eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.8هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
👈تمرینات تکمیلی پرینت بگیرید و تمرین کنید 😀
🔴 💎1- (گوش دادن ، سخن گفتن ، خواندن) : -در این مرحله ابتدا با نگاه به تصاویر و بیان آن ها و سوالاتی از دانش آموزان،سعی در تقویت مهارت های زبانی داریم! 💎 2- : آموزش یک نشانه طی زیر انجام می گیرد: 🔻1- نصب تصویر بزرگی که کلید واژه ها درون آن قرار گرفته و فضای مناسبی را برای گفتگو ایجاد می کند . ( هدایت دانش آموزان به سمت کلید واژه ها و تمرین و مشارکت گروهی) 🔻 2-به گروه ها کارت(تصویرک)می دهیم که از متن همان تصویر بزرگ گرفته شده و از آن ها می پرسیم که در تصویر چه می بینید؟(باید به تعداد گروه ها کارت تصویر وجود داشته باشد که لازم است تعدادی کارت تهیه شود و تصاویر آن مثل هم نباشد و سعی در هدایت دانش آموز به سمت یافتن رابطه عینی بین تصویر ها و نام آن ها شود!) 🔻3-بعد معلم می گوید :بچه ها کسانی که عکسی دارند که نشانه قرمز در آخر است بیاورند.(توسط نماینده گروه ها عکس ها(مثلاگیلاس) را به پای تابلو می آورد نام آن ها را می خوانند و به بچه ها نشان می دهند و از او می خواهیم که تصویر را به سمت چپ تابلو بچسباند.(تشویق گروه) 🔻4-حالا دانش آموزانی که کارت هایی دارند که نشانه قرمز در آخر آن نیست ، بیاورند. (نماینده گروه ها پس از خواندن کلمه آن را به سمت راست تابلو می چسباند) 🔻5-دانش آموزان این بار کلمات هر قسمت(راست و چپ) را جدا جدا می خوانند و نشانه ای بزرگ مثل آن که درست شده است را درزیر هر قسمت می چسبانیم و می گوییم صدای آخر همه این ها مثل هم است چه صدایی می دهند ؟این بار دانش آموزان صدای نشانه بزرگ درست شده را می خوانند و به این ترتیب صدا و نشانه و نام آن معرفی می گردد.
🔴🔴 ا ◾1-پوشیدن یک لباس با رنگ آبی برای روز تدریس ◽2-فراهم کردن وسایل مورد نیاز از قبل شامل: پلی کپی که تصویر چند ماهی در آن باشد، به تعداد گروه ها - پاورپوینت نشانه - فلش کارت ها ی درس - جدول الفبا ی کلاس- جدول الفبای رنگ کردنی - چند لیوان و پارچ آب - قطره های مقوایی - کتاب درسی ◾3-خواندن این چیستان برای دانش آموزان برای ایجاد انگیزه اون چیه که نباشه گل ها همه می میرن درختا و جنگلا و ماهی ها می میرن اون چیه که نباشه پروانه ها می میرن درختا می خشکن و هم آدما می میرن آی آی عزیزم بگو که اسمش چیه اسمش یه درس از درسای زندگیه گرفتن پاسخ از دانش آموزان و تشویق و ریختن کمی آب در لیوان آب آب چه آبی چقدر پاک و زلاله ما قدرش و می دونیم که خیلی فایده داره ◾4-توزیع پلی کپی ماهی ها و پرسش درباره ی نیاز ماهی برای زنده ماندن و انواع محل زندگی ماهی ( دریا - رودخانه - تنگ - آکواریوم - حوض و ...) ◽5-رنگ آمیزی ماهی ها و کشیدن آب یکی از این محل ها توسط دانش آموزان به صورت گروهی( بهتر است برای سرعت در کار از مداد شمعی استفاده شود) ◾6-گفتن یک داستان کوتاه برای کار گروهی توسط دانش آموزان ◽7-نصب کار دانش آموزان در برد کلاس و تشویق گروهی آنان (تشکیل نمایشگاه از کار دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است) ◾8-نصب پوستر درس یا استفاده از پاور این درس و طرح پرسش های آن ( در پاور پوینت پرسش ها مطرح شده است) ◽9-خواندن تصاویر کوچک درس و بیان رابطه ی بین آن ها و خواندن متن با توجه به تصاویر توسط گروه ها ◾10-توزیع فلش کارت ها بین گروه ها و خواندن و جمله سازی، توجه به نشانه ی قرمز و صدای آن و مکان قرار گرفتن نشانه ◽11-نوشتن آ - ا در یک جدول پای تابلو ( نمونه ی جدول در پاورپوینت آمده است) ◾12-آمدن نماینده ای از گروه ها پای تابلو که در کارتشان آ اول باشد و قرار دادن کارت در ابتدای جدول- به همین ترتیب ا وسط باشد و ا آخر باشد. ◽13-مشخص کردن نشانه های هم شکل و نام گذاری نشانه با کمک دانش آموزان برای نشانه با توجه به مکان آن ( آ اول - ا غیر اول) (معلم باید راهنمایی کند و خودش از بیان نام خودداری کند.) ◾14-بیان خصوصیات نشانه با کمک این شعر معروف آ اول کلاه داره بالای سرش می ذاره نه دور دور نه نزدیک همین وسطا می ذاره آ اول اول میاد همیشه به غیر این نمی شه ا غیر اول خیلی زرنگه بدون کلاه خیلی قشنگه ا غیر اول که مهربونه دست همه رو می گیره شیرین زبونه ا غیر اول همه جا میاد فقط و فقط اول نمی یاد ◽15-آمدن دانش آموزان پای تابلو و نوشتن آ ا با انگشت خیس ◾16-نصب جدول الفبا در کلاس و معرفی آن و قرار دان نشانه ی آ ا در آن ◽17-توزیع جدول الفبای رنگ کردنی و پیدا کردن و رنگ آمیزی نشانه ی آ ا ◾18-رفتن به حیاط مدرسه و برگزاری مسابقه ی آب ( هر دانش آموز لیوان خود را همراه می آورد نفر اول گروه لیوانش را پر کرده و در لیوان نفر بعدی می ریزد و دقت می کند که آب زمین نریزد. به همین ترتیب تا نفر آخر ادامه می یابد و نفر آخر باید آب را پای یک گیاه بریزد و گروه ها تشویق می شوند) ◽19-توزیع قطره های مقوایی آب و گرفتن عکس یادگاری و اجرای نمایش توسط تعدادی از دانش آموزان در نقش قطره ی آب ◾20-تکمیل فعالیت های صفحه ی مربوط به درس در کتاب نوشتن ◽21-دادن تکلیف رونویسی و نقاشی برای منزل
🔴🔴 ها_در پایه ابتدایی بايد گفت در روش هاي تدريس قديمي و قبل از كتاب هاي بخوانيم و بنويسيم فارسي ،روش تدريس حروف الفبا به اين صورت بود كه ابتدا نشانه تدريس مي شد وبعد كلمه اي كه با حروف مورد نظر نوشته شده بود به دانش آموز با روش بخش كردن و صدا كشي آموزش داده مي شد. به طور مثال اگر دانش آموز فقط حروف " آ ا " و "ب " را خوانده بود ،فقط مي توانست كلمه هاي آب و بابا را كه با اين حروف نوشته مي شوند را بخواند و بنويسد. در روش تدريس فعلي كلمه هايي كه در آن ها حروف مورد نظر به كار رفته به دانش آموز نشان داده مي شود و بعد خود دانش آموز به طور فعال ، نشانه ي مورد نظر را در كلمه پيدا كرده و به او آموزش داده خواهد شد . به طور مثال براي تدريس نشانه ي "آ ا " اين جمله ها آمده است و نشانه ي مورد نظر با رنگ ديگر نوشته شده است . آب آبي دريا آبي ..... نشانه ي مورد نظر ما به شكل هايي كه در زبان فارسي وجود دارد در كلمه ها آمده است و بچه ها بايد با تلفظ و تكرار كلمه و راهنمايي آموزگار آن ها را پيدا كرده و بدانند صداي " آ " چند شكل دارد . 🔴 مواردي هست كه درخواست مي كنم به آن ها : 1-قبل از شروع تدريس ،شكل هايي كه مربوط به اين نشانه است را به صورت آماده كنيد . 2- حتما بچه ها را به صورت تقسيم بندي كنيد كه در كلاس اول هر چه تعدادشان كمتر باشد ،مثلا دو يا سه نفري ،بهتر است . 3- پازل ها را بين بچه ها تقسيم كنيد و آن ها را راهنمايي كنيد تا بتوانند شكل مورد نظر را آماده كنند. 4- حالا از آن ها بخواهيد در مورد شكلي كه به دست آورده اند با يكديگر مشورت كنند. 5-يك نفر از هر گروه گفته هايي كه بين اعضاي هر گروه رد و بدل شده را براي بچه هاي ديگر كلاس بازگو نمايد. 6-كلمات كليدي را به خاطر بسپاريد و سعي كنيد كه اين كلمات حتما توسط بچه ها گفته شود . مثلا :" بگو عزيزم ، در شكل چه چيزهايي به رنگ آبي مي بيني ؟ " جواب خواهد داد : " دريا و ..." 7- و بودن يك جفت كلمه را در نگاره ها با بچه ها تمرين كرده ايد و الان مي توانيد در اين مورد هم از آن ها سؤال كنيد كه چه كلماتي شنيديد كه هم پايان و هم آغاز هستند .مثل بابا و دريا كه هم پايان هستند و روي صداي آخر تأكيد نماييد ويا آب و آبي هم آغاز هستند و روي صداي اول تأكيد نماييد . نگاره ها با نشان ها در اين است كه شما بايد به هنگام تأكيد صداي مورد نظر به آن هم اشاره كنيد. 8-اصلا لذت اكتشاف را از كودكان نگيريد .فورا اشاره نكنيد كه "آ" دو شكل دارد و بعد آن را معرفي كنيد .بلكه با نشان دادن كارت تصاويرو معرفي شكل مورد نظر ،آن ها را به اين موضوع متمركز نماييد كه ببينند ،نشانه ي مورد نظر به چه اشكالي نوشته شده است: : - " بچه ها ! به كلمه ي " آب " توجه كنيد و بگوييد در اول اين كلمه چه صدايي را بيان مي كنيد ؟" جواب : " آ " .... - خب ! خوب به شكل صداي اول نگاه كنيد و شكلش را به خاطر بسپاريد . - حالا به من بگوييد در كلمه ي دريا در آخر آن چه صدايي را بيان مي كنيد ؟ - صداي " ا " ... - ببينيد در اين جا صداي " آ " به چه شكلي آمده است ؟ وقتي در اول كلمه آمده يك شكل دارد و وقتي در آخر و وسط كلمه آمده شكلي ديگر دارد . مي توانيد به من بگوييد شما در كلمه ها صداي " آ " را به چند شكل ديديد ؟ - بجه ها خودشان با دقت و جست و جو جواب خوهند داد :به دو شكل ... اگر در دفعه هاي اول موفق نشديد ، باز هم جواب را خودتان نگوييد با راهنمايي كردن بچه ها سعي كنيد خودشان به جواب برسند . حالا نوبت شماست كه اين دو شكل را پاي تابلو نوشته و با زبان كودكانه و شعر آن ها را به بچه ها معرفي كنيد .....آ آ چند شكل داره ؟ - دو شكل داره ، دو شكل داره . با اشاره به " آ" اول ....... – به اين ميگن " آ " اول ...كجا مياد ؟ اول مياد هميشه به غير از اين نميشه ، تو جدول الفبا هر كي به جاي خويشه و الي آخر . 9- حتما كتاب بنويسيم در و توسط بچه ها انجام شود . به نحوه ي نوشتن بچه ها دقت كنيد و اشكالاتشات را به آن ها بگوييد .وقتي تمرين بنويسيم در خانه انجام مي شود شما به اشتباهات دانش آموز پي نخواهيد برد . 10- وقتي مي بينيد كه بچه ها چه قدر تشنه ي آموختن هستند و چگونه توانستيد ، ابتداي خواندن و نوشتن را به آن ها بياموزيد ، اصلاًخسته نخواهيد بود و از آموختن لذت خواهيد برد . 🔻
معرفی آ ا این که میبینید ایستاده کلاه زیبایی داره اسمش آ اوله آ اول همیشه اول شنیده یا نوشته میشه اون یکی خیلی تنبله اسمش ا غیر اوله وسط و آخر جا داره کلاهی بر سر نداره
دوستان خوب میدانند که رویکرد آموزش در نشانه ها از کل به جز رسیدن است . یعنی بچه ها با دیدن کلمات نشانه ی جدید را کشف می کنند 🌹 پس از گروه بندی بچه ها .توجه بچه ها را به تصویر بالای صفحه جلب میکنیم و ار آنها میخواهیم که در مدت زمان مشخص که معمولا ۵تا ۱۰ دقیقه متغیر است هر آنچه به ذهنشان میرسد در قالب داستان بیان کنند بدیهی است اگر در نگاره ها خوب روی داستان سازی کار شده باشد مطالب جالب و زیبایی از بچه ها خواهیم شنید یادآور میشوم در مرحله ی داستان سازی به هیچ عنوان شما مداخله ای برای داستانهای بچه ها نداشته باشید و اجازه بدهیدکه سرگروهها داستان را تعریف کنند .حتی اگر مطالبشان بی ربط باشد اگر حس میکنید که اعضا گروه حرفی برای تکمیل گفته های سرگروه دارند اجازه بدهید بیان کنند می توان به آن ها این اجازه را داد تا داستان خود را به شکل نمایش درآوردند در این شیوه ها گویی اعتماد به نفس ؛ سخن گفتن و دقت شنیداری آن ها را افزایش می دهیم در مدارس با تخته های هوشمند و پرژکتور  تصویر را بزرگ می بینند ولی در مدارس دیگر معمولا از لوحه استفاده میشود پس از صحبت بچه ها شما از بچه ها بخواهید چشمانشان را ببندند اب پاشی که تا به حال ندیده اند را به دست بگیریددر کلاس راه بروید آنها را به یک سفر خیالی دعوت کنید سوار بر ابرها میریم و میریم ومیریم اون بالا بالاهاچقدر سرده بیاین دست همو بگیریم وبچسبیم بهم و تا گرممون بشه و همین موقع شما قطرات آب را با آب پاش روی بچه ها بپاشید 🌹ازسرو صدا و شور و شوق بچه ها نترسید باران اومده اجازه بدید بچه ها قطرات باران را حس کنندو خود را به جای قطرات باران قرار دهند خب ؟ بعد؟😃😃 از بچه ها می خواهیم تا احساس باران بودن را بیان کنند تجربه باران بودن؛ تجربه باریدن و باریدن و باریدن... خب بچه ها شما باران هستید دوست دارید کجا ببارید و کجا پایین بیایید؟ روی گل ها .... روی دریاها ... تو بیابون های بی اب و علف ... توی زمین های کشاورزهای مهربون ... و من دوست دارم ببارم روی دریااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآب باشم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآبی باشم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآرام باشم روی سر و صورت آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهو  بریزم می توان  بیشتر روی آب تاکید بشه مثلا بپرسیم اگه بجای آب بودی دوست داشتی کجاها بری؟ یا چه احساسی داری؟ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاب که باشم  آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآتش رو خاموش میکنم 🌹هدف تشخیص  وکشیدن صدای آاااا هستش و همین طور که این کلمات را به زبان میاریم تصاویر رو که نشانه ی آ   در آنها قرمز است را نشان میدهیم پس از تکرار کلمات که خوب گوش بچه ها با آ آشنا شد خودمان داستان صفحه را میگوییم آزاده با مامان وبابااااااااااااا رفتن کنار دریاااااااااااا آزاده دید که یه بوته گل خوشگل کنار دریااااااااااااااااست اون میدونه که آآآآآآآآآآآآآب  دریااااااااااااابرای گلها مناسب نیست چون؟.......................