فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کلیپ اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان
🔹از مردم استان سیستان و بلوچستان میخواهم به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند.
🔹شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی میکنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است.
🔹از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست میکنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند/فارس
هدایت شده از تبیین
⭕️ #امام_جواد عليه السلام:
🔸لاتَكُن وَلِيّا لِلّهِ فِی العَلانِيَةِ، عَدُوّا لَهُ فِي السِّرِّ.
🔹در ظاهر، دوست خدا، و در باطن، دشمن خدا، مباش.
📕بحار الأنوار، ج ۷۵، ص ۳۶۵
#امام_جواد
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد
هدایت شده از تبیین
⭕️استقلال در فرهنگ، عقاید، آداب زندگی و...
🔹عدهیی فكر میكنند چون غربیها از لحاظ علمی بر ما برتری دارند، پس ما باید فرهنگ و عقاید و آداب معاشرت و آداب زندگی و روابط اجتماعی و سیاسیمان را از آنها یاد بگیریم؛ این اشتباه است.
بیانات مقام معظم رهبری ۸۳/۰۴/۱۷
منبع: وبسایت دفتر حفظ و نشر آثار معظم له
#امام_خامنه_ای
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بسم الله الرحمن الرحیم
👊خواستار #برخورد_قاطع و سریع با مسعود پزشکیان ، [از تحریک کنندگانِ اصلاح طلب در اغتشاشات اخیر] هستیم!!!
✋والسلام علیکم و رحمه الله
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨
✨
⭕️جنگ رسانهای چیست؟ (بخش هفتم)
🔸 #جنگ_رسانه_ای از واقعیتهای تعیینکننده در عرصهی بینالملل بوده و در دهه های اخیر خصوصاً در وضعیتهای بحرانی همچون جنگ، نقشآفرین است. در این نوشتار تلاش شده تا با بازخوانی برخی مؤلفههای جنگ رسانهای، مؤلفههای اصلی آن معرفی شود.
💠دو نوع کلی جنگ رسانهای
🔹 #رسانهها در تمامی جنگهای قرن بیستم و بیست و یکم بهعنوان #ابزاری برای #جنگ_روانی و #تبلیغات_جنگی مورد استفادهی کشورها بودهاند. برجستهترین نمودها و کارکردهای جنگ رسانهای در بحبوحهی جنگها مشخص میشود. از «جنگ ویتنام»، «اشغال گرانادا»، «جنگ اول خلیجفارس»، «جنگ کوروو»، «جنگ دوم خلیجفارس» و «حملهی آمريکا به عراق» به عنوان نمونههای شاخص جنگ رسانهای همزمان با جنگ نظامی یاد میکنند. [۱] اگرچه #جنگ_رسانه_ای عمدتاً به هنگام جنگهای نظامی کاربرد بیشتری پیدا میکند، اما این به مفهوم آن نیست که در سایر مواقع، جنگ رسانهای در جریان نبوده و یا مورد استفاده قرار نمیگیرد. #جنگ_رسانهای، جنگی است که در شرایط صلح نیز بین کشورها ادامه داشته و هر کشوری از حداکثر توان خود برای پیشبرد اهداف سیاسی خویش با استفاده از #رسانهها، بهرهگیری میکند. [۲]
🔹به طور کلی میتوان دو نوع جنگ رسانهای تصور کرد؛ با در نظر گرفتن اینکه جنگ رسانهای در طیف گستردهای اعم از زمان جنگ یا صلح در عرصههای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… علیه کشورهای هدف به کار گرفته میشود، یک جنگ رسانهای بهعنوان #حلقه_واسط یا حمایتی از جورچین یک راهبرد، برنامه یا تاکتیک غیررسانهای (برای مثال نظامی، اقتصادی یا سیاسی) انجام میگیرد؛ و نوع دیگر جنگ رسانهای، که خود بهعنوان #هدف_راهبردی طراحی میشود و اقدامات غیررسانهای بهصورت حمایتی یا تکمیلی در ذیل آن شکل میگیرد. [۳] با وجود اینکه برخی معتقدند اصطلاح #جنگ_رسانهای بیشتر در میدانهای نبرد نظامی کاربرد دارد، اما از اهمیت این مفهوم در دیگر زمانها کاسته نمیشود؛ زیرا #هدف_جنگ_رسانهای کنترل و تغییر اذهان و افکار عمومی مردم و تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان است.
