#شماره_شش
#توجه
⭕️آرمینهآرمین:
باید بدانیم که آیا در زمان شاه دانشجو شده یا نه؟ دانشجوییاش تا کجا کش آمده است...
تمام نکات بالا کمک کننده هستند
زیرا بر فضا و حس داستان و همین طور همذات پنداری خواننده با داستان تاثیر گذار است.
همین طور راجع به عقاید و قوانین درون گروهی گروهکهای مورد اشاره در داستان
نیاز به تحقیق داریم..چرا؟
💟_مخفیانه کارایی میکردن
نامه میبردن
بعدا شرایط اماده بشه برا اومدن امام
سخنرانیها
💟_من ترجیح میدم بعد انقلاب باشه و درگیر مجاهدین خلق شده باشه چون دستم بازتره
💟_تا علی معلولی درست پیش بره؟
💟_زمان شاه تحصیل در دانشگاه ها سخت بود
💟_دانشجوها در دانشگاه اعلامیه امام خمینی رو پخش می کردند .
⭕️آرمینهآرمین:
سبدتان را از میوههای باغ پر کنید.
#توجه
حواستان باشد بعضی میوهها برای زمان شما نیست. از آنها دوری کنید.
💟_بعد از کشمکش بین مردم و شاه مرگ برشاه می گفتند
💟_دانشگاها تعطیل شد اوضاع ایران اشفته شد
💟دانشگاه دولتی بوده شهر مهران روستا بوده
فرسنها فاصله داشته
⭕️آرمینهآرمین:
مهران اسم کاراکتر ما بود
💟_خب کسایی بودن که عقیده نداشتن
ولی بیشتریا عقیده شون به امام بوده
⭕️آرمینهآرمین:
همین طور راجع به عقاید و قوانین درون گروهی گروهکهای مورد اشاره در داستان
نیاز به تحقیق داریم..چرا؟
گام بعد👆😁
#نکته
⭕️آرمینهآرمین:
اگر متناسب با واقعیت، داستان را پیش نبریم اولین عکس العمل خوانندهای که در آن زمان گرفتاری مشابه داشته و یا از کسی شنیده، برو بابا و بستن کتاب خواهد بود
۲_مثلا ما نمی توانیم بگوییم خودکار نبود
یا ما را در دانشگاه راه نمی دادند.
۳_ولی میتوانیم مهران را به شهری ببریم که دانشگاه نداشته و شریف به دانشگاه رفته.
یا دانشگاه تهران یا مشهد...
بالاخره دانشگاه آزاد و ...
نبوده.
۴_یا اینکه رییس را فردی قرار بدیم که خودش قانونی گذاشته.
یا خواسته خودش را به مهران تحمیل کرده
۵_گروهکها را بشناسیم و مناسب فضای داستانمان انتخاب کنیم