فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش ربع در ساعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان ایجاد انگیزه آموزش نیم و ربع در ساعت
فرناز علیمرادزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طراحی بازی برای مرور ۴ درس ریاضی ،علوم، مطالعات و هدیه به صورت بازی و مسابقه
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی وفناورانه
هدف:تثبیت جهت های جغرافیایی در فراگیران
فراگیران بتوانند محیط زندگی خود وارتباط آن با جهت های جغرافیایی را تفسیر کنند
یادگیری آسان همراه با بازی وسرگرمی
فراگیران بتواند ارتباط بین جهت ها را به خوبی تشخیص دهند
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
املای کلمه گمشده
این نوع املا در قالب یک بازی مفرح است. ابتدا کلمات مهم درس را روی طلق های رنگی نوشته و با چسب به تابلو
می چسبانیم. سپس فراگیر از کلاس خارج شده و یکی از طلاق های رنگی توسط فراگیر دیگر برداشته می شود. وقتی فراگیر به کلاس بازگشت باید کلمه گمشده را پیدا کند. البته صحیح نوشتن کلمه بسیار مهم است.
هدف: تقویت حافظه دیداری می باشد. در واقع فراگیر با تقویت حافظه بصری یا همان تصویری به توانایی های خود پی می برد.
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس علوم ( فعالیت صفحه ۳۳ و ۳۴)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: فراگیران با مواد رسانا و نارسانا آشنا شوند.
دانش آموز با مفهوم رسانا و نارسانا آشنا شود و بتواند چند مثال از مواد رسانا و نارسانا بیان کند.(شناختی)
دانش آموز بتواند در حالی که چند وسیله رسانا و نارسانا دارد آنها را به صورت جداگانه دسته بندی کند یا وسیله رسانا را در میان وسایل نارسانا تشخیص دهد و بالعکس ( مهارتی)
دانش آموز به مواد رسانا و نارسانا موجود در محیط زندگی خود توجه کند. ( عاطفی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
وسایل مورد نیاز: مدار الکتریکی ساده ، خط کش فلزی، خط کش پلاستیکی، قیچی، پاک کن
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی ( ضرب فرآیندی و تکنیکی)
توضیحات دانش آموزان عزیزم ( زهرا خلیلی و محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی)
هدف کلی: آشنایی با ضرب دو عدد دو رقمی
اهداف جزئی: آشنایی فراگیران با ضرب فرآیندی و تکنیکی
حیطه و سطح بلوم
۱_ دانش آموزان می توانند ضرب یک رقم در چند رقم را انجام دهند.( مهارتی)
۲_ دانش آموزان به این نکته پی بردهاند که جواب بسیاری از مسایل را می توانند با انجام ضرب به راحتی به دست آورند .( «نگرشی » عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت طبق برنامه درسی ملی)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
52.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرح یادگیری معکوس
درس علوم(انرژی الکتریکی)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف طرح یادگیری معکوس: دست یابی به سطوح بالای یادگیری است. بنابراین دانش آموزان باید در منزل درس را بیاموزند و یاد بگیرند که چگونه یاد بگیرند. آنها در کلاس فرصت دارند تا درس را با عمق بیشتری دنبال کنند و یادگیری خود را به سطوح بالا تر شناختی برسانند.
ایجاد حس کنجکاوی در دانش آموزان ، افزایش مشارکت دانش آموزان در فعالیت های کلاسی
روش تدریس: مشارکتی ، فعال( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده