1_3359115200.pdf
589.6K
بروشور: نوجوانی 👇🌺🌺🌺🌺🌺
تهیه و تنظیم :خانم شعله ثنایی
عضو دبیرخانه راهبری کشوری روانشناسی
دبیر روانشناسی ناحیه دو آموزش و پرورش ارومیه
دبیرخانه راهبری کشوری روانشناسی
مستقر در استان آذربایجان غربی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar11
#متوسطه #آموزش #پایه_یازدهم
خانم حکیمه شرفی مدرس کشوری قرآن و هدیه:
✅ حفظ قرآن در مراسم آغازین مدرسه
▪️مراسم آغازین مدرسه فرصت خوبی برای تثبیت حفظ سوره های کوتاه کتاب های درسی است که در قالب رمزینه های تعاملی تولید شده است.
https://www.aparat.com/playlist/1828960
▪️هدف
▫️حفظ عمومی جزء ۳۰ قرآن (تقویت مهارت روان خوانی)
▪️روش اجرا
▫️هر سوره به مدت یک هفته در مراسم آغازین مدرسه پخش شود.
دانش آموزان همراه با قرائت الگو سوره منتخب را جمع خوانی می کنند.
بهتر است ابتدا هر سوره را دانلود و آن را برای پخش در مراسم آغازین آماده کنید.
▪️سوره های پیشنهادی برای یک سال تحصیلی (۳۰ هفته آموزشی):
1⃣ هفته اول مهرماه
▪️سوره توحید
2⃣ هفته دوم مهرماه
▪️سوره کوثر
3⃣ هفته سوم مهرماه
▪️سوره عصر
4⃣ هفته چهارم مهرماه
▪️ سوره ناس
5⃣ هفته اول آبان ماه
▪️سوره فلق
6⃣ هفته دوم آبان ماه
▪️سوره نصر
7⃣ هفته سوم آبان ماه
▪️سوره حمد
8⃣ هفته چهارم آبان ماه
▪️سوره قدر
9⃣ هفته اول آذرماه
▪️سوره فیل
🔟 هفته دوم آذرماه
▪️سوره مسد
1⃣1⃣ هفته سوم آذرماه
▪️سوره شرح
2⃣1⃣ هفته چهارم آذرماه
▪️ سوره کافرون
3⃣1⃣ هفته اول دی ماه
▪️سوره تین
4⃣1⃣ هفته دوم دی ماه
▪️سوره تکاثر
5⃣1⃣ هفته سوم دی ماه
▪️ سوره قریش
6⃣1⃣ هفته چهارم دی ماه
▪️ سوره همزه
7⃣1⃣ هفته اول بهمن ماه
▪️سوره ماعون
8⃣1⃣ هفته دوم بهمن ماه
▪️سوره زلزال
9⃣1⃣ هفته سوم بهمن ماه
▪️سوره ضحی ۱ تا ۵
0⃣2⃣ هفته چهارم بهمن ماه
▪️سوره ضحی ۶ تا ۱۱
1⃣2⃣ هفته اول اسفندماه
▪️سوره شمس ۱ تا ۱۰
2⃣2⃣ هفته دوم اسفندماه
▪️سوره شمس ۱۱ تا ۱۵
3⃣2⃣ هفته سوم اسفندماه
▪️سوره اعلی ۱ تا ۸
4⃣2⃣ هفته چهارم اسفندماه
▪️سوره اعلی ۹ تا ۱۹
5⃣2⃣ هفته سوم فروردین ماه
▪️سوره لیل ۱ تا ۱۱
6⃣2⃣ هفته چهارم فروردین ماه
▪️سوره لیل ۱۲ تا ۲۱
7⃣2⃣ هفته اول اردیبهشت ماه
▪️سوره بینه ۱ تا ۵
8⃣2⃣ هفته دوم اردیبهشت ماه
▪️سوره بینه ۶ تا ۸
9⃣2⃣ هفته سوم اردیبهشت ماه
▪️سوره بلد ۱ تا ۱۰
0⃣3⃣ هفته چهارم اردیبهشت ماه
▪️سوره بلد ۱۱ تا ۱۰
✅ دو نکته
1⃣ همه سوره ها از کتاب های درسی قرآن دانش آموزان انتخاب شده است. لذا این طرح به تثبیت حفظ دانش آموزان کمک می کند.
2⃣ با مراجعه به کانال نهج القرآن می توانید از سایر سوره های جزء ۳۰ که در ۶۵ قطعه مجزا بارگذاری شده است، استفاده کنید.
🤲 اللهم انصر من نصر القرآن 🤲
❣سپاس از بازنشر
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
43.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرآیند کامل شناسایی طرح معلمان نمونه👆👆👆👆
✔️دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم ناحیه 4مشهد مقدس
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
#معلم #ضمن_خدمت #آزمون
👇👆👇👇👆👇👆👇👆👇
♦️اما....👇👇
🎋معلمانی که فرستنده های خود را منطبق بر گیرنده های شاگردان تنظیم می کنند.. قدر بینند عطا می کنند و نبینند بخل می ورزند؛
🎋ملعمانی که شاگردان ضعیف را بهایی نمی دهند و نورچشمی پرورند؛
🎋معلمانی که خطاکاران را سیاه کار می بینند و کینه توزانه به دنبال فرصتی برای انتقام...؛به دنبال فرصتی که نمره ای کم دهند. شکایتی به والدین برند؛ آبرویش را نزد همکاران برند....
🎋معلمانی که پاسخگوی پرسش گرانند فقط... اما اگر پرسشی نباشد، ریزش فیضی ندارند و انگیزه ای هم برای این پرسشگری ایجاد نمی کنند....
🌾به واقع نسبتی با حقیقت این دعا ندارند.
🎋چه نیک سیرتند معلمانی که حتی پاسخگوی دانش آموزان کلاس های دیگر هم هستند؛ چه بشناسند آنان را و چه نشناسند.
✅ چه نیکوست این دعا را از عمق جان بخوانیم:
🤲 یا من یعطی من سئله.... (ای آنکه سائلان را عطا می کنی...(
🤲یا من یعطی من لم یساله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمه.... (ای آنکه از روی مهرورزی عطا می کنی، حتی کسانی را که (از جهلشان) درخواستی هم نکنند و نشناسندت..)
✍ معلم؛ علی #اسعدی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
#مهارت_معلمی
#روش_تدریس
✅کم توجهی به شاگردان ضعیف
♦️یکی از "اشتباهات رایج معلمان"، این است که به جای توجه بیشتر به دانش آموزان ضعیف، توجه کمتری به آنان دارند، و این واقعا جای شگفتی دارد که نیازمند، فقیر تر می گردد و غنی، غنی تر...😳
✍🧔یکی از صاحب نظران می نویسد:👇👇
"یکی از مهمترین عواملی که دانش آموزان ضعیف، ضعیف باقی می مانند، قطع و یا ضعف جریان ارتباطی است.👌
❇️ برخی از معلمان در برخورد با دانش آموزان کم پیشرفت چنین عملکردی دارند.👇👇
اول:
▪️شاگردان ضعیف را کمتر از شاگردان قوی تشویق می کنند.☘
دوم:
▪️غافل از بازخورد دادن به پاسخ های شاگردان ضعیف در جمع هستند.🌿
سوم:
▪️به شاگردان ضعیف کمتر توجه میکنند و یا تعامل با آنان را در دفعات کمتری انجام می دهند.🌿
چهارم:
▪️از شاگردان ضعیف کمتر سوال میکنند و یا سوالات او از آنان آسان تر و نیاز کمتری به تحلیل دارد.🌿
پنجم:
▪️شاگردان ضعیف را از خود دور تر می کنند.☘
ششم:
▪️کار کمتری از آنان می خواهند.☘
هفتم:
