🧩بازی های آموزشی برای تقویت قصه گویی
🎲نام بازی: صبح بخیر
🕓زمان: 20 دقیقه
🔢محدوده سنی: همه گروه سنی
گروه را دایره وار بنشانید و خودتان هم کنارشان بنشینید. چند دقیقه درباره اینکه امروز صبح چطور بیدار شدید و آماده بیرون رفتن شدید برای گروه صحبت کنید. جزئیات حسی و اتفاقات جالب یا غیر معمولی را لحاظ کنید. در داستان تان درباره چیزهای خوشایند و ناخوشایند و تیز زمان های شلوغی و وقت های آرامش تان حرف بزنید. تنش و آرامش دائم جایگزین هم می شوند.
حالا از بازیکنان بخواهید یکی یکی داستان صبحگاهی شان را بگویند. محدودیتی وجود ندارد؛ هر کس فقط شرح کوتاهی از تجربیات خویش را ارائه می دهد.
❇️پیشنهادها:
1⃣ از بازیکنان بخواهید به جای امروز صبح، رویدادهای شب گذشته را توصیف کنند. چطور برای خوابیدن آماده می شوند؟ اتاقشان در تاریکی چه شکلی است؟
2⃣ از بازیکنان بخواهید در داستان هایشان از تکرار کردن عبارات و جملات دیگران دوری کنند. آنها باید در مورد داستان هایشان با دقت فکر کنند. چند راه برای توضیح بیرون آمدن از تخت خوابشان به ذهنشان می رسد؟ چه چیزی صبح آنها را متفاوت از بقیه می کند؟
3⃣ با گروه بچه های بزرگتر می توانید درباره صبح تان با عبارات تاثیرگذار حرف بزنید و روی حواس و احساسات تاکید کنید تا اینکه فقط اتفاقات صبح را بیان کنید. به تمام چیزهایی که در صبح می بینید و انجام می دهید روح ببخشید. به این ترتیب داستان ها می توانند تبدیل به شعرهای شفاهی و بداهه شوند.
ادامه دارد…
📝نویسنده: پائول رویاکرز
#بازی_آموزشی #سامان_نیرو #دبستانی #بازی_زبانی #بازی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
من به معجزه شادی ایمان دارم
می دانم که لبخند روی لبم،
هاله خوش رنگ امید روی صورتم
و تپش های بی خیالی در قلبم،
تمام نگرانی هایم را دود می کند
خدا با من و در قلب من،
هوای دنیای من را دارد…
روزهای بهاری تان لطیف
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قشنگ ترین کتابخانه های جهان.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🟢ضرب المثل
🎗اگر برای من آب نداشته باشد برای تو نان دارد:
عقیده و نظر بعضیها در اموری اظهار میشود که اگر دیگران را احتمال زیان و ضرر باشد آنها را از آن سود و فایده میبرند. پاسخ این دسته از مردم همان است که در عنوان این قسمت آمده است.
راجع به «حاج میرزا آقاسی» صدراعظم محمد شاه قاجار در برنامه این مرد عارف و روحانی دو موضوع توپ ریزی و حفر قنات در صدر مسائل قرار داشت. افزایش توپ را موجب تقویت ارتش و حفر قنات را عامل اصلی توسعه کشاورزی میدانست. هر وقت فراغتی پیدا میکرد به سراغ مقنیان میرفت و آنها را در حفر چاه و قنات تشویق و ترغیب میکرد.
روزی حاجی میرزا آقاسی برای بازدید یکی از قنات رفته بود تا از عمق مادر چاه و میزان آب آن آگاهی حاصل کند. مقنی اظهار داشت:«تا کنون به آب نرسیدهایم و فکر نمیکنم در این چاه رگه آب وجود داشته باشد.» حاجی گفت :«به کار خودتان ادامه دهید و مایوس نباشید.»
چند روزی از این مقدمه گذشت و مجددا حاج میرزا آقاسی به سراغ آن چاه رفت و از نتیجه حفاری استفسار کرد. مقنی موصوف که به حُسن تشخیص خود اطمینان داشت در جواب حاجی گفت :«قبلا عرض کردم که کندن چاه در این محل بی حاصل است و به آب نخواهیم رسید.» دفعه سوم که حاجی میرزا آقاسی برای بازدید مادر چاه رفته بود، مقنی سر بلند کرد و گفت :«حضرت صدراعظم، باز هم تکرار میکنم که این چاه آب ندارد و ما داریم برای کبوترهای خدا لانه میسازیم! صلاح در این است که از ادامه حفاری در این منطقه خودداری شود.»
