eitaa logo
راهبر مربی
1.6هزار دنبال‌کننده
516 عکس
146 ویدیو
328 فایل
💠هم اندیشی جهت تبلیغ دانش آموزی 💠 ارائه طرح درس ها و نکات تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی 💠 بررسی چیستی، چرایی و چگونگی کار تربیتی 💠 تجربه نگاری راه ارتباطی: @Derakhshani72 تبادل: @er_ma_313
مشاهده در ایتا
دانلود
راهبر مربی
این الگو در جاهای مختلفی کاربرد دارد از جمله در زمینه ی انتخابات و کاهش مشارکت لذا یکی از خط های روا
سلام.وقت بخیر.دقیقا نگاه به کار آمدی یا ناکارآمدی یک طیف،ایده،یا هر عنوان و مساله دیگری به سنسوری در انسان برمیگردد با عنوان منفعت طلبی،خداوند انسان را منفعت طلب خلق کرده است واگر ما نتوانیم از این سنسور به موقع ودرست ودر راه ارزشها بهره برداری کنیم دیگران از آن در راه اهداف خودشان ودر مسیر ضد ارزشها بهره خواهند برد....
مدار عملیات روانی: ۱) با موضوع شروع می شود با رصد اطلاعاتی، رصد فضای مجازی و رصد مخاطبین موضوع مشخص می شود ۲) جمع آوری اطلاعات ۳)هدفگذاری==» همگرایی یا واگرایی ۴) آینده پژوهی» آینده های ممکن/ محتمل / شگفتی افرین ۵)سناریو نویسی: برای حالات مختلف باید سناریو نوشته شود. دشمن برای حالات مختلف سناریوها را نوشته است و قالب کار آماده است فقط کافی است سوژه پیدا شود تا انگاره ی مد نظر خود را تثبیت کند◀️ لذا با پیدا شدن سوژه یا ساخته شدن سوزه سریع وار فاز عملیاتی می شوند و نتیجه می گیرند... فقط کافی است یک سوژه مثل مهسا امینی پیدا بشود بعد شروع می کند به موج آفرینی و جریان سازی... در واقع با کمک سناریوهای از پیش نوشته شده و قالب بندی مشخص «یک آن/اتفاق» را سریع به «یک جریان» تبدیل می کنند. ده ها سناریو توسط دشمن در موضوعات مختلف نوشته شده است (اگر فرصتی باشد بعضی را بیان خواهم کرد) ما چندین سناریو برای حالات مختلف آماده کردیم و روشمند جلو می رویم؟ صرف اینکه بگوییم مشارکت کنید کار تمام است؟!! مرحله ی آخر نتایج عملیات روانی: ۱) ایجاد رفتار: رفتارهای حدیدی در جامعه مشاهده می شود به عنوان مثال افزایش نگهداری حیوانات خانگی و... ۲) حذف رفتار: بعضی کارکردهای مسجد و ... حذف می شود در مثال انتخابات رای دادن حذف می شود. ۳) تغییر رفتار: نوع پوشش، نوع آرایش، سبک زندگی و... تغییر می کند.
لایحه عفاف و حجاب؛ مهندسی معکوس بحران سازی دشمن 🖊محمدعلی رنجبر هر کشوری مخصوصا کشور ما با پدیده های متعدد اجتماعی مواجه است پدیدۀ بی حجابی، فساد، تورم، کاهش رشد تولید، تبعیض، فقر، ناامنی، تروریسم، مسکن، اشتغال و هزاران مورد دیگر اما مدیریت این پدیده ها باید به دست حاکمیت باشد و نگذارد دشمن آنها را مدیریت کند. تمام تلاش دستگاه استکبار این است که یک پدیده را تبدیل به مسالۀ اول، آن مساله را تبدیل به مشکل، آن مشکل را تبدیل به معضل و آن معضل را تبدیل به بحران کند! در واقع دشمن سعی می کند که مدیریت پدیده های ناهنجار کشور را به دست گیرد و با بحران سازی مداوم اجازۀ مدیریت حساب شده و گام به گام آن پدیده ها را ندهد حال باید چه کرد؟! در چنین مواقعی باید مهندسی معکوس کرد یعنی باید بحران را تبدیل به معضل، معضل را تبدیل به مشکل و مشکل را تبدیل به مساله و مساله را تبدیل به پدیده کرد. و آنوقت پدیده ای مثل حجاب را مبتنی بر اولویت بندی و مساله سازی واقعی به سامان رساند. کاری که دشمن، با پدیدۀ بی حجابی کرده این است و متاسفانه برخی بزرگواران عنایت ندارند و به حکمرانی و تدبیر دستگاه عاقله نظام کمک نمی کنند و اجازه نمیدهند که مهندسی معکوس در باب پدیده حجاب شکل گیرد و آنوقت با اولویت بندی و مساله سازی خودمان پیش آییم لایحه حجاب در راستای تدبیر نظام حکمرانی ماست اما متاسفانه برخی خودیها، متوجه این قصه نیستند و مدام با حرکات و گفتارشان، بحران سازی دشمن را زنده نگه می دارند! قطعا انتقاداتی به این لایحه مثل هر لایحه دیگری وجود دارد اما بالاتر از آن حواسمان باشد به تعبیر رهبری حرف حقی که پازل دشمن را تکمیل میکند، نزنیم. اجازه دهید مهندسی معکوس بحران سازی دشمن شکل گیرد! 🆔 @Binesh_Rahbordi
راهبر مربی
لایحه عفاف و حجاب؛ مهندسی معکوس بحران سازی دشمن 🖊محمدعلی رنجبر هر کشوری مخصوصا کشور ما با پدیده های
این یک مثال برای تببین نحوه ی مواجه دشمن با مسائل مختلف هست. لذا در جریان افزایش مشارکت ما یک طرق ماجرا هستیم طرف دیگر ماجرا اندیشکده های خبره و فعالی هستند که سالهاست مشغول طراحی و برنامه ریزی هستند و برنامه های زیادی را عملیاتی کرده اند لذا در موقعیت آفندی و پدافندی باید وارد میدان شویم اول طرح دشمن را بشناسیم و نقطه زن عمل کنیم و با مهندسی معکوس توطئه های آنها را خنثی کنیم و در مقام عملیات آفندی نیز خلاقیت به خرج داده با طرح های جدید این چالش را حل کنیم.
راهبر مربی
خلاصه کتاب هنر تحریم ها
زمان لازم: حدود ۱۵دقیقه نفیو در این کتاب اشاره میکند که: «از نان شب برای سیاست‌گزار کشور تحریم شوند واجب‌تر است که بداند آسیب‌پذیری‌های او کجاست». این سخن نفیو مثالی را به ذهن میآورد؛ می‌گویند روباه‌ها وقتی برای گرفتن مرغ به مرغدانی می‌زنند، معمولاً با درِ بسته مواجه می‌شوند. سوراخ‌های مرغدانی هم به قدر کافی بزرگ نیستند که روباه بتواند از آن وارد شود. حیله‌ای که روباه می‌زند، این است که دم خود را از سوراخی وارد مرغدانی می‌کند و به شدت تکان می‌دهد. مرغ‌ها از این کار آشفته میشوند و به این طرف و آن‌طرف می‌پرند. در نهایت برخی از آنها سوراخی پیدا می‌کنند و خود را بیرون می‌اندازند. بیرون انداختن همان و طعمه روباه شدن همان. حال اثر سیاست‌های تخریبی کشورهای خارجی بر یک کشور تحت تحریم اقتصادی، شبیه این است؛ یعنی کشورهای خارجی می‌توانند صدماتی را به کشور تحت تحریم بزنند؛ ولی در نهایت این صدمات در مقابل صدماتی که سیاست‌های غلط اقتصادی و تصمیمگیریهای نادرست می‌تواند بر سر کشور آورد، به مراتب کمتر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختری که بعد از بازدید از پایگاه پهپادی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدگاهش نسبت به بسیجی‌ها عوض شده... ✍راهیان پیشرف برای شکست خط روایی ناکارآمدی یک اقدام ضرور هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کدوم واگعیه؟ کدوم کیک؟ 🤔 ✍روش کلیپ را دقت کنید اگر همان ابتدا شروع می کرد و اطلاعات می‌داد به نظر شما چقدر توجه مخاطب را جلب می کرد؟
راهبر مربی
👆از اینجا یادداشت احیای فکر را بخوانید. را جستجو بزنید.
یکی از نقاط مشترک اکثر جلسات پرسش و پاسخ و گفتگو با محوریت انتخابات عدم تفکیک بین مطالبات در سطوح مختلف هست و مطالبات کلی مطرح می شود و مطالبات قوای مختلف تفکیک نمی شود. یعنی مسائل مرتبط با قوه ی مجریه و قوه قضاییه و و مجلس و ... همه مطرح می شود. لذا یکی از اولویت اصلی در فعالیت های انتخاباتی ارتقای سواد مطالبه گری متناسبت با حیطه ی اختیارت افراد و منافع ملی و استانی است. مثلا می پرسند فلان نماینده خبرگان رهبری برای ما چکار کرده است که دوباره رای بدهیم؟ بعد انتظار دارند بیاید کوچه ی آنها را آسفالت کند یا خدمات این چنینی داشته باشد در حالی که اصلا وظیفه خبرگان رهبری انجام امور اجرایی نیست. یا انتظار از نماینده مجلس و استاندار و فرماندار و ... یکی است لذا با شاخص های غلط ارزیابی می کنند و نتیجه درست حاصل نمی شود.
هدایت شده از بینش راهبردی
قدرت و اقتدار در جمهوری اسلامی.pdf
107.8K
🔸جایگاه انتخابات برای قدرت ملی و اقتدار پاسخ سوالات زیر در این گفت و گو بدست می آید: نسبت میان قدرت و اقتدار ویژگی مایز انقلاب با سایر کشورها جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کدامیک از کاندیداها را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنیم؟ فتوحات در سطح راهبردی چه تاثیری بر کشور می گذارد و مشارکت چه نسبتی با فتوحات راهبردی دارد؟ https://eitaa.com/Binesh_Rahbordi
تحلیل ارزیابی انتخابات ۱۲ فوریه،‏ ۱۲.۵۳​۱.mp3
10.57M
تبیین صحنه ی انتخابات با محوریت بررسی مسئله ی مشارکت ✅راهبرد و هدف اصلی ج.ا.ا: آوردن مردم به صحنه (اعم از انتخابات) ✅چه راهبرد ها و تاکتیک هایی برای عملیاتی شدن آن باید بکار بگیرد؟ ❌راهبرد و هدف اصلی دشمن: خارج کردن مردم از صحنه ❌دشمن از چه راهبرد ها و تاکتیک ها و راهکارهایی استفاده می کند؟ 💥الگوی جنگ شناختی در اینجا به چه شکل پیاده می شود؟! بخش اول ✍ادامه دارد... حجت الاسلام علی درخشانی موسسه امام خمینی(ره) قم/پردیسان ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
پاسخ‌های آسان برای پرسش‌های سخت.pdf
306.2K
جملات آماده برای گفتگوی چهره‌به‌چهره در محورهای افزایش مشارکت و روایت پیشرفت.
انتخابات یک جور یوم الحساب هست همه پای محکمه ی افکار عمومی باید پاسخ دهند و بگویند چه کردند تا مردم درباره ی آن ها تصمیم بگیرند. اگر انتخابات نبود بسیاری از فعالیت ها اصلا دیده نمی شد و خیلی از مسئولین دلیلی برای پاسخگویی نمی دیدند ولی الان یک تکاپوی جدی در میدان روایت گری و بیان مسائل راه افتاده است که اتفاق مبارکی است. در مواردی که انتخابات نیست بعضی مدیران و افراد، مجموعه را دچار رکود می کنند و راهی برای رهایی از دست آنها نیست تا دوران خدمتشان تمام شود ولی الان بعد از دوران کوتاهی می توان برای ادامه فعالیت افراد تصمیم گیری کرد که بمانند یا بروند.
بسته عملیاتی نجات.pdf
306.1K
💢 نسخه نهایی بسته عملیاتی نجات 💡بیش از ۳۰ طرح عملیاتی فردی و تشکیلاتی برای "افزایش مشارکت و روایت پیشرفت" نجات ؛ نهضت جوانان انقلابِ تمدن‌ساز @nejaatt_ir 📚بسته فرهنگی (سامانه انتشار محتوای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب) 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3972268050C15063871c8
قواعد گفت و گوی چهره به چهره.pdf
13.05M
👆👆🔺🔺 قواعد گفتگوی چهره به چهره 🔻🔻👇👇 راه های شروع گفتگو و باز کردن سر صحبت 👇👇🔻🔻
راه‌های شروع گفتگو
سخنرانی 60 ثانیه ای.pdf
8.6M
نمونه های آماده شده برای انتخابات 1400
سناریو 60 ثانیه‌ای.pdf
207.4K
نمونه های آماده شده برای انتخابات 1402
پاسخ‌های آسان برای پرسش‌های سخت.pdf
306.2K
جملات آماده برای گفتگوی چهره‌به‌چهره در محورهای افزایش مشارکت و روایت پیشرفت
پویش هم رای.pdf
288.7K
عملیات‌هایی برای نوجوانانی که حق رای ندارند برای دعوت به مشارکت
vote-1402-11-21.pdf
1.88M
🔰 درسنامه | انتخابات به وقت ایران 💠 ٢۶ سؤال و شبهه مرتبط با انتخابات ✍ معاونت آموزش نهاد رهبری در دانشگاه ها 📚بسته فرهنگی (سامانه انتشار محتوای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب) 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3972268050C15063871c8
هفت فن اقناع مخاطب در رسانه: ✅گواهی دادن ستارهها، نخبگان و مردم عادي: این فن پاي فرد سومی را به میان میکشد تا گیرنده پیام آنچه را هدف نویسنده بوده است، راحت تر بپذیرد. ✅استفاده از زیبایی: افراد زیبا براي جذب و جلب توجه شما الگوي خوبی هستند. ✅طنز: بسیاري از پیامهاي رسانهاي از این شیوه استفاده میکنند تا توجه ما را بیشتر به خود جلب کنند و از این راه موجب شوند تا پیام آنها با احساسی خوب و مفرح در ذهن ما همراه شود. ✅ترس: رسانه با استفاده از فن ترس تلاش می کند تا شما را از مفهومی نهی کند یا با برانگیختن حساسیت شما، شما را به سمت پذیرش مفهومی هدایت کند یا با ایجاد حس تهدید سرعت شما را در گرایش یافتن به سمت مفهومی بالا ببرد. ✅تداعی: در این روش سعی می شود تا پیوندي بین یک فکر، نظر، محصول، خدمت یا هر چیز دیگر با آرزوها، امیال، غرایز و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی، امنیت، حریم خصوصی، موفقیت، سلامت، تفریح، شادي و… در ذهن مخاطب هدف خود ایجاد شود. ✅تطمیع: شیوهاي است براي ترغیب کسی تا به شما براي رسیدن به هدفتان کمک کند. حراج، تخفیف، قرعهکشی، هدیه رایگان، یکی بخر چند تا ببر و… نمونههایی از فن تطمیع هستند. اغراق: در فن اغراق فرستنده پیام، گوشهاي از واقعیت پیام خود را میگیرد و آن را تا جاي ممکن بزرگتر و بحرانی تر از آنچه هست به مخاطب معرفی می کند. به حدي که مخاطب در مقابل عظمتی پوشالی قرار میگیرد و ترغیب به پذیرفتن این پیام می شود. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
1402-11-28-OstadDerakhshani.mp3
2.95M
💠 تحلیل سیاسی چالش‌های انتخابات 🔸 راهبردهای مناسب برای مقابله با دشمن برای افزایش مشارکت 👈 لزوم جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها و شکستن خط روایی دشمن 👈 تبیین راه طی شده و تبیین چشم انداز آینده 👈 حل گره‌های ذهنی و پاسخ به شبهات مردم 👈 تبیین کارکردهای مجلس 👈 ارتقای سواد مطالبه‌گری 👈 تقویت هویت ملی 👈 پرهیز از اتهام بی‌دینی زدن به مردم و خانم‌ها 👈 بیان سنت‌های الهی 👈 یادآوری نصرت‌های الهی به مردم 🎙حجت الاسلام علی درخشانی قم موسسه امام خمینی(ره) 🗓 1402-11-28 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانس سانسور شده از پاندای کنگ فو کار که تا حالا ندیدی 😱😱 •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•