شوره (تلفیق علوم و فارسی) پس رفت و یه سطل پراز آآآآآآآآآآآب اورد و به گلها آآآآآآآآآآب داد آزاده رنگ آآآآبی دریا رو خیلی دوست داره چون به آدم آرامش میده 🌹پس از شاخ و برگ دادن به داستان و ............. نوبت معرفی آ  می رسه خب بچه ها بازی بگرد و پیدا کن انگشت اشاره آماده بگرد و بگرد و بگرد پیدا کن آب بچه ها با انگشت آب را نشان میدهند 🌹صدای اول آب چیه؟
ریاضی مهر.pdf
355.4K
ارزشیابی ماهانه ریاضی ویژه‌ی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فارسی مهر.pdf
509.2K
ارزشیابی ماهانه فارسی ویژه‌ی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
4_5850176603149043858.pdf
1.88M
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
4_5850176603149043859.pdf
1.34M
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🦀آموزش نگاره 5 🍉اول ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سریال نگاره های فارسی قسمت پنجم عاطفه چهاردولی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سریال نگاره های فارسی قسمت پنجم عاطفه چهاردولی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
44.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سریال نگاره های فارسی قسمت پنجم عاطفه چهاردولی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ◀️ فیلم حل تمرینات صفحه 17 ریاضی اول ابتدایی 🔹 🔺 تدریس و آموزش تم سه ریاضی اول ابتدایی 🔺 فیلم تدریس تم 3 ریاضی اول ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ◀️ فیلم حل تمرینات صفحه 18 ریاضی اول ابتدایی 🔹 🔺 تدریس و آموزش تم سه ریاضی اول ابتدایی 🔺 فیلم تدریس تم 3 ریاضی اول ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🔺 روش تدریس نشانه د فارسی اول ابتدایی 🔸 : نشانه د ✳️👈 آموزش نشانه د ☑️ كلماتي كه با *د* شروع ميشوند: دريا.دوست.دنيا.دست.داس.در.دمپايي.دارو.دكتر.درخت.ديوار. دامن.دستمال.دندان.دهان.دستبند.دستكش.داركوب.دفتر.دماغ. درس.دبستان.دل.دود.درد. آمده در همه جا كشيده نيست اين صدا آموزش حروف صامت يك شكلي حرف (د) آموزش حروف صامت حرف (د) يك شكل د د د د هستم من (د) يك شكل هستم قدري خميده هستم بر سر خط نشستم هر جا صدايم كنيد فقط اين شكلي هستم (د) در خانه ام تك هستم فعال و پر كار هستم اوّل و آخر داد آمده ا م نشستم ☑️ كلماتي كه با صداي *د* تمام ميشوند مخصوص روش تدريس نشانه د (دال) فارسي اول ابتدايي: مداد. مهد. آرد. قند. سفيد. ناهيد. كارد. باد. شاد. سرد. پرايد. محمد. استاد. آزاد. آباد. تولد. مرداد. خرداد. خريد 👩🏻‍🏫👈 ميتونيم پس از آموزش نشانه را روي يك برگه بنويسيم و نوآموزان روي آن را با دانه هاي حبوبات بچسبونن شاگرد.مجيد.سعيد.شنيد.سود.مفيد.حميد د كمر شكسته پيش همه نشسته *از بس كه بد نشسته واي كمرش شكسته آموزش نشانه د باد بادكنك روش تدريس نشانه د (دال) فارسي اول ابتدايي ميتونيم براي شادي بيشتر بچه ها بهشون خمير بازي و گل سفال بديم تا نشانه مورد نظر رو درست كنه . از اين كار خيلي لذت ميبرن . بازي حمومك مورچه داره براي صداي د حمومك مورچه داره بشين و پاشو خنده داره دريا دلفين داره بشين و پاشو خنده داره دكتر دارو داره. بشين و پاشو خنده داره صورتم دهان داره دندان داره دماغ داره. بشين و پاشو خنده داره كلمات بازي رو خودم گذاشتم ميتونين از بچها كمك بگيريم و تاكيد رو نشانه يه د داشته باشيم بازي خاله بهار من پارسال يه درخت كشيدم داخل دفتر نشانه هاشون و داخلش رو دادم با كاغذ ريز كرده تكه چسباني كردن عكسش رو بعدا ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🔺 داستان نشانه د فارسی اول ابتدایی 🔸 : باد [ نشانه د ] ▪️ ☑️ د دهن باز د، دهن باز و گرسنه بود. راه افتاد و رفت دنبال غذا.رسید به یك در. آن را قورت داد. بعد رسید به یك دیوار. آن را هم قورت داد. بعد رسید به یك درخت.درخت را هم قورت داد بعد رسید به یك داركوب. خواست او را هم قورت بدهد. اما داركوب نوكش را باز كرد، باز باز … د و داركوب با هم دهن به دهن شدند. دعوایشان شد.وسط دعوا، درخته از دل د پرید بیرون. بعد دیوار پرید بیرون. بعدش هم در پرید بیرون. دل د خالی شد. د از گرسنگی از حال رفت. داركوبه ترسید و گفت: “وای چی شد؟ من كه كاری نكردم!” د ناله كرد و گفت: “وای، دلم!” داركوب رفت و برای د دارو آورد. د گفت: “من كه مریض نیستم! گرسنه‌ام.” داركوب رفت و یك دیگ پر از غذا آورد.د هر چه قدر كه توانست خورد، بقیه‌اش را هم برد. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| ◀️ تدریس تم ۳ ریاضی 🔹 🔸 صفحه ۱۹ 👈 تدریس صفحه ۱۹ کتاب ریاضی اول ابتدایی 💢👈 👩🏻‍🏫👈 مدرس : شیرین سرلک ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🔺 داستان نشانه د فارسی اول ابتدایی 🔸 : باد [ نشانه د ] ▪️ ☑️ دوتا پسري بودند،به اسم دانيال و عابد و كه دانيال هميشه دستش به دندانش بود،،چرا؟؟ چون دندانش درد ميكرد…و عابد به دانيال ميگفت برو پيش دندانپزشك تا دندادنت رو درمان كنه،،درمان يعني ديگه درد نداشته باشي؟؟ خلاصه….يه روز عابد با دوستش با توپ بازي ميكردند،كه توپ خورد به دروازه….يك گل ،دو گل،،،دوازده تا گل به دروازه زدند.. دانيال رفته بود،پيش دندانپزشك بهش دارو داده بود،،ديگه دستش رو به دندانش نميزد،،و قول داد،كه هميشه روزي دوبار مسواك بزنه… پيام فرستاده شده از «رها» خواندن اين چيستان براي ايجاد انگيزه: اون چيه كه هو مي كنه مياد و هياهو مي كنه با اين كه جارو نداره همه جارو جارو مي كنه پاييز كه شد يك جا نمي نشينه هي ميره توي باغ و برمي گرده برگارو از رو شاخه ها مي چينه بعد با پرسش جواب چيستان (باد) گروه مورد نظر رو تشويق ميكنيم و روش تدريس نشانه د را اعمال مينماييد. سلام خواب بودم.د ديوار بلنده نقشش چقد قشنگه د اول داريوش آقاي خوب وباهوش ي روز سرد زمستون با مامان رفتم همدون خونه خاله ونن جون زيردرخت سروناز داركوبي زيباوناناز اومد نشست دوروبرم ميخواست نوك بزنه سرم. كمي اومد جلوتر نوكشوكشيدعقب تر زدتوسرم آخ درد داشت آخ درد داشت. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1