🔹بنابراین میتوان گفت جنگ رسانهای به معنای خاص آن به معنی استفاده از #ابزار_رسانه، در ضمن یک جنگ نظامی یا اقتصادی و سیاسی و به معنای عام کلمه، به معنی هرگونه فعالیت رسانهای برای #القاء_تصویر_مدنظر از خود و دشمن است. به عنوان مثالی برای تعبیر خاص از جنگ رسانهای در وقایع سالهای اخیر منطقه میتوان به جنگ سوریه اشاره کرد؛ به موجب پژوهشی که صبرا قاسمی محقق مصری و از فرماندهان سابق سازمان الجهاد در مصر تهیه نموده است، گروه تروریستی #داعش با بودجه سه میلیارد دلاری، مجموعه عظیمی از #فعالیتهای_رسانهای را همزمان با تحرکات نظامی خود، مدیریت میکند. در این پژوهش که با عنوان «بازوهای هفتگانه وزارت اطلاعرسانی داعش؛ اهداف و چگونگی مقاومت» تهیه شده، آمده است: داعش هفت بازوی رسانهای دارد که عبارتاند از شبکههای اجناد، الفرقان، الاعتصام، الحیات، مکاتب الولایات، رادیو البیان و پایگاه اینترنتی دابق. [۴] #ادامه_دارد...
پی نوشتها؛
[۱] مهدی رضائیان، «اهداف و راهبردهای جنگ رسانهای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران»، ۹ مهر ۱۳۸۷
[۲] محمد سلطانیفر، «پژوهشنامهی رسانه و جنگ نرم»، فصلنامه عملیات روانی شماره ۳۵، بهار ۱۳۹۲
[۳] مهدی رضائیان، «اهداف و راهبردهای جنگ رسانهای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران»، ۹ مهر ۱۳۸۷
[۴] «نگاهی به توان رسانهای داعش»، پایگاه تحلیلی خبری الوقت، ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
منبع؛ پایگاه تحلیلی - رسانهای شهید آوینی به نقل از اندیشکده تبیین
#جنگ_رسانه_ای #جنگ_نرم #جنگ_روانی #رسانه
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد
🔴چین رویه غلط تحریمهای آمریکا علیه ایران را محکوم کرد
🔸️مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین:
🔹️چین همواره با تحریمهای غیرقانونی و غیرقابل توجیه آمریکا و اصطلاحاً دستدرازیهای قضائی واشنگتن به شدت مخالف بوده است.
🔹️جامعه بینالمللی از جمله چین در چارچوب قوانین بینالمللی با ایران همکاری عادی داشته است. این همکاری، معقول و قانونی است و هیچ ضرری برای طرفهای ثالث ندارد و شایسته احترام و حمایت است.
.
🔴هدفشون از
👈حمله به هواپیمای مسافربری
👈حمله به کلانتری
👈به شهادت رسوندن فرماندهان سپاه و نیروهای حافظ امنیت
👈قتل و غارت و به آتیش کشیدن
👈اومدن تمام گروهک های منافق وسط میدون
👈همراهی سلبریتی های غرب زده
👈اینها همه بخشی از پروژه سوریه سازی ایرانه
👈اونوقت یه عده احمق هنوز دارن هشتگ... میزنن!!!
.
🔴کاربر افغانستانی
با انتشار این عکس نوشت: ای کاش سلبریتیهای معروف در جهان برای ما هم هشتگ میزدند!!!
#افغانستان_تسلیت
#حجاب #ایران