفان کنونی حجاب، در پازل یک جریان هستند! ارواحنافداه .....__________________________..... 🔸بازدید آیت الله سید حسن عاملی 🔸مستند نهضت پخش شده در شبکه افق 🔸معرفی اجمالی نهضت تربیتی 🔸کتابهای تالیف شده 🔹ثبت‌نام دوره تربیت مربی ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
لزوم تربیت حکیم مهندس زمان لازم برای مطالعه: ۲ دقیقه رحمت خدا بر حکیم فرزانه مرحوم آیت الله حائری شیرازی؛ پاییز ۹۵ که در نگارستان اشراق، حکمت هنر می‌گفتند چنین می‌فرمودند: ♦️"محتوای فاخر جز در فرم فاخر تجلی نمی‌کند، محتوا هر چه سنگین‌تر باشد وادار می‌کند که بسته‌بندی سنگین‌تر شود؛ همانطور که کادو متناسب با محتوای آن است، محتوای فاخر باید ظرفی فاخر داشته باشد". 🔶چرا در شهرهای معاصر ما محتواهای فاخر و معنوی کمتر دیده می‌شود؟ آیا میان این کمبود مظروف و محتواهای فاخر از یک سو، و کمبود معماری فاخر به عنوان ظرف زندگی از سوی دیگر، رابطه معناداری برقرار نیست؟ اگر بله، چرا این روزها مهندسان و معماران ما کمتر می‌توانند ظرف و فرم فاخر بیافرینند؟ یکی از تفاوتهای ماهوی نظام علم در نگاه‌های سنتی و مدرن، تفاوت در نحوه کسب معرفت است. 🔶در نظام سنتی، معرفت وجوه مختلفی دارد که علم رایج صرفاً بخش کوچکی از آن است: "وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلا" (اسرا/۸۵). در چنین نظامی، حکمت و معارفی که از بالا به پایین نازل می‌شود سهم بسیار پررنگی دارد. 🔷حکمت دادنی است و علم گرفتنی و از آنجایی که دادنی‌ها از جنس رزق هستند، روش بَردار نیستند (به معنای روشهای رایج و مرسوم علمی). 🔷بارها پیش آمده که مجلات علمی که غالبا پارادایم آنها در نظام علمی مدرن تعریف شده است، مقاله‌های حِکمی را فاقد صلاحیت برای انتشار می‌دانند چون متوجه نیستند که حکمت اساساً در چارچوب و پارادایم دیگری تعریف می‌شود و با متدولوژی‌های رایج علمی قابل داوری نیست. بعد از سالها کار پژوهشی، اجرایی و حرفه‌ای در زمینه معماری و شهرسازی، چالش بزرگ امروزمان را ضعف نظام علمی مدرن در تربیت حکیم مهندس و حکیم معمار می‌دانم. 🔷طرح چنان مهندسانی، مملو از رموزی است که می‌تواند حلقه‌ای باشد برای پیوند دادن نظام تکوین و نظام تشریع در سلسله مراتبی طولی و به تبعش تحقق بلد طیب و آرمانشهر اسلامی. برخلاف طرح مهندسانی که محصول نظام علمی مدرن هستند و چون غالباً از حکمت بی‌بهره‌اند، آنچه ارائه می‌کنند صرفاً در عرض عالم تکوین است و بر عمق و طول معرفت مخاطب نمی‌افزاید و بدیهی است که محصول چنین مهندس بی‌بهره از حکمتی نمی‌تواند منتج به فرم و ظرف فاخر برای محتوا و مظروف سبک زندگی اسلامی ایرانی شود. پس شرط مهم اصلاح وضعیت فعلی شهرهایمان، بازنگری در نهاد علم کشور در راستای تربیت حکیم مهندس است. 🔶يُؤْتِي الْحِكْمَةَ مَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتِيَ خَيْرًا كَثِيرًا وَمَا يَذَّكَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَاب: حکمت را به هر کس بخواهد می‌دهد، و آنکه به او حکمت داده شود، بی تردید او را خیر فراوانی داده‌اند، و جز صاحبان خرد، کسی متذکّر نمی‌شود (بقره/۲۶۹). ✍بلد طیب ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید 🔶🔹 در وصف زبان برنامه‌نویسی پایتون، آن هم در جلسه‌ی ریاست‌جمهوری! هر طور حساب می‌کنم،‌ سه چیز را نمی‌توانم با هم جمع کنم: - سطح دیدار: ریاست‌جمهوری - تیتر پشت سر رئیس‌جمهور: دانشمندان یک درصد برتر جهان - مطالب کاملاً‌ اشتباه این فرد درباره‌ی زبان پایتون 🔴 نکات غلط این ۵۴ ثانیه: 1️⃣ پایتون نرم‌افزار نیست،‌ زبان برنامه‌نویسی است؛ 2️⃣ پایتون دانشمند نیست که متحول کند! محیط اجرای کد الگوریتم‌هایی است که انسان طراحی کرده است؛ 3️⃣ پایتون، هوش مصنوعی نیست،‌ صرفاً از زبان‌های مهم در هوش مصنوعی است؛ 4️⃣ فقط پایتون نیست که جهانی است،‌ سایر زبان‌ها نظیر C نیز جهانی هستند؛ 5️⃣ پایتون پزشک نیست که سرطان را تشخیص دهد! می‌توان با آن برای پزشکی برنامه‌نویسی کرد،‌ همانطور که با سایر برنامه‌ها هم می‌توان؛ همانطور که با پایتون برای تمامی رشته‌های غیر از پزشکی هم می‌توان. 6️⃣ پایتون پیشگو نیست که آیندۀ سیاسی را پیش‌بینی کند! فقط زبانی است مثل سایر زبان‌ها برای اجرای مدل‌های نظریۀ بازی و بازی احتمالات؛ یعنی مستقلاً هیچ نقشی در آینده‌شناسی ندارد! 7️⃣ پایتون سواد اقتصادی،‌ نظامی و حتی خود هوش مصنوعی را ندارد که ایشان،‌ پایتون را معادل علامه فرض کرده‌اند! 8️⃣ پایتون فقط فضایی است برای اجرای کد،‌ کد و کد! همین! ⭕️ چطور متخصصان کشور، حتی معاونین وزرا را هم به‌راحتی نمی‌توانند ببینند،‌ اما چنین فردی که در ۵۴ ثانیه،‌ ۹ مطلب غلط بیان می‌کند، جلوی رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کند؟! ✍️شکوهیان‌راد ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
✴️بی‌عدالتی و بلاهت آموزشی، اساس مشکلات کشور 🔸یکی از نمادهای بارز بی‌عدالتی اجتماعی در ایران و به یک زبان در جمهوری اسلامی، همین مدارس هستند. مدارس غیرانتفاعی که باعث شده دانش‌آموزان طبقه متوسط و پایین از همان ابتدا با طبقه مرفه و پولدار جدا شوند و این دو در فرایند فرهنگی اجتماعی کشور هیچ شناختی از هم نداشته باشند. تا همین چند دهه پیش، بچه‌های همه مردم از گدا تا پولدار در یک مدرسه درس می‌خواندند، جز آنکه اگر مدرسه‌ هیات امنایی هم اگر بود، فقط در پایتخت قرار داشت که تعدادش بسیار محدود و معدود می‌نمود. اما به برکت دوران سازندگی و بر اساس تجربه ساخت دانشگاه آزاد، مدارس آزاد هم برای بچه‌ مایه‌دارها ساخته شد تا آرام آرام سیاسیون و حکومتی‌ها هم به فکر افتاده و برای خود مدرسه بسازندکه نمونه عالی و عینی آن مدرسه فرهنگ غلامعلی حداد عادل است که یکی از بدترین شیوه‌های اداره مدارس در کشور را دارد و بچه‌های سیاسیون کشور در آنجا درس می‌خوانند و هیچ‌وقت با کف و میانه جامعه و خرده‌فرهنگ‌های اجتماعی آشنا نمی‌گردند. @syriankhabar
🔸این بی‌عدالتی اجتماعی خروجی‌اش را در حوادث پاییز سال 1401 به عینه می‌توان دید، جایی که بچه مایه‌دارهای غیرانتفاعی رفته به ضرب کلاس کنکور و خرید سوالات کنکور وارد دانشگاه‌های نمره یک کشور شدند، خشتک پاره کرده و تمام حیثیت کشور را بر باد دادند. یکی از دلایلی که در دانشگاه‌های نمره دو و سه کشور حوادث تلخ کمتری روی داد، ناشی از این بود که این طیف پولدارِ غیرانتفاعی رفته در آنجا کمتر حضور داشتند. این جماعت در همان مدرسه‌ای که درس می‌خوانند با مبانی دشمنی با نظام آشنا شده و به دلیل نظارتی که بر این مدارس وجود ندارد، می‌توانند دشمنان بالقوه‌ای را تحویل دهند. 🔸اینکه بارها نوشتم بزرگ‌ترین دشمن جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی است ناشی از وجود چنین تصمیمات شاذ و بنیان‌افکنی است که توسط مقامات دولت‌های قبل در راستای توسعه مدارس غیرانتفاعی گرفته شد و هنوز هم به صورت قارچ‌گونه در سراسر کشور در حال نمایان شدن هستند. متاسفانه این درک و فهم تاکنون در میان مسوولان عالی کشور وجود نداشته که افساری بر دهان مدارس غیرانتفاعی زده و آن‌ها را محدود کرده و یا نظارت را بر آن به شکلی گسترش دهند که بچه را در همان سنین کودکی با مبانی دشمنی با کشور آشنا نکنند. 🔸تا زمانی که خود مسوولان کشوری به خود نیامده و بچه‌ها و نوه‌هایشان را به مدارس دولتی عادی نفرستند، نه سطح این مدارس رشد خواهد کرد، نه کسی به معلمان توجهی می‌کند و نه جامعه در آینده شکل و شمایل درستی بر اساس عادات اجتماعی و سنت‌های تاریخی و خواست‌های فرهنگی کشورمان خواهند گرفت. در گام اول دولت باید همه مجریان خود را مجبور کند تا بچه‌هایشان را به مدارس دولتی بفرستند و خود همین مساله باعث توجه بیش از پیش به افزایش سطح مدارس دولتی خواهد شد. افزایش کیفیت مدارس دولتی باعث می‌شود که استقبال به خودی خود از مدارس غیرانتفاعی کم شده و بساط این مافیای پول و نمره و مدرک یک بار برای همیشه به پایان برسد. 🔸در کنار مدارس غیرانتفاعی باید بساط کلاس‌های کنکور و موسسات آموزشی هم جمع شود. می‌دانم که این موسسات سهامداران قدرتمندی در ساختار دولت و حکومت دارند، همان‌هایی که تا به امروز مانع از حذف کنکور در کشور شده‌اند کسانی هستند که از این درآمد هنگفت چند هزار میلیاردی سود سرشاری می‌برند. ورود به دانشگاه‌های نمره یک کشور که باید مدیران و مسوولان، متخصصان و دانشمندان آینده ایران را در خود تربیت کند از این مسیر، جز منهدم کردن ریشه‌ای همه دارایی میهن‌مان که همان سرمایه انسانی کارآمد، دلسوز، مبادی آداب، متقی و به ویه متخصص باشد نخواهد بود. 🔸گناه این همه این مسائل و مشکلات بر عهده نهاد دولت و به ویژه نهاد قانون‌گذاری است. به عنوان یک پدر، فرزندم را در مدرسه دولتی ثبت‌نام کرده‌ام در حالی که مدارس غیرانتفاعی متعددی دراین چند سال پیشنهاد شدند. دلیلش هم این بود که دوست داشتم به عنوان یک شهروند متوسط به پایین، فرزندم با افرادی که هم‌ اندازه خودش و حتی پایین‌تر هستند بزرگ شود. این علاوه بر این مساله بود که از فضای پر از حاشیه برخی مدارس غیرانتفاعی هم خوشم نمی‌آمد چرا که از همان ابتدا کودک را با فرهنگ بیگانه و غربی آشنا کرده و به شکلی با او رفتار می‌کنند که از ایرانی بودن خودش هم بیزار می‌شود!! 🔸اینکه معاون امور متوسطه وزارت آموزش و پرورش وعده گسترش مدارس دولتی را داده، خبر خوبی است و می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی در آموزش و پرورش کشور باشد. این گسترش البته بایدهایی دارد که شاید مهمترین آن، کیفیت این مدارس است. سطح آموزش در این مدارس باید به گونه‌ای باشد که والدین هیچ دل‌‌نگرانی از آموزش فرزند خود نداشته باشند و نخواهند دوباره معلم خصوصی بگیرند، چرا که به جای معلم خصوصی، فرزند خود را از همان ابتدا به مدرسه خصوصی می‌فرستادند. گسترش باید در کنار تقویت و مهم‌تر از همه رسیدگی ویژه به معلم‌ها و در نهایت نیز تغییر کتب درسی باشد. 🔸یکی دیگر از مسائلی که باید به آن توجه و دقت لازم را داشت، تغییر اساسی در کتب درسی به ویژه در پایه اول است. متاسفانه گروهی از نویسندگان به شدت ضدایرانی در طول این سال‌ها آرام آرام مظاهر میهن‌دوستی، خدمت به کشور، تاریخ ایران و سرگذشت غم‌بار و پر از عبرت آن را حذف کردند تا دانش‌آموز نیازهای تاریخی خود را منابعی دیگر به دست بیاورد. تا زمانی که این گروه از نویسندگان و طراحان به باور من «بیمار» در خیابان ایرانشهر پلاس هستند، حتی اگر مدارش را به پیشرفته‌ترین سیستم‌ها هم مجهز کنید، آب در هاون کوبیده‌اید. @syriankhabar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸واقعا اسلام عقب موند‌ه‌ست؟ دیوید لورینگ، تاریخ‌شناس و برنده جایزه پولیتزر میگه: هیچ رنسانس و پیشرفت و اصلاحاتی در اروپا روی نمی‌داد، اگر ابن‌سینا، ابن‌رشد و خیلی از دانشمندان و فیلسوفانِ مسلمان نبودند!☺️🌸 ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
