eitaa logo
راز زبان بدن / توسعه فردی
14.8هزار دنبال‌کننده
481 عکس
471 ویدیو
7 فایل
در کنار هم | با هم | حال دل هامون خوبه ❤️ لینک‌ مجموعه کانال ها: https://zil.ink/alikhani_r 👤 رزرو تبلیغات : https://eitaa.com/alikhani_ra 🎖️لینک پیام ناشناس https://daigo.ir/secret/rasoolism
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸با توکل به اسم الله ✨شروع هفته را 🌸با نام زیبایت آغاز میکنیم ✨ خـدایـا 🌸امـروز و این هفته ✨به زندگیمان بیش از پیش 🌸نور رحمت بی انتهایت را بتابان ✨الهی آمین 🌸 بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم ✨ الــهـــی بــه امــیــد تـــو ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در خفا پیش برو وقتی ثمره داد اونو نشون بده👌 خیلیا قبل از شروع بیزنس، همه جارو پر میکنن که میخوان چیکار کنن و تائید کاذب میگیرن همین قضیه باعث کند شدن روند پیشرفتشون میشه❌️ #کسب_کار #سکوت ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جوابش اینجاست...👇👇👇 وقتی مشتری میگه: ❌️همکارتون کمتر بهم قیمت داده!❌️ ۲ تا حالت وجود داره👇 حالت اول: محصول تو با رقیبت فرق داره! حالت دوم: محصول تو با رقیبت فرقی نداره! ✅️برای حالت اول: در جواب مشتری این رو بگو👇👇 " متشکرم به من اطلاع دادین. بله درست می‌گین. مشتریای قبلی هم همین رو گفتن ولی وقتی محصول ارزون‌تر رو تهیه کردن گفتن با این محصول فرق داشته، دوست دارین خدمتتون توضیح بدم چه تفاوتی با هم دارن؟ " بعد از این جواب: تو میای تفاوت جنس ارزون‌تر رو با گرون تر به مشتری اطلاع میدی، فقط حواست باشه تلاش نکنی متقاعدش کنی! فقط بهش اطلاعات بده که تصمیم درست رو بگیره!!✌️ ✅️برای حالت دوم: یعنی زمانی که محصول تو ‏دقیقا با رقیبت یکی هستش و ‏هیچ فرقی نداره ولی رقیبت داره ‏ با قیمت کمتر میفروشه!! اینم راه حل داره😊✅️ ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
🔺️ هروقت فکر کردید دیره به این فکر کنید که ابوالقاسم بختیار دوره گردی بود که در 39 سالگی دیپلم گرفت، در 55 سالگی پزشک شد و اولین جراح نوین ایرانی و یکی از بنیانگذاران دانشکده پزشکی تهران لقب گرفت. ♦️ تنها کانال آموزش رایگان #زبان_بدن و #توسعه_فردی ♦️ @raz_zabanbadan
💢دنبال نکن، جذب کن.... مدیر ممتاز ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تغییر جدی سبک زندگی حتی در نحوه آشنایی زوجها پس از اینترنت ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢روشهای حل تعارض در سازمان 💢 ۴۲ درصد از زمان یک مدیر صرف حل و فصل تعارضات در محیط کار می شود! ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢سه تفاوت عمده رهبران و مدیران : ✍️1- رهبران در خدمت زیر دستان اند. مدیران در خدمت بالادستان اند. ✍️2- رهبران از نفوذ خود برای انجام کارها استفاده می کنند. مدیران از اختیارات قانونی خود بهره مند می شوند. ✍️3- رهبران در جستجوی تعارضات اند و اعتقاد دارند تعارضات سازنده می توان موتور محرک تغییر باشد مدیران سعی در کاهش، حذف و پرهیز از تعارضات دارند. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢اگر توانایی‌های عاطفی‌تان در دست تان نیست و نمی توانید آنرا کنترل کنید، اگر خودآگاهی ندارید، اگر نمی‌توانید احساسات ناراحت‌کننده‌تان را مدیریت کنید، اگر نمی‌توانید همدلی و روابط مؤثری داشته باشید، مهم نیست چقدر باهوش هستید. خیلی نمی توانید (از آنچه هستید) دورتر بروید. ✍دنیل گلمن ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
