آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ای آرامِ جانم !
ای خودِ جانم !
هر گاه این آسمان میبارد ..
تنها و تنها و تنها یادِ تو تمامِ وجودم را فرا میگیرد ؛
آخرباران بود که تو را برای همیشه از ما گرفت ..
| @seyedebram |
امین قدیمبی تابم و حزینم.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
من قلبم برا بارون لک زده .. :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
:))
اون قشنگایی که گذاشتن پروفایل ، بی حرف
همین جمله رو برام بفرستند ؛
@hadisehshirii
« جان به جان رسیدنم خوش است. »
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وبیست و شش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
وبیست و هفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
▫️ولی این صحبت های آسیدابراهیم [ شهید رئیسی] خیلی دوای این روزاست ! . #فورشرعی | @seyedebram |
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی وعده آسیدابراهیم* [ شهید رئیسی ] دوای این روزامونه ! .
#فورشرعی
| @seyedebram |
چنل رئیسیِ عزیز :
https://eitaa.com/seyed_ebrahim128
+ فرق نزارید دیگه اینجا هم چنل شهید رئیسی هست :)