♦️دو توصیه مهم رهبر انقلاب خطاب به جوانان دانشجو: 🔸قصدتان دیده شدن نباشد / 🔹شما فکر و خبر و تحلیل به فضای مجازی بدهید نه به عکس 💠 قصد دانشجو دیده شدن نباشد؛ ــ ببینید این را من تأکید میکنم ــ نه شخص دانشجو نه تشکل دانشجویی اینجور نباشد که یک حرفی را بزند برای اینکه دیده بشود. این بی‌برکت میکند کار را، حرف را بی‌برکت میکند، بی‌اثر میکند و ضرر هم دارد. 💠 در فضای مجازی غرق نشوند؛ خب حالا فضای مجازی با همه‌ی حرفهایی که گفته میشود در کشور وجود دارد. شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. بعضی‌ها نشسته‌اند که از طرف فضای مجازی سیل‌وار، تحلیل و خبر و مطلب و مبنا به اینها داده بشود این غلط است. شما روی فضای مجازی سوار شوید، شما فضای مجازی را هدایت کنید، شما فکر و خبر و تحلیل به فضای مجازی بدهید نه به عکس. ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ارواحنافداه .....__________________________..... 🔸بازدید آیت الله سید حسن عاملی 🔸مستند نهضت پخش شده در شبکه افق 🔸معرفی اجمالی نهضت تربیتی 🔸کتابهای تالیف شده 🔹ثبت نام دوره تربیت مربی ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
27.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨آغاز پیش ثبت نام نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام _ قم ( حضوری )✨ برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ❇️ویژه سنین ۵ و ۶ سال❇️ ( متولدین ۱۳۹۷/۷/۱ پنج سال تمام تا ۱۳۹۵/۷/۱ شش سال تمام ) ✅بسترسازی تربیت دینی ✅آموزش روخوانی قرآن کریم ✅آموزش روخوانی متون فارسی ✅تعدیل مزاج ✅فلسفه برای کودک ✅آموزش مهارت‌های ارتباطی ✅ارتباط مستمر با خانواده(رکن اصلی) ✅آموزش خانواده(رکن اصلی) 🌹👇🌹👇🌹 مهلت ثبت نام تا آخر اردیبهشت (ظرفیت محدود) بدیهی است که اولویت با کسانی است که زودتر پیش ثبت‌نام کنند. سامانه پیش ثبت نام : https://survey.porsline.ir/s/gBOZ14U 🆔 پاسخ به سوالات مربوط به ثبت نام https://eitaa.com/nehzat128 🌐کانال نهضت تربیتی https://eitaa.com/nehzat128_ir 🌐کانال پاسخ به سوالات https://eitaa.com/nehzat128_ir_soalojavab صفحه آپارات: https://www.aparat.com/nehzat128
📷سلفی شهادت روحانی اولی از چپ شیخ سجاد شهرکی دومی سید علی هاشمی سوم شهید سلیمانی چهارم ایت الله‌ 🌷نثار روح بلند و ملکوتی شهدا به خصوص آیت الله سلیمانی که بارها و بارها در یادواره های سخنرانی می‌کردند یاد شهدا را زنده می‌کردند صلوات عزیزان استان مازندران خاطرات فراوانی از منبرهای ایشان به خصوص در یادواره های شهدا دارند ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
📖 باب طاعت و تقوا 🌟 امیر مؤمنان(ع)فرمود: عملی که با تقوا همراه باشد کم نیست،و چگونه کم باشد عملی که پذیرفته است. 🌟 مفضل بن عمر گوید: خدمت امام صادق(ع)بودم و سخن از اعمال پیش آوردیم و من گفتم: چقدر عمل من ضعیف است! فرمود: ساکت باش، از خدا آمرزش بخواه. سپس فرمود: عمل اندک همراه با تقوا بهتر از عمل بسیار بدون تقواست. گفتم: مگر عمل بسیار بدون تقوا هم می شود؟ فرمود: آری،مانند مردی که به دیگران طعام می دهد و همسایگانش را سود و یاری می رساند و دیگران را در خانه‌ی خود پذیرایی می کند،اما وقتی دری از حرام به رویش باز می شود وارد آن می گردد؛ این عمل بدون تقواست.و مرد دیگری هست که این امور را ندارد،اما وقتی دری از حرام به رویش باز می شود وارد آن نمی گردد. 📚 اصول کافی، جلد چهارم ص۱۷۵ ارواحنافداه ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