eitaa logo
اجلاسیه مشترک جریان‌های تمدنی
94 دنبال‌کننده
165 عکس
324 ویدیو
14 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اجلاسیه مشترک جریان‌های تمدنی
🎙تعریف جدید واکسن - امشب (چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۳) - ساعت ۲۰ https://virasty.com/Islam1357/17321164389
سلام عرض میکنم خدمت دوستان جلسه درویراستی آغازشده ازهمه دوستان دعوت میشوددراین جلسه ی مهم وکاربردی که قطره ای ازچشمه ی جوشان علوم اهل بیت علیهم السلام وتنهاراه نجات بشر(علوم الهی)است شرکت کرده وخودون رو ازلذت استفاده ازعلم نافع محروم نکنند
﷽ اعمال روز جمعه ▪️ خواندن دعای ندبه ▪️صدقه دادن ▪️نماز جمعه ▪️صدمرتبه استغفار ▪️صد مرتبه سوره توحید ▪️هزار مرتبه صلوات خواندن سوره کهف ▪️غسل جمعه ▪️شستن سر با گل ختمی ▪️کوتاه کردن ناخن و شارب ▪️پوشیدن لباس پاکیزه ▪️استعمال بوی خوش ▪️خوردن انار و کاسنی ▪️گشایش بر خانواده ▪️عیادت بیماران ▪️اشتغال به اعمال اُخروی ▪️زیارت اهل قبور به ویژه والدین ▪️ ۱۱۰ بار سوره قدر عصر جمعه ▪️صلوات ضرابخانه اصفهانی. ▪️دعای زمان غیبت ▪️دعای سمات 🙏 سلامتی، تعجیل در فرج و حاجت روایی امام زمان روحی فداه صلواتی هدیه فرمایید ✋ یا غوث الامة و غیاثها 💠 کانال نشر آثار و سخنرانی های سیدجواد مشهدی 🆔 @Ebno_Reza1001 👌لطفا با ذکر منبع بازنشر داده شود
خطبه های نمازجمعه حرم مطهرامروز
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
🎙 حوادث مناطق جغرافیایی ظهور - قسمت دوم - امشب (جمعه ۹ آذر ۱۴۰۳) - از ساعت ۸ https://virasty.com/Islam1357/1732851950622777130 ❓محورهای جلسه: ۱- معرفی مناطق جغرافیایی ظهور(۱۳ منطقه)، ۲- معرفی علائم تکوینی، طبیعی و زیست محیطی ظهور، ۳-معرفی جریانهای قبل از ظهور و ۴- معرفی شخصیت های دوران ظهور https://eitaa.com/olgou4
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
🎙 حوادث مناطق جغرافیایی ظهور - قسمت سوم - امشب (شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۳) - از ساعت ۸ https://virasty.com/Islam1357/1732975033171928885محورهای جلسه: ۱- آغاز معرفی بخش شخصیت های مرتبط با ظهور (قسمت چهارم نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور)پی نوشت مهم: نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور شاملِ چهار سرفصل: ۱- معرفی ۱۳ منطقه جغرافیایی ظهور، ۲- معرفی حوادث طبیعی و تکوینی مرتبط با ظهور، ۳- معرفی جریانهای فعال در مناطق جغرافیایی ظهور و ۴- معرفی شخصیت های مرتبط با ظهور است + مطالعه بیشتر درباره نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور https://eitaa.com/olgou4
توحیدمفضل درحکمتهای گیاهان دارویی۱
توحیدمفضل درحکمتهای گیاهان دارویی۲
توحیدمفضل درحکمتهای گیاهان دارویی۳
توحید مفضل با ترجمه علامه مجلسی.pdf
3.93M
