eitaa logo
تدریس یار دهم
4.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3.9هزار ویدیو
8.2هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
36400415274583.doc
354.3K
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ ✅ عنوان کتاب ریاضی ۱ ▪پایه دهم ▪رشته تجربی و ریاضی 🌀سوالات نوبت دوم ▪️خرداد ۱۴۰۱ ✍ جناب آقای فاضلیان 📌 فایل : word 📬ارسالی : استان همدان 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁 ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
36382390575860.pdf
163.7K
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ریاضی ۱ ▪پایه دهم ▪رشته ریاضی و تجربی 🌀سوالات ریاضی ۱ ▪نوبت دوم ✍ سرکار خانم فهیمه نصیری 📌 فایل pdf 📝 ۱ 📬ارسالی : استان ایلام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
38390406982130.pdf
3.63M
📚 ۱ رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی 📖 ۱ کیهان زادگاه الفبای هستی 📝 ۱ ✍ خانم اکرم ترابی ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
36177194069112.pdf
979.9K
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ ✅ عنوان کتاب ریاضی ۱ ▪پایه دهم ▪رشته تجربی وریاضی 🌀نمونه سوالات: فصل سوم(درس سوم و چهارم)، فصل چهارم و پنجم ✍ جناب آقای قاسمیان، بهروزی زاده، تقوی، چک نژاد و پناهنده 📌 فایل : Pdf 📝 تعداد سوال: ۵۵ 📬ارسالی : استان کهگیلویه و بویراحمد 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁 ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 آشنایی با فلزها، شبه‌فلزها و نافلزها 🔖پایه 🔖پایه 🔖پایه ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
38390401573105.pdf
1.03M
📚 ۱ رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی 📖 ۱ کیهان زادگاه الفبای هستی 📝 ۱ ✍ همکار گرامی روانبخش شیروانی دبیر استان چهارمحال و بختیاری ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
📚 ۱ رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی 📖 ۱ کیهان زادگاه الفبای هستی 📝 ✍ خانم نسرین قهرمانی دبیر استان زنجان ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
38326340220344.pdf
586.6K
📚 ۱ رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی 📖 ۱ کیهان زادگاه الفبای هستی 📝 ✍ خانم سیده راضیه قدمی دبیر استان لرستان ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
📚 ۱ رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی 📖 ۱ کیهان زادگاه الفبای هستی 📝 ۱و۲ ✍ خانم نسرین قهرمانی دبیر استان زنجان ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
38315330222883.pdf
3.12M
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ عنوان کتاب ریاضی ۱ ▪️پایه دهم ▪️رشته تجربی و ریاضی 🌀جزوه فصل ششم ✍ جناب آقای ذوالفقار مرادخانی 📌 فایل pdf 📝 📬ارسالی : استان ایلام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
دهم.pdf
455.1K
📝 تاریخ ادبیات درس پایه دهم 🍋 🍊 🍐کانال ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فصل ۱زیست دهم.pdf
3.85M
🛑 جزوه عالی زیست 〽️ فصل یک 📍آموزش خط به خط کتاب 🍋 🍊 🍐کانال متوسط ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
نکات زیست.pdf
11.4M
📒 🍋 🍊 🍐کانال ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
ریاضی آمار انسانی.pdf
2.79M
📒 🪴 خلاصه نکات درس و آمار رشته 🍋 🍊 🍐کانال متوسط ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
تست دینی.pdf
4.16M
📒 🪴 تست درس بهمراه 🍋 🍊 🍐کانال متوسط دوم📚 ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
هدایت شده از Ltms
📝📝📝📝 کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️ کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. با ما دیده شوید. جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال @teacherschool ✅✅✅✅✅✅✅
@konkurbanks 10E.pdf
1.19M
📘 قلمچی 🔻  پایه دهم انسانی 🔻 5 آذر 1400 🔻 آمادگی آزمون 4 آذر 1401 🔻 سوال و پاسخ ‌🔰 کانال آزمون های آزمایشی 👇 🔰 کانال آزمون های آزمایشی 👇 ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
@konkurbanks 10R.pdf
1.63M
📘 قلمچی 🔻  پایه دهم ریاضی 🔻 5 آذر 1400 🔻 آمادگی آزمون 4 آذر 1401 🔻 سوال و پاسخ ‌🔰 کانال آزمون های آزمایشی 👇 🔰 کانال آزمون های آزمایشی 👇 ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
@konkurbanks 10T.pdf
1.81M
📘 قلمچی 🔻  پایه دهم تجربی 🔻 5 آذر 1400 🔻 آمادگی آزمون 4 آذر 1401 🔻 سوال و پاسخ ‌🔰 کانال آزمون های آزمایشی 👇 🔰 کانال آزمون های آزمایشی 👇 ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
منبع کامل کتاب های کمک درسی با حجم بالا و محدودیت در ارسال در ایتا ♥️ جزوات و نکته های درسی درخواست کتاب و جزوه https://rubika.ir/tqdriis_yar
📝📝📝📝 کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️ کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. با ما دیده شوید. جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال @teacherschool ✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از Ltms
🖼 ...🔆 🍁صبح بوی زنـدگی 🍁بوی راستگویی 🍁بوی محبت و دوست داشتن 🍁بوی عشق و مـهربـانی می‌دهـد 🍁در روز آخر آبان 🍁آسمانتون آبی 🍁دلـتون از غـصهٔ دنیـا خـالی 🍁لطف خدا در زندگیتون جاری ☀️ سلام؛ صبحتون بخیر و نیکی و سرشار از لطف و رحمت بی کران 📲 ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
هدایت شده از معلم یار
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" ⬅️  "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" ⬅️  "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" ⬅️  "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود. ✅جهت سفارش ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar