💢ساختار یادگیری
🔰#یادگیری تغییر جهت مند برای رسیدن یا #ایجاد اهداف است بدیهی است یادگیری فعل مشترک #مربی و #متربی با #محیط است ،یادگیری #ترکیب_جهتدار #یادآوری ،#فراگیری. و #یادسپاری
🔹یادآوری سرمایه درونی متربی است که #مربی با #تذکر بجا آن را #احیا میکند عملکرد یادآوری #جهت_بخشی به یادگیری است اینکه او چیست جه بوده و چه میخواهد باشد، انگیزها با یادآوری زنده میشود حقیقت هویت من در یاداوریهاست
🔸فراگیری محصول فعالیت #عقلی متربی است.فراگیری #آموزش چگونگی رسیدن به مقاصد یا #تعلیم معادلات نیل به اهداف است
فراگیری منطق یاداوریهاست
🔸یادسپاری #بکارگیری فراگیری هاست، #تمرین و #تکرار ،#تلاش و #فعالیت عملی برای ایجاد #تغییر_پایدار ضرورت یادگیریست ،یادگیری با یادسپاری #مستقر میشود
یادسپاری ،بکارگیری #تعامل متربی با #محیط به کمک مربی برای ایجاد تغییر پایدار است
🔻یاداوری،فراگیری و یادسپاری ابعاد #تغییر_پایدار یا همان یادگیری در #متربی است چنانچه یادآوری قوای #انگیزشی مخاطب ، فراگیری قوای #عقلی و یادسپاری(بکارگیری) قوای #عملی #متربی را به شکل هماهنگ فعال میکند تغییر پایدار به عنوان مطلوب #تربیت #محصول حضور #ابعاد یاداوری،فراگیری و بکارگیری ست
🔺در خلاصه بیان یادگیری محصول یادآوری گذشته حال و آینده متربی به کمک قدرت مهیمن مربی بر روابط درونی و بیرونی او است تا بتواند استعدادهای خود را در جهت درست هدایت کند از دیگر سو متربی نیز باید پذیرای #تذکرها و #موعظه های مربی باشد به این معنا #خود_سازی همان توان #پذیرش و فراگیری است و در پایان با بکارگیری عملی آموزش ها در جهت مشخص یادگیری یا همان تغییر لازم به دست می آید
🔍به این معنا یادگیری نه یادآوری #ایدالیستی نه فراگیری عقلی #رئالیستی یا #راسیونالیسمی است نه بکارگیری #پوزیتویستی و #ناتورالیسمی است بلکه ترکیب هماهنگ و جهت مند هر سه متغیر با هم است
#یادگیری
#یادآوری
#فراگیری
#بکارگیری
#تربیت
#آموزش
https://eitaa.com/rezaeyan_mokhtar
از عجایب علوم مدرن این است که ابزار را به جلو میبرد و انسان را به عقب !
به انچه صنعت ساخته قانع نیست و در تحول و توسعه روز افزون ان میاندیشد اما به انسان که میرسد امروز و احوال اکنون او را مطالعه میکند و برای مدیریت همان راهکار میدهد راهکارهایی که راه به جلو نشان نمیدهد ، مقصد ندارد و فقط دوَران و فرو رفتن دارد !
ماکیاولی حماقت ها و جهالت های انسان را سر دست میگیرد و میگوید سیاست دان کسیست که به این جهالت ها و حماقت ها و صفات رذیله جمعی پی ببرد و با دامن زدن به انها بر کرسی قدرت بنشیند و چگونه دستگاه حاکمه خود را مقبول خلق کند او برای جامعه مقصدی قائل نیست که طرحی برای رسیدن به ان ، مربی برای تربیت و هدایت و سکان داری جهت حرکت لازم باشد .
فروید روان انسان های بیمار را واکاوی میکند، تمایلات ، بحران های روحی ، عقده ها درونی و انحرافات ان را حقیقت وجود ادمی میپندارد و پاسخ به نیازهای غیر عقلانی و غیر طبیعی یک انسان بحرانزده را نسخه شناخت انسان و نجات او میکند .
