آسِیدْاِبرآهیم؛
وشانزده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی ! | @
وهفده روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
بابا یکم صبر کنید اینترنت ها درست شه ،
اون موقع دیگه حتی به لفت از اینجا هم فکر نمی کنید ! 😭
هدایت شده از "اِپینِفرین"
انگار رفتنیست ، هر که با تو در یک قاب ؛
عکسی گرفته ، ثبت شده نامش در این جهاد !
حائل | @epy_nefrin