eitaa logo
الگوی پیشرفت اسلامی
11.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
131 ویدیو
225 فایل
✍آشنایی با نظریات فقهی مطرح در نقشه الگوی پیشرفت اسلامی آئین نامه نشست ها: 🤝 رادیو الگو: @radioolgou کتابخانه مدرسه هدایت @ketab_olgou مخزن صوت مدرسه هدایت @sound_olgou
مشاهده در ایتا
دانلود
⚡️دیدار و گفتگو با آیت‌الله محمدی لائینی (نماینده ولی فقیه در استان مازندران) و جمعی از مسئولین استان مازندران درباره اولویت‌های تمدنی ۱۲ گانه - یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ -ساری 🎙 صوت گفتگو با مسئولین و نخبگان استان مازندران https://eitaa.com/olgou4/5797 https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست تخصصی: تبیین اولویت‌های تمدنی ۱۲ گانه روز دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ در مدرسه علمیه مبارکه محمدیه قائمشهر برگزار گردید. (به فضل الهی) 🗞فهرست اولویت‌های تمدنی ۱۲ گانه: https://eitaa.com/olgou4/3386 https://eitaa.com/olgou4
⚡️بازدید از ساحل پارکینگ‌ها در شهر بابلسر و طراحی اولیه الگوی ساماندهی ساحل - دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ 👌باتوجه به ساحل طولانی شهر بابلسر (۲۷ کیلومتر) و بازدید نزدیک به ۲۰ میلیون مسافر در طول سال از این ساحل، ساماندهی جذاب و پیشرفته این ساحل یک ضرورت است. 👌یک برنامه ۹ بخشی برای ساماندهی این ساحل طراحی کرده ایم؛ که مهمترین ویژگی آن جذاب و سالم بودن آن است. برخی از اجزای الگوی ساماندهی ساحل پارکینگ‌ها به شرح زیر است: ۱- برنامه پخت و عرضه غذا به صورت غیرمتمرکز و بر اساس دفترچه غذاهای طیب مدرسه هدایت ۲- راه اندازی برنامه سبق و رمایه با رعایت اصل شرط بندی ۳-طراحی محیط ویژه بانوان و کودکان در بخشی از ساحل برای شنا و استفاده از دریا ۴- راه اندازی بازارچه ساحلی برای عرضه محصولات سالم منطقه مازندران و تقویت اقتصاد حلال در منطقه ۵-عرضه خدمات طبی متناسب با ساحل و آموزش فواید و مضرات طبی دریا ۶- معرفی کاربری های دریا و علوم مرتبط با دریانوردی و تاریخچه دریای کاسپین در قالب نمایشگاه ۷- معرفی کارکردهای امنیتی دریا و تشریح اجمالی مراحل ساخت کشتی و قایق در قالب نمایشگاه 👌زیرساخت های الگوی جدید ساماندهی ساحل با سازه های موقت و در مساحتی با عرض ۶۰ متر و طول دو کیلومتر قابلیت ساخت دارد. نشست تخصصی: تبیین الگوی جدید ساماندهی ساحل را به زودی برگزار خواهیم کرد. (به فضل الهی) https://eitaa.com/olgou4
⚡️بازدید و بررسی آب بندان لنگور و سرخه دشت شهر بابلسر (بررسی وضعیت آب در حوزه کشاورزی و باغداری شهر بابلسر) - دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ 👌بررسی این آب بندان بر اساس مفاهیم و شاخص های الگوی فقهی مدیریت آب انجام شد. برخی از نکات مرتبط با این آب بندان به شرح زیر است: ۱- حدود ۱۰۰۰ کشاورز و باغدار در قالب سه روستا با مدیریت ۱۲ میرآب از این آب بندان بهره برداری می کنند. (مدیریت غیرمتمرکز آب) ۲- به وسیله نیلوفرهای روی آب، نیزارهای درون آب و برخی درختان حاشیه آب بندان، آب به وصف تسخین مبتلا نمی شود. البته در سالهای اخیر بیشتر درختان حاشیه این آب بندان بریده و حذف شده اند. (آب مسخن بالشمس، منشاء پیدایش برخی بیماری های پوستی و... است و هرچه حجم آب کمتر باشد؛ میزان این عارضه بیشتر می شود.) برای بررسی آثار سوء تسخین با کلید واژه الماء المسخن بالشمس روایات و کلمات فقهاء را بررسی کنید. ۳- مردم منطقه از خواص ۱۱ گانه آب (که در جدول تسخیر تبیین می شود) تقریباً اطلاع ندارند. 🗞 آشنایی بیشتر با الگوی فقهی مدیریت آب: https://eitaa.com/olgou4/4031 https://eitaa.com/olgou4
⚡️بازدید از یک کارگاه فرآوری نیشکر در بابلسر - دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ❓مصرف شکر کشور سالیانه در حدود ۲/۵ میلیون تن است و به صورت میانگین هر نفر ایرانی ۳۰ کیلوگرم شکر مصرف می کند. حدود یک میلیون تن از مقدار فوق از خارج کشور وارد می شود. ❓شکر و قند سفید از چغندر تولید می شود و مطابق تحلیل های صحیح طب اسلامی، چغندر عامل اصلی افزایش سوداء و بالتبع گسترش گروه بیماری های سوداوی است. مصرف زیاد فرآورده‌های چغندر خشکی و سردی بدن را افزایش می دهد. ❓هر واحد از کارگاههای محلی تولید نیشکر در طول شبانه روز تقریباً یک تُن شکر نیشکر تولید می کنند و در طول حدود ده سال می توان بیش از نیمی از شکر های مصرفی کشور را از نیشکر تولید نمود. ❓ به دلیل اصل عدالت و جلوگیری از تقویت نظام سرمایه داری با تولید متمرکز نیشکر موافق نیستیم. تولید غیر متمرکز شکر سرخ، سود ناشی از این محصول طیب را میان همه مردم توزیع می کند. در حال بررسی اقدامات زیرساختی برای گسترش کارگاههای محلی فرآوری نیشکر در چند استان کشور هستیم.
⚡️برنامه اولویت‌های تمدنی در قم 👌تبیین بسته فقهی اولویت های تمدنی ۱۲ گانه برای نخبگان کشور در حال انجام است. اولویت های تمدنی ۱۲ گانه حاوی ۴۰۰ تصمیم کاربردی برای حل مسائل کشور است و در مقایسه با ۱۶۹ هدف فرعی سند توسعه پایدار 2030 تدوین شده است. در شهر تمدن ساز و تاریخ ساز قم دو برنامه مشخص را با این موضوع پیگیری می کنیم: 👌برنامه اول: گفتگو با حدود ۵۰ تن از اساتید حوزه علمیه با موضوع چگونگی مواجهه با تصمیم سازی سازمان ملل و سند توسعه پایدار 2030 در ایران (در حال انجام) 👌 برنامه دوم: راه اندازی ۱۲ کارگروه برای راه اندازی چرخه تحریک فکر بر محور اولویت‌های تمدنی ۱۲ گانه و تشکیل جامعه مدرسین تمدن اسلامی با هدف ورود دائمی اساتید حوزه علمیه در حوزه تصمیم سازی کشور (در حال برنامه ریزی) علی کشوری - سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست تخصصی: مسجد و اداره جامعه روز سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ با حضور ائمه جماعات استان البرز در محل بنیاد هدایت برگزار گردید. https://eitaa.com/olgou4
مسجد و اداره جامعه - ۲۳ آبان ۱۴۰۲.mp3
22.82M
🔈صوت نشست تخصصی: مسجد و اداره جامعه در جمع ائمه جماعات استان البرز در محل بنیاد هدایت / سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 🗞شرح برخی از برنامه های کاربردی مسجد: ❓برنامه افزایش استعداد ❓برنامه کاهش قیمت ها ❓ برنامه پیشگیری از بیماری های قلب ❓برنامه علوم غریبه https://eitaa.com/olgou4
⚡️برنامه افزایش استعداد مدرسه هدایت چه می گوید؟! 👌 اولین برنامه کاربردی یک مسجد، برنامه استعداد آفرینی است‌. خانواده ها می توانند: با فهم و رعایت برخی از توصیه‌های شارع محترم در خود و دیگران سطح استعداد ها را افزایش دهند. برخی از اصول افزایش استعداد و افزایش رشد در همه افراد به شرح زیر است: 👌اصل اول: رعایت آداب پنجگانه انعقاد نطفه، اولین روش برای افزایش استعدادهای جسمی، فکری و اخلاقی افراد است. از نظر شارع عالِم، شروع استعداد آفرینی در افراد وابسته به رعایت آداب پنجگانه انعقاد نطفه است. برای شرح بیشتر مسئله ارتباط استعداد های انسان با انعقاد نطفه به کتاب اجتهاد برای کودکان رجوع کنید. ( استعدادهای پایه) 👌اصل دوم: برنامه ریزی برای مسئله بازی کودکان و عدم ارائه امر و نهی به کودک در هفت سال اول زندگی (سید بودن فرزند)، فرزند شما را از حیث قدرت تصمیم گیری رشد می دهد. یکی از مهمترین استعدادهای اخلاقی و فکری مورد نیاز برای انسان در طول زندگی، قدرت تصمیم گیری در صحنه های مختلف زندگی است. (استعداد تصمیم گیری و عدم پذیرش ذلت) 👌اصل سوم: عبد بودن فرزند در هفت سال دوم به علاوه آموزش کتاب خدا به او در این دوره از زندگی، استعداد پذیرش به موقع (عبد بودن فرزند) را در فرزند شما ایجاد می کند. ۷ سال به فرزند خود امر و نهی کنید و منطق امر و نهی (کتاب خدا) را به او آموزش دهید؛ تا در موقعیت های لازم زندگی، استعداد و قوت پذیرش در او زنده باشد. انسان علاوه بر قدرت تصمیم گیری، نیازمند قدرت پذیرش حرف صحیح هم می باشد. (استعداد پذیرش حرف صحیح و عدم تکبر در برابر حرف حق و حرف برتر) 👌اصل چهارم: وزیر بودن فرزند و مشورت کردن با او در هفت سال سوم زندگی (وزیر بودن فرزند)، فرزند شما را با تکنولوژی بسیار پیشرفته مشورت آشنا می کند. مشورت با دیگران یکی از مهمترین استعدادهای مورد نیاز انسان است. مشورت با دیگران یعنی روش اضافه کردن علم صحیح دیگران به علم خود در مسائل مختلف زندگی. ( استعداد استفاده از علم صحیح دیگران) 👌امام جماعت یک مسجد باید برنامه فقهی افزایش استعداد را در محله تحت مدیریت خود آموزش بدهد و والدین را به رعایت این برنامه استعداد آفرینی پیشرفته ترغیب نماید. حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - نشست تخصصی مسجد و اداره جامعه در جمع ائمه جماعات استان البرز - سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - بنیاد هدایت قم 🔈استماع صوت جلسه: https://eitaa.com/olgou4/5815 https://eitaa.com/olgou4
⚡️پیشنهاد ۱۰ برنامه کاربردی به امام جمعه و امام جماعت 👌برای بهبود عملکرد اجتماعی و تمدنی مساجد محله و مساجد اعظم و مساجد بازار ۱۰ برنامه ی کاربردی را برای اجرا در محیط پیرامونی یک مسجد، پیشنهاد نموده ایم. این برنامه ها بخشی از برنامه هاي ارائه شده در نمایشگاه تخصصی مسجد و اداره جامعه است. ۱- برنامه افزایش استعداد https://eitaa.com/olgou4/5468 ۲- برنامه کاهش قیمت ها https://eitaa.com/olgou4/5453 ۳-برنامه معرفی خاصیت های اشیاء https://eitaa.com/olgou4/4488 ۴- برنامه علوم غریبه https://eitaa.com/olgou4/5397 ۵- برنامه پیشگیری از بیماری های قلب https://eitaa.com/ketab_olgou/92 ۶- برنامه پیشگیری از بیماری های مغز و اعصاب https://eitaa.com/olgou4/5468 ۷-برنامه ارتباط با هنرمندان https://eitaa.com/olgou4/5581 ۹-برنامه محرومیت زدایی https://eitaa.com/olgou4/4582 ۱۰- برنامه گفتگو با معماران و مهندسان https://eitaa.com/olgou4/3356 نمایشگاه تخصصی مسجد و اداره جامعه - چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ https://eitaa.com/olgou4
مسجد و اداره جامعه - جلسه ششم(1).pdf
21M
🗞 پیاده فوری جلسه ششم از دوره مباحثاتی مسجد و اداره جامعه/ ۱۸۹ صفحه ❓مفاهیم پایه مسجد کدام است؟ (قسمت سوم) ❓روایات سیاقی حدود کبار صلات کدام است؟ 🔈صوت مرتبط با گزارش: https://eitaa.com/olgou4/5369 🔈صوت هاي دوره: https://eitaa.com/olgou4/5414 https://eitaa.com/olgou4
⚡️ تصویری از یک کلاس در حوزه علمیه قم با موضوع: درمان و پیشگیری از بیماری های قلب و عروق ❓در حوزه علمیه مطلوب، همه علوم اهل بیت علیهم‌السلام در حوزه های طب، معماری، سیاست، اقتصاد و.. تدریس می شود. 🗞 مطالعه کتاب پایه قلب و عروق مدرسه هدایت: https://eitaa.com/olgou4/4200 🔈 استماع صوت کلاس قلب و عروق: https://eitaa.com/olgou4/3983 https://eitaa.com/olgou4
⚡️فرهنگ عمومی را چگونه تقویت کنیم؟ / شورای فرهنگ عمومی نیازمند تحول اساسی است! 👌به شورای فرهنگ عمومی کشور پیشنهاد داده ایم: نقشه فعالیت های خود را ترمیم و تکمیل نماید. برنامه های فعلی شورای فرهنگ عمومی تأثیر چندانی بر فرهنگ عمومی شهرها ندارد و سطح آسیب های اجتماعی در حال افزایش است. برنامه پیشنهادی الگوی پیشرفت اسلامی برای ترمیم و تکمیل فرهنگ عمومی دو بخش اساسی است: 👌بخش اول پیشنهاد: برای بهبود زیرساخت های فرهنگ عمومی، برنامه ریزی جدی و مطالبه گری داشته باشید. اصلاح زیرساخت های فرهنگ عمومی به اصلاح تدریجی فرهنگ عمومی کمک می کند. رسالت شورای فرهنگ عمومی در این بخش مطالبه گری از دستگاه ها و استیضاح برنامه های زیرساختی غلط آنها است. برخی از زیرساخت های اساسی فرهنگ عمومی شامل موارد زیر است: ۱- تقویت ماهیت محلات شهری بر اساس تعریف جدید محله ۲- تغییر الگوی ساخت ساختمان از مجتمع های آپارتمانی به خانه های حیاط دار (دار واسعه)، ۳- تغییر محتوای کتب درسی، ۴- تولید محصولات کشاورزی، دامداری و باغداری بر اساس وصف طیبات ۵- مطالبه گری برای احیای اراضی موات و واگذاری زمین رایگان به همه مستأجرها و زوج های جوان ۶- برنامه ریزی برای آموزش و گسترش مشاغل برتر 👌بخش دوم پیشنهاد: اقدامات کوتاه مدت مرتبط با اصلاح فرهنگ عمومی را از طریق آموزش و معرفی و تقدیر از نمونه های برتر به صورت منظم پی گیری کنید. برخی از اقدامات کوتاه مدت فرهنگ ساز شامل موارد زیر است: ۱- آموزش حقوق همسایه و معرفی همسایه های نمونه به صورت محله ای و شهری، ۲- آموزش تفریحات ده گانه اسلام و معرفی و تقدیر از ترویج دهندگان تفریحات حلال، ۳- آموزش آشپزی مبتنی بر مزاج و معرفی و تقدیر از آشپزهای برتر، ۴- تبیین تفاوت های حیوانات خانگی مفید و حیوانات خانگی مضر، ۵- آموزش بازی های مفید از نگاه انبیاء و تبيين ارتباط ميان بازي و تقويت شخصيت كودكان، ۶- راه اندازی سفرهای زیارتی ارزان قیمت به محوریت مساجد (خصوصاً برای فقرا و ایتام)، ۷- برنامه ریزی برای بازدید و روایت صحیح میراث فرهنگی منطقه و احیای عبرت کده های محله ای ۸- تبیین تفاوت های عطرهای طبیعی و عطرهای شیمیایی و تقدیر از تولید کنندگان عطرهای سلامت آفرین طبیعی ۹- تغییر الگوی فضای سبز شهری از درختان فعلی به درختان مثمر و معطر ۱۰- ترویج اصل تجارت عمومی و حمایت از ساخت بازارهای وقفی و موقت 👌شورای فرهنگ عمومی در صورت التزام به نقشه پیشنهادی الگوی پیشرفت اسلامی برای اصلاح فرهنگ عمومی؛ به ساختاری پیشران برای دستیابی به تمدن اسلامی و حل مشکلات مردم تبدیل می شود. حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - تبیین محتوای الگوی جدید مدیریت فرهنگ عمومی - جمعه انتظار ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - قم 🗞 اخبار مرتبط: پیوست های اورژانسی فرهنگ https://eitaa.com/olgou4/3821 ۱۳ پیشنهاد برای اصلاح فرهنگ عمومی شهر ملارد https://eitaa.com/olgou4/5303 https://eitaa.com/olgou4
⚡️چند نکته درباره آینده جبهه مقاومت و آثار طوفان الاقصی 👌گفتگو درباره آینده نبرد چند بعدی طوفان الاقصی در کنار پیگیری دقیق اخبار این جنگ، بخش مهمی از برنامه روزانه بسیاری از افراد در سطح دنیا است. بر اساس مفاهیم مترقی الگوی پیشرفت اسلامی، چند نکته را درباره این مسئله حیاتی مطرح می کنم: 👌نکته اول اینکه: «قُلْ لِلْمُخَلَّفِینَ مِنَ الْاَعْرَابِ سَتُدْعَوْنَ اِلَی قَوْمٍ اُولِی بَاْسٍ شَدِیدٍ تُقَاتِلُونَهُمْ اَوْ یُسْلِمُونَ فَاِنْ تُطِیعُوا یُؤْتِکُمُ اللَّهُ اَجْرًا حَسَنًا وَاِنْ تَتَوَلَّوْا کَمَا تَوَلَّیْتُمْ مِنْ قَبْلُ یُعَذِّبْکُمْ عَذَابًا اَلِیمًا (آیه ۱۶ از سوره فتح) 👌نکته دوم آنکه: برای دستیابی به فتح کبیر قبل از ظهور، جهاد تبیین و روشنگری جهانی، منطقه ای و ملی برای دستیابی به نظم جدید جهانی، یک ضرورت است. بسیاری از مردم هنوز به مفاهیم و ساختارهای جهان مدرن اعتماد دارند و تلاش برای بازسازی نظم جهان و دستیابی به نظم بهتر را مشروع نمی دانند. نظام موضوعات جهاد تبیین در سطح جهان و در سطح ملی، شامل مسائلی از جمله تشریح داستان تلخ فلسطین و سایر ظلم های صهیونیست و سرمایه داری جهانی در حوزه های بانکی، پولی، فضای مجازی، اسناد ظالمانه جهانی، معماری، پزشکی، کشاورزی و... است. (تبیین مجموعه مظالم صهیونیست ها؛ مقدمه مهم این نبرد سرنوشت ساز است؛ که بخشی از آن تاکنون محقق شده است) 👌 نکته سوم اینکه: یکی دیگر از مقدمات دستیابی به فتح کبیر قبل از ظهور، تأمین گسترده و طولانی مدت غذا و مایحتاج زندگی مردم است. در شرایط فعلی بخش قابل توجهی از گوشت و مرغ و روغن و شکر و.... از خارج تأمین می شود. این الگوی تأمین غذا در کشور و منطقه در روزهای اول جنگ گسسته می شود. تاکید مسئولین دولت بر ایده معیوب کشت فراسرزمینی و عدم توجه به فعال سازی ظرفیت‌های کشاورزی در تعارض آشکار با ایده مترقی حمایت بیشتر از فلسطین است. ( احیای مفهوم روستا و تأمین غیر متمرکز غذا بر اساس وصف طیبات، راهکاری اساسی برای پشتیبانی از مردم ایران و منطقه است.) 👌درباره تحقق محورهای دوم و سوم در آینده نکاتی را مطرح خواهیم نمود. گفتگو درباره نقشه آینده دنیا و الزامات آن یکی از ضرورت های نخبگانی و عمومی است؛ که در کنار بررسی اخبار نبرد طوفان الاقصی باید پی گیری شود. حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - طوفان الاقصی؛ دستاوردها و نیازها - شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - قم https://eitaa.com/olgou4