اسمیت تنها انگیزه محرک انسان را خودخواهی او دانست و ارضای این صفت رذیله در بازار و رها کردنش به دست گرگ های نامرئی بازار را عامل سامان و علم اقتصاد خواند .
کاش غرب به همان میزان که در فکر ارتقاء ابزار است در پی ارتقاء انسان نیز بود اما او به دنبال تحمیق انسان در بحرانهای روحی روانیه خودش است و انرا توجیه علمیک میکند
متُدش ، شناخت حال فعلیست انهم با محوریت صفات رذیله در انسان و از این رو جامعه شناسی و روانشناسی کارش مطالعه رفتار اکثریت است (جامعه اماری) نه مطلوب هایی که صناعت جامعه و انسان برای رسیدن به آن باشد ... گرچه نگارنده مدعیست خرد انسانی قادر به کشف مطلوبیت های مطلوب بدون اتکا به وحی نیست .
و انسان متمدن آن شد که به قوانین خودخواهانه اسمیت ، و عقده ای فروید و فریبکار ماکیاولی تن دهد .
#جنود_جهل
✍️ مهدی اخلاقی
@ommat_Dream
🆔@Asre_jadid_57
⭕️ «بدترین اسارت، "اسارت فرهنگی" است. استعمار برای ایجاد وابستگی فرهنگی، سیری را شروع میکند و آن را قدم به قدم پیش میبرد...»
سیر "استعمار"؛ "تحقیر"، "تحبیب"، "توافق" ، "خودباختگی" ، "بردگی و اسارت فکری" ، "پذیرش قراردادهای بیگانه".
🔰مرحوم علامه سیدمنیرالدین حسینی هاشمی
♦️"استعمار" ابتدا میبایست دست به "تحقیر" بزند، یعنی زمینه خودباختگی با "تحقیر" شروع میشود؛ "تحقیر" چگونه است؟ "تحقیر" مرتباً به صورت غیرمستقیم شخص را در شرایط تلقینی خاص قراردادن است که انسان احساس حقارت کند و خودش را ناچیز بداند. اگر تحقیر ادامه پیدا کند، وقتی به نهایت پیچیدگی و اوج خودش رسید همچون یک عقدهای که مراحل نهایی خودش را میگذراند تبدیل به یک انفجار میشود.
♦️اگر جهت و کانال انحرافی پیدا کند نوبت به "تحبیب" میرسد. "تحبیب" چگونه است؟ "تحبیب" دست را به طرف او درازکردن و زندگی مصرفی را در مقابلش قراردادن است.
♦️پس از تحبیب نوبت به "توافق با محیط" میرسد، ولی نه توافق از موضع قدرت، بلکه حلشدن. اینجا مرحله خودباختگی پیش میآید و تکرار میشود.
♦️پس بنابراین تحقیر و پس از آن تحبیب و آنگاه پیدایش توافق و خودباختگی. پس از پیدایش مرحله خودباختگی آنوقت زمینه بردگی فکری پیش میآید؛ یعنی پس از اینکه پذیرفت که فقیر باشد برای دلدادن به آن، تمنّیات و لذایذی را در اختیارش قرار میدهند، به نرخ احساس حقارت، به نرخ خودکمبینی و نرخ کوچکبودن و پذیرش این کوچکی.
♦️آن وقت نوبت به این میرسد که اندیشهاش را یعنی روابط فکریاش را از او بگیرند و زمینه متکیبارآوردنِ مغزش را فراهم کنند تا کاملاً اسیر بشود و افتخار به اسارت کند؛ همین که به این مرحله رسید یعنی به اسارت افتخار کرد آنگاه قراردادهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی از طرف بیگانه تشدید میشود.
♦️در مرحله بردگی فکری، قدرت موضعگیری، قدرت انتخاب و حق مقابله شخص با محیطش را از او سلب میکنند و پس از اینکه این حق سلب شد یعنی انسانیّتش شکسته شد، حیات فکریاش سلب شده، پس طبیعی است که میبایست قراردادها را بپذیرد و افتخار هم کند به پذیرش آنها.
