6.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستان ایجاد انگیزه آموزش نیم و ربع در ساعت
فرناز علیمرادزاده
13.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طراحی بازی برای مرور ۴ درس ریاضی ،علوم، مطالعات و هدیه به صورت بازی و مسابقه
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی وفناورانه
هدف:تثبیت جهت های جغرافیایی در فراگیران
فراگیران بتوانند محیط زندگی خود وارتباط آن با جهت های جغرافیایی را تفسیر کنند
یادگیری آسان همراه با بازی وسرگرمی
فراگیران بتواند ارتباط بین جهت ها را به خوبی تشخیص دهند
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
11.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
املای کلمه گمشده
این نوع املا در قالب یک بازی مفرح است. ابتدا کلمات مهم درس را روی طلق های رنگی نوشته و با چسب به تابلو
می چسبانیم. سپس فراگیر از کلاس خارج شده و یکی از طلاق های رنگی توسط فراگیر دیگر برداشته می شود. وقتی فراگیر به کلاس بازگشت باید کلمه گمشده را پیدا کند. البته صحیح نوشتن کلمه بسیار مهم است.
هدف: تقویت حافظه دیداری می باشد. در واقع فراگیر با تقویت حافظه بصری یا همان تصویری به توانایی های خود پی می برد.
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
15.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم ( فعالیت صفحه ۳۳ و ۳۴)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: فراگیران با مواد رسانا و نارسانا آشنا شوند.
دانش آموز با مفهوم رسانا و نارسانا آشنا شود و بتواند چند مثال از مواد رسانا و نارسانا بیان کند.(شناختی)
دانش آموز بتواند در حالی که چند وسیله رسانا و نارسانا دارد آنها را به صورت جداگانه دسته بندی کند یا وسیله رسانا را در میان وسایل نارسانا تشخیص دهد و بالعکس ( مهارتی)
دانش آموز به مواد رسانا و نارسانا موجود در محیط زندگی خود توجه کند. ( عاطفی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
وسایل مورد نیاز: مدار الکتریکی ساده ، خط کش فلزی، خط کش پلاستیکی، قیچی، پاک کن
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده