eitaa logo
رحا مدیا
6.8هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
1.4هزار ویدیو
165 فایل
رحا: رسانه حوزه انقلابی 🎞 تولیدکننده محتوای چندرسانه 🌐 پایگاه تحلیلی حوزه 📚 نقد و بررسی جریان‌های حوزوی آدرس وب سایت: https://rahamedia.net/ ارتباط با ادمین: @Adminraha ادمین مدرسه رحا: @adm_schl
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب 👇👇👇
🔰 دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب 🔻 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی، یک وظیفه مهم این دفتر را پاسخ به سؤالها و نیازهای فکریِ جوانان، دانشجویان و گروههای اثرگذار فرهنگی برشمردند و توصیه‌هایی در خصوص حضور جریان‌ساز در فضای مجازی و آسیب‌شناسی مقوله تبلیغ بیان کردند. 🔹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تجلیل از خدمات دفتر تبلیغات اسلامی، وجود نواندیشی و روشنفکری دینی در این دفتر را مغتنم دانستند و گفتند: امروز، دوره انقلاب و روزهای کار و حرکت‌های جهشی است و قم به این‌گونه نگاهها و جهت‌گیری‌های نو، بیش از پیش احتیاج دارد. 🔹 ایشان دفتر تبلیغات اسلامی را یک واحد زنده و برخوردار از تألیفات پر شمار برشمردند و افزودند: البته جای دفتر تبلیغات در مجموعه‌های اثرگذار کشور خالی است و این دفتر باید با شناسایی مجموعه‌های مؤثر فرهنگی و پاسخ دادن به سؤالهای دینی آنها، بر غنای فکری این مجموعه‌ها بیفزاید. 🔹 رهبر انقلاب با اشاره به سؤالهای متنوعِ دینی که برای دست‌اندرکاران فعالیت‌های فرهنگی و هنری وجود دارد، خاطرنشان کردند: پاسخگویی به این سؤالها و ابهام‌ها، وظیفه حوزه و دستگاههایی همچون دفتر تبلیغات اسلامی است. 🔹 ایشان دفتر تبلیغات را به اولویت‌بندی و تمرکز بر کارهای زمین‌مانده در حوزه علمیه قم توصیه کردند و در خصوص فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی، افزودند: دستگاههای مختلفی در فضای مجازی حضور دارند اما حضور در این فضا باید یک حضور جریان‌ساز باشد، ضمن اینکه بهترین راه شناسایی و ارتباط با گروههای مؤثر فرهنگی و یافتن سؤالها و سرنخ‌های فکری آنان، استفاده از فضای مجازی است. 🔹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تدوین و انتشار کتاب‌هایی با موضوع پاسخ‌ به شبهات فکریِ جوانان و دانشجویان را لازم دانستند. 🔹 «تدوین دانش مددکاری اسلامی»، «شبکه‌سازی و هم‌افزایی با سایر دستگاههای فعال در امر تبلیغ» و «آسیب‌شناسی تبلیغ» از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار بود. 🔹 ایشان به یک حلقه مهم در فعالیت‌های تبلیغی یعنی «اثر و بازخورد تبلیغ» اشاره کردند و افزودند: صرفِ رفت‌وآمد مبلغان و گروههای تبلیغی به شهرها و روستاها و تأکید بر خوش‌بیان بودن آنها کافی نیست. مبلغان باید به‌گونه‌ای آموزش داده شوند که بتوانند پس از پایان دوره تبلیغ نیز ارتباط و تبادل فکری خود را با جوانانِ مستعد استمرار بخشند و در ظرف چند سال، جمعی از همین جوانان را به مبلغان دین در منطقه خود تبدیل کنند. 🔺 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به توقعات زیاد از حوزه علمیه قم برای حل مسائل و ابهامات، گفتند: در گذشته چنین توقعاتی از قم وجود نداشت و حوزه علمیه، سربه‌زیر و مشغول کار خود بود اما امروز این انتظار از حوزه علمیه قم وجود دارد که برای ابهام‌ها و مشکلات دینی راه‌حل داشته باشد. @resalathozehenghelabi
❇️ارکان و لوازم تحقق #حوزه_تراز_انقلاب 🔻برای تحقق#حوزه_تراز_انقلاب_اسلامى ، سه رکن مهم لازم است؛ 1⃣رکن اول، شناخت كامل و صحيح #اسلام در همه ابعاد و نيز تبلیغ آن در جامعه است؛ 2⃣رکن دوم، #تقوا به عنوان عامل انگیزه‌ساز درونی است؛ 3⃣رکن سوم نیز درک شرایط اجتماعی و سیاسی و #شناخت_دشمنان و توطئه‌های آنها و در یک کلمه بصیرت اجتماعی است. ☘حوزه با كمك #علم، #تقوا و #بصیرت می‌تواند در تکامل و عملیاتی شدن حوزه انقلابی عمل نماید. #حوزه_تراز_انقلاب_اسلامی #حوزه_انقلابی @resalathozehenghelabi
🌹شهيد محراب آيت الله دستغيب: 🌹هركس ميخواهد بداند که اگر امام زمان عج ظهور فرمايد, نسبت به ايشان چه موضعي خواهدداشت، ببيند الان با نائب برحقش چگونه است اگر توانست مطيع ايشان باشد,اطاعت ازامام زمان (عج) هم ميتواند بكند. #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی @resalathozehenghelabi
🔴فرق بین اسلام و آنچه به عنوان اسلام معرفی شده...تفاوت بین قرآن با رساله های عملیه🔴 💠برای اینکه کمی معلوم شود فرق میان #اسلام و آنچه به #عنوان_اسلام معرفی می شود تا چه حد است، شما را توجه می دهم به تفاوتی که میان « #قرآن » و #کتب_حدیث، با #رساله_های_عملیه هست: قرآن و کتابهای حدیث، که منابع احکام و دستورات اسلام است، با رساله های عملیه، که توسط مجتهدین عصر و مراجع نوشته می شود، از لحاظ #جامعیت و اثری که در #زندگانی_اجتماعی می تواند داشته باشد بکلی تفاوت دارد. نسبت #اجتماعیات قرآن با #آیات_عبادی آن، از نسبت صد به یک هم بیشتر است! از یک دوره کتاب حدیث، که حدود پنجاه کتاب است و همۀ احکام اسلام را در بردارد، سه ـ چهار کتاب مربوط به #عبادات و وظایف انسان نسبت به پروردگار است؛ مقداری از احکام هم مربوط به #اخلاقیات است؛ بقیه همه مربوط به #اجتماعیات، #اقتصادیات، #حقوق، و #سیاست و #تدبیر_جامعه است. 📌ولایت فقیه/ص۱۱ #امام_خمینی #اسلام #آیات_عبادی #اجتماعیات_قرآن @resalathozehenghelabi
رحا مدیا
⛔️ جلوی گردن کلفت‌ها را بگیرید آیت‌الله‌العظمی مکارم در دیدار مدیرکل تعزیرات تهران:🔻 👈 این همه قاچا
مشاهده دو فیلم از رئیس جمهور در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مد ظله العالی در جواب به سخنان دفتر رئیس جمهور👇 https://makarem.ir/main.aspx?typeinfo=4&lid=0&mid=416160&catid=6413
اگر مردم یک کشور به فهم و بلوغ سیاسی نرسند حتی رهبر آن جامعه هم نمی تواند کاری کند ... #تاریخ_تکرار_می_شود #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا @resalathozehenghelabi
🔴عبرتی بنام مشروطیت 💠رهبرانقلاب من بارها گفته‌ام تاریخ مشروطه را مطالعه کنید چرا که عبرتهای خیلی عجیبی در تاریخ مشروطه هست🚩 🔵 در ماجرای مشروطه علت اصلی که جریان عدالت‌خواهی اسلامی به جریان مشروطه انگلیسی تبدیل شد، حضور یک عده روشنفکر👈 وابسته به غرب بود؛ در بین علما اول کسیکه لفظ مشروطه را آورد آیةالله سیدمحمد طباطبایی بود چرا که پسرشان محمدصادق که من نمیتوانم سلامت او را تضمین کنم، یک روشنفکر غربزده بود روی ایشان اثر میگذاشت و اسم مشروطه را در دهانشان گذاشت. 