♦️در عمق نهاد فرهنگ این ملت، قدرت و تواناییای وجود داشته که استقلالِ سیاسی را بحمدالله در این مقطع به دست آورده است و ضرورتاً انقلاب فرهنگیای را لازم است پیگیری کند تا این وابستگیِ فرهنگی که پیچیدهترین وابستگیهاست، این را بشکند و پاره کند.
🆔@AndisheMonir
#سیر_استعمار
#تحقیر
#تحبیب
#توافق
#فریفتگی
#خودباختگی
#بردگی_و_اسارت_فکری
#پذیرش_قراردادهای_بیگانه
#استحاله
🆔@Asre_jadid_57
🔶#جامعه_منتظر غایت #تربیت_جهادی
🔸غایت تربیت جهادی رسیدن به جامعه #تکلیف مداری است که میتواند در کمترین زمان و بالاترین کیفیت امر ولی را دریافت ،تحلیل و محقق کند
تکلیف مداری اجتماعی، قدرت ترکیب و تنظیم قوای اجتماعی بر محور مطالبات ولی برای تکامل خود است
🔹به این معنا محصول مطلوب جامعه مجاهد ایجاد جامعه منتظر است
🔸جامعه منتظر یعنی اوج #آمادگی کمی و کیفی همه نهادهای اجتماعی به منظور تحقق #تکالیف امام عصر
جامعه منتطر آن جامعه ایست که میتواند همه ظرفیت اختیاری _ اجتماعی خود را در هماهنگی تام با تکالیف ولی هزینه کند و این بزرگترین و سنگین ترین(انتظار اجتماعی) امتحان و تکلیف امت قبل از ظهور است
🔹همه همت و هدف نظام تربیتی کشور باید به منظور بهره وری حداکثری از تمام ظرفیت های اختیاری_اجتماعی خود با محوریت خواست ولی باشد تربیت جهادی یعتی آمادگی همواره تمام قوا در مسیر ظهور ، به این معنا ایجاد #آمادگی حداکثری برای همراهی و همگامی با ولی غایت تربیت جهادی در بعد اجتماعی است و این آمادگی محصول تدبیر مدیریت حوزه وسیع اختیارات اجتماعی در مسیر دین است
🔹جامعه منتظر تا بدانجا میرسد که قلب و فکر او همراه امام میشود تکلیف ها بیشتر از بیان طاهری ت
امام دریافت و عملی میشود، انتظارات امام قبلی از اظهار ، استنباط و عملیاتی میشود که غایت متربی مجاهد اینگونه است و این کم شدن فاصله قلب و فکر و عمل جامعه با امام است
#انتظار
#تربیت
#جامعه
#جهاد
#تکلیف
@rezaeyan_mokhtar
🔰این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را، آرمانهای انقلاب را بدرستی به این نسل منتقل کند و هویّت اسلامی و ایرانی را در او نهادینه کند؛ این دوازده سال بهترین فرصت است.
