eitaa logo
تربیت و حکمرانی
1.2هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
692 ویدیو
33 فایل
🔰پژوهشگر و نویسنده حوزه #تربیت و #حکمرانی 🔰دانش‌پژوه دکتری #حکمرانی 📚تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب (۵جلد)، قالب‌های برنامه‌سازی تربیتی (۵جلد)، تربیت با کتاب (۴جلد)، خلوت ناامن. #مرتضی_رجائی
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️رهبر معظم انقلاب: فتح‌الفتوح، همین جوانان بودند؛ همین ، همین نورانی‌هایی که نورانیت آن‌ها می‌تواند دل‌هایی را روشن کند. این‌ها مایه‌ شرف‌اند؛ مایه‌ عزت‌اند. برای یک کشور، داشتن این‌ها افتخار است؛ بردن نامشان افتخار است؛ تکرار یادشان افتخار است؛ ادامه راهشان افتخار است.
رفقا، بیایید کلاهمون رو قاضی کنیم و ببینیم سهم ما چی بوده برای این انقلاب. تو این اوضاع و احوال غصه انقلاب رو می خوریم یا نه؟ در برابر سهمیه‌ای که شهدا و جانبازان گرفتن برای این انقلاب، احساس مسئولیت و پاسخ‌گویی داریم یا نه؟ از کم‌کاری‌های خودمون خجالت‌زده می‌شیم یا نه؟ تصمیم می‌گیریم یه تکونی به خودمون بدیم یا نه؟ بیایید این روزها این سؤال‌ها رو از هم بپرسیم؛ شاید اگه سؤالش جدی بشه برامون، خدا کمکمون کنه و جوابی پیدا کنیم. نشانی در ایتا و تلگرام: 🆔 @rajaaei_ir
تحلیل اغتشاشات اخیر_1.mp3
4.5M
🎧 آیت‌الله میرباقری | قطعۀ صوتی در تحلیل اغتشاشات اخیر (۱‌۴‌۰۱/‌۷/‌۱‌۴) 🔹 جنگِ شناختی و جنگ رسانه‌ای، بخشی از میدان درگیری تمدنی بین انقلاب و غرب است. 🔹 در حوادث اخیر، علومِ شناختی غرب و جنگ شناختیِ غرب، در برابر انقلاب اسلامی شکست خورد، و محاسباتِ علمی‌شان نتیجه نداد. عُمق ایمانی‌ای که مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام در جبهه مقاومت ایجاد کرده‌ است، با علومِ شناختی و جنگ رسانه‌ای غربْ نخواهد شکست. 🔹 اگر «نظام فکری دینی» نداشته باشید در برابر حوادث و فتنه‌ها قدرت تحلیل و تشخیص و موضع‌گیری صحیح نخواهید داشت. 🔹 رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس یک نظام فکری دینی، حوادث را تحلیل می‌کنند. ☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از همین الآن هشدار می‌دهیم: کسی به خانه‌های اسرائیلی‌ها نزدیک هم نشود... در این سخنرانی بصیرتی- حماسی چند نکته مهم وجود دارد: 1️⃣ به پیروی از رهبر حکیم انقلاب اسلامی، سطح تحلیل فتنه اخیر از مقیاس داخلی و درونی به مقیاس جهانی و نزاع تمدنی کشانده شده است و به جای آنکه دلسوزان و دغدغه‌مندان انقلاب را به مهره‌های خردی مثل چند سلبریتی و هنرمند و ورزشکار مشغول کند، عامل اصلی را استکبار و اسرائیل معرفی می‌کند. 2️⃣ از ظرفیت درونی هیجان و مبارزه‌طلبی نوجوانان و جوانان غافل نیست و با معرفی و تبیین دشمن‌های اصلی ملت، به تهییج بیشتر این قوای درونی و جهت دادن به‌سوی نابودی دشمن استفاده می‌کند. 3️⃣ ضمن تبیین علت اصلی دشمنی ما با رژیم صهیونیستی که همانا تلاش برای برقراری امنیت و آرامش در کشور خودمان و در منطقه است، یک رویای مشترک و وحدت‌بخش برای مخاطبان ایجاد می‌کند تا برای تحقق آن رویا مجاهده کنند و آماده شوند. 4️⃣ از رجزخوانی برای دشمن صهیونیستی و تهدید آن‌ها غافل نیست و با این کار ضمن تقویت شجاعت در نیروهای جبهه خودی، زمینه‌ساز ضعف و دلهره در جبهه حریف می‌شود. 5️⃣ بین نابودی یک دشمن واقعی و حاضر در میدان و تحقق ظهور امام غائب شیعیان و منجی عالم بشریت یک ارتباط مستقیم برقرار می‌کند تا آموزه مهدویت و دعا برای ظهور، از یک امر خنثی و انزوایی به یک امر جهت‌دار و جهت‌بخش و کاملاً اثرگذار تبدیل شود. ✅ ما چنین مواجهه‌هایی می‌خواهیم. رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند که رویکرد ما در مواجهه با غرب و استکبار باید فعال و تهاجمی باشد، نه تدافعی و پاسخ‌گویانه. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش چند تا حاج حسین یکتا بیشتر می‌داشتیم! کاش امثال این گوهرهای کم‌نظیر تکثیرشدنی بودند! چقدر نوجوان‌های ما دیدن این آدم‌ها و شنیدن این سبک حرف‌ها را کم دارند! چقدر کم با نوجوان‌هایمان رفیقیم و به آن‌ها محبت کرده‌ایم! در مواجهه با نوجوان‌ها لوازمی دارد: احترام به شخصیت و هویت مستقل آن‌ها، راه‌انداختن تفکر در وجودشان، و پرورش روحیه آزادمنشی و پذیرش اشتباه‌ها. و این هر سه، جز با ممکن نیست و تربیت بدون پشتوانه محبت بی‌معنا است. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
هدایت شده از نگاشته
✏️عمر سعد وقتی به گندم ری نرسید و دید هم منفور بنی هاشم هست و هم توسط بنی امیه کنار زده شده، گفت: «هیچ کس زیان‌کارتر از من به خانه خویش بازنگشت؛ زیرا از امیری فاجر و ظالم اطاعت کرده و عدالت را پایمال و قرابت را قطع کرده‌ام.»(1) خلاصه یه چیز تو مایه‌های چوب دو سر نجس... (1) بلاذری، انساب الاشراف، ۱۹۷۷م، ج۳، ص۲۱۱. ✍️ @negashteh | نگاشته
خیلی اهل بردن خودرو به خودروشویی (همان کارواش) نیستم، مگر آنکه ناچار شوم. امروز یکی از همان روزهای ناچاری بود که به دلیلی خودرو را برای زیرشویی به یک خودروشویی بردم. کارم که تمام شد، موقع پرداخت دستمزد در دفتر، نمی دانم چطور شد که بحث به اعتراض/اغتشاش های خیابانی این روزها کشیده شد. عجله داشتم و می خواستم بروم، ولی دیدم هم مدیر خودروشویی و هم کارگری که خودروی من را شست، دل پری دارند و عصبانی هستند؛ آن قدر عصبانی که می گفتند اگر اسلحه می داشتم و فلانی را می دیدم، مطمئن باش که او را می کشتم، چون معتقدم همۀ بدبختی های ما زیر سر او است. ناچار شدم حدود چهل دقیقه بمانم و حرف بزنیم. متقاعد نشدند، انتظار هم نداشتم متقاعد شوند؛ چون ناراحت تر و هیجانی تر از آن بودند که بخواهند درست گوش بدهند و تحلیل کنند. سطح تحلیلشان هم آن اندازه نبود که متوجه باشند در همه جملاتشان دارند آسمان را به ریسمان می بافند. مغالطه را هم متوجه نمی شدند تا برایشان توضیح دهم مدام دارند مرتکب می شوند. تا جایی که ممکن بود گفتم و شنیدم، ولی هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم که ما نمی توانیم حرف بزنیم؛ چون خیلی از پیش فرض همایمان یکی نیست. دست آخر مدیر خودروشویی را در آغوش