فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ تدریس فصل هفتم علوم سوم ابتدایی
🔹 #درس7 : نور و مشاهده ی اجسام
🔹 #فصل7 : نور و مشاهده ی اجسام
🔸 #قسمت3
👈 تدریس درس 7 علوم سوم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم مهری حکمی
🔸 هشتگ ها : #سوم_ابتدایی , #علوم , #درس7علوم , #فصل7علوم
👇
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی فصل ۴
فعالیت صفحه ی۶۴
تدریس بدون نام معلم می باشد.
جهت استفاده ی همکاران
#نذر_آموزشی
آموزگار:مریم رحمانی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
38.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش متفاوت و جذاب مفهوم ضرب و آشنایی با ضرب عدد ۲
از آموزش های معلم رحمانی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
1.docx
24.4K
🎉نمونه سوالات مطالعات
📌سوم ابتدایی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
ارزشیابی_علوم_سوم_سخت_کوشان_آذر.pdf
405.8K
🥁ارزشیابی علوم
🍒سوم ابتدایی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ تدریس فصل هفتم علوم سوم ابتدایی
🔹 #درس7 : نور و مشاهده ی اجسام
🔹 #فصل7 : نور و مشاهده ی اجسام
🔸 تک قسمت
👈 تدریس درس 7 علوم سوم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم راضیه حکمت
🔸 هشتگ ها : #سوم_ابتدایی , #علوم , #درس7علوم , #فصل7علوم
👇
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 صفحه ی ۶۲ و ۶۳ ریاضی جذاب و کارتونی
فصل چهارم از آموزش های معلم رحمانی
🔹 #فصل4 : ضرب و تقسیم
🔸 #قسمت1
🔺 تدریس و آموزش فصل 4 ریاضی سوم ابتدایی
◀️ فیلم تدریس فصل چهارم ریاضی سوم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم عسل رحمانی
🔸 هشتگ ها : #سوم_ابتدایی , #ریاضی , #فصل4ریاضی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
@MoallemYariR3 پیک آدینه هفته 2 آذر (06).pdf
958.1K
🔺 پیک آدینه هفته 2 آذر پایه سوم ابتدایی
🔸 هفته دوم آذر
👈 #سری6
🔸 هشتگ ها : #فارسی #ریاضی #علوم , #هفته2آذر
👇
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم تدریس درس 7 علوم سوم ابتدایی
🔹 #درس7 : نور و مشاهده ی اجسام / آینه ها
🔹 #فصل7 : نور و مشاهده ی اجسام / آینه ها
🔺 تدریس و آموزش فصل هفتم علوم سوم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم مهتاب نورمحمدی؛ دکترای ###زبان شناسی؛ معلم و مترجم
🔸 هشتگ ها : #سوم_ابتدایی , #علوم , #درس7علوم , #فصل7علوم
👇
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
@MoallemYariR3 پیک آدینه هفته 3 آذر (01).pdf
1.17M
🔺 پیک آدینه هفته 3 آذر پایه سوم ابتدایی
🔸 هفته سوم آذر
👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #فارسی #ریاضی #علوم , #هفته3آذر
👇
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
پیک هفته 2 دی.pdf
1.52M
پیک هفتگی
🔻 هفته دوم دی ماه
🔸پایه دوم
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
بنویسیم دی ماه.pdf
454.2K
آزمون فارسی
🔻 دی ماه ( نوبت اول)
🔸پایه دوم
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
Gama.ir_Q-PDF_6997.pdf
143.3K
🥁آزمون بنویسیم
📮 سوم ابتدایی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
#پایه_سوم #آموزش #ابتدایی
کلیپ های زیبای آشپزی ایرانی و خارجی
ایده ها و ترفندهای خانه داری
@ashpaziibaham
#آشپزی #خانواده #آموزش
هدایت شده از معلم یار
#بازی
🔻بازیهای مناسب برای کودکان بیش فعال
🔵 بازی با لیوان آب
یک لیوان آب سرخالی به کودک می دهیم و از او می خواهیم مسافت حدود یک متر را با این لیوان برود و برگردد و مواظب باشد که آب از لیوان نریزد. این بازی #تمرکز و برقراری، #حفظ_تعادل بین دست و پا و چشم کودک مان را قوی می کند و باعث می شود که #نوشتن از روی کتاب برای کودک آسان شود. بعد از چند روز، به یک مرحله سخت تر می رویم و از کودک می خواهیم که با همان لیوان آب از سه یا چهار پله بالا و پایین برود.
🔵 بازی با برگ کاغذ
برای #افزایش_تمرکز در خوب گوش دادن و نوشتن #دیکته، در کودکانی که این اختلال را دارند، می توانیم از یک بازی استفاده کنیم؛ به این ترتیب که یک برگه کاغذ جلوی دهان مان می گیریم و کلمه ای را به آرامی می گوییم و از کودک بخواهیم آن کلمه را به ما بگوید. دلیل کاغذ گرفتن جلوی دهان، جلوگیری از لب خوانی کودک است. اگر لب خوانی کند، دیگر توجه و دقتی به خوب گوش دادن نمی کند.
کودک باید از ساختار شنیداری خود کمک بگیرد و توجه کند تا بتواند کلمه شما را تشخیص دهد. اگر تا چند بار نتوانست کلمه را تکرار کند، کمی تُن صدای خود را بالاتر ببرید. پس از گذشت چند روز از بازی، می توانید تعداد کلمات را بیشتر کنید و تا پنج کلمه برسانید.
مرحله بعدی این است که از کودک بخواهید که کلمات را به طور منظم به شما بگوید. (برای نمونه، شما می گویید میز و بعد از گفتن کودک می گویید دیوار و کودک باید بگوید میز، دیوار و همینطور تا کلمه پنجم.)
بچه های #بیش_فعال در خوب گوش دادن و نوشتن دیکته مشکل دارند.
🔵 راه رفتن روی جدول
با کودک خود به کوچه بروید و از او بخواهید مسافتی را روی جدول کنار کوچه یا خیابان راه برود و دست های خود را باز نگه دارد؛ این بازی کمک زیادی به حفظ تعادل بدن و تمرکز او دارد.
🔵 بازی فوت کردن شمع
از کودک می خواهیم شمعی را که روشن کرده ایم فوت کند، بدون خاموش شدن شعله، یعنی فقط شعله شمع حرکت کند ولی خاموش نشود. این بازی هم ممکن است مثل بازی های دیگر برای بچه ها سخت باشد ولی کودک شما با تمرین و تشویق موفق به انجامش می شود.
🔵 بازی با توپ تخم مرغی
یک توپ تخم مرغی را روی میزی به طول تقریبا یک متر بگذارید. خود شما در یک طرف میز و کودک تان سمت دیگر میز بنشینید و این توپ را با کمک فوت کردن به سمت مقابل هدایت کنید؛ طوری که توپ به جای دیگری نرود و اگر هم رفت، با کمک فوت آن را به مسیر درستش برگردانید.
این بازی ها برخلاف ظاهر ساده ای که دارند، برای بچه هایی که دچار #بیش_فعالی - نقص توجه اند، خیلی سخت هستند، چرا که این بازی ها تاثیر مستقیمی روی مغز بچه ها می گذارند و باعث ایجاد تمرکز و تقویت حافظه و دقت آنها می شوند.
معمولا بچه های خیلی زود از انجام این بازی ها خسته می شوند که این #خستگی را می توانیم با شاد کردن محیط بازی و فشار نیاوردن به کودک کمتر کنیم. ممکن است کودک وقتی می خواهد برای اولین بار این بازی ها را انجام دهد، متوجه توضیحات شما نشود و حوصله اش برود و اشتیاقی به بازی پیدا نکند.
در این شرایط بهتر است شما اول این بازی را انجام دهید تا برای کودک قابل فهم شود.
هدایت شده از معلم یار
✳️🌸. زبان بدن و تدریس. 🌸✳️
💡🔻 از دستهای خود استفاده کنید، با دستان خود حرف بزنید
دستهای شما شاخص اعتمادند، یعنی اگر دیگران دستهای شما را نبینند، ممکن است به شما اعتماد نکنند. در زمان تدریس، همیشه باید دستهای شما در معرض دید باشد. باید دستهایتان را از جیبتان بیرون بیاورید و آنها را پشت خود یا زیر میز پنهان نکنید.