💢مقام معظم رهبری(دامه ظله)
🔹ما مکرّراً صحبت «#تمدّن_نوین _اسلامی» را کردهایم، یا این جوری تعبیر کنیم «تمدّن شکوفایی اسلامی»؛ تمدّن اسلامیای که استعدادهایش متناسب با زمان شکوفا بشود و خودش را نشان بدهد؛ مکرّر این را گفتهایم. زیرساخت اصلی هر تمدّنی، #منابع_انسانی است دیگر؛ یعنی آن که میتواند یک #تمدّن را محتمل کند و ممکن کند و تحقّق ببخشد، عبارت است از نیروی انسانی؛ این نیروی انسانی در کشور ما چه کسانی هستند؟ چه کسی میتواند در آینده یک چنین کار بزرگی را انجام بدهد؟ یک نسلی که با یک امتیازاتی همراه باشد؛ این نسل را شما میخواهید امروز بسازید. نسلی که خودساخته است، دارای هویّت است؛ #هویّت ایرانی ـ اسلامی محکم و عمیقی دارد، دلباخته و فریفتهی این و آن و بازماندههای تمدّن منسوخشدهی شرق و غرب نیست؛ نسلی است دانا، دانشمند، کارآمد، ماهر، آشنا با سبک زندگی اسلامی و سنّتهای ایرانی؛ یک چنین نسلی لازم است تا بتواند آن تمدّن را بسازد. ما از اوّل #انقلاب در صدد بودیم این نسل به وجود بیاید؛ البتّه نمیشود گفت بکلّی ناموفّق هم بودیم؛ نه، الحمدلله موفّقیّتهایی هم داشتهایم؛ در عرصههای مختلف، عناصر تربیتشدهی این جوری به برکت همین معلّمین تحقّق پیدا کردند، بُروز پیدا کردند، خودشان را نشان دادند؛ در بخشهای مختلف ــ دیگر خودتان حالا میدانید ــ در اقتصاد، در مسائل نظامی، در سیاست، در غیره؛ امّا این کافی نیست. اگر بخواهیم آن تمدّن با آن فراگیری به وجود بیاید، ما بایستی این نسل را #توسعه بدهیم، این تربیت گسترش پیدا بکند، فراگیر بشود. پس بنابراین اگر بخواهیم این کار را بکنیم، برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال نیست. این دوازده سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را، آرمانهای انقلاب را بدرستی به این نسل منتقل کند و هویّت اسلامی و ایرانی را در او نهادینه کند؛ این دوازده سال بهترین فرصت است.۱۴۰۱/۰۲/۲۱
🔰#دعا، روش مطلوب تربیت دینی
🔻کاربرد #روشتربیت، هماهنگی همه متغییرهای اصلی و فرعی بر محور ثابت نظام فکری هر مکتب تربیتی است تا در این هماهنگی عناصر مرتبط، فضای انتقال محتوا فراهم و عمل #یاددهی و #یادگیری محقق شود
به دیگر بیان برای انتقال یک #احساس، #مفهوم یا #مهارت به دانش آموز باید همه عوامل مرتبط با موضوع از عوامل محیطی ، عوامل درونی متربی و عوامل موثر در مربی به شکل #متعادل هماهنگ شود تا بستر انتقال سالم و امن فراهم شود .
🔺هر مکتب تربیتی با توجه به مبانی ثابت فکری خود سعی میکند با طراحی روش های متناسب با #مبانی ، متغییرهای اصلی و فرعی را تعین و نسبت آنها را با محور ثابت فکری خود هماهنگ کند
برای نمونه یک #ایدالیست با توجه به معنای ثابت فکری خود یعنی اصالت #روح درنسبت با #ماده سعی مکند عوامل ذهنی ـ معنوی را اصلی و عوامل مادی را به شکل فرعی و تبعی تنظیم کند در این هماهنگی فضای معنوی را ایجاد و بستر انتقال مفاهیم عالی خود را فراهم کند یا در نگاه عکس آن یعنی #رئالیستی نقش عوامل مادی اصلی و معنوی فرعی شده تا در هماهنگی با اصالت #طبیعت این فضای #عقلانی ایجاد و فرایند یادگیری کامل شود
🔻در دیگر مکاتب نیز با توجه به مبانی ثابت فکری سعی میشود عوامل مرتبط را احصاء و بر محور فکری خود آنها را دسته بندی و تنظیم کند تادر این هماهنگی فضای یا بستر «مناسب» ، «متناسب» و «امن» انتقال فراهم شود
