eitaa logo
پایگاه خبری صدای حوزه
15.3هزار دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
4.8هزار ویدیو
86 فایل
پایگاه خبری، تحلیلی صدای حوزه www.v-o-h.ir رسانه حوزوی مستقل صدای طلاب تصویرسازی واقعی از روحانیت ورود جسورانه به چالش های روز پیشنهاد، انتقاد، سفارش تبلیغ، ارسال سوژه و راه ارتباطی 🆔 @vohadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
▫️دو ضرری که بابت قطع اینترنت متوجه مقیم ایران هست: 1️⃣ بنده هستم. می خواهم برای دوستان و خانواده خودم تبیین کنم که وضعیت در ایران و قضیه مهسا امینی آنطور نیست که شبکه های اروپایی و پاکستانی می گویند. تنها وسیله ارتباطی بنده و است. تا وقتی که راه ارتباط باز شود دیگر این خبر داغ نیست و مردم دنیا دیگر به آن توجه نمی کنند پس برای تبیین صحیح دیر می شود. مانند این اتفاق را در سال ۹۸ در قضیه بنزین تجربه کرده ام. 2️⃣ از آنجا که چند روزی هست که در فضای مجازی در دسترس نیستم. ممکن است این فکر به افراد خارج از ایران القا شود که محیط ایران محیط و است. ➖تعداد زیادی از اتباع غیر ایرانی مقیم ایران مانند بنده این مشکل را تجربه می کنند. شاید هر کدام از ما بتوانیم مسائل را برای دو یا سه نفر در خارج از ایران کنیم. یعنی روی هم شاید هزاران نفر از دانستن وضعیت اصلی محروم می مانند. هنوز انقلابیون، راهبرد خوبی برای تبیین مسائل درون ایران برای خارج نشینان اتخاذ نکرده اند. گاهی می خواهم لینک پرس تی وی را برای دوستان بفرستم. اما می بینم خود این شبکه اخبار را خوب کار نکرده و اخبار آن به درد تبیین نمی خورد. ✔️ را بدون پارازیت بشنوید 👇 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
🔻«خوارج نو» در ایران امروز ▫️اصل «گسست میانِ من و دیگری» به مثابه نخستین اصل در اندیشه خوارج می باشد، اینکه هرکسی از من نیست در دارالکفر هست. این اصل، پایه‌ای موثر در اخلاق دینداری خوارج و خودشیفتگی و خودارضاییِ دینی و سیاسی آنها در برخوردهای اجتماعی¬ با دیگران بوده و همین نیز موجب انسداد گفتگوی خوارج با اغیار بوده است. آنگاه که این مقاله را می‌نوشتم فکر می‌کردم مصادیق مهم از این جریان را می‌توان در برخی از خطبا و گاه در ایران مشاهده کرد، لیکن تجربه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در ایران نشان داد که روحیۀ خوارجی صرفا یک روحیۀ دینی و مذهبی نبوده، بلکه قالب‌های و گاه ریشه‌های عمیقی دارد، قالب‌هایی که دارالکفرش را از خودی‌ها شروع می‌کند، «دیگری»هایش را از خودی‌ها و «خودی»هایش را از بیگانگان برمی‌گزیند، و به رغم ادعای گفتگوی تمدن‌ها، نمی‌تواند همین گفتگو را در وطن بوجود آورد و بلکه در دام تئوری های جدید خشونت می‌افتد. 