گرفتم و گفتم: ما با هم برادریم، فعلاً بیا با هم دوست باشیم تا بعد. شاید دوباره آمدم و با هم حرف زدیم. او هم با خنده و البته کمی دلهره گفت: دوستیم دیگه؟! نری آمار ما رو بدی بیان سراغمون! خندیدم و سوار شدم و به سمت محل کار حرکت کردم. در راه مدام به این فکر می کردم که اگر ذهن خیلی از نوجوان ها و جوان ها به همین آشفتگی و آلودگی باشد، ما چه راهی داریم جز گفت وگوی مستقیم و دوستانه به پشتوانه یک ارتباط اعتمادآفرین و مبتنی بر محبت؟! اگر همین باشد، این کار را چه کسانی باید بکنند؟! آیا می شود به جهاد تبیین در فضای مجازی و در کانال ها بسنده کرد، یا اینکه باید راه بیفتیم و نفر به نفر در کوچه و بازار ذهن های غبارآلوده و مسموم را روشن و سم زدایی کنیم؟! شما چه فکر می کنید؟! نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر منتشر نشده‌ای از دیدار خودمانی با نوجوانان و جوانان 🔹شهید : همه کسانی که به‌عنوان نخبه‌های فرهنگی در جامعه ما مطرح هستند و صدها هزار و میلیون‌ها و جوان ما در دامان آن‌ها می‌شوند، باید بذر ایثار و را در دل آن‌ها بکارند تا فردای این ملت یک حاصل ارزشمندی داشته باشد. ✅ بیایید همت کنیم و یک نهضت بزرگ برای آشتی با نوجوانان و رفاقت با آن‌ها راه بیندازیم. در شرایطی که نه ما بزرگترها نوجوان‌ها را به رسمیت می‌شناسیم و نه آن‌ها با جهان فکری و آرمان‌های ما پیوندی ندارند، چندان عجیب نیست که از دیگرانی بشنوند که نباید. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
👓 گزارش شیخ حسین مجاهد از پیاده روی امروز در تهران 🗓 گزارش یک روزه تهران: شنبه بیست و سوم مهرماه 🔹 در محدوده پایین شهر دو سه کیلومتری پیاده روی کردم. حدود ساعت ده سوار مترو شدم. بعد از حدود شانزده ایستگاه، حقانی پیاده شدم و بعد از مقداری پیاده روی، با تاکسی رفتم ونک و بعد با اتوبوس تندرو رفتم سمت ولیعصر و پارک وی. عصر همین مسیر را برگشتم. 🔹 حدود سی نفری ابتدائا در جاهای مختلف سلام کردن. چند نفری صندلی بهم تعارف کردن تو مترو و اتوبوس. به چند نفری صندلی دادم نشستن. چند نفری سوال شرعی پرسیدن. دو سه نفر شروع کردن به درد دل کردن مثل یه برادر. موقع رد شدن از خیابان چند نفر ترمز کردن که با وقار رد شم! (بالا شهر پرترافیک بود) 🔹 موقع آدرس پرسیدن اغلب چند قدم همراهی ام می کردند و با مهربانی جواب می دادند. پلیس ها مشغول کارشان بودند و کمی خوش و بش کردیم. 😉 یک موتوری درشت هیکل نزدیکم شد و حرف بوق دار زد که از عدد کل کم کردم! ✅ نتیجه نهایی: بازی را نود و نه به یک برنده شدیم. 1⃣ پ ن۱: دو سه نفر گفتند: کار خطرناکی کردی با لباس روحانیت آمدی. گفتم : باید به خودم و دیگران عملا می فهماندم خبری نیست جز هیاهوی هیچ. 2⃣ پ ن۲: تعداد خانم های با پوشش موقر و سنگین به نسبت روسری برداشته ها ، خیلی بیشتر بود 3⃣ پ ن ۳: نقدهای فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی سر جای خودش محفوظ @HozeTwit
شما قضاوت کنید! 📚این آیین‌نامه انضباطی یک دبیرستان پسرانه است که مسئولان آن دغدغه تربیت دینی و انقلابی دارند. 📚اینکه کل فرایند تشویق و تنبیه دانش‌آموزان را کمی دیده‌اند و آن را به سطح نمره تقلیل داده‌اند، بماند؛ 📚این هم بماند که جدول را تا این اندازه حداکثری دیده‌اند و دانش‌آموز حتی با دیدن این برگه احساس خفگی می‌کند تا چه رسد به بودن در چنین مدرسه‌ای؛ 📚ولی انصافاً بعضی از عنوان‌های تشویق و تنبیه دیگر خیلی نوبر است: تشویق برای شرکت به موقع در نماز، تشویق برای جمع‌آوری زباله‌های مدرسه، تنبیه برای جابجایی وسایل مدرسه بدون اجازه، تنبیه برای شرکت نکردن در نماز جماعت. ❗شما قضاوت کنید: خروجی چنین فضایی چگونه موجوداتی خواهد بود؟ آیا می‌توان این شیوه را تربیت دینی دانست؟ نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قصه حجابِ لینالونا... ❌ حتماً تا به حال آثار گرافیکی فراوانی را دیده‌اید که برای ترویج حجاب از تصویر آبنباتی استفاده کرده که چون پوشش ندارد، مگس‌ها دور آن جمع شده‌اند؛ ❌ همان‌طور که بارها این جمله را شنیده‌اید که "حجاب نه تنها محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و سبب زیباتر شدن فرد باحجاب می‌شود". ✅ در این ویدئو یک اثر کودکانه در این زمینه معرفی شده است! ببینید و درباره‌اش بیندیشید. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
🎥 برنامه جهان‌آرا با حضور آیت‌الله میرباقری (عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس فرهنگستان علوم اسلامی) 🗓 دوشنبه، ۱۴۰۱/۷/۲۵ 📺 شبکه افق ⏰ ساعت ۲۲ 🔍 منطق تحلیل و مواجهه با حوادث اجتماعی ⏺ تکرار: سه‌شنبه، ساعت ۱۴:۳۰ ☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توهین به نظام مقدس اسلامی در یکی از مدارس وابسته به سازمان تبلیغات❗😱 یکی از معلمان مدرسه دخترانه صدرا در به بهانه مطالب نادرستی درباره نظام مقدس اسلامی و انقلاب اسلامی و رهبر عظیم الشأن مطرح می‌کنه. این معلم، در ضمن حرف‌هاش به هم توهین می‌کنه؛ در حالی‌که پدر یکی از دانش آموزان مدرسه از کارکنان نیروی انتظامی است. دانش آموزان اعتراض می‌کنن و تا اخراج این معلم خاطی از مدرسه پای حرفشون می‌ایستن. بعد هم با دعوت چند نفر از مأموران پلیس در مدرسه، از پدر دوستشون هم تقدیر می‌کنن. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
اگه دیشب نتونستید این برنامه رو ببینید، توصیه می‌کنم حتماً یا بازپخشش رو امروز (سه شنبه ۲۶مهر) ساعت ۱۴:۳۰ از تلویزیون ببینید، یا فایل برنامه رو از تلوبیون تماشا کنید. مطمئن باشید مثل این رو درباره اخیر و دشمنی‌های دشمنان با هیچ کجای دیگه نشنیدید و نمی‌شنوید. سفارش تماشای این برنامه به دیگران رو فراموش نکنید که واقعاً یه است. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
🚨 حواستان هست یا نه؟ 1⃣ یک دختر کرد به قتل رسید 2⃣ به یک دختر زاهدانی تجاوز شد 3⃣حالا هم یک دختر اردبیلی بعد از ضرب و شتم فوت شده ⭕️ دروغ‌هایی که دقیقاً بر گسل‌های تجزیه ایران منطبق است! نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