🔺در مکتب #امانیستی محور را #انسان، مکتب جامعه گرایی اصالت را به #اجتماع، مکاتب ملی گرایی یا قوم گرایی به #جغرافیا و #نژاد ،مکتب #پراگماتیستی #تجربه و #سود، مکتب پست مدرن اصالت را به نفی اطلاق نگری یا همان #بیقانونی ، مکتب #خردگرایی به #عقل و...با توجه به مبانی ثابت روشهای درک متغیرهای و تنظیم انها را طراحی و فضای امن جهت تربیت و انتقال مفاهیم کلیدی خود را ایجاد میکنند
🔻روش های هماهنگی در تعین عوامل و تنظیم آنها با توجه به مبانی فکری در هر مکتب کاملا متفاوت خواهد بود . در نگاه دینی نیز بخاطر مبانی متفاوت از دیگر مبانی فکری روش متناسب با خود را دارد
🔺در رویکرد دینی همه عوامل محیطی ، درونی بر محور #اراده_الهی یا همان #توفیق_الهی تنظیم میشود که اگر اراده الهی به امری تعلق نگیرد هر گز محقق نمیشود . در این نگاه حرکت به سمت قرب به عنوان غایت تربیت دینی جز با امداد الهی ممکن نیست لذا ماباید به دنبال روشی باشیم که بتواند قوای اخیتاری فردی،اجتماعی، محیطی را به شکل حداکثری هماهنگ و در جهت کسب توفیق الهی تنظیم شود. که کاربرد و رسالت روش تربیتی مطلوب در دین به نظر می آید همین باشد« هماهنگی همه اراده ها (مربی ، متربی، محیط) در جهت اراده الهی»
🔻لذا تلاش های فردی ، عواملی محیطی و نقش مربی در نسبت مستقیم با #مشیت_الهی قابل تنظیم است به بیان ساده زمانی مفاهیم عالی دینی قابل انتقال به غیر است که توفیق الهی با آن همراه باشد
🔺لذا محور هماهنگی همه متغییرهای دینی در شکل گیر فضای انتقال تربیتی ، اراده الهی است. اراده های #متربی ، #مربی و #محیطی نیازمند هماهنگی تام با اراده الهی است تا بتواند فضای انتقال سالم را فراهم کرد تا نیل به اهداف دینی(قرب الی الله) محقق شود
🔻حال کلان پرسش ما اینجاست، کدام مفهوم دینی میتواند این هماهنگی اراده ها و متغیرهای تربیتی را با اراده رب را به شکل حداکثری ایجاد کند و ان چیزی نیست جز مفهوم دعا . در فضای دعاست که همه عوامل اصلی و فرعی با اراده رب به هماهنگی می رسد در فضای دعاست که همه متغییرهای رشد بر محور خواست الهی حاضر و هماهنگ میشود.
🔻از این روست که در روایات ما آمده که نمک غذای خود را هم از ما بخواهید چرا که در نگاه دینی هر حول و قوه ای از خداوند است و معرفت به این اصل میتواند بستر رشد را حتی برای کوچکتر فعل متربی فراهم کند . ما از هر فعل اختیاری خود در بستر دعا میتوانیم بهره حداکثری برای رشد دینی ایجاد کنیم. لذا شکل گیری فضای دعا در همه موضوعات تربیتی به معنای فراهم کردن بستر رشد برای همه افعال اختیاری کوچک و بزرگ متربی است که کاربرد #روش_تربیت غیر از هماهنگی همه عوامل در جهت رشد نیست. زمانی که روش تربیت، تلاش متربی با کمک عوامل محیطی وهدایت مربی بر محور توفیق الهی بستر رشد دینی یا همان #معرفت_الی_الله را فراهم میکند.
🔺لذا دعا روش مطلوب دینی درهماهنگی کامل برای همه متغییرهای دینی برای رشد دینی است . دعا کلان روش تربیتی دینی برای ایجاد «فضای رشد دینی» است . دعا عملی در عرض دیگر اعمال دینی نیست بلکه مخ عبادت و عامل محوری در هماهنگی همه اعمال دینی است(الدُّعاءُ مُخُّ العِبادَةِ) ، دعا نخ تسبیح یا به دیگر بیان عامل محوری در #رشد و قبولی همه اعمال دینی است چگونگی شکل گیری فضای دعا و قدرت هماهنگی همه عوامل مرتبط با تربیت دینی بحثی دیگر است که به آن خواهیم پرداخت.