🔹اصل دیگر در عقاید اجتماعی خوارج، اصل «عدم تبعیض ایمان» است، اینکه ایمان یک امر به هم پیوسته است و قابل تجزیه (بعض بعض کردن) نیست. از این رو کسی یا ایمان دارد و یا ندارد و کافر است. کسانی که گناهکاراند، نمی¬توانند ایمان داشته باشند و کسی هم که ایمان ندارد کافر و مهدور الدم است. دوباره زمانی که این مقاله را می‌نوشتم تصورم این بود که مصادیق این اصل را باید در میان برخی از جستجو کرد، لیکن بعدها دیدم این سخت‌گیری و گاه ساده‌لوحی را می‌توان در میان برخی جریان‌های روشنفکری در ایران نیز پی گرفت. بر اساس چنین اصلی همه باید نابِ ناب باشند و جامعه نیز باید مبرای از خطا باشد (برای همین، این طیف یا سفید سفید می بینند و یا سیاه سیاه). دشوارتر اینکه، نه تنها افراد جامعه باید مصون از خطا باشند، بلکه دولت اسلامی نیز باید خالی از ضعف و اشتباه باشد. از این نظر، اگر دولت جایی مرتکب خطا شود گناه کبیره کرده و «کافر» و «مرتد» می¬شود و در این صورت نه تنها باید از آن سرپیچی کرد بلکه باید با ایشان «جهاد» نمود. (اصل «استعراض» یا «اعدام مرتدان»). 🔸قاعدۀ دیگر در رفتار اجتماعی خوارج تقدم «شور» بر «عقلانیت» است. شور و هیجانات نفسانی (passion) همواره یکی از محوری¬ترین پرسش¬ها در اندیشه سیاسی بوده و هست. اندیشمندان بسیاری مانند اسمیت و پاسکال و دیگران در مورد امکان مهار (harnessing) و یا سرکوب (repressing) هیجانات نفسانی و غریزی سخن گفته¬اند و کسانی نیز با عنوان کردن "کنترل آتش با آتش"، شورهای نفسانیِ خطرناک را قابل کنترل با شورهای و هیجانات دیگر تلقی کرده اند. در این باره برخی نیز تأکید کرده‌اند که تا زمانی که شورهای نفسانی از رهگذر عقل و اندیشه تعدیل نشود (تبدیل به interest نشود) نظم اجتماعی بوجود نمی‌آید. آنگاه که این مقاله را می‌نوشتم دوباره مصادیق آن را در میان برخی از جریانات مذهبی و گروه‌های به اصطلاح انقلابی می‌دیدم، لیکن الان که تحولات پیرامونی‌ام را می‌بینم تقدم هیجانات و شورهای کور نفسانی بر عقل و اندیشه، و تقدمِ تعصب‌های کور بر قانون و اخلاق را در جریان‌های مدعی درایران بوضوح می‌بینم. ➖به نظرم آنچه در دو سویۀ به اصطلاح نخبگانی ایران می‌توان مشاهده کرد، دو گونه از خوارج‌بودگی است که مسیرهای گفتگو را از هر دو سویۀ عرفی و مذهبی در ایران به انسداد می‌برد و تراکمی از نفرت و خشونت را در جامعه بوجود می‌آورد. جنس این خوارج‌بودگی در ایران، جنس اخلاقی است و نه اندیشه‌ای، و باید آن را در نظام پر از عیب آموزش و پرورش‌مان چاره کنیم. لیکن عجالتا امروزه لازم است دلسوزان نظام از هر دو طرف برای شنیدن از یکدیگر (حسن الاستماع به مثابه اساس در صورتبندی گفتگوهای سازنده) اندیشه کنند و زمینه‌های لازم را برای ایجاد ارتباطی موثر با یکدیگر و گفتگو با نسل منتقد و گاه معترض (که بسیاری از آنها در خانه هستند و نه در خیابان) فراهم آورند. یکی از نقطه‌های مهم که باید در مورد آن فکر کرد و به توافقی در سطح ملی رسید، «فرایند مسالمت‌آمیز نقد و مکانیسم‌های قانونی آن» است تا بتوان انتقادات دلسوزان انقلاب و نخبگان جامعه برای اصلاح رویه‌ها و اقدامات به موقع را شنید. ✍️ حجت الاسلام دکتر حبیب اله بابایی ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
🔻چقدر ذهن ما با دنیای واقعی مطابق است؟! 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻توئیت خوانی در شبکه عربی در مورد اتفاقات اخیر ایران ➖از صحنه‌ها و تصاویری که در خیابان‌های ایران می‌بینیم بسیار خوشحالم، امیدوارم این وضعیت برای ایران پایان نداشته باشد! 🆔 @sedayehowzeh
🔻 آیا مسیری برای اعتراض وجود ندارد؟! در سالهای گذشته به دلیل مشکلات متعدد مردم، راهپیمایی‌ها و تجمعات اعتراضی متعددی برگزار شده است که در اغلب موارد بدون هیچگونه مشکلی صدای مردم به مسئولین رسیده است: تجمعات مشکل آب و انتقال آب در زاینده‌رود و شهرکرد و یاسوج و...؛ تجمعات کامیونداران، تجمعات متعدد معلمان که در نهایت موجب تصویب و اجرای رتبه بندی شد، تجمعات مختلف مالباختگان موسسات مالی، تجمعات مختلف در اعتراض به کمبود دارو (که در یک مورد شخص رئیس جمهور در بین معترضین حضور یافت چیزی که در دنیا کم نظیر است!) 🔹عمده کسانی که می‌گویند چرا حق اعتراض وجود ندارد، مقصودشان اعتراضات رادیکال و اعتراض به اصل وجود نظام و احکام اسلامی است! که در هیچ جا علیه نظام اجازه تجمع رادیکال داده نمی‌شود؛ و نه تنها تجمع بلکه اجازه یک مقاله رادیکال هم داده نمی‌شود و اگر کسی به مقابله با اصل نظام بپردازد به حبس و جریمه سنگین محکوم می‌شود./ حوزه توئیت ✍️ همانطور که در این خبر هم اشاره شده است، در همین مدت اخیر شاهد تجمعات اعتراضی و تحصن های مختلفی بوده ایم که غالبا هم بدون هیچگونه مشکل حل و فصل شده اند اما نکته اینجاست که غالب یا تمام همین تجمعات مورد اشاره بدون بوده اند و اساسا بنایی بر اعطای مجوز به تجمعات مطالبه گرانه مشاهده نمی شود. ➖ما به هر حال نیاز به مدل هایی داریم که با سازوکار قانونی مشخص، شفاف و در دسترس، اجازه دهد تا طیف های مختلف با رعایت خطوط واقعا قرمز، حرفشان را در قالب های تجمع و ... بزنند. ➖برخورد با موارد جای خود، اما با عموم مردم فقط باید گفتگو کرد و حرفشان را شنید و تا جای ممکن و بدون پیش داوری های سلیقه ای ترتیب اثر داد، هم مثل همه دنیا به شکل شفاف باید مراعات شوند. ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
🔺چرا سرحلقه های دو آتشه اغتشاشات ایران در فرانسه، آنجا هیچ پلیسی را آتش نمی زنند؟! ▫️مخالفان جمهوری اسلامی از خارج ایران دائما مردم رو به شورش علیه پلیس ایران و گرفتن ساختمانهای حکومتی تشویق میکنن. ➖اما جمعیت ۵۰۰ نفره مقابل سفارت ایران در انگلیس جرات نکردند دست به ۱۰ نفر پلیس دست خالی انگلستان بزنند چون از عواقبش مثل ... میترسن! /ایلجان 🆔 @sedayehowzeh
