🔴 آقای معاون؛ در مشهد پیگیر کار یا در تهران دنبال کار؟
🔹️ معاونت عمران و حمل و نقل روزهای خوبی را پشت سر نمیگذارد، بعد از انتقادات به پروژه های عمرانی که تقریباً سر و سامان گرفت حالا بدقولی های خرید اتوبوس و توسعه مترو مسئله ساز شده است.
🔹 در چنین شرایطی باید همچنان نسبت به عملکرد نژادحسین، معاون عمران و حمل و نقل نیز نتقاداتی را مطرح کرد، آقای نژادحسین به خوبی میداند در شورا نشستن کاری را جلو نخواهد برد.
🔹 ورود قطره چکانی
#اتوبوس به مشهد و ابهامات سرویس های مدارس نقطه ضعف عیان این معاونت است. تعمیر اتوبوس های شهری با جدیت بیشتری دنبال میشود اما ضعف تعداد اتوبوس در
#مشهد غیرقابل کتمان است. هر چند شهردار مشهد در مقایسهای عجیب مشهد را از
#بارسلون و پاریس بالاتر دانسته است!
🔹 قلندر شریف به استناد مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی ادعا کرده وضعیت اتوبوسرانی در مشهد از شهرهایی جون وین، بارسلون، پاریس و برلین بهتر است! شهردار مشهد اما در خصوص وضعیت مترو سایر مود های حمل و نقلی و یا حتی عمر ناوگان مورد استفاده در مشهد و شهرهای گفته شده صحبتی نکرد.
🔹 در تاکسیرانی نیز بعد از تغییر مدیرعامل هنوز اتفاق خاصی مشاهده نشده است!
🔹 در آخرین تجمع رخ داده نیز رانندگان
#سرویس_مدارس نسبت به عدم پرداخت حقوق خود تجمع کردند. شرکت هایی که پول مردم را در حساب خود نگه داشتند و آن را پرداخت نمیکنند از سازمان تاکسیرانی مجوز گرفته اند.
🔹 شرکت ساخت قطارشهری همان رویه همیشگی را دارد، پول باشد کار انجام میشود، نباشد خبری از کار نیست!
🔹 در شرکت بهرهبرداری نیز انتقاد پرسنل نسبت به برخی رفتار ها زیاد شده است، دو مدیرکل این معاونت نیز سخت مشغول انجام
#آسفالت و جلو بردن پروژه های عمرانی هستند. سمیعی نیز که به تازگی مدیرکل حمل و نقل شده باید این اداره کل را از یکنواختی نجات دهد!
🔹 نصب
#آسانسور در پل های هوایی میز از وعده های سازمان ترافیک بود که به صورت کامل انجام نشد.
🔹 از
#الیت و یا تات هم عبور میکنیم،اگر اقدام خاصی در این شرکت ملاحظه شد، مارا در جریان قرار دهید!
🔹 برخی شنیدههای تأیید نشده نیز حکایت از تلاش معاون عمران و حمل و نقل برای مسئولیت گرفتن در تهران حکایت دارد.
@mashhadresaneh