تأملات طلبگی
♦️سلسله پست های کانال تاملات طلبگی در موضوع آسیب شناسی دین پژوهی دکتر سروش 🔹1. آسیب شناسی دین پژوهی دکتر سروش(۱)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1303
🔹2.نگاهی به زندگانی دکتر سروش(۱)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1311
🔹3.نگاهی به زندگانی دکتر سروش(۲)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1331
🔹4.نگاهی به زندگانی دکتر سروش(۳)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1343
🔹5. نگاهی به زندگانی دکتر سروش(۴)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1366
🔹6. نگاهی به زندگانی دکتر سروش(۵)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1389
🔹6.فرآیند فکری دکتر سروش
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1421
🔹7.فرآیند فکری سروش با رویکرد شخص محوری(۱)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1442
🔹8. فرآیند فکری سروش با رویکرد شخص محوری(۲)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1472
🔹9.فرآیند فکری سروش با رویکرد شخص محوری(۳)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1510
🔹10.فرآیند فکری سروش با رویکرد جریان و موضوع محوری(۱)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1536
🔹11. فرآیند فکری سروش با رویکرد جریان و موضوع محوری(۲)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1598
🔹12. فرآیند فکری سروش با رویکرد جریان و موضوع محوری(۳)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1661
🔹13. فرآیند فکری سروش با رویکرد جریان و موضوع محوری(۴)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1687
🔹14. فرآیند فکری سروش با رویکرد جریان و موضوع محوری(۵)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1725
🔹15.جایگاه علمی نظریه قبض و بسط
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1760
🔹16.ارکان نظریه قبض و بسط تئوریک شریعت
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1806
🔹17.رکن اول: تمایز دین از معرفت دینی و آسیب شناسی آن
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1854
🔹18.رکن دوم: تمایز احکام دین از احکام معرفت دینی(صامت بودن دین، ناطق بودن معرفت دینی)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1889
🔹19.رکن دوم: تمایز احکام دین از احکام معرفت دینی( ثابت بودن دین، متغیر بودن معرفت دینی)
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/1958
🔹20.رکن سوم: معرفت دینی معرفتی بشری است که اوصاف بشر در معرفت پرورده او ریزش می کند و این اوصاف اعم از قوه عاقله میباشند و شئون و احوال پست و شریف آدمی در علم او تاثیر میگذارند.
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2013
🔹21.رکن چهارم: ترابط عمومی معارف بشری
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2092
🔹22.رکن پنجم: معرفت دینی نیز به عنوان یک معرفت بشری با معارف بیرون دینی در ارتباط و تلائم است
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2132
🔹23. رکن ششم: تحول معارف بشری غیر دینی
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2157
🔹24. رکن هفتم: تحول معرفت دینی به تبع قبض و بسط معارف بشری
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2220
🔹25.آسیب شناسی رکن ششم و هفتم: تحول معرفت دینی به تبع قبض و بسط معارف بشری
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2278
🔹26.رکن هشتم: نسبی بودن معرفت دینی
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2350
🔹27.رکن نهم: متكامل بودن معرفت دینی
https://eitaa.com/Taammolate_talabegi/2455
#آسیب_شناسی_دینی
#دکتر_سروش
#فلسفه_دین
#تأمل
👇👇
@Taammolate_talabegi