💠علت اینکه وقتی مرحوم شیخ فضل‌الله در تحصن اول از آیةالله طباطبایی پرسید که این مشروطه که شما میگویید چیست، این بود که ایشان میدانست وضع لفظ مشروطه برای جریان عدالتخواهی اسلامی نشان از نفوذ جریان روشنفکری غربزده در مراکز قدرت بود، پس آن چیزی که مشروطه را به انحراف کشاند یک جریان روشنفکر دلباخته غرب بود که بزرگترین جرمها هم اینها مرتکب شدند از جمله روی کار آوردن رضا خان❗️ ۷۸/۱۲/۲۳ #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی @resalathozehenghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 خطر انقلاب‌زدایی از قم 📹 گفتاری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد واعظی؛ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی 🔺 به مناسبت دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب، سوم دی‌ماه ۱۳۹۷ «معنای سکولاریسم حوزوی» #حوزه_سکولار #افشاگری #استکبار_ستیزی #سکولاریسم_حوزوی @resalathozehenghelabi
تأسف آیت‌الله نوری همدانی از حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر آیت‌الله نوری همدانی: 🔹اخباری از جشنواره فیلم رسید که در افتتاحیه به نام جشن انقلاب اسلامی اعمال ضدارزش اتفاق افتاده، آقایان بدانید این انقلاب اسلامی بود، به بهانه جشن انقلاب ارزش‌های اسلامی را زیر پا نگذارید این مایه تأسف است. 🔹 این مردم جان دادن، خون دادن، چرا باید در رنج باشد تا کی باید رنج بکشند؟ چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید؟ چرا مدیریت ضعیف است؟ 🔹چرا عده‌ای با کم‌کاری خودشان مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنید؟با پشت میز نشستن کار درست نمی‌شود. این تبعیض‌ها را بردارید. #رحا #رسالت_حوزه_انقلابی #جریان_انقلابی #بصیرت @resalathozehenghelabi
رحا مدیا
🚨 خطر انقلاب‌زدایی از قم 📹 گفتاری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد واعظی؛ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی 🔺
🔴 سخنان آقای 🔷 از کی واعظی شده که از بگوید!! 🔶 او خودش از مصادیق انقلابی زدایی در است که تیم بیت را در مستقر نموده است در این سخنش نیز میگوید حرف آقا سخن تازه ای نیست!!! 🔷 او ناراحت است که چرا در دیدار أخیر با اعضای این دفتر تبلیغات، نقد بر حوزه به جهت وجود در آن را درست دانسته و اشکال را متوجه دفتر تبلیغات هم دانسته، وتصریح نموده که در حل این معضلات شماها آنقدر دور از آبادی هستید که أصلاً به ذهن من نمی آیید. 🔴واعظی مانند برادرش به دولت غربگرای بیشتر برازنده است تا حوزه! 🔵او در همین سخن فوقش ریشه سکولاریزم را ها در حوزه و عدم و إفراطیگری انقلابی ها میداند که منشأ !! شده است!! حیف که این دفتر از اول هیأت امنایی شکل گرفته و بودجه گرفته و‌جلو آمده وگرنه قطعا بارها عوضتان کرده بودیم. @resalathozehenghelabi
🔴ورود در این میدان بدون تقویت بنیه علمی هیچ سودی ندارد بلکه زیان دارد...طلاب جوان نگویند چرا درس بخوانیم!!! 👇👇👇
🔴ورود در این میدان بدون تقویت بنیه علمی هیچ سودی ندارد بلکه زیان دارد...طلاب جوان نگویند چرا درس بخوانیم!!!🔴 💠 حوزه‌های علمیه کاری که امروز بر عهده دارند به صورت جمعی و همچنین فضلای توانای بر این کار به صورت فردی وظیفه‌شان است؛ تولید فکر اسلامی، تبیین و تحکیم این مبنای قویم اسلامی، ایستادگی در مقابل شبهاتی که دشمنان حاکمیت اسلام وارد می‌کنند بر ذهنها، برای اینکه بتوانند بلکه آن شکست سختی را که از اسلام خوردند به این وسیله جبران کنند. البته نخواهند توانست. آن چنان این فکر امروز در دنیا جا افتاده است، فکر بلکه حاکمیت مطلق دین در مناطقی از دنیا؛ یعنی حتی غیر مسلمانها هم مجذوب این فکر شدند در مناطقی از این عالم. در کشورهای اسلامی هم که روشنفکرها و جوانها، روحانیون آگاه، دانشگاهیان متدین مجذوب این فکر شده‌اند. نمی‌توانند کاری کنند اما این وظیفه را از دوش من و شما برنمی‌دارد. یک عده‌ای باید خودشان را آماده کنند. 🔴البته آمدن توی این میدانها احتیاج به دارد؛ احتیاج به دارد. این قوام فکری را حوزه‌ها با تحصیلات دینی، با تحصیلات ، ، ، بایستی تأمین کنند. این کاری است که در درجه اول در حوزه‌ها وجود دارد که عبارت است از تقویت علمی، تقویت بنیه علمی. این را نباید دست‌کم گرفت. طلاب جوان نباید فکر کنند که پس ما چرا داریم میخوانیم، برویم دنبال این کارها. نه! دنبال این فکر رفتن، بدون تقویت بنیه علمی هیچ نمی‌کند. اگر کسی وارد این میدان بشود، نخواهد بخشید به‌احتمال زیاد و هم خواهد بخشید باز به‌احتمال زیاد. لذا تقویت علمی لازم است اما کار در این زمینه هم برای حوزه‌های علمیه یکی از واجبات است؛ یکی از فرائض است. باید تولید کنند فکر صحیح اسلامی را پاسخ بدهند به شبهه‌ها. پاسخ بدهند به شبهه‌هایی که هنوز مطرح نشده است. ما که نباید بنشینیم تا اشکال را مطرح کنند، شبهه را در ذهنها جایگزین کنند، بعد بنا کنیم به جواب دادن. 🔆۱۳۸۰/۰۶/۱۹ @resalathozehenghelabi
#امام_خامنه_ای:اسلامِ واردِ در متن زندگی را معرّفی کنیم؛ اسلامِ رحمت به ضعفا؛ اسلامِ جهاد و مبارزه‌ی با مستکبران به نظر من این یک وظیفه‌ای است که به‌عهده‌ی همه است؛ دستگاه‌های تبلیغاتی ما، دستگاه‌های علمی ما، حوزه‌های علمیّه‌ی ما باید این هدف را دنبال بکنند 1393/12/21 #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی @resalathozehenghelabi
نشریه مکتوب «رحا» شماره ۵ تبیین ضرورت های #حوزه_انقلابی و تبیین خطرات #حوزه_سکولار #نشریه @resalathozehenghelabi
نشریه مکتوب «رحا» شماره ۶ تبیین ضرورت های #حوزه_انقلابی و تبیین خطرات #حوزه_سکولار #نشریه @resalathozehenghelabi
۱۲ #بهمن سالروز ورود #امام_خمینی(ره) و آغاز #دهه_فجر_انقلاب_اسلامی مبارک باد. #چهل_سالگی_انقلاب #دهه_فجر #رحا #رسالت_حوزه_انقلابی @resalathozehenghelabi
💗 بى‌اختیار اشک مى‌ریختم ⏳ خاطره رهبر انقلاب از دیدار با امام پس از ۱۵ سال در فرودگاه 📝رهبرانقلاب: توى ماشین من یک وقتى خدمت خود امام هم گفتم همین را. همه خوشحال بودند، مى‌خندیدند، بنده از نگرانى بر آنچه که براى امام ممکن است پیش بیاید بى‌اختیار اشک مى‌ریختم و نمى‌دانستم که براى امام چى ممکن است پیش بیاید. چون یک تهدیدهایى هم وجود داشت. 🔻بعد رفتیم وارد فرودگاه شدیم، با آن تفاصیل امام وارد شدند. به مجرد این‌که آرامش امام ظاهر شد نگرانی‌ها و اضطراب ما به کلى برطرف شد. یعنى امام با آرامش خودشان به بنده و شاید به خیلى‌هاى دیگر که نگران بودند، آرامش بخشیدند. 💗وقتى که بعد از سال‌هاى متمادى امام را من زیارت مى‌کردم آن‌جا، ناگهان خستگى این چند ساله مثل این‌که از تن آدم خارج مى‌شد. 🔺احساس مى‌شد که همه‌ى آن آرزوها مجسم شده در وجود امام و با کمال صلابت و با یک تحقق واقعى و پیروزمندانه این‌جا در مقابل انسان تبلور پیدا کرده. ۱۳۶۲/۱۰/۲۴ @resalathozehenghelabi