🔻چرا دشمنان با وجود اینکه می دانند با این قبیل اغتشاشات، براندازی اتفاق نخواهد افتاد، اصرار به طراحی اغتشاشات زودگذر دارند؟! 🔹به نظر می‌رسد دشمنان نظام اسلامی نیز متوجه هستند که آشوب‌هایی همچون آبان 98 و اخیر،‌ به هیچ وجه توان متزلزل کردن را ندارند زیرا: 1️⃣ توان اجتماعی این به اندازه یک نبوده و بخش اندکی از جامعه را نمایندگی می‌کنند. 2️⃣ رهبری منسجم و واحدی ندارند. 3️⃣ تقریبا هیچ ایده مشخصی ندارند. بهانه اعتراض مشخص است امابه دلیل اینکه سریع به سمت ایده نهایی ( یعنی سقوط جمهوری اسلامی) می‌روند، نه هدف نهایی‌شان شفاف است، نه ایده جدیدی برای حکومت دارند، نه به شیوه اعتراضی مشخصی پایبندند و نه اصلا می‌توانند ذیل یک جمع شوند (مراجعه کنید به خبر کتک کاری گروه‌های ضدانقلاب با یکدیگر در تجمع اعتراضی که در لندن برگزار شد!) 4️⃣ نظام اسلامی پایه‌های قدرت مستحکمی دارد؛ از پشتوانه مردمی عمیق، تا ساختارهای قانونی منسجم، نیروهای نظامی وفادار و دستاوردهای بزرگی که پیش چشم مردم است(هرچند التفاف مستقیم به آن ندارند). ➖ اما با این اوصاف، چرا دشمنان این دست اغتشاشات را طراحی و در آتش آن می‌دمند؟! 1️⃣ شاید هدف اصلی، بیشتر کردن بین ایرانیان است؛ فاصله بین نظام اسلامی و مردم، گسست بین مذهبی و غیرمذهبی، دور شدن انقلابی و غیرانقلابی از یکدیگر و ... بیشتر کردن هرآنچه دوگانه‌گی بین مردم ایجاد می‌کند. هربار که موجی فراگیر از اتفاقات ناگوار توسط دشمن دامنه‌دار می‌شود، مثل ماجرای هواپیمای اوکراینی، اعتراضات بنزینی، اعتراضات اخیر و ... این بیشتر می‌شود. 2️⃣ انباشت ، از دیگر اهداف اینگونه جریان‌سازی‌هاست؛ هرکدام از این اتفاقات دیر یا زود فروکش می‌کند اما احساسات ناشی از آن و یادآوری مجددش،‌ پتک‌های پشت سرهم یک ناامیدی برای جامعه است. احساساتی که در مجموع، کاربر ایرانی را به این نتیجه بیشتر نزدیک می‌کند که :‌ایران دیگر جای ماندن نبوده و امیدی به آینده نیست. 3️⃣ در هر اغتشاش،‌ خواه‌ناخواه درگیری‌های خونینی شکل می‌گیرد (اول از طرف اغتشاش‌گران آموزش دیده شروع می‌شود) و پلیس ناچار به برخورد خشن با اغتشاش‌گران است؛ متأسفانه این درگیری‌ها، مجروحین و کشته‌هایی را به دنبال دارد. خانواده این افراد، به جز موارد اندک، معمولا به جرگه با نظام می‌پیوندند؛ به این آمار، خانواده دستیگرشدگان را نیز اضافه کنید. قطعا افزایش خانواده‌های ناراضی از نظام، به نفع دشمنان است! 4️⃣ با هر بار اغتشاشات، قشر مخالف نظام نسبت به همدیگر آشنایی بیشتری پیدا کرده و ‌منسجم‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند. (البته هر بار مردم، نیروهای نظامی و بسیج نیز حرفه‌ای تر از همیشه وارد عمل می‌شود!) 5️⃣ جوسازی رسانه‌ای و ایجاد طولانی، از دیگر اهدافی‌ست که دشمن به بهانه این اغتشاشات در فضای مجازی دنبال می‌کند و اینگونه القاء می‌کند که همه مردم بر علیه نظام‌اند! از این جوسازی رسانه‌ای در ماجرای اخیر، استفاده بین‌المللی خوبی نیز کرده و توانست هشتگ را حتی در سطح سلبریتی‌های بین‌المللی ترند کند و چهره نامناسبی از نظام اسلامی به جهانیان مخابره کند. در هر صورت، دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند و فوت ناگوار خانم امینی، بهانه