⚡️ پیش‌نیاز های علمی یک طلبه نظام ساز 👌بسط دادن و مسلط شدن بر اجتهاد نظام ساز در حوزه علمیه، نیازمند برنامه ریزی برای سه موضوع مهم است. بدون توجه به این سه مسئله نظام سازی آغاز و تصور نمی شود. 👌مسئله اول: چگونه یک ایده دینی و فقهی را در جامعه گسترش دهیم؟ تغییر در عینیت و تغییر در نظم غلط وابستگی تام به پاسخ شما به این سؤال دارد. ارائه یک درک روشن از این مسئله مانع انحلال ذهنی طلبه در الگوهای تصمیم سازی و تصمیم گیری مدرن می شود. در قالب نظریه فقهی چرخه چهار بخشی تحریک فکر، شکل حضور اجتماعی یک طلبه نظام ساز را تشریح کرده ایم. 👌مسئله دوم: نظام موضوعات مورد اختلاف میان کارشناسی فقهی و کارشناسی پوزیتویستی کدام است؟ برخی فقط اختلافات کلی میان دو جبهه را می شناسند و برخی هیچ شباهتی میان توصیف های پوزیتویستی از اشیاء و توصیف های فقهی از اشیاء قائل نیستند. فهم تفاوت های میان دو دستگاه کارشناسی وابسته به میزان تسلط بر قاعده اصولی "بیان مبتنی بر نظام مقایسه" است. (در نمایشگاه تخصصی الگوی پیشرفت اسلامی، مجموعه ای از موضوعات اختلافی میان تمدن اسلامی و تمدن مدرنیته به نمایش گذاشته شده است.) 👌مسئله سوم: قواعد اصولی و ممهده برای استنباط نظام ساز چه تفاوتی با قواعد اصولی فقه کاشف معذر و منجز دارد؟! در قواعد اصول فقه، قاعده خاصی برای تبیین ارتباط میان گزاره های شارع وجود ندارد و عملاً جمع ادله در فقاهت موجود به موارد تعارض بدوی و مستقر اختصاص دارد. همچنین در قواعد اصول فقه، قاعده مشخصی برای تبیین ارتباطات توصیفات شارع و اوامر و نواحی شارع وجود ندارد. (در قواعد اصولی فقه البیان نحوه جمع میان ادله در وضعیت عدم تعارض به شکل های مختلف تبیین شده است.) حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) ششمین جلسه شرح اجمالی قواعد اصولی فقه البیان- پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - قم https://eitaa.com/olgou4
⚡️ نشست معرفی نمایشگاه تخصصی الگوی پیشرفت اسلامی روز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ در مدرسه علمیه نواب شهر مشهد از ساعت ۱۲ ظهر آغاز می گردد. (به فضل الهی) ❓تبیین الزامات سه گانه نظام سازی برای طلاب و دانشجویان 🗞پیشخوان نشست: https://eitaa.com/olgou4/5782 https://eitaa.com/olgou4
خدمات چهل گانه مسجد-RGB.jpg
27.81M
🗞 اعلان با کیفیت خدمات چهل گانه مسجد/ در قطع A1 چاپ شود! ❓۴۰ کتاب مرتبط با مدیریت شهری محله محور را مطالعه کنید. ❓امام جمعه های عزیز و امام جماعت های محترم با نقشه مفهومی محله آشنا شوند. ❓در قالب گعده ها و منبر مردم و نخبگان را با کارکردهای زندگی محله ای آشنا نمائید. 🗞دریافت کتب: https://eitaa.com/olgou4/5734 https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست تخصصی: اولویت‌های تمدنی ۱۲ گانه (در مقایسه با اهداف ۱۷گانه سند توسعه پایدار 2030) روز چهارشنبه اول آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح در مصلی المهدی (ارواحنا له الفداء) شهر بابلسر برگزار می گردد. (به فضل الهی) 🗞پیشخوان نشست: https://eitaa.com/olgou4/2990 https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست تخصصی: مسجد و اداره جامعه روز جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ در محل مصلی شهر بابلسر برگزار می گردد. (به فضل الهی) 🗞پیشخوان نشست: https://eitaa.com/olgou4/5667 https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست های تخصصی زیر در هفته بسیج در شهر بابلسر برگزار