#دعا
#تربیت
#روش_تربیت
@rezaeyan_mokhtar
🪄صنعت #سحر در دنیای متمدن امروز و فرق آن با #معجزه
💡انسان متمدن امروز به جهل های خود نه برای پیشرفت که برای #سرگرمی بیشتر میخندد یکی از صنعت های سرگرمی #شعبده_بازی است او دوست دارد با علم یقینی به واقعی نبودن سحر، فریب بخورد و شعبده باز او را #اغوا کند و از #جهل او سو استفاده کند به بیان ساده شما را بازی دهد تا آنجا که برای بازی خوردن هزینه میکند و به این نیت به نمایش شعبده بازی میرود تا فریب بخورد تا شگفتی و هیجانی جاهلانه و عامدانه برایش رقم بخورد و این معادله همه سرگرمی ها در نگاه #مادی است، سرگرمی ها و صنعت سحر به دنبال تمرین اغوا گری و اغوا پذیری است.(لَأُزَيِّنَنَّ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَلَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ من نیز در زمین (هر باطلی را) در نظر فرزندان آدم جلوه میدهم (تا از یاد تو غافل شوند) و همه آنها را به گمراهی و هلاکت خواهم کشاند.)
🔸انسان متمدن امروز جهل خود را مرکب سرگرمی و شاد زیستن کاذب خودش قرار داده در صورتی که مومن نه از سحر که از معجزه ،#عجز خود را شناخته و به خالق معجزه میرسد به دیگر بیان مومن متمدن امروز به راحتی فریب نمیخورد او بیشتر از اینکه عاشق فریب خوردن باشد عاشق ندانستن حقیقی است او از ندانستن خود پلی میسازد برا رشد و تکامل خود او به جهلش نمیخندد بلکه به فهم تازه اش شاد میشود ، او از ندانستن لذت نمی برد ، ندانستن صحیح معبری برای دانستن پایدار اوست، از این رو #حکمت گمشده مومن است(الْحِكْمَةُ ضالَّةُ المُؤْمِنِ) و شادی پایدار او در جستجو و کشف تازه اش از حکمت نهفته است
🔸و این همه فرق بین دنیاطلب و آخرت طلب است ،سرگرمی در نگاه مادی بر اساس هجو گرایی ، عبث پسندی و در نگاه الهی بر حکمت یابی استوار است. نشاط در نگاه مادی لحظه ای و در نگاه الهی پایدار است و این فرق بین #هجو و حکمت است
#تربیت
#سرگرمی
#جادو
#حکمت
#معجزه
@rezaeyan_mokhtar
May 11
قسمت اول.mp3
36.94M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری
💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله)
💢مختاررضائیان
📂قسمت اول
@rezaeyan_mokhtar
قسمت دوم.mp3
40.11M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری
💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله)
💢مختاررضائیان
📂قسمت دوم
@rezaeyan_mokhtar
قسمت سوم.mp3
30.06M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری
💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله)
💢مختاررضائیان
📂قسمت سوم
@rezaeyan_mokhtar
قسمت جهارم.mp3
29.77M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری
💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله)
💢مختاررضائیان
📂قسمت چهارم
@rezaeyan_mokhtar
قسمت پنجم.mp3
32.94M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری
💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله)
💢مختاررضائیان
📂قسمت پنجم
@rezaeyan_mokhtar
🔈مجموعه صوت با موضوع
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری
🔹در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله)
🔸مختاررضائیان
🔰سرفصل های کلی
🔸روایت دین از تاریخ انتخابات در فهم جایگاه حقیقی انتخاب مردم
🔸نقش رای مردم در درگیری تاریخی جبهه حق و باطل
🔸چگونگی نصرت امام با حضور حداکثری در انتخابات
🔸جایگاه حیاتی انتخابات در میدان درگیری تمدنی آخرالزمانی
🔸ایجاد جامعه الگو اسلامی به کمک انتخابات
🔸جایگاه تحولات اجتماعی و نسبت آن با حضور هوشمندانه در انتخابات
🔸چگونگی ایجاد مسائل حقیقی برای ساخت دوقطبی حقیقی
🔸فرایند تدریجی اضمحلال و نابودی ارزش انتخابات با بیان مسائل فرعی
🔸راه بازگشت قدرت اصلی انتخابات و نقش حیاتی آن در پیشرفت ایران اسلامی
🔸چگونه میتوان یک حضور حداکثری با افراد شایسته را درانتخابات ایجاد کرد
🔸راهبرد دشمن در ورشکستی گفتمانی واقتصادی کشور در بستر انتخابات
🔸نقش مبلغ و روای انقلاب در تبین جایگاه اصلی انتخابات
🔸راهکارهای کلی در ایجاد مشارکت حداکثری با طراحی رقابت سالم
🔈قسمت اول
🔈قسمت دوم
🔈قسمت سوم
🔈قسمت چهارم
🔈قسمت پنجم
#انتخابات
#محتوای_انتخابات
#مشارکت_حداکثری
#تواصی_حق
🔹@rezaeyan_mokhtar
May 11
🔈مجموعه صوت جلسات با موضوع
🗳ریشه یابی علت های مشارکت پائین مردم در انتخابات سالهای اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری
🔹در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله)
🔸مختاررضائیان
🎧قسمت اول
🎧قسمت دوم
🎧قسمت سوم
🎧قسمت چهارم
🎧قسمت پنجم
#انتخابات
#محتوای_انتخابات
#مشارکت_حداکثری
#تواصی_حق
🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(1).mp3
5.63M
🗳چگونه مسائل فرعی میتواند ارزش انتخابات را پائین و مشارکت را حداقلی کند؟
#انتخابات_1402
#حضور_حداکثری
🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(2).mp3
6.65M
🗳انتخابات چگونه بسترهای نصرت الهی جهت پیشرفت ایران اسلامی را فراهم میکند؟
#انتخابات_1402
#حضور_حداکثری
🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(3).mp3
3.27M
🗳قدرت انتخابات با مردم سالاری دینی برای رویارویی تمدنی در مقابل لیبرال دموکراسی
#انتخابات_1402
#حضور_حداکثری
🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(5).mp3
4.17M
🗳چگونه خودی ها باعث پائین اوردن مشارکت در انتخابات میشوند؟
#انتخابات_1402
#حضور_حداکثری
🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(6).mp3
6.52M
🗳کتمان و تزئین برای اغوای مردم اصلی ترین راهبرد دشمن برای مشارکت حداقلی
#انتخابات_1402
#حضور_حداکثری
🔹@rezaeyan_mokhtar
🔘مجموعه صوت های کوتاه با موضوع انتخابات
🔸مختاررضائیان
🎧صوت اول
🗳چگونه مسائل فرعی میتواند ارزش انتخابات را پائین و مشارکت را حداقلی کند؟
🎧صوت دوم
🗳انتخابات چگونه بسترهای نصرت الهی جهت پیشرفت ایران اسلامی را فراهم میکند؟
🎧صوت سوم
🗳قدرت انتخابات با مردم سالاری دینی برای رویارویی تمدنی در مقابل لیبرال دموکراسی است
🎧صوت چهارم
🗳چرایی دشمنی دشمن برای برگزاری یک انتخابات حداقلی
🎧صوت پنجم
🗳چگونه خودی ها باعث پائین اوردن مشارکت در انتخابات میشوند؟
🎧صوت ششم
🗳کتمان و تزئین برای اغوای مردم اصلی ترین راهبرد دشمن برای مشارکت حداقلی
🎧صوت هفتم
🗳انتخابات چگونه جدول تنظیم شده سلطه را بهم ریخته؟
#انتخابات
#انتخابات_1402
#حضور_حداکثری
🔹@rezaeyan_mokhtar
روشهای ایجاد مشارکت حداکثری.mp3
28.34M
💢رای نمی دهم
🗳تکنیک های ایجاد مشارکت حداکثری برای کسانی که نمیخواهد رای بدهند
🔸مختاررضائیان
💡روش مواجه درست با افرادی که نمیخواهند رای بدهند
💡شناخت موانع و چگونگی مانع زدایی برای حضور حداکثری
💡بسترهای ایجاد ارتباط امن عاطفی برای اطمینان سازی جهت حضور انتخاباتی
💡چگونگی دعوت به مشارکت با استدلال های عاطفی
💡نقش رفع موانع عملی در مشارکت حداکثری
💡روش های غیر مستقیم دعوت به مشارکت با تحریک قوای انگیزشی مخاطب
💡اعتراف گیری اجباری عامل اصلی در دافعه مخاطب برای مشارکت
💡نقش مسائل اقتصادی و نحوه مواجه درست با آن در انتخابات
#انتخابات_1402
#مشارکت_حداکثری
#رای_میدهم
🔹@rezaeyan_mokhtar
حضور حداکثری.mp3
13.92M
🗳مواجه درست با کسانی که نمی خواهند رای بدهند
🗳تکنیک های دعوت به مشارکت در سیره مقام معظم رهبری(دامه ظله)
🗳علت های آشکار و پنهان کسانی که نمیخواهند رای بدهند؟
🗳استدلال های عاطفی چگونه می تواند آمار مشارکت را بالا ببرد؟
🔸مختاررضائیان
#انتخابات_1402
#مشارکت_حداکثری
#رای_میدهم
🔹@rezaeyan_mokhtar
حضور هوشمندانه.mp3
20.5M
🗳چگونه میتواند حضور در انتخابات را هدفمند کرد؟
🗳چگونه اهمیت و ضرروت انتخاب شایسته را به مردم منتقل کنیم؟
🗳آثار کوتاه و بلند مدت انتخاب درست در انتخابات
🗳سرفصل های اصلی انتخاب شایسته در بیان مقام معظم رهبری(دامه ظله)
🔸مختاررضائیان
#انتخابات_1402
#مشارکت_حداکثری
#رای_میدهم
🔹@rezaeyan_mokhtar
حضور فعالانه.mp3
23.05M
🗳ضرورت شبکه تواصی حق در مشارکت حداکثری؟
🗳چگونه می تواند شبکه مردمی انتخابات را ایجاد کرد؟
🗳تحول در جامعه با شبکه تواصی حق ممکن است
🗳فعال کردن کسانی که رای می دهند با کمک تکنیک های شبکه تواصی حق
🔸مختاررضائیان
#انتخابات_1402
#مشارکت_حداکثری
#رای_میدهم
🔹@rezaeyan_mokhtar
🔈صوت های کوتاه با موضوع
🗳راهکارهای کلی دعوت به شرکت در انتخابات برای کسانی که نمی خواهند رای بدهند
🔸مختاررضائیان
🎧جلسه اول
🔸چگونه با انگیزه بخشی سالم کسانی که نمی خواهند رای بدهند را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم؟
🎧جلسه دوم
🔸چگونه میتوان با ارائه های معیارهای برتر به انتخاب شایسته رسید؟
🎧جلسه سوم
🔸چگونه میتوانیم در انتخابات دیگران را با خود همراه کنیم؟
#انتخابات_1402
#مشارکت_حداکثری
#رای_میدهم
@rezaeyan_mokhtar
🎧🔶سسله مباحث انتخاباتی
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات چند سال اخیر و راه های برون رفت از آن برای تثبیت حضور حداکثری
مختاررضائیان
🎧جلسه اول
🔹غفلت از ریشه های تاریخی در عمق بخشی به ارزش انتخابات
🎧جلسه دوم
🔹بررسی سیر تمدنی انتخابات و نقش راهبردی آن در درگیری تمدنی
🎧جلسه سوم
🔹فراموشی هویت ایرانی اسلامی اصلی ترین عامل در کم ارزش شدن انتخابات است
🎧جلسه چهارم
🔹مشارکت کم محصول ایجاد مسائل سطحی در چگونگی میدان های رقابت های انتخاباتی است
🎧جلسه پنجم
🔹راهکارهای راهبردی و کاربردی برای ایجاد و تثبیت مشارکت حداکثری در انتخابات
#انتخابات_1402
#مشارکت_حداکثری
#رای_میدهم
⏳فرصت|مختاررضائیان
🆔@rezaeyan_mokhtar