تلاش كنيد تا در پنج زمينه زير، هر روز حداقل يک درجه پيشرفت كنيد: 1. تسلط بر جسم: ورزش، تغذيه، كنترل وزن، رسيدگی به ظاهرتان، ترک سيگار،الکل و وابستگی های جسمانی ديگر. 2. تسلط بر هيجانات: خشم، پرخاشگری، عصبانيت، افسردگی، دمدمی مزاجی، نااميدی، خوشی های بی اساس، لذت جويی با پيامدهای منفی. 3. تسلط بر مسائل مالی: تعادل بين دخل و خرج، اقتصاد در مصرف و مديريت مالی زندگی. 4. تسلط بر زمان: مديريت زمان، جلو افتادن از برنامه ها، پيگيری كارها و به موقع عمل كردن. 5. تسلط بر روابط: مديريت روابط بين فردی و اجتماعی خود با ديگران (دوستان، خانواده، فاميل و رفت و آمدهای ديگر). ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
پنج ویژگی شخصیت‌های جذاب: در بعضی گزارش ها، روانشناسان پنج ویژگی جذاب شخصیتی زیر را بعنوان ویژگی‌های مهم تر از تحصیلات یا ژنتیک معرفی می نمایند ؛ ▪️ مهربانی و درک ▪️ هوش ▪️ حس شوخ‌طبعی ▪️ سرزندگی و خوشدلی و امیدواری ▪️ شخصیت هیجان‌انگیز افراد شوخ‌طبع و بازیگوش از سربه سر گذاشتن، بازی با کلمات، بداهه گویی و درگیر چالش شدن به شیوه ای خوشدلانه، لذت می‌برند. آنها از چیزهای غیر معمول لذت برده و در ایجاد شرایطی که مردم نیز بتوانند لذت ببرند، بسیار خوب عمل می‌کنند. راز جذابیت در زیبایی نیست؛ آن را در شادی نهفته در درونت خواهی یافت... حالا مهمترین ویژگی شما کدومه؟😉 ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
⛱آماده‌ی برقراری ارتباط باشید خیلی از افراد می‌ترسند که به‌عنوان فردی محتاج یا افسرده شناخته شوند. بنابراین سعی می‌کنند تا به‌طور افراطی کناره‌گیر باشند. برخی هم فکر می‌کنند که صرفا حضورشان در یک مهمانی یا رویداد، به دیگران ثابت می‌کند که به ملاقات با افراد جدید تمایل دارند. توقع نداشته باشید که دیگران ذهن شما را بخوانند؛ چون نمی‌توانند! دیگران تا زمانی که توضیح ندهید، نمی‌توانند قصد شما را از کارهایی که انجام می‌دهید متوجه شوند. به‌ جای اینکه در گوشه‌ای بنشینید، رویکرد جالب بودن (مورد دوم) را پیش بگیرید. درباره‌ی اینکه چقدر خوشحالید که به آن جمع دعوت شده‌اید و اینکه چقدر به شما خوش می‌گذرد صحبت کنید. این روش روی همه جواب نمی‌دهد، اما به‌طور کلی آمادگی داشتن برای برقراری ارتباط مؤثر، جذابیت شما را به‌طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. به زبان بدن خود توجه کنید. اینکه سرتان توی گوشی‌تان باشد، کیف‌تان را بغل گرفته باشید، دست‌به‌سینه باشید یا لیوانی را سفت چسبیده باشید، سیگنال‌هایی هستند که نشان می‌دهند قصد ایجاد ارتباطی جدید را ندارید. دست در جیب کردن یا مشغول کردن دستان‌تان با کاری بیهوده نیز باعث می‌شود تا دیگران فکر کنند که فردی مرموز و غیرقابل اعتماد هستید و همین موضوع مانع می‌شود که سر صحبت را با شما باز کنند. هر دوی این رفتارها، جذابیت شما را کم می‌کنند. ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
💢معرفی شایستگی " ارتباط موثر" 3 اصل مهم افراد دارای ارتباط موثر: اصل اول: برای برقراری رابطه پیشگام می شوند. اصل دوم: می شناسند و اجازه می دهند شناخته شوند. اصل سوم: می کوشند از رابطه خود محافظت کنند. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢شکست زمانی مفیدتر است که شما بهترین تلاش خود را انجام دهید. اگر با تلاشی کم شکست شکست بخورید، چیز زیادی یاد نگرفته اید. شاید با تمرکز مناسب می توانستید موفق شوید. اما اگر بهترین تلاش شما شکست بخورد، چیز ارزشمندی یاد گرفته اید: این راه به نتیجه نمی‌رسد. منبع: کتاب عادت‌های اتمی،جیمز کلیر ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢اشتباهاتی که باعث شکست کسب و کار شما می شوند 1- نادیده گرفتن شکایت و نظر مشتری: به حرف مشتری های تان گوش دهید و از آنها درس بگیرید. تا زمانی که از رضایتمندی مشتری مطمئن نشدید به فکر توسعه ی کار نباشید. 2-منفعت-محوری قطعا هدف هر کسب و کاری سودآوری است. اما قرار دادن سود به عنوان تنها اولویت، اشتباه بزرگیست. معمولا این صاحبان کار محصول بی کیفیت خود را در یک بسته بندی مجلل عرضه می کنند، اما با این وجود نیز نمی توانند موفق شوند. 3- انتظار برای شروع خوب اکثر کارآفرینان مشتاق متاسفانه برای شروع کار منتظر بهترین فرصت و امکانات می مانند، اما با مطالعه ی زندگی کارآفرینان بزرگ می بینیم که نه تنها هیچ کدام از ابتدا همه ی منابع را نداشته اند، بلکه از کارهای ابتدایی مانند روزنامه فروشی شروع کردند. 4- نادیده گرفتن علم گاهی کارآفرینان فکر می کنند که دانش لازم برای تمام مسیر کارشان را دارند، در حالی که با گذر زمان، روش های متفاوت و جدیدتری از تبلیغات گرفته تا فروش محصول و ... ابداع می شود که اگر یک کارآفرین آنها را در نظر نگیرد، از قافله ی دیگر کارآفرینان جا می ماند. برای رشد فروش و گسترش کار، باید مهارت های جدید یاد بگیرید و کتاب های نوشته شده توسط افراد موفقی را بخوانید که این مسیر را تجربه کرده اند. به روز باشید و در صورت نیاز دانش های جدید را فرا گیرید. 5-تک روی کردن برای یک کارآفرین مهم است که از مخارج اضافی چشم پوشی کند و تا می تواند با کارمندان کم، کار خود را شروع کند. اما نباید این گونه باشد که خود به تنهایی کار کند، زیرا در این حالت نیز موفق نخواهد شد. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸با توکل به اسم الله ✨شروع هفته را 🌸با نام زیبایت آغاز میکنیم ✨ خـدایـا 🌸امـروز و این هفته ✨به زندگیمان بیش از پیش 🌸نور رحمت بی انتهایت را بتابان ✨الهی آمین 🌸 بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم ✨ الــهـــی بــه امــیــد تـــو ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
اولویت رابطه با خانواده همسرتون رو بیشتر برمدار "اصل احترام بچینید، تا صمیمیت". یعنی چی!؟، یعنی صمیمیت به قدرکافی به جای خود! اما تاکید و تلاش‌تون بر حفظ احترام باشه تا انتظارات اشتباهی ایجاد نشه. مثال بزنم؛ فرض کن شام دعوت شدید و تو هم از صبح سرکار بودی و حسابی خسته و کوفته و توی ترافیک قراره بری برسی به مهمونی. خونه پدری اگه باشه چه مدلی رفتار می‌کنی!، خونه خانواده همسر باشه چه مدلی!؟… میشه در هر دو موقعیت یه مدل رفتار کرد! اگه تو هر دو موقعیت یه مدل رفتار کنیم چه انتظارات و چه اتفاقاتی ممکنه بیفته!؟ پس؛ اون حجم از صمیمیتی که تو خانواده مبدا داشتی رو تو خانواده همسرت نگرد اونجا اولویت بر احترامه... ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
به تجربه آموخته ام که وقتی کسی از من پاسخ آری یا نه می‌خواهد، اگر مرا تحت فشار زمانی قرار داد بلافاصله پاسخ نه را بگویم چون پاسخ منفی را می‌توان بعداً به پاسخ مثبت تغییر داد... اما برای تغییر دادن پاسخ مثبت، معمولاً دیگر فرصتی نیست. آن هم برای مخاطب شتابزده‌ای که آن را با فشار اخذ کرده است. ☘چارلز نیلسن ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