می گردد. (به فضل الهی) 👌نشست تخصصی: پیشگیری ساختاری از بیماری از ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ در مصلی المهدی بابلسر: 🗞پیشخوان نشست: https://eitaa.com/ketab_olgou/82 👌نشست تخصصی: مقررات فقهی ساختمان از ساعت ۱۴ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ در مصلی المهدی بابلسر: 🗞پیشخوان نشست: https://eitaa.com/olgou4/2719 👌نشست تخصصی: مشاغل برتر از ساعت ۸ صبح یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ در مصلی المهدی بابلسر: 🗞پیشخوان نشست: https://eitaa.com/olgou4/3282 👌نشست تخصصی: آموزش و پرورش آینده از ساعت ۱۲:۳۰ یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ در مصلی المهدی بابلسر: 🗞پیشخوان نشست: https://eitaa.com/olgou4/2149 https://eitaa.com/olgou4
⚡️فهرست نشست های ۶ گانه در شهر بابلسر: 👌نشست تخصصی: اولویت‌های تمدنی ۱۲ گانه: https://eitaa.com/olgou4/5841 👌نشست تخصصی: با ائمه جماعات شهر بابلسر: https://eitaa.com/olgou4/5842 👌نشست های تخصصی با پزشکان، مهندسان، کشاورزان و معلمان بابلسر: https://eitaa.com/olgou4/5845 https://eitaa.com/olgou4
⚡️دیدار و گفتگو با آیت اللّه علی نظری منفرد (استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم) با موضوع چگونگی تکامل فقاهت - سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - قم ❓ارتباط توصیفات شارع و فهم بهتر اوامر و نواهی ❓تبیین دقیق قضیةٌ فی واقعه (قضیه شخصیه) در روایات طبی ❓ضرورت پرداختن به اولویت‌های تمدنی ۱۲ گانه https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست تخصصی: تبیین مفاهیم پایه و اصلی محله روز چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ در محل مصلی شهر بابلسر برگزار گردید. (به فضل الهی) ❓محله پیشرفته بر اساس مجموعه ای از مفاهیم ساخته می شود. مفاهیمِ طیبات، تفریحات حلال، حقوق همسایگی و مدارس خانگی در زمره مفاهیمی است؛ که باید در ذهنیت همه اعضای محله وجود داشته باشد. https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست تخصصی: نظریه فقهی پیشگیری ساختاری از بیماری روز پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور جمعی از پزشکان شهر بابلسر برگزار گردید. ❓ تبیین چهار نوع پیشگیری از بیماری بر اساس آیات و روایات ❓نظریه فقهی پیشگیری ساختاری از بیماری، کمک فکری حوزه علمیه به وزارت بهداشت و اطبای محترم برای تحقق پیشگیری از بیماری در جامعه است! ❓نظریه طبی ما، پیشگیری پایه، پیشگیری پیوستاری، پیشگیری روزانه و پیشگیری غریب را تئوریزه و تبیین می کند. https://eitaa.com/olgou4
پیشگیریساختاریازبیماریبابلسر۲آذر۱۴۰۲موزیک.mp3
39.94M
🔈 صوت نشست تخصصی: نظریه فقهی پیشگیری ساختاری از بیماری / پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور جمعی از پزشکان شهر بابلسر / ۴۱ دقیقه ❓ تبیین چهار نوع پیشگیری از بیماری بر اساس آیات و روایات ❓نظریه فقهی پیشگیری ساختاری از بیماری، کمک فکری حوزه علمیه به وزارت بهداشت و اطبای محترم برای تحقق پیشگیری از بیماری در جامعه است! ❓نظریه طبی ما، پیشگیری پایه، پیشگیری پیوستاری، پیشگیری روزانه و پیشگیری غریب را تئوریزه و تبیین می کند. https://eitaa.com/olgou4