💡🔻 در مواجهه با رفتارهای نامناسب دانشآموزان، برخورد درستی داشته باشید:
در زمان روبهرو شدن با رفتارهای نامناسب، از نظر فیزیکی در سطح آنها پایین بیایید (هم قد آنها شوید) و با آرامش درمورد پیامدهای بالقوهی این رفتارها با آنها صحبت کنید. تأثیر این کار بسیار بیشتر از توبیخکردن آنها در مقابل همکلاسیهایشان است. اگر رفتار ناشایست آنها جدی است، بیرون کلاس یا پس از پایان کلاس با آنها صحبت کنید.
💡🔻 از حالات چهرهی خود استفاده کنید:
میتوانید از حالتهای چهرهی خود برای انتقال معانی فراوانی استفاده کنید. برای مثال، برای دریافت پاسخهای دانشآموزان، مشتاقانه به آنها نگاه کنید، وقتی دانشآموزی مردد بهنظر میرسد، با لبخندِ خود به او اطمینان بدهید یا وقتی میخواهید دانشآموزان را تشویق کنید که درمورد پرسشی فکر کنند، ژستی متفکرانه بگیرید، مثلا دست خود را به چانهتان بگیرید.
💡🔻 از فریاد کشیدن و صدازدن نام دانشآموزان با صدای بلند پرهیز کنید:
وقتی حس میکنید کلاس درس از کنترل شما خارج شده است، کافی است آرام بنشینید و بدون اینکه چیزی بگویید، دانشآموزان را نگاه کنید. با این روش، کلاس درس آرام و ساکت میشود و با حفظ آرامش خود، جذبهی لازم در کلاس درس را بهدست میآورید. در این حالت باید درس را متوقف کنید و منتظر بمانید تا دانشآموزان آرام شوند. (یکی از روش های کارآمد)
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز خجالتی
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - با صدای آرامی صحبت می کند
🔱2 - بیشتر اوقات ساکت و آرام می نشیند
🔱3 - در مقابل مشکلات عقب نشینی می کند
🔱4 - صحبت کردن برایش مشکل است
🔱5 - زیاد عرق میکند
🔱6 - تصمیم گیری برایش دشوار است
🔱7 - از روبه رویی با بزرگسالان هراسان است
🔱8 - برای اثبات عقیده اش پافشاری نمی کند
🔱9 - دوستان کمی دارد
🔱10 - گوشه گیر است و معمولاً آخر کلاس می نشیند
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - او را مورد توجه قرار دهید
🔱2 کودک و رفتار مناسبش را تشویق کنید
🔱3 - مهارتهایش را افزایش دهید
🔱4 - اگر داوطلب کاری شد ، آنا کار را به او محول کنید
🔱5 - از او درخواست مشارکت در کارها کنید
🔱6 - برای هر موفقیت او را تشویق کنید
🔱7 - زمینه ی صحبت و اظهار نظر را برای او فراهم کنید
🔱8 - هیچ گاه او را وادار به انجام کاری نکنید
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز دزد
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - اشیا دیگران را بر میدارد و پنهان میکند
🔱2 - چیزهایی را میدزدد که حتی به آنها احتیاجی ندارد
🔱3 - دزدی و عمل خلاف خود را انکار میکند
🔱4 - در امتحانات تقلب میکند
🔱5 - به حقوق دیگران احترامی نمی گذارد
🔱6 - دوست دارد دیگران کارها را برایش انجام دهند
🔱7 - دروغ می گوید
💠علل پیدایش :
🔱1 - در خانواده احساس امنیت و اعتماد وجود نداشته است
🔱2 - از توجه و محبت کافی برخوردار نباشد.