"30 تا ذهنیت برنده از کتاب قانون ده برابر که جرعت میخواد داشته باشیشون :" ‌۱- طرز فکرت باید من می‌تونم باشه! ۲- باور داشته باشی که بالاخره راهی پیدا می‌کنی! ۳- روی فرصت‌ها تمرکز کنی! ۴- عاشق چالش باشی! ۵- همیشه بخوای مشکلاتو حل کنی! ۶- تو وقتی موفق نشدی دست از تلاش نکشی! ۷- جرات داشته باشی که ریسک کنی! ۸- بتونی صدا قلبتو بشنوی! ۹- خطر کنی! ۱۰- ثروت بسازی! ۱۱- سنگ تموم بزاری! ۱۲- عادت به تعهد داشته باشی! ۱۳- روی زمان حال تمرکز کنی! ۱۴- دنبال این باشی که شجاعت نشون بدی! ۱۵- استقبال کنی از تغییر! ۱۶- قدرت تشخیص رویکرد جدید داشته باشی و به کار بگیری! ۱۷- ایده‌هاتو دور بریزی و دنبال جدیدش بگردی! ۱۸- هدف محور باشی! ۱۹- رسالت فردیت شغلت باشه ! ۲۰- خودانگیخته باشی! ۲۱- نتایج براتون مهم باشه! ۲۲- اهداف و رویاهات برای دیگران بزرگ به نظر برسه! ۲۳- واقعیت‌ها رو خودت تعیین کنی! ۲۴- تعهد قبل از متعهد شدن بررسی کنی! ۲۵- به شدت اخلاق مدار باشی! ۲۶- عاشق کار گروهی باشی! ۲۷- خودتو وقف یادگیری مستمر کنی! ۲۸- به خودت سخت بگیری! ۲۹- توی روابطتون به اوج برسی! ۳۰- منضبط باشی! ‌ ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
"یکی از تکنیک‌های جذاب و مهم فن بیان دایره لغات خود را افزایش دهید :" ۱- برای اینکه دایره لغات خود را افزایش دهید تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید. همین که شنونده خوبی باشید خود به خود باعث می‌شود تا دایره لغات خود را گسترش دهید ۲- می‌توانید لغات مهم و جدیدی را که برای تان جذاب است در دفترچه ای یادداشت کنید و گهگاهی آنها را در صحبت‌های خود به کار ببرید ۳- مترادف و متضاد‌ها را در کلمات پیدا کنید بدانید که ارتباط بین کلمات چگونه است ۴- در این صورت واژه‌ها را اشتباهی به کار نمی‌گیرید کلماتی را که یاد می‌گیرید سعی کنید در گفتگوی روزانه خود به صورت آگاهانه به کار ببرید تا به کلام شما اضافه شوند ‌🌱 ‌‌ | کانال توسعه فردی ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️ «نه» گفتن یک مهارت است/ چندثانیه ♦️ تنها کانال آموزش رایگان و ♦️ @raz_zabanbadan
"یکی از تکنیک‌های جذاب و مهم فن بیان دایره لغات خود را افزایش دهید :" ۱- برای اینکه دایره لغات خود را افزایش دهید تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره ببرید. همین که شنونده خوبی باشید خود به خود باعث می‌شود تا دایره لغات خود را گسترش دهید ۲- می‌توانید لغات مهم و جدیدی را که برای تان جذاب است در دفترچه ای یادداشت کنید و گهگاهی آنها را در صحبت‌های خود به کار ببرید ۳- مترادف و متضاد‌ها را در کلمات پیدا کنید بدانید که ارتباط بین کلمات چگونه است ۴- در این صورت واژه‌ها را اشتباهی به کار نمی‌گیرید کلماتی را که یاد می‌گیرید سعی کنید در گفتگوی روزانه خود به صورت آگاهانه به کار ببرید تا به کلام شما اضافه شوند ‌🌱 ‌‌ | کانال توسعه فردی ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
"این تکنیک ها تورو یه انسان قدرتمند و مرموز نشون میده که همه ازش حساب میبرن :" 1_بین خودت و دیگران مرز ایجاد کن و حد خودتو بدون تا اونا هم در جواب حد خودشونو بدونن و پاشونو از گلیمشون دراز تر نکنن اصلا 2_در معاشرت و رفتار و آمد با دیگران ظرفیت داشته باش و زیاد در دسترس کسی نباش تا بدونن خیلی سخت بدست میای و خاص باشی 3_موقع حرف زدن زیاده روی نکن و بی جهت و برای اینکه حوصلت سر نره با کسی سر حرفو باز نکن و بگذار بقیه باهات سرحرفو باز کنن 4_از اهدافت و چیز هایی که بهشون علاقه داری یا حتی شغل و تحصیلت با کسی صحبت نکن و نگذار کسی از کارات سر در بیاره و بدونه 5_برای کسی نه از خوشبختیت نه دور ازجون از بدبختیت حرف بزن چون یه سری از آدما نه بدی کسی رو میتونن ببینن نه خوبیشو 6_وقتی ایستادی یا نشستی و حوصلت سررفته مدام اطرافو نگاه نکن و در عوض به یکجا مثل گیج ها نگاه کن ولی همه جا زیر نظرت باشه 7_وقتی نشستی یا ایستادی سرتو بالابگیر همیشه حتی بیشتر از حد استاندارد اینطوری به بقیه