28.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا کاری کردیم که فلش همه اعتراضات به سمت رهبری برود؟ این از بی عرضگی مسئولین ماست! #دکتر_عباسی #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی @resalathozehenghelabi
🔺 اندیشکده آمریکایی CSIS سال ۲۰۱۷ برای بازدارندگی ایران توصیه‌هایی را در پنج بند شرح داده بود که بند چهارم و پنجم آن، جالب توجه است. 🔺در بند پنجم، به #ترامپ پیشنهاد می‌دهد ایران را با #جنگ_نرم به زانو درآورد؛ در حالی که تا پیش از این، آمریکایی‌ها هیچ گاه اصطلاح جنگ نرم را با این صراحت علیه ایران بکار نبرده بودند: "softwarewarefare" 🔺 اما بند چهارم آن، جوانان انقلابی که در فضای سایبر فعالیت دارند را وجهی از قدرت نرم ایران نامیده بود که می‌بایست مهار شوند. 🔴 حالا تاکید دوباره‌ی امام خامنه‌ای بر جنگ رسانه‌ای و فعالیت اثرگذار در فضای مجازی، و با ابلاغ رویکرد آفندی در عرصه‌ی نظامی و امنیتی، نشان می‌دهد که حالا نوبت رویکرد آفندی در فضای سایبر است. #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی @resalathozehenghelabi
#علامه_مصباح_یزدی
رحا مدیا
#علامه_مصباح_یزدی
🛡 سوابق مبارزاتی علامه مصباح🛡 ✅درباره سوابق انقلابی الله مصباح شبهات زیادی از جانب طیف اصلاح طلب ارائه میشود و بعضا ایشان را حتی متهم به مخالفت با انقلاب اسلامی متهم میکنند. 😳 ♨️ لازم است که یک بررسی بر اساس اسناد تاریخی داشته باشیم تا ببینیم که آقای مصباح از افراد موثر در انقلاب اسلامی بوده اند یا نه👇 💠 الله مصباح یزدی، در مقابله با رژيم معدوم پهلوى حضورى فعّال داشت. از آن جمله، همكارى با شهيد دكتر بهشتى، شهيد باهنر و حجة الاسلام و المسلمين هاشمي رفسنجانى است و در اين بين، در انتشار دو نشريه با نام هاى👈 "بعثت" و 👈"انتقام" نقش داشت كه تمام امور انتشاراتى اثر دوم نيز به عهده معظّم له بود.✅ ◀️سپس در اداره، مدرسه حقّانى به همراه آيت الله جنتى، شهيد بهشتى و شهيد قدوسى فعّاليّت داشت و حدود ده سال در آن مكان به تدريس فلسفه و علوم قرآنى پرداخت. ⛔️ در ادامه به چند مورد خیلی خاص از فعالیت های استاد مصباح اشاره می شود👇👇 1⃣ دبیر هیات مدرسین( بعنوان انقلابی ترین تشکل حوزوی) 😎 جمعیت سری یازده نفره در ر سال‌هاي 42 و 43 با همكاري آقايان مشكيني، ربّاني، هاشمي رفسنجاني، آذري قمي، اميني، قدوسي، حائري تهراني و رهبر معظم انقلاب و برادر ايشان آقاسيد محمد. 🛡 این گروه که اساسنامه شجاعانه ای داشتند نام هیات مدرسین برخود نهایدند بيانيه‌هاي هیات مدرسين حوزه علميه قم در طول سال هاي 42 تا 57 نشان مي دهد الله مصباح يزدي 👈 بيش از برخي چهره‌هاي فعال سياسي پاي بيانيه‌هاي اين تشكل را امضاء كرده است.✅ ◀️ از مجموع 107 بيانيه جامعه مدرسين حوزه عمليه قم، 60 بيانيه به صورت جمعي صادر شده و فاقد امضاء است اما از ميان 40 بيانيه داراي امضاء، 👈 الله مصباح يزدي 16 بيانيه را امضاء كرده است؛ در حالي كه آقاي هاشمي رفسنجاني 6 بيانيه، آقاي قدوسي 11 بيانيه و شهيد مفتح نيز 6 بيانيه را امضاء كرده اند و اين نشان مي دهد الله مصباح يزدي بعد از آقاي خلخالي كه 20 بيانيه را امضاء كرده بود، نقشي پررنگ در زمينه صدور بيانيه‌هاي انقلابي داشته اند. نشریه بعثت و انتقام، را منتشر می کردند که به بازداشت توسط ساواک منجر شد. 💠 آقای هاشمی رفسنجانی این گروه 11 نفره را از اساسی‌ترین کارهای تشکیلاتی میداند و می گوید: نشریه‌ی مخفی "بعثت" و "انتقام" در حقیقت ارگان همین جمعیت بود. بعثت را من اداره می‌کردم و انتقام را آقای مصباح‌یزدی.👉 منبع: هاشمی رفسنجانی ، دوران مبارزه ، ج 1 ، ص 195. ✅تمام مذاکرات هیئت مدرسین با قلم ‌الله مصباح نوشته می‌شد ✅در یک مورد مصباح طی نامه‌ای كه به امام خمینی(ره) ارسال کرده و مطالب تندی را علیه رژیم پهلوی می‌نویسد و اطلاعاتی را درمورد وضعیت نهضت اسلامی به گوش ایشان می‌رساند. همین نامه به دست ساواك می‌افتد و بار دیگر تعقیب و بازجویی از وی در دستور ساواك قرار می‌گیرد💀 ⛔️ساواک به دلیل آن که خط اساس نامه با نامه‌ای که مصباح در زندان به امام نوشتند تطبیق می‌دهند استاد مصباح را تحت تعقیب قرار می دهند.👀 🕸 استاد مصباح، 6 ماه از قم خارج شده و در نقاط مختلف كشور مخفيانه زندگي كردند ولی بالاخره دستگیر شدند اما👈 هنری که ایشان داشت این بود که توانست در یک شب دستخط خود را تغییر دهد و انتساب آن ها را به خود انکار کنند. از سوی دیگر، آیت‌الله مصباح با خط جدیدی که برای خود اختراع کرده بودند 😃 تمام مصوبات هیئت مدرسین را حفظ می‌کردند که اگر به دست ساواک افتاد اطلاعاتی به دست نیاورند.💯 🎬 استاد مصباح، بعدها كه توسط ساواك دستگير شدند و در اسناد اين سازمان به عنوان فردي خطرناك دو جلسه مورد بازجويي قرار گرفتند به دليل آنكه دستگاه امنيتي رژيم منحوس پهلوي نتوانست به نتيجه برسد آزاد شدند.✅ ✅🔸 مصباح يزدي از سال 41 تا 49 نيز گروهي را تحت عنوان ولايت(برای تدوین مبانی حکومت اسلامی)با همكاري آيت‌الله بهشتي پايه‌گذاري كردند كه افرادي همچون آقايان هاشمي رفسنجاني، قدوسي، آذري قمي، اميني، ربّاني، طاهري، محفوظي، مشكيني، مفتح، مكارم شيرازي و يزدي در آن فعاليت داشتند🚩 📑 هزاران برگ فيش در زمينه حكومت اسلامي توسط اعضاي گروه تهيه شد اما دفتر اين گروه توسط ساواك اشغال و مجموعه‌هاي تهيه شده معدوم گرديد. 🔸یکی از بيانيه هایی كه آيت الله مصباح يزدي امضاء كرد، مربوط به بازداشت امام خميني (ره) در سال 42 بود كه در هشتم مهر ماه صادر شد و ايشان در اسفند همان سال در خصوص زنداني شدن امام و آقاي قمي براي نخست وزير وقت تلگراف فرستاد. @resalathozehenghelabi
#امام_خامنه_ای:بزرگان علمای حوزه‌های علمیه در سراسر کشور، می‌توانند و می‌باید نهایت سعی و تلاش را در استحکام فکری و اخلاقی و علمیِ یکایک طلاب و روحانیون بکنند و از این قضیه‌ی مهم آسان نگذرند. 1368/04/04 #حوزه_انقلابی #رسالت_حوزه_انقلابی #رحا #بصیرت #جریان_انقلابی #طلبه_انقلابی @resalathozehenghelabi
🔸🔷🔸 : 🔹ما نیز مخالف این موضوع هستیم و معتقدیم حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت آنان نیست؛ چرا که هیجاناتی که درآنجا وجود دارد امنیت زنان را در مخاطره قرار می دهد. @resalathozehenghelabi
#ریزشهای_انقلاب