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز ترسو
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - مضطرب و نگران است
🔱2 - ناگهان هراسان و مایوس می شود
🔱3 - برای انجام کار ثباتی نشان نمی دهد
🔱4 - به مسائل اخلاقی توجه زیادی دارد
🔱5 - کودک ساکت و آرامی است
🔱6 - هیچ گاه ریسک نمی کند
🔱7 - محتاط و محافظه کار است
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - به او توجهی بی ریا و صمیمانه ای معطوف کنید
🔱2 - کارهایی که علاقه دارد انجام دهد به او محول کنید
🔱3 - کودک را به نوشتن و صحبت کردن در مورد ترس هایش تشویق کنید
🔱4 - به هنگام ترس ، او را مورد حمایت قرار دهید
🔱5 - به او اعتماد به نفس بدهید
🔱6 - کارهایی به او محول شود که توانایی انجامش را داشته باشد
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز بی دقت
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 – اغلب لوازم مدرسه اش را گم میکند
🔱2 تکالیفش نامنظم و نا مرتب است
🔱3 - به لباس پوشیدن و وضع ظاهریش اهمیت نمی دهد
🔱4 - برای خودش مشکلاتی به وجود می آورد
🔱5- اغلب دیر به مدرسه می آید
🔱6 - بد خط می نویسد
🌀(در دوره ی ابتدایی اغلب دانش آموزان بی که صبر و حوصله ی آموزگاران را می طلبد )
💠نحوه برخورد معلم :
🔱1 - تكالیف نا مرتب و سر سری از او پذیرفته نشود
🔱2 - قوانین کلاس و مدرسه با او در میان گذاشته شود
🔱3 - ضوابط مشخص و معین برای او در کلاس قرار دهید
🔱4 - وقتی در حالت عصبانیت است او را به حال خودش رها کنید
🔱 5 - به او مسؤلیت بدهید.
🌐دانش آموز شلوغ
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - به چیزی معتقد نیست
🔱2 - بی اجازه صحبت میکند
🔱3 - غير قابل تحمل و جاه طلب است
🔱4-دوستان زیادی دارد
🔱5 - برای هر سؤالی ، جوابی دارد چه درست و چه غلط
🔱6 - دوست دارد مرکز توجه قرار گیرد
🔱7 - پرخاشگر و عصبانی است
🔱8-به دیگران اجازه نمی دهد حرفشان تمام شود و صحبت می کند .
💠علل پیدایش :
🔱1 - ممکن است مورد توجه و محبت والدین قرار نگرفته باشد.
🔱2 - والدین در خانواده بین کودکانشان تبعیض قائل می شدند
🔱3 - ممکن است والدینش نیز افراد شلوغی بوده باشند
🔱4 - دائماً تحت فشار قرار گرفته بوده
🔱5 - رفتارش کنترل نمی شده است
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - مهارتهای اجتماعی به او آموخته شود
🔱2 - با اولیااش مصاحبه و گفتگو کنید
🔱3 - وادار شود خارج از نوبت کاری را انجام ندهد.
🔱4 - به او مسؤلیت بدهید
🔱5 - او را تنبیه نکنید
🔱6 - مهارت مطالعه در او تقویت شود
🔱7 - از تهدید و تهمت به او خود داری شود.
🌐دانش آموز تنبل
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - از انجام تکالیف خود داری میکند
🔱2 - کارهایش را اکثراً نا تمام رها می سازد
🔱3 - منتظر دیگران میماند و تلاشی برای حل مشکلاتش نمیکند.
🔱4 - بی توجه و بی دقت است
🔱5 - برای عدم انجام کارهایش بهانههای متعددی پیدا میکند
🔱6 - به ندرت برای انجام کاری داوطلب میشود
🔱7 - قدرت تمرکز حواس ندارد
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - با والدینش صحبت کنید
🔱2 - برای رفتار مناسبش او را تشویق کنید
🔱3 - کارهایی به او محول شود که درخور تواناییش باشد
🔱4 - انجام و تکمیل کار و فعالیتهای او پیگیری شوند
🔱5 - او را جریمه درسی نکنید
🔱6 - از او بخواهید هر کاری را در زمان تعیین شده انجام دهد
هدایت شده از معلم یار
#مصاحبه
اگه یک دانش اموز قلدر در کلاس داشته باشی و بقیه بچه ها گیر بده و خشن باشد
عکس العملت چیه؟
دانش آموزان قلدر رو باید تو جمع های درسی ،دوستانه ،قرار داد که با بقیه بچه ها همکاری کنه ،بخاطر رفتار خوب با دوستاش،بلافاصله تشویق بشه ،داستانهای در مورد صبوری و مهربانی براشون تعریف کرد ،یه کتاب روانشناسی بود تو دانشگاه در ای مورد توضیحاتی داده بود که هرگز نقش های مدیریتی بهشون ندید مثل نمایندگی کلاس که باعث زورگویی و احساس قدرت و برتری بیشترش در مقابل دوستانش میشه،وقتی بچه خوبخود گیر میده اگه نماینده بشه که بچه ها رو بیشتر اذیت میکنه ،باید به روشهای آموزشی مثل سرگرم کردن اونها با بچه های دیگه برای درست کردن کاردستی کارورزی نقاشیهای گروهی وارد کرد اگه یه مدتی اینجور همکاری کنه با بچه ها ،خودبخود باهاشون دوست میشه و تو جمع هم پذیرش میشه و احساس خشونت و قلدری تبدیل به دوستی میشه ،نمایندگی کلاس معمولا به صورت هفتگی بین بچه ها میچرخه تا دانش آموزان کم رو و خجالتی یا ضعیف تر هم اعتماد به نفس گرفته و نقش های رهبری رو بیاموزند.
هدایت شده از معلم یار
4_5848185258742121305.pdf
336.6K
👌 علائم اختلال یادگیری در کودکان #پیش_از_دبستان + معرفی بازی
هدایت شده از معلم یار
#ویژگی_های_یک_کلاس #درس_موثر👇👇
اگر کسی از شما به عنوان معلم بپرسد کلاس درس واقعی چگونه شکل می گیرد، چه می گویید؟
هدایت شده از معلم یار
1. قوانین و انتظارات روشن
دانش آموزان را در ایجاد انتظارات و قوانین کلاس درس مشارکت دهید، با این کار احساس تعلق شان به کلاس را افزایش داده و احتمالا با میل بیشتری از قوانین و هنجارهای کلاس پیروی خواهند کرد.
قوانین کلاس درس باید واضح و دقیق بوده و در کلاس بصورت دیداری (برای مثال پوستر) به نمایش درآید. و معلمان و کارکنان نیز باید بطور منصفانه و مداوم آنها را اجرا کنند.
همچنین باید به دانش آموزان کمک کرد درک روشنی از این قوانین و پیامدهای اجرا یا عدم اجرای آن بدست آورند.
هدایت شده از معلم یار
2. ارزیابی های روشن و واضح
دانش آموزان باید درک واضحی از انتظارات معلم برای همه وظایف، از تکالیف خانگی و تکالیف کلاس درس تا امتحانات و پروژه ها داشته باشند.
دانش آموزان باید همچین قادر باشند تا به هر کسی بطور دقیق و واضح بگویند که فعالیت های شان چگونه ارزیابی میشوند.
روش های مختلف برای پیگیری پیشرفت دانش آموز از سوی معلم وجود دارند: چارت های روزانه، به روز رسانی های هفتگی، گزارش های پیشرفت ماهانه.
نمره گذاری هر فعالیت دانش آموز باید به سرعت کامل شده و اطلاع رسانی شود تا دانش آموزان بتواند از آن برای بهبود عملکردش استفاده کند.
دستورالعمل ها برای همه تکالیف باید واضح و دقیق باشد. دانش آموز باید بفهمد کدام مهارت ها (برای مثال، خواندن، نوشتن، صحت، صحبت کردن) برای هر تکلیفی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
برای پروژه های بزرگ تر معلمان ممکن است بخواهند از سرفصل استانداردها جهت درک دانش آموزان از خواسته ها استفاده کنند. استفاده متوالی از سرفصل استاندارد می تواند باعث پیگیری رشد دانش آموزان در طول سال تحصیلی شود.
هدایت شده از معلم یار
. یادگیری دانش آموز محور

در کلاس درس دانش آموز محور، دانش آموزان بطور منفعل روی صندلی های شان نمی نشینند. آنها شرکت کنندگانی فعال در فرایند یادگیری شان هستند. آنها بر اساس نیازهای فردی و توانایی های شان ارزیابی شده اند.
اگر نگوییم همه، اما اغلب شان در کلاس درس و برای یادگیری شان در حال تعامل و صحبت کردن با همکلاسی ها و معلم شان هستند. آنها فرصت کار و فعالیت بر اساس توانایی های شان را دارند و علائق شان را پیگیری می کنند. در اینجا تلفیقی از یادگیری انفرادی، مشارکتی، و جمعی وجود دارد.
به علاوه روش های مختلفی برای ارزیابی فعالیت دانش آموز در کلاس درس وجود دارد.
در کلاس درس دانش آموز محور، همۀ عناصر فیزیکی کلاس درس (چیدمان، منابع، تکنولوژی) از یادگیری مستقلانه دانش آموز حمایت می کند.