3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وخاک برسرمن که بی تو زنده ام ..
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
چرا پزشکیان آبی سفید تنشه؟ این رنگ نمادِ اسراییل و پوشش آنهاست؛ توقع نداشته باشید راحت بگذریم ! + ای
خیلی جالبه تو این شرایط میشه فهمید چه آدمایی داریم ،
همگی مدافع لباس رئیس جمهور شدید.
فکر نمیکنم آقای طاهری همچین توییتی زده باشند ..
+ مطمئنا بازهم فیک درمیاد پس باورنکنید!
| @seyedebram |
هدایت شده از دلــ🇮🇷ـی☫
وضعیت روحی روانیِ ترامپ:
*به قول سردار رادان:
الحمدالله دشمنای ما احمق هستند😶🌫
⭕️هم وطنا ، شیعیان ،
بدونید که هر کسی به عنوان رهبرِجدید انتخاب بشه :
- حتما درس فقه رو خونده
- حتما مجتهد هست
- حتما آیت الله هست
- حتما به اصول رهبری وارد هست
- حتما مورد تایید مراجع هم هست
_ پس لطفا تفرقه ایجاد نکنید 🙏🏽
▫️و بدونید که :
- ما باید بیعیت داشته باشیم
- باید تبعیت کامل داشته باشیم
- باید جان فدای او باشیم
- باید سرباز او باشیم
و خدای نکرده علیه او حرفی نزنیم ..
+ آینده جامعه بشری ما بدست این فرد خواهد بود ..
+ و طبق رسالت باید تماما اوراپذیراباشیم .
▫️وبازهم بدونید که
« حتما و حتما و حتما این فرد توسط خود آقایِ شهیدمون انتخاب* شده و به خواست ایشان بوده »
+ پس هر فردی رهبرجدید جامعه شیعیان باشد ما با دل و جان پذیرای او هستیم :)
#فور
#انتشار_حداکثری
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
⭕️هم وطنا ، شیعیان ، بدونید که هر کسی به عنوان رهبرِجدید انتخاب بشه : - حتما درس فقه رو خونده - حتم
منظور از انتخاب ، انتخابی نیست که آقامون تو این دنیا انجام داده باشه ..
🔴 آیتالله خاتمی، عضو مجلس خبرگان: برخی میگویند چطور بلافاصله بعد از رحلت امام خمینی(ره) رهبر جدید تعیین شد اما الان نه. جواب این است: الان وضعیت جنگی است ولی همه در تلاشیم.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
رهبر
10 اسفند دردناک ترین روز عمرم و ۱۴۰۴ بدترین سالِ عمرم .