میفهمونی یه پله از اونا بالاتر و خفن تری 8_هیچ موقع سعی نکن از دیگران انتقاد منفی کنی وگرنه اونا هم مثل آینه عمل میکنن و از مرزی که قبلا بوده رد میشن و حرمتا میشکنه 9_کلا هرکاری که میکنی در خفا بکن تا کسی با رفتار و کارهاش نتونه مانعت بشه و بتونی پیشرفت کنی و از بقیه جلو بزنی و به هدفهات برسی ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢۹ جمله فکت از دارن هاردی: ۱- رمز موفقیت را در روتین روزانه بیابید. ۲- زندگی خارج از منطقه امن شما شروع می شود. ۳- اگر به رویاهایتان نمیرسید مقصر خودتان هستید. ۴- چیزی که در سر شماست پولی که در جیب شماست را مشخص میکند. ۵- رویاهای خود را دنبال نکنید با شدت به دنبال آنها بدوید. ۶- بهتر است در چند چیز در سطح بالا باشید تا اینکه در همه چیز در سطح متوسط قرار بگیرید. ۷- شما انتخاب های خود را میسازید و انتخاب های شما زندگی شما را میسازند. ۸- دانش شما را توانگر میسازد اما عمل کردن شما را به ثروت میرساند. ۹- بیشتر انسان ها سوار بر عادت ها و باورهای غلط شات جلو می‌روند بدون آنکه بدانند مقصدشان کجاست. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢‏می‌دانم اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم دنیا تمام تلاشش را می‌کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی، همه‌ی ما شبیه یکدیگریم. تسخیر شدگان فئودور_داستایوفسکی ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢برخی از مهارتهای رهبری که بسیاری از مدیران ندارند ۱. دریافت دیدگاه‎ها و نقطه‎نظرات دیگران: بسیاری از مدیران نمی‎توانند دنیا را از نگاه ذینفعان مختلف سازمان همچون مشتریان، هیات مدیره، کارکنان و نهادهای قانون‎گذار ببینند. ۲. کنترل هیجانات و احساسات: مدیران موفق، زمانی که در موقعیت ناراحت‎کننده یا خوشحال‎کننده‎ای قرار می‎گیرند، نفسی عمیق کشیده و هیجانات خویش را کنترل می‎نما‎یند. ۳. کنجکاوی مفهومی: مدیران موفق زمانی که در برابر ایده‎ای جدید قرار می‎گیرند، دوست دارند بیشتر در مورد آن بدانند، اما مدیران ضعیف معمولا" با گفتن جمله‎هایی همچون "سیاست‎ شرکت، اجازه چنین کاری را نمی‎دهد" و یا این‎که "این تصمیم به شما ربطی ندارد"، کنجکاوی خاصی در برابر ایده‌‎های جدید از خود نشان نمی‎دهند. ۴. تفکر انتقادی: تفکر انتقادی برای همه مهم است، اما اهمیت آن قطعا" برای افرادی که گروهی از مردم را مدیریت می‎کنند، بیشتر است. ۵. تفکر سیستمی: مدیران ضعیف، توانایی دیدن رابطه و وابستگی میان مسائل مختلف و حل یکپارچه آن‎ها را ندارند، در نتیجه، بیشتر به دنبال حل یک مساله در فضای ایزوله هستند. چنین راه‎حل‎هایی، معمولا" پایدار نخواهند ماند. ۶. فروتنی: مدیران قوی اغلب باور دارند که پاسخ همه مسائل را نمی‎دانند و به عقل‎جمعی و مشورت، محتاج هستند. آن‎ها خود را خردمندتر و باهوش‎تر از سایرین نمی‎دانند. ۷. مربی‎گری: مربیگری، هنر گوش‎دادن و هم‎د‎لی است. مدیران ضعیف، اغلب بر دستورات مدیریتی و قوه قهریه تکیه دارند تا انجام فرایند مربی‎گری. ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃
💢۷ روش تقویت کارآفرینی از سوی دولت ها مجمع جهانی اقتصاد، ۷ راه را بررسی کرده است که دولت‌ها از طریق آن می‌توانند کارآفرینی را ارتقا دهند و تأثیر مثبتی بر محیط کارآفرینی بر جای بگذارند: ۱- فراهم کردن دسترسی به بودجه ۲- کاهش تشریفات اداری ۳- سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه مهارت‌ها ۴- تشویق نوآوری ۵- ایجاد یک چارچوب قانونی حمایتی ۶- پرورش فرهنگ کارآفرینی ۷- ایجاد شبکه و همکاری ❤️ ❤️ 🆑 @raz_zabanbadan 🌹🍃