کتاب بافضیلت،پرارزش وسرشارازمعرفت توحیدمفضل خواندن آن به دوستداران علم حقیقی توصیه میشود نشر=صدقه جاریه https://eitaa.com/tamaddonem
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
🎙 حوادث مناطق جغرافیایی ظهور - قسمت چهارم - امشب (یکشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۳) - از ساعت ۸ https://virasty.com/Islam1357/1733045005412850516 ❓محورهای جلسه: ۱- آغاز معرفی شاخصه های نظم مهدوی (قسمت آخر نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور) 🗞 مطالعه بیشتر درباره نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور https://eitaa.com/olgou4/7145 https://eitaa.com/olgou4
نمازجمعه مشهدحرم امام رضاعلیه السلام
جامع الاحادیث الغيبة (للنعمانی) ج ۱، ص ۲۷۹ امام باقر (علیه السلام) >امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِيدٍ عَنْ هَؤُلاَءِ اَلرِّجَالِ اَلْأَرْبَعَةِ عَنِ اِبْنِ مَحْبُوبٍ وَ أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ اَلْكُلَيْنِيُّ أَبُو جَعْفَرٍ قَالَ حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ هَاشِمٍ عَنْ أَبِيهِ قَالَ وَ حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ عِمْرَانَ قَالَ حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى قَالَ وَ حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ وَ غَيْرُهُ عَنْ سَهْلِ بْنِ زِيَادٍ جَمِيعاً عَنِ اَلْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ قَالَ وَ حَدَّثَنَا عَبْدُ اَلْوَاحِدِ بْنُ عَبْدِ اَللَّهِ اَلْمَوْصِلِيُّ عَنْ أَبِي عَلِيٍّ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي نَاشِرٍ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ هِلاَلٍ عَنِ اَلْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ عَمْرِو بْنِ أَبِي اَلْمِقْدَامِ عَنْ جَابِرِ بْنِ يَزِيدَ اَلْجُعْفِيِّ قَالَ قَالَ أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ اَلْبَاقِرُ عَلَيْهِ السَّلاَمُ : يَا جَابِرُ اِلْزَمِ اَلْأَرْضَ وَ لاَ تُحَرِّكْ يَداً وَ لاَ رِجْلاً حَتَّى تَرَى عَلاَمَاتٍ أَذْكُرُهَا لَكَ إِنْ أَدْرَكْتَهَا أَوَّلُهَا اِخْتِلاَفُ بَنِي اَلْعَبَّاسِ وَ مَا أَرَاكَ تُدْرِكُ ذَلِكَ وَ لَكِنْ حَدِّثْ بِهِ مَنْ بَعْدِي عَنِّي وَ مُنَادٍ يُنَادِي مِنَ اَلسَّمَاءِ وَ يَجِيئُكُمُ اَلصَّوْتُ مِنْ نَاحِيَةِ دِمَشْقَ بِالْفَتْحِ وَ تُخْسَفُ قَرْيَةٌ مِنْ قُرَى اَلشَّامِ تُسَمَّى اَلْجَابِيَةَ وَ تَسْقُطُ طَائِفَةٌ مِنْ مَسْجِدِ دِمَشْقَ اَلْأَيْمَنِ وَ مَارِقَةٌ تَمْرُقُ مِنْ نَاحِيَةِ اَلتُّرْكِ وَ يَعْقُبُهَا هَرْجُ اَلرُّومِ وَ سَيُقْبِلُ إِخْوَانُ اَلتُّرْكِ حَتَّى يَنْزِلُوا اَلْجَزِيرَةَ وَ سَيُقْبِلُ مَارِقَةُ اَلرُّومِ حَتَّى يَنْزِلُوا اَلرَّمْلَةَ فَتِلْكَ اَلسَّنَةُ يَا جَابِرُ فِيهَا اِخْتِلاَفٌ كَثِيرٌ فِي كُلِّ أَرْضٍ مِنْ نَاحِيَةِ اَلْمَغْرِبِ فَأَوَّلُ أَرْضٍ تَخْرَبُ أَرْضُ اَلشَّامِ ثُمَّ يَخْتَلِفُونَ عِنْدَ ذَلِكَ عَلَى ثَلاَثِ رَايَاتٍ رَايَةِ اَلْأَصْهَبِ وَ رَايَةِ اَلْأَبْقَعِ وَ رَايَةِ اَلسُّفْيَانِيِّ فَيَلْتَقِي اَلسُّفْيَانِيُّ بِالْأَبْقَعِ فَيَقْتَتِلُونَ فَيَقْتُلُهُ اَلسُّفْيَانِيُّ وَ مَنْ تَبِعَهُ ثُمَّ يَقْتُلُ اَلْأَصْهَبَ ثُمَّ لاَ يَكُونُ لَهُ هِمَّةٌ إِلاَّ اَلْإِقْبَالَ نَحْوَ اَلْعِرَاقِ يَمُرُّ جَيْشُهُ بِقِرْقِيسِيَاءَ فَيَقْتَتِلُونَ بِهَا فَيُقْتَلُ بِهَا مِنَ اَلْجَبَّارِينَ مِائَةُ أَلْفٍ وَ يَبْعَثُ اَلسُّفْيَانِيُّ جَيْشاً إِلَى اَلْكُوفَةِ وَ عِدَّتُهُمْ سَبْعُونَ أَلْفاً فَيُصِيبُونَ مِنْ أَهْلِ اَلْكُوفَةِ قَتْلاً وَ صُلْباً وَ سَبْياً فَبَيْنَا هُمْ كَذَلِكَ إِذْ أَقْبَلَتْ رَايَاتٌ مِنْ قِبَلِ خُرَاسَانَ وَ تَطْوِي اَلْمَنَازِلَ طَيّاً حَثِيثاً وَ مَعَهُمْ نَفَرٌ مِنْ أَصْحَابِ اَلْقَائِمِ ثُمَّ يَخْرُجُ رَجُلٌ مِنْ مَوَالِي أَهْلِ اَلْكُوفَةِ فِي ضُعَفَاءَ فَيَقْتُلُهُ أَمِيرُ جَيْشِ اَلسُّفْيَانِيِّ بَيْنَ اَلْحِيرَةِ وَ اَلْكُوفَةِ وَ يَبْعَثُ اَلسُّفْيَانِيُّ بَعْثاً إِلَى اَلْمَدِينَةِ فَيَنْفَرُ اَلْمَهْدِيُّ مِنْهَا إِلَى مَكَّةَ فَيَبْلُغُ أَمِيرَ جَيْشِ اَلسُّفْيَانِيِّ أَنَّ اَلْمَهْدِيَّ قَدْ خَرَجَ إِلَى مَكَّةَ فَيَبْعَثُ جَيْشاً عَلَى أَثَرِهِ فَلاَ يُدْرِكُهُ حَتَّى يَدْخُلَ مَكَّةَ خٰائِفاً يَتَرَقَّبُ عَلَى سُنَّةِ مُوسَى بْنِ عِمْرَانَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ قَالَ فَيَنْزِلُ أَمِيرُ جَيْشِ اَلسُّفْيَانِيِّ اَلْبَيْدَاءَ فَيُنَادِي مُنَادٍ مِنَ اَلسَّمَاءِ يَا بَيْدَاءُ أَبِيدِي اَلْقَوْمَ فَيَخْسِفُ بِهِمْ فَلاَ يُفْلِتُ مِنْهُمْ إِلاَّ ثَلاَثَةُ نَفَرٍ يُحَوِّلُ اَللَّهُ وُجُوهَهُمْ إِلَى أَقْفِيَتِهِمْ وَ هُمْ مِنْ كَلْبٍ وَ فِيهِمْ نَزَلَتْ هَذِهِ اَلْآيَةُ- يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ أُوتُوا اَلْكِتٰابَ آمِنُوا بِمٰا نَزَّلْنٰا مُصَدِّقاً لِمٰا مَعَكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ نَطْمِسَ وُجُوهاً فَنَرُدَّهٰا عَلىٰ أَدْبٰارِهٰا اَلْآيَةَ قَالَ وَ اَلْقَائِمُ يَوْمَئِذٍ بِمَكَّةَ قَدْ أَسْنَدَ ظَهْرَهُ إِلَى اَلْبَيْتِ اَلْحَرَامِ مُسْتَجِيراً بِهِ فَيُنَادِي يَا أَيُّهَا اَلنَّاسُ إِنَّا نَسْتَنْصِرُ اَللَّهَ فَمَنْ أَجَابَنَا مِنَ اَلنَّاسِ فَإِنَّا أَهْلُ بَيْتِ نَبِيِّكُمْ مُحَمَّدٍ وَ نَحْنُ أَوْلَى اَلنَّاسِ بِاللَّهِ وَ بِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَمَنْ حَاجَّنِي فِي آدَمَ فَأَنَا أَوْلَى اَلنَّاسِ بِآدَمَ وَ مَنْ حَاجَّنِي فِي نُوحٍ فَأَنَا أَوْلَى اَلنَّاسِ بِنُوحٍ وَ مَنْ حَاجَّنِي فِي إِبْرَاهِيمَ فَأَنَا أَوْلَى اَلنّٰاسِ بِإِبْرٰاهِيمَ وَ مَنْ حَاجَّنِي فِي مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ
فَأَنَا أَوْلَى اَلنَّاسِ بِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ مَنْ حَاجَّنِي فِي اَلنَّبِيِّينَ فَأَنَا أَوْلَى اَلنَّاسِ بِالنَّبِيِّينَ أَ لَيْسَ اَللَّهُ يَقُولُ فِي مُحْكَمِ كِتَابِهِ - إِنَّ اَللّٰهَ اِصْطَفىٰ آدَمَ وَ نُوحاً وَ آلَ إِبْرٰاهِيمَ وَ آلَ عِمْرٰانَ عَلَى اَلْعٰالَمِينَ `ذُرِّيَّةً بَعْضُهٰا مِنْ بَعْضٍ وَ اَللّٰهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ فَأَنَا بَقِيَّةٌ مِنْ آدَمَ وَ ذَخِيرَةٌ مِنْ نُوحٍ وَ مُصْطَفًى مِنْ إِبْرَاهِيمَ وَ صَفْوَةٌ مِنْ مُحَمَّدٍ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ أَلاَ فَمَنْ حَاجَّنِي فِي كِتَابِ اَللَّهِ فَأَنَا أَوْلَى اَلنَّاسِ بِكِتَابِ اَللَّهِ أَلاَ وَ مَنْ حَاجَّنِي فِي سُنَّةِ رَسُولِ اَللَّهِ فَأَنَا أَوْلَى اَلنَّاسِ بِسُنَّةِ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَأَنْشُدُ اَللَّهَ مَنْ سَمِعَ كَلاَمِي اَلْيَوْمَ لَمَّا بَلَّغَ اَلشَّاهِدُ مِنْكُمُ اَلْغَائِبَ وَ أَسْأَلُكُمْ بِحَقِّ اَللَّهِ وَ حَقِّ رَسُولِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ بِحَقِّي فَإِنَّ لِي عَلَيْكُمْ حَقَّ اَلْقُرْبَى مِنْ رَسُولِ اَللَّهِ إِلاَّ أَعَنْتُمُونَا وَ مَنَعْتُمُونَا مِمَّنْ يَظْلِمُنَا فَقَدْ أُخِفْنَا وَ ظُلِمْنَا وَ طُرِدْنَا مِنْ دِيَارِنَا وَ أَبْنَائِنَا وَ بُغِيَ عَلَيْنَا وَ دُفِعْنَا عَنْ حَقِّنَا وَ اِفْتَرَى أَهْلُ اَلْبَاطِلِ عَلَيْنَا فَاللَّهَ اَللَّهَ فِينَا لاَ تَخْذُلُونَا وَ اُنْصُرُونَا يَنْصُرْكُمُ اَللَّهُ تَعَالَى - قَالَ فَيَجْمَعُ اَللَّهُ عَلَيْهِ أَصْحَابَهُ ثَلاَثَمِائَةٍ وَ ثَلاَثَةَ عَشَرَ رَجُلاً وَ يَجْمَعُهُمُ اَللَّهُ لَهُ عَلَى غَيْرِ مِيعَادٍ قَزَعاً كَقَزَعِ اَلْخَرِيفِ وَ هِيَ يَا جَابِرُ اَلْآيَةُ اَلَّتِي ذَكَرَهَا اَللَّهُ فِي كِتَابِهِ - أَيْنَ مٰا تَكُونُوا يَأْتِ بِكُمُ اَللّٰهُ جَمِيعاً إِنَّ اَللّٰهَ عَلىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ فَيُبَايِعُونَهُ بَيْنَ اَلرُّكْنِ وَ اَلْمَقَامِ وَ مَعَهُ عَهْدٌ مِنْ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ قَدْ تَوَارَثَتْهُ اَلْأَبْنَاءُ عَنِ اَلْآبَاءِ وَ اَلْقَائِمُ يَا جَابِرُ رَجُلٌ مِنْ وُلْدِ اَلْحُسَيْنِ يُصْلِحُ اَللَّهُ لَهُ أَمْرَهُ فِي لَيْلَةٍ فَمَا أَشْكَلَ عَلَى اَلنَّاسِ مِنْ ذَلِكَ يَا جَابِرُ فَلاَ يُشْكِلَنَّ عَلَيْهِمْ وِلاَدَتُهُ مِنْ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ وِرَاثَتُهُ اَلْعُلَمَاءُ عَالِماً بَعْدَ عَالِمٍ فَإِنْ أَشْكَلَ هَذَا كُلُّهُ عَلَيْهِمْ فَإِنَّ اَلصَّوْتَ مِنَ اَلسَّمَاءِ لاَ يُشْكِلُ عَلَيْهِمْ إِذَا نُودِيَ بِاسْمِهِ وَ اِسْمِ أَبِيهِ وَ أُمِّهِ . https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/347158 دانلود برنامه اندرویدی جامع الاحادیث: https://cafebazaar.ir/app/org.crcis.noorhadith
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
🎙موضوعات معقول کارشناسی - جلسه ۲ - امشب (جمعه ۱۶ آذر ۱۴۰۳) - ساعت ۸ https://virasty.com/Islam1357/1733482634751210561 https://eitaa.com/olgou4
صوت خطبه های نمازجمعه امروزمشهد
هدایت شده از مرسانا
⚡️ارکان ثلاثه مدیریت اسلامی (فقه الامام) 👌سه الگوی کلان برای مدیریت و تفسیر، مسائل مرتبط با انسان، استنباط کرده ایم؛ که مجموعاً تفسیری تکامل یافته از مدیریت امور او را ارایه می دهد. بی توجهی مدیران در همه سطوح، به این الگوهای سه گانه، زندگی انسان را به چالش می کشد. الگوهای کلان مدیریتی در فقه هدایت به شرح زیر است: 👌الگوی اول مدیریت: الگوی تقدیرهای مرتبط با انسان است. در ادبیات شارع محترم، قواعد متعددی برای تغییرات تقدیر مرتبط با انسان تبیین شده است. توجه به الگوی تقدیر شارع، امکانات زندگی انسان را وسیع یا ضیق می کند. مسائلی مانند: ۱- حیات و ممات، ۲- ذلت و عزت، ۳- فقر و غنا و ۴- سعادت و شقاوت، اساس تقدیرهای الهی برای هر انسان محسوب می شوند؛ که قواعد دستیابی به آن توسط شارع محترم، بیان شده است. (در برنامه مدیریتی خود، آموزش و تذکر نسبت به قواعدِ سازنده تقدیر را بگنجانید!) 👌الگوی دوم مدیریت: الگوی تفصیل است. منظور از الگوی تفصیل، مجموعه مسائل مرتبط با افزایش قوه دریافت و فهم انسان است. بی توجهی به الگوی تفصیل، سطح فهم انسان را کاهشی و بالتبع تصمیمات او را ناقص می کند. شارع محترم میان مسائلی مانند: الگوی تغذیه و فهم، الگوی خواب و فهم، الگوی معاشرت و فهم و... ارتباطی را گزارش داده است! 🗞مطالعه بیشتر درباره الگوی تفصیل: https://eitaa.com/olgou4/4660 👌الگوی سوم مدیریت: الگوی ساخت است. منظور از الگوی ساخت، روش صحیح سخن گفتن با انسان است. گاهی اوقات با وجود متغیرهای الگوی تفصیل در یک انسان، فقدان الگوی ساخت، زندگی او را به چالش می کشد. 🗞مطالعه بیشتر درباره الگوی ساخت: https://eitaa.com کند. حجت‌الاسلام علی کشوری (مدیر مدرسه فقهی هدایت) - تبیین الگوی مدیریت اسلامی - دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - قم https://eitaa.com/olgou4
هدایت شده از ع
4_5888510788288647350.mp3
7.11M
🔴مهم ❗️ به دوران قبل از ظهور «دوران حیرت» گفته می‌شود❗️ آنقدر حملات شیاطین نزدیک می‌شود که انسان صبح مومن از خانه خارج شده و کافر برمی‌گردد❗️ خودتان را برای مقابله با شیاطین در «دوران حیرت» آماده کنید❗️ مرتب بخدا پناه ببرید اوضاع به شدت بدتر و خطرناک‌تر می‌شود ❗️ ➖➖➖➖➖➖➖ ⏰ @Shomareshmakooszohor
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️درباره نبرد آخرالزمانی پیشِ رو 👌 با توجه به شرایط بسیار حساس کشور و منطقه، در حال برنامه ریزی برای تبیین چند نظریه فقهی و ارائه جدولی از تصمیمات مقاومتی به مسئولین و نخبگان و مردم هستیم. توضیح بیشتر اینکه: "نظریه فقهی پدافند غیر عامل و نفی سبیل": یازده مسیر ارتقای مقاومت کشور در مقابله با دشمن مستکبر را تبیین خواهد نمود. ترویج و عمل به نقشه فقهی مقاومت، ایران را قوی تر و مقتدرتر خواهد کرد. 👌همچنین با طرح "نظریه فقهی مناطق جغرافیایی ظهور" به تبیین نظم آینده جهان و منطقه بر اساس آیات و روایات خواهیم پرداخت. نظریه فقهی مناطق جغرافیایی ظهور، علاوه بر تبیین جغرافیای سیاسی آینده جهان، به معرفی گروه های مهم فعال در جهان در آخر الزمان و نحوه مقابله با آنها بر اساس آیات و روایات، معرفی شخصیت های جبهه باطل و حق در آخرالزمان بر اساس آیات و روایات و معرفی علائم طبیعی، اقلیمی، اقتصادی و... در آخر الزمان می پردازد. 👌با مطالعه دو نظریه پدافند غیر عامل و نفی سبیل و نظریه مناطق جغرافیایی ظهور، درک و حضور مردم در مقابله با حوادث آخرالزمان جدی تر و منسجم تر خواهد شد. فراموش نکنیم: مدیریت مردمی جنگ فراگیر پیشِ رو، بیش از هر امر دیگری نیازمند اندیشه ورزی متناسب با مقاومت و قیام است. فتأمل حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - درباره نبرد آخرالزمانی پیشِ رو - بامداد چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - قم https://eitaa.com/olgou4
بیان سه علت ازدلایل معیوب بودن کتب درسی و ضرورت ایجاد تغییر درآنها: الف)عدم کمک به بهبود زندگی: ۱.عدم یادگیری علل بیماری وچگونگی پیشگیری ازبیماری ۲.عدم یادگیری حرفه وشغل باوجودمدت زمان طولانی تحصیل ۳.عدم یادگیری ۱۳نوع روابط انسانی(رابطه انسان باامام،معلم،همسایه،دوست،دشمن،والدین،طبیعت و...) ۴.عدم نگاه صحیح به عالم ودرک درست ازعالم هستی ۵.عدم بوجودآمدن فهم صحیح ازخلقت دردوره تحصیل ۶.عدم یادگیری آداب زندگی(حتی آداب اولیه مانند طهارت) ب) این کتابهادرموردعلم انبیاء تقریباساکت هستند(درنتیجه این آموزش مردم فکر می‌کنند که انبیاعلم نداشتندوامورآخرت رافقط ارائه میکردند) ج)این کتابها براساس طبقه بندی خرافه ی بیکینی ازعلم ساخته شده آمد(علوم سه دسته اند۱علوم پایه۲علوم تجربی۳علوم انسانی) https://eitaa.com/tamaddonem
کتابهای درسی آینده چگونه باشد؟ کتابهای درسی آینده بایدبراساس معانی اسامی،افعال وحروف قرآن نوشته شود. یعنی باید بتواند توضیح دهد که اسمهای قرآن چه علمی رادراختیارماقرارمیدهدوایضاافعال وحروف https://eitaa.com/tamaddonem
کتب درسی آینده چگونه باشند؟ کتابهای درسی آینده بایدبراساس معانی اسامی،افعال وحروف قرآن نوشته شود. یعنی باید بتوانند توضیح دهند که اسمهای قرآن چه علمی رادراختیارماقرارمی دهد؟وایضاافعال وحروف 🎧درسنامه روش تحقیق: https://eitaa.com/olgou4/7201