eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
واسه امشب آمادست ✅
این فرق مرد و نامرد ! | @seyedebram |
تازه این تَهِ انبارمونه 🫱🏽‍🫲🏾 | @seyedebram |
چین ، کره شمالی ، روسیه >>> 💘 | @seyedebram |
- تو دنیای الناز شاکر دوست ها مریلا زارعی هایی هستن که برای از وطن گفتن از رهبر شهید گفتن از عقیده شون گفتن از هیچ مخالفت و هجمه ای نمی ترسند؛ تو دنیای اشکان خطیبی ها جمشید هاشم پور هایی هستند که بدون ترس از سرزنشِ مدعیانِ وطن دوستی و عافیت طلب به دیدن محافظان امنیت میرن و به اونا روحیه می دن آره تو هر لباس و شغلی و جایگاهی وطن دوستی زیباست! 🇮🇷 | @seyedebram |
بعد ۷ روز ..
. "بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم" سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ . | @seyedebram |
هفتمت شد آقاجون ؛ یعنی هفت روز گذشت از رفتنت ؟ یعنی دیگه آقانداریم ؟ بیانیه نداریم ؟ دیداررهبری نداریم؟ نامه رهبری هامون چی میشه ؟ سایت شما چی میشه ؟ یعنی دیگه سیدعلی نداریم ؟ یعنی تاابدیتیم شدیم .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram
وهفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram |