eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
13.6هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
16.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
فارسی فصل 6 (16).pdf
201K
🔹پایه چهارم👈 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فارسی فصل 6 (10).pdf
359.3K
🔹پایه چهارم👈 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: جمع اعداد اعشاری هدف: آشنایی دانش آموزان با جمع اعداد اعشاری روی شکل(شناختی) دانش آموزان جمع اعداد اعشاری روی محور نشان دهد(نگرشی) دانش آموزان بتواند اعداد اعشاری را باهم جمع کند(دانشی) مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: معلم محوری وسایل مورد نیاز: پروژکتور
931101-hedyeh4-N01-(hamclasy.ir).pdf
194.8K
آزمون های عملکردی و مداد کاغذی قرآن و هدیه های آسمانی چهارم دبستان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
1_3636846903.pdf
699.6K
پاسخ تکلیف روزانه ریاضی فصل ۶🌈 پاسخنامه فصل ششم ✔️✨ طراح سمیرا ابوالقاسمی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
4_5949596390152732983.pdf
9.17M
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
هدایت شده از تدریس یار پایه دوم
مجله ای به وسعت آسمانها 🌍 ✅ شگفت انگیزترین اطلاعات منظومه شمسی🤩🧐 ✅ اطلاع رسانی رصدهای بروز آسمانتصاویر خیره کننده از فضا 😍🤩 ✅ بهترین و علمی ترین مفاهیم فضانوردی 😍 ✅ عکس و کلیپ های فوق العاده از فضای بی کران 👌 همه و همه در 👇👇👇 طارق 🛑اولین مجله منظومه شمسی در ایتا 🛑
@MoallemYariR4 پیک آدینه هفته 2 اسفند (04).pdf
1.02M
🔺 پیک آدینه هفته دوم اسفند پایه چهارم ابتدایی 🔸 هفته 2 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
@MoallemYariR4 پیک آدینه هفته 2 اسفند (06).pdf
647.5K
🔺 پیک آدینه هفته دوم اسفند پایه چهارم ابتدایی 🔸 هفته 2 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
@MoallemYariR4 پیک آدینه هفته 2 اسفند (05).pdf
1.78M
🔺 پیک آدینه هفته دوم اسفند پایه چهارم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
@MoallemYariR4 آزمون اسفندماه ریاضی (02).pdf
1.31M
🔺 آزمون اسفند ماه ریاضی چهارم ابتدایی ▪️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
@MoallemYariR4 پیک آدینه هفته 2 اسفند (03).pdf
730.4K
🔺 پیک آدینه هفته دوم اسفند پایه چهارم ابتدایی 🔸 هفته 2 اسفند ▪️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 106 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 108 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 107 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 109 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
42.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی (تفریق اعداد اعشاری) توضیح دانش آموزان عزیز کلاس چهارم طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف:_آشنایی با تفریق اعشاری _درک مفهوم تفریق عدد اعشاری با رسم شکل و نمودار روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلفیق هنر و درس ۱۵ مطالعات ( صفحه ۶۸ توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم زهرا عبدی نصرتی با استفاده دست سازه) طبق ساحت تعلیم و تربیت زیبا شناختی و هنری هدف: _ آشنایی فراگیران با تعاریف رود، جویبار، آبرفت و جلگه ( دانش_ شناختی) _فراگیران تفاوت رود و جویبار را توضیح دهند.( شناختی _ درک و فهم) _فراگیران نحوه ی تشکیل رود ، جویبار ، آبرفت و جلگه را روی ماکت توضیح دهند.( شناختی _درک و فهم) روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم ( دستگاه تنفس) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ،عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف: _آشنایی فراگیران با ساز و و کار دستگاه تنفس در انسان _فراگیران با تفکر اهمیت نفس کشیدن را بیان کنند.( شناختی _درک و فهم) _ فراگیران بتوانند اهمیت نفس کشیدن از راه بینی را توضیح دهند.(شناختی _ درک و فهم) _فرگیران بتوانند بخش های عملکردی دستگاه تنفس را مجزا کنند .(شناختی_تجزیه و تحلیل) روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم (دم و بازدم) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه طبق ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف:_ آشنایی فراگیران با تنفس و انتقال مواد در بدن _فراگیر بتواند عمل دم را تعریف کند.( دانشی) _فراگیر بتواند عمل بازدم را تعریف کند.( دانشی) _فراگیر نسبت به نحوی کار اعضای بدن کنجکاو شود و به دنبال دانستن آن برود(نگرشی _مهارتی) روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم (دستگاه گوارش) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف:فراگیر بتواند مسیری را که غذا از ورود به دهان تا دفع طی می کند را با روشهای مختلف مثل نقاشی یا توصیفی نشان دهد _ فراگیر بتواند فرآیندی که غذا طی می کند تا جذب سلول ها شود را به درستی شرح دهد. _افزایش شناخت فراگیران نسبت به عظمت وقدرت خدا وآشنایی آنها نسبت به شگفتی های خلقت انسان روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
درس علوم (فعالیت صفحه ۸۷) طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف:_فراگیران بدانند تعداد ضربان قلب و نبض برابر است. _فراگیران بدانند تعداد نبض در یک دقیقه ، تعداد ضربان قلب در یک دقیقه را نشان میدهد. _ فراگیران بدانند که تعداد نبض بچه های کلاس لزوماً یکسان نیست و افرادی که سن آنها متفاوت است، تعداد نبض آنها نیز متفاوت است. مثلاً در نوزادان تعداد نبض از بزرگسالان بیشتر است. روش تدریس: آزمایش عملی، فعال ( دانش آموز محوری) مکان: کلاس وسایل مورد نیاز: گوشی پزشکی، زماسنج، کاغذ و مداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم (گفت و گو کنید صفحه ۸۶) با مشارکت دانش آموزان عزیز کلاس چهارم طبق ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی هدف این است که فراگیران بدانند زمانی که بادکنک را پر از هوا می کنیم. ابتدا دم عمیق انجام می دهیم و بعد تا حد ممکن با بازدم هوا را بیرون می دهیم. روش تدریس: آزمایش عملی، فعال ( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی ( ارزش مکانی عدد اعشاری) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف: آشنایی فراگیران با مفهوم ارزش مکانی در اعداد اعشاری و بیان مکان رقم اعشاری در جدول ارزش مکانی روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری+ مکان: کلاس
29.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی ( جمع و تفریق عدد اعشاری) توضیح دانش آموزان عزیز کلاس چهارم آیلا علی محمدی و ریحانه خلیلی طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف: _آشنایی فراگیران با جمع و تفریق اعداد در جدول ارزش مکانی با کمک شکل _فراگیر بتواند با کمک شکل جمع و تفریق اعداد اعشاری را انجام دهد (حیطه شناختی) _ فراگیر بتواند بدون جدول ارزش مکانی، جمع و تفریق اعداد اعشاری را انجام دهد. روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) مکان: کلاس