📚 نویسنده تربیتی کیست؟ نویسندگی تربیتی چیست؟! ✍شما را نمی‌دانم، ولی خودم تا پیش از اینکه اولین بار اصطلاح "نویسنده تربیتی" را به کار ببرم، آن را از کسی نشنیده بودم و در جایی نخوانده بودم و به خیال خودم، این ترکیب زاییده ذهن من بوده است. ✍چه فرقی می‌کند که نویسنده تربیتی ابداع من باشد یا نه؛ ولی قطعاً اینکه معنا و مفهوم مشخصی از آن در ذهن داشته باشم با اینکه نتوانم به روشنی برای دیگران توضیحش دهم خیلی فرق می‌کند. وقتی این اصطلاح را به کار می‌برم و گروهی با نام "کانون نویسندگان تربیتی" راه انداخته‌ام که حدود ۵۰۰ عضو دارد، لازم است خودم بدانم نویسنده تربیتی کیست و نویسندگی تربیتی چیست. همان‌طور که باید بتوانم آن را به دیگران توضیح دهم و آن‌ها را متقاعد کنم که چنین نویسنده‌ای، با عموم نویسندگان فرقی یا فرق‌هایی دارد. ✍ساده بنویسم، تا شما هم ساده بخوانید، بلکه به همین سادگی هم درک کنید: نویسنده تربیتی کسی است که افزون بر داشتن سطح قابل قبولی از مهارت نویسندگی، دغدغه تربیت انسان و پرورش مخاطبان در جهت هدفی خاص را هم دارد و هنر نویسندگی‌اش را در این زمینه به کار می‌گیرد. ✍خودم هم می‌دانم که این تعریف کافی نیست و تنها با داشتن دغدغه تربیت و تلاش برای به کار بستن هنر نویسندگی در جهت پرورش مخاطب، نمی‌توان نویسنده را دارای وصفی تازه همچون "تربیتی" دانست. ✍شاید درست‌تر آن باشد که بگوییم: نویسندگی تربیتی هم مثل بسیاری شاخه‌های نویسندگی - همچون داستان‌نویسی - قواعدی دارد که تا در سبک نگارش نویسنده نهادینه نشود، تفاوت نوشته او با دیگر نوشته‌ها چندان مشخص نخواهد بود. اما اینکه این قواعد دقیقاً چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را فرا گرفت و در آن‌ها خبره شد، چیزی است که بعید می‌دانم در جایی اثر مستقلی درباره‌اش پیدا شود. ✍با این همه، قصد دارم نکاتی را که پراکنده در این باره خوانده‌ام، با تأملاتی که گاه و بیگاه داشته‌ام در هم بیامیزم و چیزهایی بنویسم برای روشن‌تر شدن این راه؛ چیزهایی که نه ادعای اصول نویسندگی تربیتی بودن آن‌ها را دارم و نه قاعده بودنشان را؛ چیزهایی که می‌نویسم تا راهی باز شود برای اندیشیدن و گفت‌وشنود در این باره، تا شاید کم‌کم بدانیم چه باید بکنیم و چطور باید نویسنده تربیتی پرورش دهیم. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
امروز و جوانان دولت انقلابی با (صخره‌نوردی که همین چند روز پیش در میدان مسابقات کرده بود) دیدار کرد. همان‌طور که در تصویر نمایان است، در این دیدار هم پوشش مناسبی ندارد. ظاهراً جناب وزیر خیلی عجله داشته که این بنده خدا را کند!! البته اگه طراحان این جنبش مذبوحانه این حرکت را این‌طور تفسیر نکنند که آقای وزیر پیام کشف حجاب‌های روزهای اخیر را دریافت کرده و این شیوه پوشش را در مخاطبان وزارتخانه خود به رسمیت شناخته است. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فکر می‌کنید اگه یه جوان معترض خیابانی در حوادث روزهای اخیر و یه جوان عضو نیروهای ضدشورش تو یه اتاق دربسته با هم روبه‌رو بشن، چه اتفاقی میفته؟! این فیلم رو ببینید تا بفهمید همیشه اون‌طوری نیست که فکر می‌کنیم! نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
می‌گه: مگه تو هستی که می‌گردی ببینی کجا یه چراغ روشنه تا خاموش کنی؟ می‌گم: من بابا برقی نیستم، ولی فکر کنم تو هستی! + یعنی چی؟! - یعنی احتمالاً بابات چاه نفت داره و پول اضافه دارید که از روشن موندن بیهوده‌ی چراغ‌ها غصه نمی‌خوری! پ.ن: البته روشنه که استدلال اخیر هم در جای خودش اشتباهه! نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
تا الآن یک ، یک ، و یک ... اگه با رویکرد ژئوپلتیک به نقشه ایران و نقاط مستعد برای تجزیه‌طلبی نگاه کنیم، احتمالاً جای یه تو این بازی کثیف خالیه. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
یک انقلاب با به پیروزی می‌رسد، نه با . نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
خودروی نکبتی و درس اخلاق سید جلال... با درباره کیفیت خودروها حرف می‌زدیم. بحث به کیفیت خودروی قبلی من رسید و اینکه تو دوره خودش، خیلی خاص بود و معمولاً افراد خاص و دارای سطح مالی بالا سوارش می‌شدن؛ اما الآن دیگه خیلی معمولیه و چندان طالب نداره. یهو سید گفت: دنیا کلاً همین‌قدر نکبته؛ اولش جلوه داره، ولی اگه هول نکنی و یه‌کم صبر کنی تا زمان بگذره، می‌بینی خیلی بی‌ارزش‌تر از اونی بوده که اولش به چشم تو اومده. بعدشم یه خاطره تعریف کرد که قبلاً هم ازش شنیده بودم. گفت وقتی پراید داشتم، هروقت اذیتم می‌کرد و ازش خسته می‌شدم، یه هفته می‌ذاشتمش کنار و وانت قراضه کارگاه رو سوار می‌شدم. بعد این یه هفته که دوباره سوار پراید می‌شدم، حس قدردانی داشتم و خدا رو برای همون پراید داغون شکر می‌کردم. آره داداش جون، دنیا همین‌قدر نکبته اگه قرار باشه اسیرش بشیم. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir
سینه مالامال رنج و غمی است که آتش فتنه‌ی چهل روز گذشته بر دلمان گذاشته است. کاممان تلخ‌تر از آن است که جرئت کنیم چیزی بگوییم، مبادا اوضاع تلخ‌تر از این شود؛ پس فعلاً هیچ نمی‌گوییم و نمی‌نویسیم جز آنچه به ما دستور داده‌اند که در هنگامه مصیبت‌ها بگوییم: "إنا لله و إنا إليه راجعون..." و اینکه "یا بقیة الله، آجرک الله فی مصیبة أمة جدک". با هیزم‌بیاران آتش این روزها حرفی نداریم، که اگر حرف می‌شنیدند و می‌فهمیدند، کار به اینجا نمی‌کشید. ولی اگر در اطرافتان کسی یا کسانی هست که در طول این مدت به زبان یا در رفتار از عمل فتنه‌گران ابراز رضایت کرده است، اگر کسانی را می‌شناسید که هنوز هم به‌صورت قلبی و زبانی از کار این جماعت تبری نجسته است، این جمله را از امیرالمؤمنین به آن‌ها یادآوری کنید که "الرَّاضِي بِفِعْلِ قَوْمٍ كَالدَّاخِلِ فِيهِ مَعَهُمْ"؛ هرکس به کارِ جماعتی راضی باشد، در آن کار با آن‌ها شریک است (حکمت ۱۵۴ نهج البلاغه). به آن‌ها یادآوری کنید تا دیر نشده دامن قلبشان را از هُرم خون شهدای مظلوم این روزها، مخصوصاً شهدای عزیز پاک کنند؛ که خون مظلوم عجیب دودمان‌سوز است و اگر زیر بارش بمانند، خیری از دنیا و آخرتشان نخواهند دید. نشانی در ایتا و بله: 🆔 @rajaaei_ir