این دوره از اغتشاشات بود که دیگر روزهای اوج خود را پشت سرگذاشته و با حضور پرشور مردم انقلابی، افول کرده است. ➖ فتنه‌ این سال‌ها، پیچیده‌تر و مخرب‌تر شده و نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر بر نسل‌جوان و نوجوان است؛ هر کدام از ما، در هر نقش اجتماعی (طلبه، استاد، معلم، کارمند، مسجدی و هیئتی و ...) باید خود را نسبت به و نوجوان مسئول بدانیم تا با کمترین آسیب، آخرین پیچ‌های قله پیشرفت را طی کنیم. ✍️ محمدعلی بهلول زاده 🆔 @sedayehowzeh
▫️حجت الاسلام علیرضا پناهیان، در حرم حضرت معصومه(س): 🔻 بی حجابی مانند ماسک نزدن، باعث صدمات می شود! 🔹خداوند در قرآن کریم با استفاده از روش معرفی دربین انسان‌ها برای دین داری و انجام اعمال صالح ایجاد انگیزه می کند و انسان‌ها را به عاقبت اندیشی در دنیا سوق می دهد. 🔸 و ترسیدن از عذاب الهی امر بسیار ارزشمندی است اما تمام انسان‌ها ظرفیت این را ندارند که تمام و کمال به آخرت بیندیشند. ➖حدود ۱۷۰ مرتبه کلمه «» در قرآن آمده است و منظور از آن در بیشتر موارد فواید دنیوی است که استفاده این چنینی از این کلمه نشان دهنده این است که ترغیب انسان‌ها و ایجاد انگیزه با منافع دنیوی یک روش اصولی در قرآن کریم است. ▫️هنوز نتوانسته ایم به درستی در جامعه این مسئله را تبیین نماییم که دین برای دنیا مفید است و بی دینی باعث آسیب های دنیوی می شود در حالیکه عده ای فکر می کنند اهل دین، دنیای خود را از دست داده اند و فقط به دنبال آخرت هستند. 🔹اقامه از زیبایی چهره تا افزایش و… را به دنبال دارد و بر اساس گفته عبادت باعث سلامت جسمی می‌شود به همین خاطر دین فقط مسئله آخرتی نیست بلکه هم دنیوی و هم اخروی است. 🔸فواید دنیوی ، گریه بر مصائب سیدالشهدا، محبت اهل بیت(ع) و… آنقدر زیاد است که از آن‌ها غافل هستیم. ➖تمام امور دینی، به نوعی با امور دنیوی گره خورده است و اگر کسی خلاف این مسئله را ادعا نماید به معنای این است که دین را درست نشناخته است. ➖ تبیین آثارو آسیب‌های دنیوی بی حجابی در ، و…ضرورت دارد و باید حوزه‌های علمیه اهتمام بیشتری به این مسئله داشته باشند. ➖بر اساس ، مخالفت با هوای نفس باعث شکوفایی استعداد خواهد شد. ➖استفاده از و در جامعه همانند یکدیگر است و اگر انسان‌ها بفهمند عدم حجاب همانند عدم استفاده از ماسک باعث صدمات می‌شود همگان خود را ملزم به استفاده از حجاب می‌دانستند. ➖مسئله اصلی در جامعه این است که باید مردم متوجه بشوند هر آن چه که در دین است در کنار ، منافع دنیوی هم دارد. 🆔 @sedayehowzeh
🔻مشهد؛ دوری از گناه و زندگی راحت! مرحوم آیت اللَّه‏ خوشوقت: ▫️امیدواریم پروردگار متعال به صلوات الله و سلامه علیه این تصمیم را به همه ما کند از که می‌رویم بنا بگذاریم که نکنیم ان شاء الله. ➖هیچ‌طوری هم نمی‌شود، بلکه کمتر می‌شود، کمتر می‌شود، کمتر به می‌افتد، آثارش هم بیشتر می‌شود. این آدم را می‌ترساند، می‌گوید اگر گناه نکنی دنیا خراب می‌شود! نه، این حرف است، امتحانش است، یک آدم می‌بیند چقدر خوب است، راحت هستند، اساس و پایه‌ی خانواده‌ها محکم می‌شود، خوبی به دیگران سرایت می‌کند، همه دوست دارند آدم کار بد نکند، اما شیطان نمی‌گذارد. 🆔 @sedayehowzeh
