⭕️آرمینه‌آرمین: باید بدانیم که آیا در زمان شاه دانشجو شده یا نه؟ دانشجویی‌اش تا کجا کش آمده است... تمام نکات بالا کمک کننده هستند زیرا بر فضا و حس داستان و همین طور همذات پنداری خواننده با داستان تاثیر گذار است. همین طور راجع به عقاید و قوانین درون گروهی گروهکهای مورد اشاره در داستان نیاز به تحقیق داریم‌..چرا؟ 💟_مخفیانه کارایی می‌کردن نامه می‌بردن بعدا شرایط اماده بشه برا اومدن امام سخنرانی‌ها 💟_من ترجیح میدم بعد انقلاب باشه و درگیر مجاهدین خلق شده باشه چون دستم بازتره 💟_تا علی معلولی درست پیش بره؟ 💟_زمان شاه تحصیل در دانشگاه ها سخت بود 💟_دانشجوها در دانشگاه اعلامیه امام خمینی رو پخش می کردند . ⭕️آرمینه‌آرمین: سبدتان را از میوه‌های باغ پر کنید. حواستان باشد بعضی میوه‌ها برای زمان شما نیست. از آنها دوری کنید. 💟_بعد از کشمکش بین مردم و شاه مرگ برشاه می گفتند 💟_دانشگاها تعطیل شد اوضاع ایران اشفته شد 💟دانشگاه دولتی بوده شهر مهران روستا بوده فرسنها فاصله داشته ⭕️آرمینه‌آرمین: مهران اسم کاراکتر ما بود 💟_خب کسایی بودن که عقیده نداشتن ولی بیشتریا عقیده شون به امام بوده ⭕️آرمینه‌آرمین: همین طور راجع به عقاید و قوانین درون گروهی گروهکهای مورد اشاره در داستان نیاز به تحقیق داریم‌..چرا؟ گام بعد👆😁 ⭕️آرمینه‌آرمین: اگر متناسب با واقعیت، داستان را پیش نبریم اولین عکس العمل خواننده‌ای که در آن زمان گرفتاری مشابه داشته و یا از کسی شنیده، برو بابا و بستن کتاب خواهد بود ۲_مثلا ما نمی توانیم بگوییم خودکار نبود یا ما را در دانشگاه راه نمی دادند. ۳_ولی می‌توانیم مهران را به شهری ببریم که دانشگاه نداشته و شریف به دانشگاه رفته. یا دانشگاه تهران یا مشهد... بالاخره دانشگاه آزاد و ... نبوده. ۴_یا اینکه رییس را فردی قرار بدیم که خودش قانونی گذاشته.‌ یا خواسته خودش را به مهران تحمیل کرده ۵_گروهکها را بشناسیم و مناسب فضای داستانمان انتخاب کنیم