حمله امروزمون به یادِحاجی بود :)
و البته با رمزمبارک مولامهدی مون !
- اونم روزِقدس مگه میشه همه چی مثل قبل پیش بره ؟
منتظرخبرهای خوووووب باشید :))
+ امروز _ ۲۳رمضون _ جمعه _ روزقدس یک امیــــــد دیگه ای داره :))
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- جوری که ما داریم پیش میریم والا موج نیست ؛ ســــــــیله ! 💀🌊 #فورر | @seyedebram |
- جوری که ما داریم میزنیم ،
انگار داریم انتقام حضرت یوسف رو هم میگیریم ! 💀🫱🏽🫲🏾
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ویازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @s
ودوازده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی من نبودنت را بلد نبودم ! .. 💔
| @seyedebram |
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- وعدههای صادق شهیدسیدابراهیم رئیسیِ عزیز برای «فلسطین» و قدسِ شریف 🇵🇸
| @seyedebram |