یا امام رضا سلام_۲۰۲۱_۱۰_۰۷_۰۷_۵۰_۰۹_۴۶۰.mp3
6.65M
▫️ یا امام رضا سلام! 🎙 محمد حسین پویانفر 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️امام رضا، می دونی که با تو دلخوشم... ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻پروژه عبور از مسیح علی‌نژاد در پی نارضایتی اربابانش؛ نشد آنچه باید می شد! 🆔 @sedayehowzeh
🔻 رسانه ها چگونه تیتر می‌زنند؟! 🔹 متروی مسکو، برای تحرک بیشتر مردم و تشویق به ورزش، ایده جالبی را اجرا کرده و از مردم خواسته با 30 حرکت ورزشی، بلیط رایگان مترو دریافت کنند. 🔸 حال رسانه غرب‌گرا (و قاعدتا مخالف روسیه!) چگونه تیتر می‌زند؟ پایگاه خبری انتخاب:‌ ➖ "طرح جالبی برای افزایش تحرک مردم در روسیه در اوج جنگ با اوکراین طرح جالب مترو مسکو مردم را برای دریافت بلیط رایگان محبور به ۳۰ حرکت ورزشی کرد." ▫️ این رسانه غرب‌گرا هم قصد دارد این ویدیو جالب را منتشر کند و همزمان نمی‌تواند از کنار روسیه به این راحتی عبور کند، لذا کنار تیتر اصلی عبارت "در اوج جنگ با اوکراین" را اضافه کرده و در انتهای متن نوشته متروی مسکو مردم را "برای دریافت بلیط رایگان محبور به ۳۰ حرکت ورزشی کرد"! 🆔 @sedayehowzeh
➖ با فرض غیرنمایشی بودن موقعیت مشخص در عکس؛ این قبیل موقعیت های ظاهرا پارادوکسیکال، پیچیده و جالب را چطور باید فهمید؟! 📸 تصویری از حاشیه تجمع باشکوه امت رسول الله(ص) در تهران 🆔 @sedayehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مقصر کسانی هستند که باید به وقتش با این سلبریتی ها و... برخورد می کردند و نکردند! 🎙 حجت الاسلام سید حسین مومنی؛ امروز، حرم مطهر حضرت معصومه (س) ✔️ را بدون پارازیت بشنوید 👇 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 مقایسه تجمع اعتراضی کشاورزان اصفهانی و اغتشاش و خرابکاری برنامه ریزی شده از خارج کشور ▫️ جمعیت در اصفهان هم زیاد بود ولی مسالمت آمیز برگزار شد و مسئولین هم یکی یکی وارد تجمع شدند؛ حتی رئیس جمهور هم به اصفهان سفر کرد، مسأله حل شد ولی اتفاقات این چند روز در کف خیابان از منطق اعتراض و عدالت خارج شد و کار به ظلم به دیگران رسید. 🔹 حتی اگر کسی قصد براندازی داشته باشد حق ندارد مال و جان مردم عادی را به خطر بیندازد؛ اگر گزارش شرح مبارزات انقلابی های سال ۵۷ را خوانده باشید، در می یابید که آن ها حساب مردم عادی را از ساواک جدا می کردند. 🔸حتی اگر جمهوری اسلامی را ظالم می دانند، حق ندارند از راه ظلم با آن مبارزه کنند. هدف وسیله را توجیه نمی کند./ سید مجتبی امین جواهری ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
👇 تبادل یا تبلیغ 👇 🔻لطفا صبور باشید 🔻
