eitaa logo
معلم یار
6.9هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3.1هزار ویدیو
6.2هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
سوال درس اول.pdf
615.9K
🚀سوال‌های تستی انگلیسی 🍉درس اول 🔗 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
4_5836995928338203409.pdf
1.64M
🍓حل تمرینات فصل 1 ریاضی 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
آزمون املا 8 فصل 1.pdf
280.6K
📝 آزمون املای تستی 🔻فصل اول 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
38339353696188.pdf
442.8K
📝 درسنامه پیام های آسمان 🔻درس سوم 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
ایستگاه ریاضی 8.pdf
8.49M
📝 کتاب کار ریاضی 🌺 پایه هشتم 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
درسنامه درس چهارم مطالعات هشتم.pdf
268.7K
📝 درسنامه مطالعات اجتماعی 🔻درس چهارم 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
38248267917973.pdf
704.6K
📝 آزمون عربی 🔻درس ۱ و ۲ 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
40.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍉زبان انگلیسی 🥝پایه نهم 🍉کلیپ تدریس درس دوم 🎒با ترجمه فارسی 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
2-2.pdf
571.9K
💠 درسنامه علوم تجربی 🔖 فصل دوم 🚦 قسمت دوم 📚پایه نهم 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
14010722_27a.pdf
1.24M
♨️پاسخ سوالات آزمون قلم چی پایه ی نهم (۲۲ مهر ۱۴۰۱) 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
🚦کاربرگ با جواب فصل اول ریاضی 🍒پایه هشتم 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
سوال درس 1 .pdf
352K
🏠آزمون زبان انگلیسی 💠 پایه هشتم 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
33.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علوم نهم - فصل یازدهم 🎥 نمونه تدریس فصل گوناگونی جانداران کتاب درسی، قسمت دوم (جناب آذرافروز) 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
درسنامه درس دو نهم فارس.pdf
17.25M
📝 درسنامه زبان انگلیسی ⏰ درس دوم 🍇پایه نهم 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول @tadriis_yar ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
✳️ باز نویسی و بازگردانی و بازآفرینی در مهارت های هفتم و هشتم و نهم : ❇️ دانش آموزان عزیز می باید حکایت ها  را باز نویسی کنند.  ◀️ بازنویسی  یعنی برگرداندن متنی به زبان امروزی همراه با اضافه کردن و شاخ و برگ دادن ( گسترش پذیری ).  ◀️ بازنویسی  مانند تعمیر کردن خانه یا ساختمان می باشد.ما تغییرات را در جهت زیبایی و استحکام انجام می دهیم ولی چهارچوب و اصل بنا را خراب نمی کنیم.  ما زبان نوشته را امروزی و قابل فهم می کنیم موضوع یا داستان را به کمک توصیف چهره ها ، حالات و صحنه ها  گسترش و پرورش می دهیم . رویدادها را بازسازی و تجسمی می کنیم. ولی با همه این کارها نتیجه و پیام موضوع یا حکایت نباید تغییر کند و حفظ شود.چرا که اگر نتیجه داستان یا موضوع تغییر کرد دیگر باز نویسی نیست و باز آفرینی می شود.شاهنامه باز نویسی خدای نامک می باشد. ◀️ من بازسازی این حکایت را با جملاتی کوتاه و زیبا و فعل های ساده  آغاز کردم بقیه بازنویسی را در اختیار دانش آموزان گذاشتم.بچه ها باز نویسی های زیبایی ارائه دادند. * فصل بهار بود. درختان جوانه زده بودند. غنچه ها یواش یواش باز می شدند ، صدای بلبلان می آمد . رودخانه ی زیبا با خوش حالی قدم بر می داشت.ما با گروهی از از دوستان تصمیم گرفتیم... * ◀️ باز گردانی : باز گردانی در واقع امروزی کردن شعر یا نثر است.محتوا و پیام را به زبان ساده و قابل فهم مطرح کنیم. در باز گردانی منظور توضیح دادن و شاخ وبرگ دادن ( تفسیر ) نیست. در باز گردانی تبدیل لغات و اصطلاحات قدیمی و کهنه به امروزی است و مفهوم به زبان ساده بیان می شود. وقتی از یک دانش آموز می خواهیم بیتی را معنی کند در اصل او باید بیت را باز گردانی کند. * ◀️ تصویر نویسی ها و ضرب المثل ها و انشا نویسی های دانش آموزان  باز آفرینی می باشند. ◀️ باز آفرینی : ( از نو ساختن - ) باز آفرینی مانند کوبیدن بنا و ساختمان و از نو ساختن است نقشه ساختمان و چهارچوب اولیه به هم می خورد. در باز آفرینی نویسنده  اثر را مبنا و معیار قرار داده و با الهام گرفتن از اثری کهن دست به آفرینش نو می زند  و آن را بر اساس سلیقه و ذهنیات خود دوباره می آفریند .  می تواند پیام داستان و نوشته و شخصیت های داستان را تغییر دهد و نظر خود را دخالت دهد.اساس باز آفرینی تخیل است و اثر جدید اثری مستقل و تازه است. در باز آفرینی می توان از هر زاویه ای وارد شد و ساختمان اولیه را به کلی به هم ریخت این همان تفاوت با ز آفرینی و باز نویسی است. ضرب المثل : هر که بامش بیش ، برفش بیشتر هرکه شد شوریده تر، بی خویش تر                                هرکه عاشق تر ، یقین دل ریش تر عشق را با درد قسمت می کنند                                    هر که بامش بیش ، برفش بیشتر
140108010814264802629107-Copy (1).pdf
8.57M
🔹بارم‌بندی متوسطه دوم نظری رشته علوم و معارف
140108010804324012629105 (1)-Copy.pdf
13.37M
🔹بارم‌بندی دوره اول متوسطه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
140108010805178852629106-Copy.pdf
20.36M
🔹بارم‌بندی دوره دوم متوسطه