eitaa logo
رحا مدیا
8هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
1.8هزار ویدیو
180 فایل
💠 رحا مدیا | رسالت حوزه انقلابی 🔻 برندها: ▫️مدرسه اندیشه‌ورز رحا @raha_sch ▫️رحا بانو @rahaa_banu ▫️رادیو رحا @radioraha_ir ▫️خط ولی @khatevali ▫️انقلت @engholtmag 🌐 www.rahamedia.net ✍️ سردبیر: @dr_danial_basir
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴نقد اظهارات حجة الاسلام یا ! حجة الاسلام محسن غرویان در سخنانی درباره ملاک‌های خطاب آیت الله، چنین بیان کرده اند: «سن و سال، درس و بحث، و یا گاهی علم خاص مثل ، ، یا ... در این عناوین لحاظ می‌شود به طور کلی، اما وجود ندارد. به خصوص حالا که این عنوان‌ها تا حد زیادی شده و دست چی‌ها و سیاسیون افتاده است. الان دیگر می‌بینیم که یک نفر در یک روزنامه آیت الله است و در روزنامه دیگر حجة الاسلام است.» 🔶در خصوص اظهارات ایشان اینکه نکته حائز اهمیت است که: برخی افراد بازی ای جدیدی را شروع کرده اند تا چهره افراد را تخریب کنند، از جمله اینکه؛ سعی در تخریب مقام علمی و شانیت رئیس داشته اند در حالی که طبق فردی که در جایگاه ریاست قوه قضائیه قرار می گیرد باید مجتهد فقیه باشد. حال چه خطاب آیت الله به ایشان بشود یا حجة الاسلام. در هر صورت مقام علمی و فقاهت ایشان محفوظ است. سؤال این است که شخصی مثل آقای غرویان که نه منصبشان شانیت خطاب آیت الله را دارد و نه خود ایشان شأنیت علمی این لقب را دارد، که در چندین سایت وفضای مجازی خود را آیت الله خوانده است، آیا حکم اجتهاد از مرجعی دارند و مراحل اجتهاد و مرجعیت را طی کرده اند !؟ یا با سیاسی بازی و از طریق روزنامه چی ها لقب آیت الله را به خود داده است؟ و آیا در جایگاهی قرار دارند که بتوانند نسبت به این موضوع اظهار نظر کند؟! و سوال دیگر این است که چه ارتباطی بین آقای غرویان و افراد سکولار حوزی وجود دارد که نظرات و مواضعشان در یک راستا می باشد؟ .  @resalathozehenghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📛 #نسخه_نویسی_کودکانه برای حوزه و علما!! #ما_مارها_کجا_میرویم؟!! 🔻فرید مدرسی، خبرنگار #اصلاح_طلب و #فتنه_گر که تاکنون چندین بار به جرم اهانت به نظام و رهبری و مقدسات، دستگیر و زندانی شده، در اقدامی ناشی از خودشیفتگی و خودبزرگ بینی و کودکانه، برای حوزه های علمیه و علما و فقها نسخه پیچیده و نصیحت فرموده اند! 🔻نمی دانم مدرسی با خود چه اندیشیده که پای در کفش بزرگان کرده، اما همینقدر می دانم که بازی دادن فردی چون او توسط برخی از زعمای قوم و قم، او را به توهم انداخته که جایگاهی در حوزه دارد و لذا می تواند به نصیحت حوزه و عملا بپردازد. 🔴پ.ن. با خواندن نصیحت نامه او، به یاد آن لطیفه افتادم که: کرمی تصادفا در جمع مارها روان شده بود، با دیدن خود در جمع مارها، به یک باره بانگ برآورد که: "بالاخره #ما_مارها_کجا_میرویم!! #نفوذی_ها_در_حوزه #حوزه_سکولار #نفوذ_در_بیوت_مراجع #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی #امام_خامنه_ای #حوزه_علمیه #منشور_روحانیت  @resalathozehenghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
رحا مدیا
💠 رسالت بین المللی حوزویان از دیدگاه رهبر انقلاب (بخش سوم) 🔶معرفی اسلام به عنوان پیام زندگی و را
💠 رسالت بین المللی حوزویان از دیدگاه رهبر انقلاب (بخش چهارم) 🔶 تبلیغ عدم انفکاک دین از سیاست در همه کشورهای مسلمان و غیر مسلمان « امروز به صراحت می گویند که«دین را باید از سیاست جدا کنید» ما عرض می کنیم که دین اسلام بلکه همه ادیان الهی سیاست و علم و زندگی و مسائل اجتماعی را در متن خود دارند. نمی شود کسی به بخشی از دین معتقد و عامل باشد و به بخشی دیگر نباشد . دین اداره کننده زندگی انسان در همه صحنه ها، از جمله صحنه سیاست است . آنها می گویند بگذارید در رأس سیاست کشورهاى اسلامى، کسانى باشند که بشود با آنها معامله کرد. بشود آنها را وادار به صرف نظر کردن از مصالح ملت ها کرد. بشود نفوذ سیاسى خود را، به وسیله آنها، درکشورها گسترش داد. کسى که با انگیزه دینى و براى رضاى خدا در کرسى وعرصه سیاست حضور پیدا می کند، پیداست که زیر بار قدرتها نمی رود. این،اساسی ترین مسئله است. 1 « در آن سال های ریاست جمهوری که برای شرکت در یک اجتماع جهانی ، می خواستم به یک کشور خارجی سفر کنم، سخنرانی ای فراهم کرده بودم و طبق معمول، خدمت امام (ره) ارائه کردم که ایشان نظر بدهند. ایشان در حاشیه یادداشت کردند که راجع به « عدم انفکاک دین از سیاست » هم در این سخنرانی مطلبی بگنجانید . من اولش قدری تعجب کردم که این قضیه « عدم انفکاک دین از سیاست » چه ارتباطی می تواند با سران کشورها – مثلا صد کشور غیر مسلمان – داشته باشد ؟ در عین حال ، چون امام (ر) دستور داده بودند، نشستم چندصفحه نوشتم . وقتی وارد مطلب شدم، تأمّل کردم و دیدم که نه، درست همین است . جای این بحث در منبرهای عظیم جهانی است. چرا ؟ چون علیه این بحث ، در منبرهای جهانی کار می شود . بعد هم به آن جا رفتیم و آن بحث را القا کردیم و بسیار هم در نفوس موثرّ واقع شد و اهمیت این حرف آشکار گردید. این عدم تفکیک دین از سیاست، روشن بینی آن مرد بزرگ را می رساند». 2 1 – خطبه های نماز جمعه تهران سال 1372 2 – دیدار با روحانیون و مبلغان اعزامی در آستانه ماه محرم الحرام 13/2/1376 @resalathozehenghelabi
1.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اولین تصاویر از داخل مسجد النور نیوزیلند پس از تیراندازی مرگبار وظیفه مراجع، علما اساتید طلاب نسبت به مسلمان کشی آنهم در مساجد چیست؟ آیا هنوز هم طهارات ثلاث را مایه برتری خود می دانید؟  @resalathozehenghelabi
روحانیت و مرجعیت انقلابی از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله به مناسبت سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی @resalathozehenghelabi
#نشریه #صفحه_دوم روحانیت و مرجعیت انقلابی از دیدگاه امام خامنه ای حفظه الله به مناسبت سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی #امام_خامنه_ای #حوزه_علمیه #خطر_انقلاب_زدایی #منشور_روحانیت @resalathozehenghelabi
#حوزه_علمیه_باید_انقلابی_بماند #امام_خامنه_ای: اگر بخواهیم #نظام_اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی بماند باید حوزه ی علمیه انقلابی بماند زیرا اگر حوزه ی علمیه انقلابی نماند، نظام در خطر #انحراف_از_انقلاب قرار خواهد گرفت. باید از هرگونه تلاشی برای انقلاب زدایی از حوزه های علمیه احساس خطر کرد، باید با فکر و تدبیر و برنامه ریزی حکمت آمیز، با این خطر مقابله کرد تا حوزه ی علمیه ی #قم همواره یک حوزه ی انقلابی و #مهد_انقلاب باقی بماند و بینش و حرکت انقلابی در آن توسعه یابد. حضور و فعالیت مروجان #شیعه_انگلیسی و #اسلام_آمریکایی در حوزه ها، جولان روحانیت معاند نظام #جمهوری_اسلامی، اعمال مدیریت های سلیقه ای و جناحی در حوزه ها ، تربیت غیر اسلامی طلاب با استفاده از اساتید منحرف و حاشیه دار در زمینه های #اعتقادی و #سیاسی، گرفتن روحیه نشاط و مطالبه گرانه و بدبین ساختن به انقلاب و آینده آن ، برخورد ناصحیح و نابخردانه با حرکات مطالبه گرانه و #عدالت خواهانه حوزویان به عنوان موتور پیش راننده انقلاب به سمت #آرمان ها و اهداف #امام_راحل، نبود برنامه منسجم و بلند مدت...همه از جمله مصادیق انقلاب زدایی از حوزه های علمیه می باشد.#خطر_انقلاب_زدایی #حوزه_سکولار #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی #امام_خامنه_ای #حوزه_علمیه #منشور_روحانیت @resalathozehenghelabi
#امام_خامنه_ای:انگیزه هایی برای #انقلاب_زدایی از حوزه علمیه «حلقه ی واسط میان #امام رحمه الله و شکل گیری #انقلاب_اسلامی، #حوزه_علمیه_قم بود، با توجه به نقش ممتاز و بی بدیل حوزه ی علمیه ی قم در پیروزی انقلاب اسلامی، اکنون انگیزه ها و طرح هایی برای «انقلاب زدایی» از حوزه ی علمیه وجود دارد.» حضرت #امام_خمینی (ره) فرمودند: «باید مراقب بود که تفکر #جدایی_دین_از_سیاست از لایه های تفکر اهل جمود به #طلاب_جوان سرایت نکند. یکی از مسائلی که باید برای طلاب جوان ترسیم شود، همین قضیه است که چگونه در دوران وانفسای نفوذ مقدسین نافهم و ساده لوحان بی سواد، عده ای کمر بسته اند و برای نجات #اسلام و #حوزه و #روحانیت از جان و آبرو سرمایه گذاشته اند.»(#منشور_روحانیت) البته در اینجا باید عرض کنیم که چه انگیزه ها وطرح هایی برای انقلاب زدایی در حوزه وجود دارد که باعث شده رهبر انقلاب چنین خطابی را متذکر شوند؟آیا خطر افراد سکولار حوزوی است که باعث میشود چنین حرفی زده شود یا اینکه بی تحرکی و عدم #دشمن_شناسی طلاب انقلابی در مواقع ضروری است؟و یا اینکه به تفاوتی نسبت به حرکتهای انقلابی است؟آیا حلقه واسط دگر وجود ندارد؟#خطر_انقلاب_زدایی #حوزه_سکولار #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی #امام_خامنه_ای #حوزه_علمیه #منشور_روحانیت @resalathozehenghelabi
5.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛 را بشناسید! 🔻تحلیلی عمیق پیرامون جریان ها و طبقات سکولارهای حوزوی و طرفداران حوزه سکولار و تبیین و تحلیل اندیشه ها، راهبردها، راهکارها و برنامه های این جریانات خطرناک. 🔻طبقات کلان این جریان از قرار ذیل است: ⛔️1) حلقه اسلام سکولار ⛔️2) حلقه اسلام آمریکایی ⛔️3) حلقه سلفی-تکفری شیعی 🔴پ.ن. دوستان انقلابی ام! خطر بزرگتر از آن است که من و شما تصور می کنیم! برای آشنایی اجمالی این کلیپ را حتما ببینید.  @resalathozehenghelabi