🔻آموزش صفر تا صد طراحی و سیاه قلم با کمترین هزینه ▫️آموزش برای تمام رده های سنی کودکان تا بزرگسالان ▫️آموزش کشیدن تابلو به صورت حرفه ای و پشتیبانی صد در صد در هر ساعت شبانه روز و همچنین سفارش نقاشی عزیزان شما را با کمترین هزینه قبول میکنیم: 🆔 @art_mirzaei ⬅️ آمادگی دارد تبلیغات تجاری یا کارآفرینی طلاب و همسرانشان را به شکل رایگان منتشر کند. ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🎙 Voice of howzeh (VOH) ➡️ sedayehowzeh.ir
رویکردهای متفاوت روزنامه های اصولگرا و اصلاح طلب در روزهای پس از اغتشاشات؛ از لزوم محاکمه سلبریتی های اغتشاش تا نیاز به آشیانه اعتراض 👇👇 شما هم صدای حوزه باشید! 🎙 Voice of howzeh (VOH) ➡️ sedayehowzeh.ir
➖ رویکردهای متفاوت روزنامه های اصولگرا و اصلاح طلب در روزهای پس از اغتشاشات؛ از لزوم محاکمه سلبریتی های اغتشاش تا نیاز به آشیانه اعتراض 🔻نیاز به آشیانه اعتراض گزارش "شرق" از تلاش برای جلوگیری از آسیب‌های تجمعات خیابانی: 🔹از آنجایی که همواره کسانی هستند که از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و سعی کنند اعتراضات و مطالبات بحق مردم را با تخریب اموال عمومی به حاشیه ببرند، بازهم با عملکردشان این مطالبات با مباحث امنیتی گره خورد و مغفول ماند و بی‌شک این مسئله فضا را برای تندروهای سیاسی به وجود می‌آورد که زمینه عمل به مطالبات بحق و مدنی را با تعویق همراه کنند. البته یکی از دلایل تکرار این روند هم نادیده‌گرفتن اصل 27 قانون اساسی است که حق اعتراض و «تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد» را «آزاد» می‌داند اما به‌جای اینکه قانون اساسی که میثاق ملی است، به‌طور کامل اجرا شود، پیش آمده است که مجلسی‌ها با تصویب قوانین عادی مانع از اجرای اصل 27 قانون اساسی شدند و با قید شرط برای آن، برگزاری تجمع را منوط به گرفتن مجوز از وزارت کشور کردند؛ در‌حالی‌که به گفته نعمت احمدی که پیش‌از‌این به «شرق» گفته بود، در 43 سال گذشته هرگز مجوزی از وزارت کشور برای حق تجمع اعتراضی مردم صادر نشده است. ✍️ گفتنی است اصلاح طلب های دو آتشه نیز که می دانند با این قبیل اغتشاشات جسته و گریخته، براندازی ممکن نخواهد شد، از شدن تجمعات و اعتراضات اجتماعی و سیاسی ناراحتند؛ آنها مایلند حرف ها زده شود تا نقش نمایندگی را بازی کنند؛ از تیتر اول همین شماره شرق، هویداست که از شروع دوباره "شیوه های داغ" گفتگو استقبال می کنند؛ به نظر می رسد حدس آنها موفقیت در برآیند میدان های گفتگوست و البته حدس ما اینست که اگر مجال حرف زدن فراهم شود و انقلابی های اصیل به میدان بیایند، انقلاب اسلامی یک گام دیگر به جلو خواهد رفت تا به قول استاد میرباقری در مرحله مقابله با نبأ فاسق هم سربلند بماند! 