▪️نمره معلم به آزمون ها و تکالیف متفاوت است به طوری که نمره او در هنگام شک و تردید نسبت به درستی پاسخ به نفع شاگردان قوی تمام می شود تا دانش آموزان ضعیف.☘
هشتم؛
▪️تعامل رفتار معلم با شاگردان ضعیف کمتر دوستان است؛ یعنی کمتر لبخند می زند؛ کمتر از لحظه صمیمی و بیشتر از لحن خشن و اضطراب آور استفاده می کنند.🎋
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
#خاطرات_معلمی
✅ تجربیات #کارورزان
♨️در یکی از تجربیات کارورزی، دانش آموزی را در کتابخانه دیدم که مشغول ماساژ دادن رفیقِ شفیقش بود.😳
چونان با وجدان کاری ماساژ میداد که توجه مرا به خود جلب کرد. بهاو گفتم: ماساژ حرفهای میدهی؟
بلدی؟
بی آنکه در چشمانم خیره شود تسلط خودش را به رُخم کشید و درحالی که ماهیچههای دوستش را مانند خمیربازی ورز میداد گفت: اره... 👌
🎋گفتم:مدرک هم داری؟ گرونهداش!! دهتومنی آب میخوره ،ولی آموزشاشو دیدم....
🎋من هم که طبعِ نصیحتم گل کرده بود گفتم:
استخرها بازار خوبی برا این حرفههستن و میتونی کسب درآمد داشته باشی ...
با لحنی ساده و لبریز از اعتماد به سقف😍 گفت: داش ما برا پول کار نمیکنیم،همین لبخند زیر لب دوستمون واس ما کافیه!!!👌😍
سرانجام زنگ خورد و ماهم راهی راهِ کلاس....
✅اما این مشاهده نتایجی برایم داشت که باشما درمیارن می گذارم.👇👇
✅چه خوب است مدارس ما به سمت مهارتآموزی و آموزش مهارت ها بدوند.
✅داشتن مهارت، حتی مهارت ساده ، نفسِ افراد را مطمئن و سرشار از جرئت میکند.
✅داشتن مهارت ،موجب خوشحالی فردِ دارنده مهارت و مخاطب مهارت میشود.
✅باتوجه به اینکه رسالت معلمی را درپیش دارم ،زمانی میتوانم به افراد مهارتی یاد بدهم که خودم به سلاحِ مهارت مجهز گشته باشم . مهارت هایی همچون مهارت خوب زیستن ،کنترل خشم ، فنبیان، خوشخطی،نویسندگی، مهارت مطالعه و.....
✅هیچ مهارتی را ساده و کم نشماریم .
✅مدارس مکانهایی شگرف برای عرضه مهارت ها و رشدِکیفی آنها هستند چون همسالان زیادی که فرد را درک کنند در مدرسه وجود دارد.
✅چه خوب بود متولیان برنامه ریزی درسی ، یک زنگ را درطول سالهای تحصیلی تحت عنوان "زنگِ مهارت" برای دانش آموزان قرار می دادند. 🌸👌
✍💐🌾✍💐🌾✍💐🌾✍🌾💐
✍ همکار گرامی، آقای مهدی موسیوند. دانشجومعلم پردیس آیت الله طالقانی قم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
✨ دسته ای دیگر از معلمان، مثل شوفاژهای روشن؛ ولی کم رمقند؛
خودت را باید خیلی به شوفاژ نزدیک کنی که اندکی گرم شوی؛ کلاس را حرارت خاصی نمی دهند؛ فقط تک و توکی از شاگردان را که بیشتر دوست دارند، توجهکی می کنند و حرارتی می دهند.👌
🔥💥☄برخی معلمان هم هستند که شور انگیزه شان و گرمای وجودشان، در تمام کلاس منتشر است؛
💥بخواهی یا نخواهی، بارقه امیدشان، یک لحظه هم که شده تکانت می دهد...
تا چقدر همت داشته باشی که همان جرقه💥 را ابزاری برای روشن شدن خودت برگیری...
