فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخهای استاد وکیلی به سؤالات اعتقادی
#شبهات_عاشورایی
9️⃣ وضعیت حجاب مخدّرات پس از روز عاشورا چگونه بود؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 7. استاد وکیلی.mp3
2.9M
☑️مدیریت حسینی (7)
✔️مدل تربیتی اسلام
☑️نحوه صحیح ایجاد اخلاق تشکیلاتی
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
❓دین یک مفهوم حقیقی یا اعتباری❓
#علم_دینی
#طرائف
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
معنای_سیادت_فرزند_در_7_سال_اول_زندگی_استاد_وکیلی.mp3
6.27M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (9)
🔶 معنای سیادت فرزند در 7 سال اول زندگی
🔹 سیادت فرزند بر خود و بر اطرافیانش ، نفوذ تصمیماتش بر اطرافیان
🔹تنها در دو جا باید مانع کودک شد ، جایی که ضرر و آسیبی به خود یا دیگران زند و یا حقی از کسی ضایع شود
🔹عمومات و ادله مخصص سیادت فرزند
#طرائف
#فقه_تربیتی
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
تقسیمات_چهارگانه_وضع_استاد_وکیلی.mp3
663K
⭕️ استاد وکیلی: کفایة الاصول (4)
☑️نوع وضع(تعیینی یا تعیّنی)
در بحث تقسیمات چهارگانه وضع
#کفایة_الاصول
#طرائف
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 8. استاد وکیلی.mp3
1.39M
☑️مدیریت حسینی (8)
✔️ویژگی های مدیر در سیدالشهدا
علیه السلام
☑️تحلیل ویژگی های مدیر در شخصیت سیدالشهدا علیه السلام
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 9. استاد وکیلی.mp3
7.07M
☑️مدیریت حسینی (9)
✔️اولین کار مدیریتی سیدالشهدا در نهضت کربلا
☑️بیان مبانی فکری و اهداف نهضت
☑️مشخص کردن ویژگی افراد نهضت
☑️حلقه ربط افراد به سازمان ها چه باید باشد؟
☑️ویژگی سازمان های اخلاص محور
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
ویژگی_های_بازی_در_دوران_کودکی_استاد_وکیلی.mp3
4.03M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (10)
🔶ویژگی های بازی در دوران کودکی
🔹بازی های سازگار با فطرت و ناسازگار با آن
🔹 کودک بر حسب طبع اولیه خود اگر رهایش کنند به خود به سمت بازی و
فعالیت می رود
🔹کودک در 7 سال اول باید در بازی فاعل و موثر باشد نه منفعل
🔹فرزند ما در بازی های کامپیوتری و رایانه ای منفعل است و این بشدت مضر است .
🔹 والدین باید موانع و محدودیت های بازی و فعالیت های کودک را برطرف کنند
#طرائف
#فقه_تربیتی
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 10. استاد وکیلی.mp3
1.74M
☑️مدیریت حسینی (10)
✔️دومین کار سیدالشهدا در نهضت کربلا
☑️ارائه لوازم هدف به صورت شفاف
☑️نامه امام حسین علیه السلام به بنی هاشم
☑️خطبه امام حسین علیه السلام
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 11. استاد وکیلی.mp3
4.77M
☑️مدیریت حسینی (11)
✔️سومین کار سیدالشهدا در نهضت کربلا
☑️یادآوری اهداف توسط سیدالشهدا
☑️ضرورت فراموش نشدن هدف در حرکت الهی
☑️تعریف کار فرهنگی
☑️پالایش نیروهای نهضت
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
نسبت معانی اسمی به حرفی.. استاد وکیلی.mp3
1.72M
⭕️ استاد وکیلی: کفایة الاصول(5)
☑️تشریح نسبت معانی حرفی به اسمی
☑️دیدگاه مرحوم کمپانی
☑️دیدگاه مرحوم آخوند خراسانی
#کفایة_الاصول
#طرائف
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
مومن_در_زندگی_اش_لهو_و_لعب_ندارد_استاد_وکیلی.mp3
6.95M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (11)
🔶 مومن در زندگی اش لهو و لعب ندارد
🔹 جایگاه بازی و تفریح و سرگرمی در زندگی دینی
🔹لهو مومن در چند امور حق و واقعیت است ..تیراندازی اسب سواری و...
🔹لهو مومن تفریح و سرگرمی است که امتدادی در آخرت پیدا میکند برعکس دیگران که امورات باطلشان هیچ گونه امتداد اخروی ندارند.
#طرائف
#فقه_تربیتی
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
🌹مقام حضرت رقیه سلام الله علیها 🌹
#برش_کتاب
#شهیدان_عشق
#طرائف
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 12. استاد وکیلی.mp3
4.34M
☑️مدیریت حسینی (12)
✔️چارچوب کلی مدیریت سیدالشهدا
✔️مدیریت بر اساس اتصال به خداوند متعال
☑️روش ناقص مدیریت غیرالهی
☑️روش صحیح مدیریت الهی
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 13. استاد وکیلی.mp3
3.77M
☑️مدیریت حسینی (13)
✔️تفاوت مدیریت الهی و بشری
☑️روش کشف وبررسی اهداف وبرنامه ها
☑️ضامن حقانیت اهداف و برنامه ها
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
جایگاه_جناب_محی_الدین_فهم_روایات_استاد_وکیلی.mp3
5.45M
🔶 جایگاه جناب محی الدین و کتب او و شاگردانش درفهم معارف قرآن و روایات.
#طرائف
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 14. استاد وکیلی.mp3
4.15M
☑️مدیریت حسینی (14)
✔️جامعیت مدیریت سیدالشهدا علیه السلام
☑️وسعت گستره مدیریت سیدالشهدا
☑️ابعاد مختلف مدیریت در سیدالشهدا
☑️مدیریت رسانه در نهضت کربلا
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 15. استاد وکیلی.mp3
6.13M
☑️مدیریت حسینی (15)
✔️مدیریت منابع انسانی و فعالیت آنها
☑️استفاده حداکثری امام حسین از منابع انسانی
☑️استفاده از ابزار غیرالهی در مدیریت
☑️روش ایجاد انگیزه در افراد مجموعه
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 https://eitaa.com/taraef110
الوضع و اقسامه. الخبر و الانشاء..استاد وکیلی.mp3
1.98M
⭕️ استاد وکیلی: کفایة الاصول(6)
🔘موضوع بحث: الوضع و اقسامه
(الخبر و الانشاء)
☑️تفاوت خبر و انشاء در مثل صیغه های
بعتُ و انکحتُ
☑️متعدد بودن وضع به تعدد غایت
☑️اشکالی بر المنطلق در تقسیم
مترادف و مشترک لفظی
#کفایة_الاصول
#طرائف
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
راهکار_صحیح_تامین_نیاز_های_روحی_و_درونی_در_اسلام_استاد_وکیلی.mp3
6.33M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (12)
🔶 راهکار صحیح تامین نیاز های روحی و درونی در اسلام
🔹مدیتیشین اسلامی و راه کار های رسیدن به آرامش و تخلیه انرژی درون در اسلام
🔹انس با ملکوت و الله و عبادت زمینه اضطراب های درونی و تشویش ها و...از بین می برد و چنان آدمی را مشغول می سازد که انرژی اضافی برای تخلیه از طریق امور لهو و.. باقی نمی گذارد
🔹راه های کار امروزی مانند موسیقی رقص و.. بعد حس را تقویت کرده و مشکل را چند برابر می کنند .
#طرائف
#فقه_تربیتی
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110
درسهایی از مدیریت عاشورا 16. استاد وکیلی.mp3
9.71M
☑️مدیریت حسینی (16)
✔️بررسی نمونه هایی از مدیریت منابع انسانی و فعال سازی نیروها در مدیریت سیدالشهدا علیه السلام
☑️تعامل با افراد بر اساس ویژگی شخصی
☑️احترام و اکرام افردا تشکیلات
☑️تلاش برای رفع مشکلات افردا تشکیلات
☑️دادن مسئولیت به افراد مختلف
☑️دادن حق انتخاب به افردا تشکیلات
☑️حضور و پیشگامی مدیر در عرصه
☑️هماهنگی نیروها به یکدیگر
☑️توجه به آمادگی افردا نهضت
🎵درس های مدیریتی عاشورا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔https://eitaa.com/taraef110
🔶پذیرش خبر فاسق ثقه در تاریخ🔶
لازم نیست که راوی یک خبر از شیعه بوده و یا متّصف به خیر و صلاح باشد مهم آن است که راوی در مسئله مورد نظر به طوری باشد که ظنّ به کذب و دروغ و جعل وی نداشته باشیم و بلکه از کلام وی ظنّ و گمان حاصل شود. و البته هر چه منبع و ناقل خبر از وثاقت و تقوای بیشتری برخوردار باشد درجه اعتبار خبر بیشتر می شود.
در خصوص تاریخ قیام و شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السّلام حجم بسیار زیادی از منقولات از طریق دشمنان حضرت به دست ما رسیده که چون می دانیم در نقل جنایات بی قصد و غرض بوده و بنای بر تحریف و جعل نداشتند بدان اعتماد می نمائیم.
📚شهیده شام صفحه ۲۶
#برش_کتاب
#طرائف
#دروس_حوزوی_استاد_وکیلی
https://eitaa.com/taraef110