🔻برخورد قاطع با سلبریتی های اغتشاش گزارش همشهری از یک مطالبه عمومی: 🔹 افرادی که حیات و ممات فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی خود را مرهون حمایت نظام هستند و اکنون می‌کوشند در اعتراضی چند روزه خود را تبدیل به «رهبران قیام مجازی» کنند و این بازداشت‌ها را محکوم و آن را غیرقانونی و مغایر با آزادی بیان نشان دهند. این چهره‌ها با تضعیف نیروهای امنیتی، خواستار در کشور شده و از حافظان خواسته‌اند خود را تسلیم کنند! درخواستی که نشان می‌دهد سلبریتی‌های وطنی مدت‌هاست در دام ضد‌انقلاب بوده و در آبشخور آنان برای چنین روزهایی نان خورده و تربیت شده‌اند. مطالبه عمومی برخورد با چنین افرادی است؛ کسانی که هم در صحنه اغتشاش و هم پشت صحنه آن حضور پررنگی داشته‌اند. ✍️ به نظر می رسد لزوم برخورد امنیتی با لیدرهای آموزش دیده اعتراضات بر هر فرد منصفی روشن است اما وقتی پای سلبریتی ها وسط می آید ماجرا پیچیده می شود، چرا که آنها از قابل توجهی برخوردار هستند و نظام اسلامی هم مانند برخی نظام های و نیست که نظر مردم برایش مهم نباشد و همین است که را پیچیده می کند؛ آیا در صورت برخورد قهری با ، خیل طرفداران آنها، حق را به نظام خواهند داد؟ اگر نه، پس چه باید کرد؟! ✔️ پایگاه خبری، تحلیلی ؛ رسانه آزاد و مستقل طلاب و فضلای حوزه های علمیه 🌐 eitaa.com/joinchat/1467023382C72b81b3b57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت: 🔻از زمان پایان فیلترنگ تا استقبال از اینترنت ماهواره ای 🔹برداشته شدن محدودیت ها به عهده مرجعی است که فیلتر آن را به ما دستور داده است/ در حال تقویت پلتفرم های داخلی هستیم 🔸اگر هر اپراطور ارائه دهنده خدمات اینترنت قواعد جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسد ما دستش را به گرمی می‌فشاریم. ▫️ده درصد از روستاهای ما دسترسی به اینترنت ندارند، بنابراین استقبال میکنیم از فعال سازی اینترنت ماهواره‌ای در نواحی که ما زیرساخت نداریم. ➖پیشنهادم این است که مردم کسب و کار خودشان را بر محیطی که پایبند قانون جمهوری اسلامی ایران نیست، برنامه ریزی نکنند. 🔹پلتفرم‌های داخلی در این مدت با یک حجم زیادی از درخواست‌ها مواجه شدند که موجب کندی شد. ➖ شما هم صدای حوزه باشید! 🎙 Voice of howzeh (VOH) ➡️ sedayehowzeh.ir
🔻مرکز خدمات حوزه علمیه قم با همکاری گروه تبلیغی اندیشه نو برگزار می کند: 📚فروش ویژه نوشت افزار ⏰ ۸ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۱ ▫️اطلاع از جزییات محصولات و قیمت‌ها . ☎️ شماره تماس : 09100775532 ➡️ sedayehowzeh.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙صدای لورفته از سالومه سیدنیا مجری شبکه منوتو و افشاگری علیه مسیح علینژاد 🔹 مجری شبکه من‌وتو از علینژاد می‌گوید که چگونه با اعتراضات تجارت می‌کند و گریه خود را می‌فروشد... ➖ مسیح صورت‌حساب ۱۰هزار پوندی برای کیوان عباسی [مدیرعامل من‌وتو] فرستاد؛ بخاطر انتشار کلیپ پویا بختیاری، بعد این بود که کیوان او را بلاک کرد. ️➖مسیح دیگر در من‌وتو نیست؛ فقط به اینترنشنال می‌رود. ️➖آبان ۹۸ را مصادره کردی؛ خفه شو بابا! 🆔 @sedayehowzeh