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🌹شهید ماه اسفند؛ سردار شهید عبدالحسین برونسی
🌹سهم خانواده من
🌹همسر شهید: يك روز با دو تا از همرزماش آمده بود خانه. آن وقتها هنوز كوی طلاب مینشستيم. خانه كوچک بود و تا دلت بخواهد گرم. فصل تابستان بود و عرق همينطور شُرشُر از سرو رويمان میريخت. رفتم آشپزخانه. يک پارچ آب يخ درست كردم و آوردم برايشان. یكی از دوستهای عبدالحسين گفت:"ببخشيد حاج آقا." اگر جسارت نباشد میخواستم بگويم كولری را كه داديد به آن بنده خدا، برای خانه خودتان واجبتر بود. يكی ديگر به تاييد حرف او گفت: آره بابا، بچههای شما اينجا خيلي بيشتر گرما میخورند.
🌹كنجكاو شدم. با خودم گفتم: پس شوهر ما كولر هم تقسيم میكند! منتظر بودم ببينم عبدالحسين چه میگويد. خندهای كرد و گفت: اين حرفها چيه شما میزنيد؟ رفيقش گفت: جدی میگويم حاج آقا. باز خنديد و گفت: شوخی نكن بابا جلوی اين زنها! الان خانم ما باورش میشود و فكر میكند اجازه تقسيم كولرهای دنيا، دست ماست. انگار فهميدند عبدالحسين دوست ندارد راجع به اين موضوع صحبت شود؛ ديگر چيزی نگفتند. من هم خيال كولر را از سرم بيرون كردم. میدانستم كاری كه نبايد بكند، نمیكند. از اتاق آمدم بيرون.
🌹 بعد از شهادتش، همان رفيقش میگفت: آن روزها وقتی شما از اتاق رفتيد بيرون، حاج آقا گفت: میشود آن خانوادهای كه شهيد دادند، آن مادر شهيدی كه جگرش داغ دار است، توی گرما باشد و بچه های من زير كولر؟! كولر سهم مادر شهيد است، خانواده من گرما را میتوانند تحمل كنند.
📚منبع: برگرفته از کتاب خاکهای نرم کوشک
┅┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┅
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
4_5852519915830903600.mp3
7.03M
اهنگ زیبای چهارشنبه سوری
شبی شاد و بدون خطر براتون ارزومندم
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انیمیشن اورژانس با موضوع چهارشنبه سوری
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽کلیپ چهارشنبه سوری
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
✴️شکستن کوزه غم
یکی از رسم های جالب شب چهارشنبه سوری، شکستن کوزه غم است، به این صورت که درون یکی ازکوزه های قدیمی خانه، مقداری ذغال که نشان سیاهی و غم بوده و مقداری نمک که نشان شور چشمی بوده به همراه یک سکه کم ارزش می گذاشتند و آن را دست به دست بین اهالی خانه میگرداندند و بعد از کمی رقص و پایکوبی یک نفر آن کوزه را به بالای پشت بام می برد و آن را به پایین پرتاب می کرد، همزمان با صدای شکسته شدن اهالی خانه می پرسند:
چه بود شکست؟
قضا، بلا
توی آن چه بود؟
غصه و غم
کوزه ای که برای شکستن انتخاب می شود باید جزو قدیمی ترین کوزه ها باشد چرا که آن کوزه حامل غم ها است.
چهارشنبه سوری تون مبارک🥰🥰😍💫
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞انیمیشن شهرخوب
🔥چهارشنبه سوری
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
در صورت موافقت نشر دهید!
بیاییم به جای خرید مواد منفجره چهارشنبه سوری یک دست لباس بخریم برای کودکی که با حسرت به دوستانش نگاه می کند 🙏❤️❤️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
هدایت شده از Ltms
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
👌👌👌👌👌👌👌👌👌
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال مجموعه تدریس یار با ما در ارتباط باشید
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #ایران
هدایت شده از Ltms
به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و کاردستی
@naghashi_ghese
کانال فیلم و قصه کودکانه
@ghesehayekoodakaneeh
کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان
@madrese_yar
کانال ترفند و خلاقیت
@khalaghbashh
کانال آشپزی و نکات جالب
@ashpaziibaham
کانال خانواده سبز
@familygreen
➖➖➖➖➖➖➖
عدد پی بیشترین عدد تعمدی در ریاضیات و عددی مهم برای درک ما از هندسه است.عدد پی حتی در علم فیزیک، نجوم، معماری و ساخت و ساز کاربرد دارد.
عدد پی عدد گنگی است که در بسیاری از محاسبات ریاضی به نحوی حضور دارد و از مهمترین اعداد کاربردی در ریاضیات به حساب میآید . در هندسه اقلیدسی دو بعدی، این عدد را نسبت محیط دایره به قطر دایره و یا مساحت دایرهای به مجذور شعاع واحد تعریف میکنند. در ریاضیات مدرن این عدد را در آنالیز ریاضی و با استفاده از توابع مثلثاتی، به صورت دقیق تعریف میکنند.
کشف عدد پی جزو مهمترین کشفیات در ریاضیات است. کارشناسان ریاضی هنوز نتوانستهاند زمان مشخصی برای شروع استفاده از این عدد پیش بینی کنند. عده زیادی، مصریان و برخی دیگر، یونانیان باستان را کاشفان این عدد می دانستند اما بررسیهای جدید نشان میدهد، ایرانیان در دوره هخامنشیان هم با این عدد آشنا بودند...
به بهانه ی
14 مارس ۲۳ اسفندماه روز گرامیداشت
عدد پی این محتوای ساده درست شده است.
✍ سرکار خانم مرجان کریمایی
📬 ارسالی: استان البرز
#عدد_پی
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
〰〰〰〰〰〰〰〰
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🔰شبیه ساز یکاهای دماسنجی
دما یک کمیت فیزیکی است که میزان گرمی یا سردی اجسام را نشان میدهد و نشانگر انرژی درونی ماده است. دما را مربوط به حرکت کاتوره ای اتم ها و مولکول های ماده بوده و با میانگین انرژی جنبشی ذرات متناسب است. این کمیت به وسیله دماسنج ها اندازه گیری میشود، اولین وسیله اندازه گیری دما را گالیله در سال 1602 اختراع کرد و هفتاد سال بعد دماسنج های شیشه ای با مخزن جیوه ای متداول گردیدند. اساس کار دماسنج های الکلی و جیوه ای انبساط مایع درون آن است. درجه بندی دماسنج ها بر اساس انتخاب دمای دو نقطه ثابت پایینی و بالایی انجام میگیرد و بر اساس نوع انتخاب و تقسیم بندی بین دو نقطه ثابت بالایی و پایینی دقت اندازه گیری یکای مورد نظر تعیین می گردد. متداول ترین روش برای درجه بندی دماسنج ها انتخاب هایی است که سلسیوس برای درجه بندی دماسنج انجام داد.
آندرس سلسیوس منجم سوئدی نقطه ثابت پایینی دماسنج را دما یخ در حال ذوب انتخاب كرد و عدد صفر را به آن نسبت داد. به همین نحو نقطه ثابت بالایی را دمای آب در حال جوش درنظر گرفت و عدد ١٠٠ را به آن نسبت داد. سپس بین این دو دما را به ١٠٠ قسمت مساوی تقسیم كرد و هر قسمت را یک درجه سلسیوس نامید.
یکای دیگری که برای دمامتداول است فارنهایت نام دارد. این یکا توسط فارنهایت دانشمند آلمانی طراحی شده او برای دمای نقطه ثابت پایینی کمترین دمایی را که می توانست به آن دست یابد؛ یعنی دمای مخلوط NH4Cl و آب و یخ را انتخاب کرد و آن را صفر فارنهایت نامید و دمای خون یک فرد سالم را به عنوان نقطه ثابت بالایی در نظر گرفت و 100 فارنهایت را به آن نسبت داد. و بین آنها را به 100 قسمت مساوی تقسیم کرد و هر یک را 1 درجه فارنهایت نامید.
یکای دما در سیستم بین المللی کلوین نام دارد، این یکا به افتخار ویلیام تامسون بارون کلوین فیزیکدان اسکاتلندی نام گذاری شده؛ این یکا بر حسب انرژی درونی مدرج شده است و عدد صفر مربوط به پایین ترین دمای ممکن –صفر مطلق– است که در آن ماده هیچ انرژی جنبشی ندارد تا از دست بدهد. ➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖
🔻دبیرخانه کشوری فیزیک، پیشتاز در عرضه آموزش تعاملی🔺
🔗 لینک شبیه ساز:
byazma.ir/page/115
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🇮🇷 کتاب خوانی
🇮🇷جهاد تبیین
🔔آغاز پویش کتابخوانی «دوباره فردوس»
انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی) پویش کتابخوانی «دوباره فردوس» را برگزار میکند.
پویش کتابخوانی، با محوریت کتاب «دوباره فردوس»، روایتی از اولین اردوی جهادی جوانان انقلابی با جوایزی به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال برگزار میشود.
کتاب «دوباره فردوس»، روایت حضور جهادی آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی) در زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ است. این کتاب به قلم آقای «سید علیرضا مهرداد» نوشته شده و برای اولین بار، خاطرات منتشر نشده از رهبر معظم انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس در این کتاب ۲۴۰ صفحهای گنجانده شده است.
جوایز این پویش شامل ۱۴ هزینهی سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش ۳۰ میلیون ریال میباشد و علاقمندان میتوانند تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۲ با مراجعه به پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir در این پویش شرکت کنند.
علاقمندان میتوانند نسخه چاپی این کتاب را از سایت انتشارات انقلاب اسلامی و کتابفروشیهای سراسر کشور و همچنین، نسخه الکترونیکی را از سایت و اپلیکیشن طاقچه تهیه نمایند.
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
#معلم #ضمن_خدمت #آزمون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷اطلاع رسانی
🔔"محفل" بزرگترین پروژه قرآنی تلویزیونی است که با فضایی نوآورانه در مرکز هنری رسانه ای نهضت و گروه معارف شبکه سه تولید شده و در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
🔹این برنامه با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن و استعدادهای برتر قرآنی ایران و جهان روی آنتن خواهد رفت.
🔹حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان ایرانی و بین المللی برنامه "محفل" هستند و اجرای این برنامه را رسالت بوذری بر عهده خواهد داشت.
🔹زمان پخش این برنامه شبهای ماه مبارک رمضان قبل از افطار از شبکه سه و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
40.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➖➖➖➖➖➖➖
📆 14 مارس، روز عدد پی گرامی باد.
🔳 عدد پی و ویژگی های آن
🔶 نگار قنبری - پایه یازدهم تجربی
🔸دبیرستان فاطمیه
📬 ارسالی : استان قزوین
#مناسبتی
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
〰〰〰〰〰〰〰〰
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
30.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نهمین_دوره_جشنواره_نوجوان_خوارزمی
آشنایی با محور #پژوهش
مدرس: جناب آقای مجید خالقی
ناظر استانی نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی محور پژوهش
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
💡 حتما قبل از سفر از آپدیت بودن تمام برنامه ها و نصب بودن برنامه های زیر اطمینان حاصل کنید:
📲 نقشه گوگل:
🔗 https://cafebazaar.ir/app/com.google.android.apps.maps
📲 نقشه و مسیر یاب نشان :
🔗 https://cafebazaar.ir/app/org.rajman.neshan.traffic.tehran.navigator
📲 جعبه ابزار :
🔗 https://cafebazaar.ir/app/ir.shahbaz.SHZToolBox
📲 برنامه 141 مدیریت راه های کشور :
🔗 https://cafebazaar.ir/app/ir.iran141.samix.android
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم