4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اطلاعیه مراسم وداع ؟
من هنوز رفتنتونو باور نکردم !
| @seyedebram |
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شماچیدارید؟
ماامامحســـــینروداریم ! :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
این چله مونو یادتونه ؟ خداوکیلی ترکوند😅 « حالا هم براتون چله دارم🌚❤️🔥 » نذر کردم عکس شهدایی رو که
تا الان ۱۴ تا ثبت شد ..
فقط ۴۰ تا ظرفیت داریم ها 😅
آسِیدْاِبرآهیم؛
🙂 ! | @seyedebram |
مذاکره؟
پس راه امامحســـین چی ؟
پس بیعت با یزید ؟
| @seyedebram |
به وضوح کامل، وزیر خارجه مون گفت ..
مقاومت اشتباه و مذاکره درست است !
| @seyedebram |
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توخیلیکوچیکبودیبرایمفقود.الاثرشدن .. 💔 .
| @seyedebram |