حاجی میرزا آقاسی که در توپ ریزی و حفر قنات عشق و علاقه عجیبی داشت و گوش او در این دو مورد به حرف نفی بدهکار نبود با شنیدن جمله اخیر که مقنی اظهار داشت بود از کوره در رفت و فریاد زد:«به تو چه مربوط است که در این زمین آب ندارد، اگر برای من آب نداشته باشد برای تو نان دارد»
#مثل #ضرب_المثل
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖50 راهکار برای بهبود تدریس
📌قسمت بیست و چهارم
⭐️به دنبال ارتباط و هماهنگی باشید
ضرورت کار جمعی را می توان از جوانب گوناگون مورد بررسی قرار داد؛ زیرا انجام برخی کارها به صورت فردی امکان پذیر نیست، و لازم است تا به صورت گروهی صورت بگیرد. گروهی انجام ندادن کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرار گرفتن در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه ای بالقوه هستند که بی توجهی به آنها عقلانی نیست.
همچنین ما در عصر جهش های تکنولوژیک، در یک شرایط رقابتی سنگین در همه عرصه ها قرار داریم. در شرایطی که رقبا با استفاده از بهره های فعالیت های جمعی، پروژه های بزرگی را اجرا می کنند و سلطه خود را بر جهان می افزایند، بی تفاوتی به فواید کار جمعی می تواند موقعیت ما را در جهان تضعیف کند. علاوه بر این که بدون فعالیت های گروهی آگاهانه و هماهنگ، ممکن است ما کار یکدیگر را خنثی، تخریب و یا تکرار کنیم.
در برخی آیات و روایات نیز به تعاون و همکاری در کلیه کارهای خیر امر شده است.
ادامه دارد...
📝نویسندگان: زهرا زمانیان، مژگان نوروزی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖نکات طلایی برای یک معلم
📌قسمت بیست و پنجم
بچهها را تشویق به مطالعه گروهی داخل و خارج از کلاس کنید. وقتی بچهها برای یادگیری با هم همکاری میکنند جهل و نادانی از میان میرود.
ادامه دارد...
📝نویسنده:
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
بزرگترین ضعف ما، در تسلیم شدن نهفته است؛
همیشه مطمئنترین راه برای موفقیت،
تلاش دوباره خواهد بود!
#انگیزشی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖اختلالات یادگیری
📌قسمت بیست و پنجم
🟣اختلال نوشتن
اختلال نوشتن، عبارت است از مهارت های نوشتن پایین تر از حد انتظار با توجه به سن شخص بهره هوشی و آموزش متناسب با سن که با آزمون های استاندارد شده انفرادی اندازه گیری می شود. این اختلال بر عملکرد تحصیلی فرد و فعالیت های زندگی روزمره که مستلزم مهارت های نوشتن است، تاثیر می گذارد.
اجزا ناتوان نوشتن عبارت اند از: هجی کردن ضعیف، اشتباه در دستور و نقطه گذاری و دست خط بد.
ادامه دارد...
📝نویسنده: اکرم ملک
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
‼️دانستنی
تنها گیاهی در جهان که طلا دارد اکالیپتوس است،
در بین مولکول های این گیاه مقداری طلا نهفته است که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖کتاب فن بیان و سخنوری
📌قسمت بیست و پنجم
1- لبخند زدن تا شادی از چهره تان نمایان شود
2- آرام بودن و به آرامش رسیدن
3- برگزاری کلاس با هدف
4- بکارگیری تمرکز
ادامه دارد…
#فن_بیان_و_سخنوری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🧩بازی های آموزشی برای افزایش حواس پنجگانه
🎲 نام بازی: صدای امواج را می شنوم
⏰ زمان: 15 دقیقه
🔢 محدوده سنی: 11 تا 14 سال (نوجوانان دوره متوسطه)
⏹ وسایل مورد نیاز: ضبط صوت یا پخش سی دی، فایل صوتی از صداهای محیط یا افکت های صوتی دیگر (می توانید خریداری کنید یا اینکه خودتان ضبط کنید)
🔹پیش از شروع بازی مجموعه ای از فایل های صوتی مثل صدای امواج یا آواز پرندگان تهیه کنید. هر صدای بی کلام و غیر موزیکال خوب است.
🔸از بازیکن ها بخواهید صداهایی را که می شنوند را بنویسند. بازیکن ها شاید با نوشتن حدس هایشان درباره چیزی که آن صدا را ایجاد می کند شروع کنند. آن ها را تشویق کنید تا آن صدا را با استفاده از صفت ها توصیف کنند و حتی درباره تصاویر یا احساسی که آن صدا به آنها القا می کند توضیح دهند.
🟢پیشنهاد:
می توانید این بازی را برای ورزیده کردن حس بویایی بازیکن ها تنظیم کنید. از بازیکن ها بخواهید چشم هایشان را ببندند، سپس چیزهای بودار را زیر بینی شان بگیرید تا بو بکشند؛ مثلا قهوه، پودر لباسشویی، پوست پرتقال، صابون، نان، برگ های نازک کاج و چیزهای دیگر. اشیا را مخفی نگه دارید تا بازیکن ها آن ها را فقط از طریق بویایی تجربه کنند. بازیکن ها می توانند چشم هایشان را باز کنند و چند کلمه یا عبارت برای توصیف هر بو و تلاش شان برای تشخیص آن بنویسند.
ادامه دارد…
📝نویسنده: پائول رویاکرز
#بازی_آموزشی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🟪ضرب المثل
🍃کوه به کوه نمیرسد اما آدم به آدم میرسد
در دامنه دو کوه بلند، دو آبادی بود که یکی «بالاکوه» و دیگری «پایین کوه» نام داشت؛ چشمهای پر آب و خنک از دل کوه میجوشید و از آبادی بالاکوه میگذشت و به آبادی پایین کوه میرسید. این چشمه زمینهای هر دو آبادی را سیراب میکرد. روزی ارباب بالا کوه به فکر افتاد که زمینهای پایین کوه را صاحب شود.
پس به اهالی بالاکوه رو کرد و گفت: «چشمه آب در آبادی ماست، چرا باید آب را مجانی به پایین کوهیها بدهیم؟ از امروز آب چشمه را بر ده پایین کوه میبندیم.» یکی دو روز گذشت و مردم پایین کوه از فکر شوم ارباب مطّلع شدند و همراه کدخدایشان به طرف بالا کوه به راه افتادند و التماس کردند که آب را برایشان باز کند. اما ارباب پیشنهاد کرد که یا رعیت او شوند یا تا ابد بی آب خواهند ماند و گفت: «بالاکوه مثل ارباب است و پایین کوه مثل رعیت. این دو کوه هرگز به هم نمیرسند. من ارباب هستم و شما رعیت!»
این پیشنهاد برای مردم پایین کوه سخت بود و قبول نکردند. چند روز گذشت تا اینکه کدخدای پایین ده فکری به ذهنش رسید و به مردم گفت: بیل و کلنگتان را بردارید تا چندین چاه حفر کنیم و قنات درست کنیم. بعد از چند مدت قناتها آماده شد و مردم پایین کوه دوباره آب را به مزارع و کشتزار هایشان روانه ساختند. زدن قناتها باعث شد که چشمه بالاکوه خشک شود.
این خبر به گوش ارباب بالاکوه رسید و ناراحت شد اما چارهای جز تسلیم شدن نداشت؛ به همین خاطر به سوی پایین کوه رفت و با التماس به آنها گفت: «شما با این کارتان چشمه ما را خشکاندید، اگر ممکن است سر یکی از قناتها را به طرف ده ما برگردانید.» کدخدا با لبخند گفت: «اولاً؛ آب از پایین به بالا نمیرود، بعد هم یادت هست که گفتی: کوه به کوه نمیرسد. تو درست گفتی: کوه به کوه نمیرسد، اما آدم به آدم میرسد.»
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖50 راهکار برای بهبود تدریس
📌قسمت بیست و پنجم
از نتایج امتحانات برای هدایت کارتان استفاده کنید.
اجازه بدهید امتحان شما را یاری کند تا بهتر به دانش آموزان تان کمک کنید.
نمره های امتحانی برای همین کار استفاده می شوند نه برای تنبیه و شرمنده کردن بچه ها
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه یازدهم
🔮کتاب ریاضی ششم خیلی مطلب و نکته داره‼️
توی این کانال یاد می گیریدکدوم
🗝قسمتهای کتاب را بخونی👀 و از هر فصل خلاصه های خوبی در اختیارت قرار می گیره تا در آزمون نهایی موفق💪🫀 بشی
📨همینطور سوالات خوبی از بقیه درسها برات گذاشتم تا استفادت کنی☺️❤️
در این کانال معلمان جدید 👩🏫الاستخدام 🖇یا معلمانی که امسال پایه ششم هستن دیگه برای تدریس درسها و زمان بندی⏰ اونها مشکلی ندارن
🌸معلمان و دانش آموزان عزیز 🎓
این کانال منحصر به فرد را از دست ندین💜🤌
شما می تونی در این کانال به در آمد برسی 😱🤌
می تونی با تهیه فیلمهای ریاضی 👩🏫 در این کانال خیلی راحت به در آمد ساعتی ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان برسی 🙂💸
دانش آموزان ششم و خانوادهای آنها هیچ وقت کلاس خصوصی یا تقویتی را به خاطر ازمونهای نهایی رد نمی کنن🫀🤌
لینک کانال:👈https://eitaa.com/namnabatee
جهت ارتباط با آموزگار پایه ششم:♡ @Tayebee1403
هدایت شده از آشپزی با هم
کلیپ های زیبای آشپزی ایرانی و خارجی
ایده ها و ترفندهای خانه داری
@ashpaziibaham
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
کتاب فارسی اول دبستان نوستالژی
جهت خرید با ما در ارتباط باشید .
✅جهت سفارش
@teacherschool
📖نکات طلایی برای یک معلم
📌قسمت بیست و هشتم
اجازه بدهید یادگیری دانشآموزان عمقی باشد. در عصر حاضر اطلاعات دانشآموزان باید علاوه بر گسترده بودن، عمیق هم باشد. دانش سطحی دیگر در جهان امروز قابل قبول نیست. مطالعات عمیق دانش آموزان، آنها را برای رقابت در عرصه جهانی آماده می کند.
ادامه دارد…
📝نویسنده: رابرت رمزی
#کتاب_ضروری_معلم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
اگر نتوانید مهارت لذت بردن
از هر آنچه را که در زندگی دارید
در خودتان ایجاد کنید
مطمئن باشید با بیشتر به دست
آوردن هیچ چیز هرگز خوشحال تر
نخواهید شد...!
#انگیزشی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖اختلالات یادگیری
📌قسمت بیست و هشتم
🟠نشانه های تشخیصی اختلال نوشتن
بسیاری از کودکان مبتلا به اختلال نوشتن یا دیس گرافی از به کار بردن شکل نوشتاری زبان به عنوان ابزاری برای ارتباط موثر ناتوان هستند. عده ای از دانش آموزان مبتلا به دیس گرافی نمی توانند نظرات خود را کلمه بندی کرده و به صورت نوشتاری برگردانند و عده ای دیگر خطاهای دستوری و نحوی مرتکب می شوند. مشکل اصلی این دانش آموزان ناتوانی در سازمان دادن افکار خویش و تبدیل آن به کلمات است و یا اگر بنویسند، نوشته آنها بی سازمان و مغشوش و بدون نظم است.
ادامه دارد…
📝نویسنده: اکرم ملک نژاد
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
‼️دانستنی
شما در حال تماشای جانسختترین موجود زنده کره زمین هستید!
تاردیگریدها که به اسم های (خرس آبی- خوکچه خزه ای) شناخته شده است
جانسختترین موجودات زمیناند که دارای قدمتی 500 میلیون ساله هستند و در دمای منفی 273 و مثبت 151 درجه سانتیگراد زنده میمانند.
طول بزرگترین تاردیگرید از 1.5 میلیمتر بیشتر نمیشود و هشت پا دارد
خیلی از آنها روزهای خود را صرف خوردن جلبکها و باکتریها و شنا کردن در قطرات آب خزه گلسنگها میکنند و به همین دلیل بدن بسیاری از آنها شفاف است.
تاردیگریدها میتوانند در برابر پرتو خورشیدی، پرتو گاما یا پرتو یونی زنده بمانند.
از ساکنین قدیمی و دائمی قطب جنوب است
برخلاف بدن کوچکش ساختار بدنی ساده ایی ندارد و بسیاری از اندام هایشان با ساختار بدن انسان مشترک است
مغز، دهان، مسیر عصبی، ماهیچه و لوله رحمی از جمله اندام هایی است که در بدن خرس آبی وجود دارد
و ادامه ویژگی های خرس آبی ....
#دانستنی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖 اصول روانشناسی یادگیری مؤثر در حوزه آموزش
📌قسمت اول
1️⃣ ذهنیت رشد Growth mindset
🔸باورها یا ادراک دانشآموزان در مورد هوش و توانایی، بر عملکرد شناختی و یادگیری آنها تاثیر میگذارد.
🔹دانشآموزانی که باور دارند هوش قابل انعطاف است و موفقیت به میزان تلاش بستگی دارد، تمرکز بیشتری روی اهدافشان دارند و علی رغم ناکامیها به تلاش ادامه میدهند.
🔸در نتیجه قبل از شروع آموزش حتما چک کنید که دانشآموزان چه ذهنیتی در مورد هوش و توانایی یادگیری دارند، چون ذهنیت ثابت آنها روی بازدهی تدریس شما تاثیر منفی دارد.
🔆 یک تدریس موثر به ذهنیت رشد دانشآموزان شما بستگی داره.
ادامه دارد…
#یادگیری_موثر #یادگیری #دانش_آموز
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🧩بازی های آموزشی برای تقویت هوش
🎲نام بازی: لب خوانی
⏰زمان: 30 دقیقه
🔢محدوده سنی: کودکان 4 تا 8 سال
⚜وسایل مورد نیاز: جدول الفبا
برای بچه ها توضیح دهید که بسیاری از ناشنوایان و کم شنوایان لب خوانی می آموزند؛ آنها می توانند با نگاه کردن به حرکات لب شخصی که در حال صحبت است متوجه شوند که چه می گوید. به آن ها نشان دهید که دهان شما با حرکات کاملا متفاوتی "ای" و "آ" را تلفظ می کند. الفبا را به آنها نشان دهید. یکی یکی به حروف اشاره کنید و آنها را با اغراق در حرکات لب و دهان تلفظ کنید. بعد دوباره به الفبا بروید، اما این بار به صورت صامت و بی صدا. یکی یکی به حروف اشاره کنید و آنها را بی صدا لب بزنید. حالا جدول الفبا را کنار بگذارید و از بچه ها بخواهید وقتی شما حروف مختلف را بی صدا لب می زنید سعی کنند آن را لب خوانی کنند. اگر بچه ها حرفی را تشخیص دادند، بایستی آن را تلفظ کنند
🔅پیشنهادها: بچه هایی که قادرند کلمات کوچک را هجی کنند احتمالا از این شکل بازی لذت می برند. بعد از انجام بازی بالا، گروه را به تیم های دو نفره تقسیم کنید. از هر تیم بخواهید یک کلمه کوچک را انتخاب کنند و آن را بی صدا برای بقیه گروه لب بزنند. چه کسی می تواند کلمه را حدس بزند؟
💠نکته: طبیعتا حرکات دهان و لب ها در تعدادی از حروف یکسان به نظر می رسد. حروفی را انتخاب کنید که بتوانید آن ها را به طور مشخص لب بزنید.
ادامه دارد…
📝نویسنده: پائول رویاکرز
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🟢ضرب المثل
نه سیخ بسوزه نه کباب:
شجاعالسلطنه، پسر فتحعلیشاه، یک وقتی حاکم کرمان بود. اسم کوچکش حسنعلی میرزا بود. او در کرمان تجربه کرده بود و متوجه شده بود که تَرکَههای نازک انار میتواند کار سیخ کباب را بکند و کباب بر سیخی که چوبش انار باشد خوشمزهتر هم میشود.
برای همین پخت کباب با چوب انار را باب کرد که در کرمان به «کباب حسنی» معروف شد و حاکم وقتی میل کباب داشت به نوکرها میگفت: «طوری کباب را بگردانید که نه سیخ بسوزه نه کباب.»
این دستور او به صورت ضربالمثل درآمد و برای بیان و توصیه میانهروی و اعتدال در کارها توسط مردم به کار میرود.
#مثل #ضرب_المثل
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖 راهکارهای بهبود تدریس
📌قسمت بیست و هشتم
🔴فواید استفاده از ابزار تدریس
۱- ایجاد علاقه به درس در شاگردان
۲- تسهیل در یادگیری و فهم مطلب
۳- تنوع و جذابیت در کلاس
۴- فراهم نمودن پیوستگی افکار،در فرایند تدریس
۵- تداعی معانی
ادامه
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📖نکات طلایی برای یک معلم
📌قسمت بیست و هفتم
اجازه ندهید برنامه کلاس تان محدود به یک کتاب درسی باشد. به دانش آموزان تان یاد بدهید از مطالب گوناگون استفاده کنند (یعنی آموزش بر مبنای استفاده از منابع. به این ترتیب که به دانشآموزان تکلیف بدهید تا منابع لازم برای آموزش درس خاصی را پیدا کنند، اطلاعاتی را که به دست آوردهاند تحلیل کنند و آن را در کلاس ارائه بدهند) تا بهطور جامع و همه جانبه مطلبی را یاد بگیرند. آموزش نباید تک بعدی باشد.
ادامه دارد...
📝نویسنده:
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar