41.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شهبازی_مدافع_خون_شهدا
#غیرت_و_مردانگی_مجری_انقلابی
🎥کناره گیری محمدرضا شهبازی از برنامه پاورقی
✍بسم الله
🌴از اجرای برنامه پاورقی کنارهگیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم.
🌴خلاصهش اینکه قرار نیست #بسیجی فحشخور زمان فتنه و جنگ و... باشه و در عافیت، سلاحورزیها و رشیدپورها و آخوندیها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.
🌴قرار نیست هنوز سال #شهید_عجمیان و #شهید_علیوردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن.
🌴ما زورمون به هیچکس هم نرسه، به خودمون که میرسه!
🌴زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه. بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانههای مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن.
🤲امیدوارم خدا عاقبت همهمون رو ختم به خیر کنه.
✍با تماس با 162، نسبت به آن انتصاب ها و این استعفا بی تفاوت نباشیم.
#بی_تفاوت_نباشیم.
@zahremar_tv
@umefafgaraei
مسیر عفافگرایی
#شهبازی_مدافع_خون_شهدا #غیرت_و_مردانگی_مجری_انقلابی 🎥کناره گیری محمدرضا شهبازی از برنامه پاورقی ✍ب
#عفافگرایی
#مطالبه_گری
#پویش_عدم_بازگشت_حامیان_براندازی_به_صداوسیما
#تقاضای_بازگشت_محمدرضا_شهبازی
🟣لطفاً از فعالیت و برنامهسازی برخی سلبریتیهایی که در ایام اغتشاشات، با معاندان همسو بودند، حذر و از بازگشت دوباره آنها به آغوش صدا و سیما ممانعت شود.
🔴چرا که نباید از بودجه بیتالمال، مبالغ کلان برای برنامههای بیمحتوای آنها پرداخت شود.
✍لطفاً برای پایمال نشدن #خون_شهدا، از این پویش حمایت کنید و آن را نشر دهید.
https://farsnews.ir/my/c/216417
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
🎥اولویت قانون خدا در هر شرایطی
#حجاب_قانون_خدا
#رعایت_حریم_قانون_خدا
#سرباز_امام_زمان
🧕🏻روایت دختربچۀ تازه به تکلیف رسیده ای را بشنویم که، گفتگوی خود را با آقای خیرخواهی، که قصد کمک کردن به او را در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) داشت.
🌷قرار نیست که اگر 2 تا تیر از تفنگ اومد، من #قانون_خدا رو زیر پا بگذارم...
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#معماری_عفیفانه
#معماری_اسلامی
🌻بر روی درب خانه های قدیمی، #کوبه_مردان از #کوبه_زنان جدا بوده است.
🌻ارتفاع کوتاه درب خانه، باعث میشد که افراد، موقع ورود به خانه، سرشان را ناخودآگاه پایین بیندازند.
🌻تورفتگی در ورودی خانه، باعث می شود تا هم ورودی درب سایه باشد و هم موقع باز کردن درب، #حجاب خانه حفظ شود و شخصی که درب را باز میکند، از اطراف دیده نشود.
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
🎥شأن آور بودن حجاب
🟠حجاب راحتی نیست... حجاب شأنیته.
🟢خدا نامحرم نیست، ولی وقت نماز باید چادر سرت باشه.
🔴برخی می گویند مهم قلب انسانه...
🔵اما نصف شخصیت هر کس در ظاهرشه.
⚫من به عنوان استاد نمی توانم در دانشگاه کت نپوشم، تیشرت بپوشم و یا کت قرمز را با پیراهن زرد و شلوار سبز بپوشم و...
🎈چون شأن و جایگاه مهم است.
🎙دکتر سعید عزیزی
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#روزگار_عجیبی_است
🔴#روزگار_عجیبی_است!!
🍂دخترانی در نوبهار زندگانی خود، عکسهایی در شبکه های اجتماعی می گذارند که حتی حیوانات هم از آن شرم می کنند.
🔵#روزگار_عجیبی_است!!
🍂پدران و مادران به غذا و لباس فرزندان اهمیت می دهند اما فراموش می کنند که بذر ارزشها و اخلاق را در وجودشان بنشانند.
🟣#روزگار_عجیبی_است!!
🍂مردان، همسران و دختران و خواهران خود را می بینند لباسهایی می پوشند که برجستگی های بدنشان را آشکار می کنند اما به #غیرت نمی آیند و با ادعای اینکه آنها روشنفکر، آزاداندیش و متمدن هستند، هیچ واکنشی نشان نمی دهند!!
✍ناصح سعدی (با تلخیص)
🌾🌱🌾🌱🌾
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
🎥 پیامد نگاه های تحريک آمیز
#چرایی_حجاب
🟢 به نظر شما نگاه تحریک آمیز با مردها چه می کند؟!؟
💥هزاران دومینویی که در خیابان یا مجالس، به وسیله خانمهای بدپوشش ریخته می شود و هزاران تنوع طلبی و از هم پاشیدن زندگی های مشترکی که به سردی ختم می شود...
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#حیاورزی
#تفاوت_حیا_و_کمرویی
📝 پژوهشگران دانشگاه چمران اهواز در سال 1398، در پژوهشی با عنوان "بررسی تفاوت ها و شباهتهای #حیا و #اضطراب اجتماعی (کمرویی)" به این نتیجه رسیدند که حیا و اضطراب اجتماعی اگرچه هر دو منبعث از احساس #شرم هستند و وجوه مشترکی دارند، اما سازه های #مجزا و متفاوتی هستند و الگوهاي پيشايند و پيامدهاي يکساني ندارند.
🔷این پژوهش که با تکمیل پرسشنامه در بین ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه شهید چمران صورت پذیرفت، نشان داد که متغیر #ترس از ارزیابی، اعم از منفی و مثبت، به عنوان نقطه مشترک احساس شرم در #حیا و #اضطراب اجتماعی نقش مهمی دارد. همچنین #خودکنترلی عامل کلیدی تفاوت حیا و کمرویی می باشد و حیا معلول خودکنترلی و کمرویی معلول عدم خودکنترلی می باشد.
🔷 خودکنترلي مي تواند به عنوان نقطه عطف در تفاوت حيا و کمرويي مدنظر قرار گيرد. چرا که خودکنترلي بالا پيشبيني کننده حياي بالا و بالعکس است. مي توان اذعان کرد منشأ #حيا و درواقع تفاوت اصلي حيا و کمرويي مي تواند همين #خودکنترلي باشد.
🔷 به عبارتي حيا و کمرويي هر دو موجب احساس #شرم در افراد مي شوند؛ اما شرم ناشي از حيا، معلول يک #نفس_قوي و کنترل کننده است؛ در حاليکه شرمِ ناشي از کمرويي معلول #ضعف_نفس و عدم کنترل آن مي باشد.
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
🎥انیمیشن بی کلام قلب
🌷#رابطه_حجاب_و_تحکیم_خانواده
🌷#رابطه_عفاف_و_تحکیم_خانواده
🥀🍂🥀🍂🥀🍂🥀🍂🥀
🍁سامان آشیانه ی ما را به هم مزن...
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#خویشتنداری
#کنترل_نفس
🔶 به #شیطان گفتم: "لعنت بر شیطان!"
🔷 لبخند زد.
🔶 پرسیدم: "چرا میخندی؟"
🔷 پاسخ داد: "از #حماقت تو خندهام میگیرد".
🔶 پرسیدم: "مگر چه کردهام؟"
🔷 گفت: "مرا #لعنت میکنی، در حالی که هیچ بدی در حق تو نکردهام".
🔶 با تعجب پرسیدم: "پس چرا زمین میخورم؟!"
🔷 جواب داد: "#نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکردهای. نفس تو هنوز #وحشی است و تو را زمین میزند".
🔶 پرسیدم: "پس تو چه کارهای؟"
🔷 پاسخ داد: "هر وقت #سواری آموختی؛ برای رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواری بیاموز!"
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
#بازگشت_به_خدا
🌿آمده است که جوان گنهکاری #توبه نموده و به سوی کارهای نیک کشیده شد.
🌿 او یک دفتر جیبی همراه خود داشت که اگر روزی گناهی از او سر میزد (به زبان یا دست یا پایش)، آن #گناه را ثبت میکرد.
🌿سحرها در خانه، آن گناه را به یاد میآورد و از صمیم قلب میگفت: "#الهی_العفو".
🌱🌻🌱🌻🌱🌻🌱
🌿عادت این #جوان_صالح، چندی این بود، تا اینکه یک وقت گناهی از او سر زد...
🌿دفتر را از بغلش درآورد که بنویسد، دید تمام صفحههایی که گناهانش را در آن نوشته بود، #پاک است و به جایش این آیه قرآنی نوشته شده بود:
🍃🌺🍃 "اولئک یبدّلُ اللهُ سَیّئاتِهم حَسَناتٍ"
✅ "هر کس توبه کند، نه فقط خدا پاکش میکند (گناهانش را میبخشد) بلکه علاوه بر آن، به جایش #ثواب ثبت میشود".
📚 بازگشت از بیراهه نوشته رحيم كارگر محمدياري
@umefafgaraei
📣 هشتمین نشست #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی در سال 1402
🔔#نشست_حضوری_و_مجازی
💬 با عنوان: «هماندیشی در مورد هویتبخشی به دانشجویان (گامی در مسیر احیای پیشرانهای عفاف در دانشگاه)»
5⃣#حلقه_پنجم
👥👥میزگرد عفافگرایان؛ با مشارکت جمعی از اساتید دانشگاه و اعضای محترم کارگروه
🔲پرده اول:
🔰روایت تجربه هیئت کودکانه: گامی در تربیت حسینی کودکان
🔖به همراه معرفی محصولات و محتوای آموزشی مناسب تربیت حسینی کودکان
👤با ارائۀ دکتر اعظم محمدزاده قصر؛ دانشآموخته و مدرس مدعو دانشگاه فردوسی مشهد
🏢مکان: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علومتربیتی و روانشناسی، تالار دکتر حسینعلی کوهستانی
🎧 آدرس اتاق مجازی:
vroom.um.ac.ir/saeedy
📆زمان: چهارشنبه 1 شهریور، ساعت 16:00
🎥پخش مستند ساعت 15:50
🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐
@umefafgaraei
#بانوی_عفاف
#سفیر_حجاب
#حضرت_رقیه_خاتون (س)
#سفیر_کوچک_امام_حسین (ع)
🌿غصه حجاب من را نخوری بابا جان...
🌿چادرم سوخته، اما به سرم هست هنوز...
🍂🥀🍂🥀🍂🥀🍂
🍂#پنجم_صفر، سالروز شهادت #دردانه_سه_ساله سیدالشهدا حضرت #امام_حسین علیهالسلام، بر تمامی #عفافگرایان و #دوستداران_عفاف تسلیت باد.
@umefafgaraei
مسیر عفافگرایی
📣 هفتمین نشست #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی در سال 1402 🔔#نشست_حضوری_و_مجازی 💬 با عنوان: «هماند
#عفافگرایی
#گزارش_نشست_هفتم
#هویت_بخشی_به_دانشجویان
#حلقه_چهارم
🔰هفتمین نشست #کارگروه_عفافگرایی_و_تربیت_جنسی
💬 با عنوان «هم اندیشی در مورد هویت بخشی به دانشجویان: (گامی در مسیر احیای پیشرانهای عفاف در دانشگاه)»
⏰چهارشنبه 18 مرداد ساعت 16:45
🎧 بهصورت وبینار و حضوری، با مشارکت جمعی از مدرسان و اعضای هیئت علمی و علاقهمندان مسائل فرهنگی برگزار شد.
🔶پس از اینکه، دکتر اکبر امراهی به ارائه خلاصه ای از نشست حلقه سوم پرداختند، اعضای حاضر در نشست به ارائه نظرات خود در خصوص هویت بخشی به دانشجویان پرداختند.
👤محمدرضا سهندی:
🍃خرد، فرآیند و مسیری است که در آن فکر و تأمل میشود؛ درست است؟ ما میخواهیم فرزندان و جوانان ما، نسبت به آنچه از رسانه، دوست، دشمن و هر منبعی میشنوند و میبینند، براساس #خرد، بیاندیشند و خوب را از بد جدا کنند. ولی این فرآیند توسط #دشمن، دستکاری شده است. یعنی آن چیزی که از دوستان و نسل جدید میخواهیم، محقق نمیشود. آن طور که می خواهیم فکر نمیکند، تأمل نمیکند و #مبانی_فکری اش با مبانی فکری ما فرق میکند. درنهایت نتیجه گیری اش هم فرق میکند. آنجایی که میخواهیم براساس هدفگذرای هدایتش کنیم، فکر نمیکنم به انجام برسد. یعنی آن #رابطه_عاطفی، که باید بواسطه آن، تعامل برقرار شود، با تلاش دشمن، به سدی بین ما و فرزندان ما مبدل شده است. به طوری که فرزندان از ما حرف شنوی ندارند. یا احیاناً اگر فضایی ایجاد شود که بتوانیم با هم صحبت کنیم، اصلاً #استدلال ما را قبول نمیکنند؛ با این موضوع چه کنیم؟
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#هویت_بخشی_به_دانشجویان
#خلاصه_ای_از_نظرات
👤دکتر سعیدی رضوانی:
🌱 بهتر است برخی بحثها دقیقتر شود. مثلاً وقتی میگوییم "امیدآفرینی کنیم"، یعنی چه؟ برای مثال برخی روزنامه ها، حتی به تعبیری روزنامه های اصولگرا و یا منتسب به نهاد رهبری و...، تیترهای قابل تأملی را کار میکنند. برای مثال روزنامه خراسان، نوعی القای ناامیدی در هر چیزی که فکر کنیم را به مخاطب دارد. البته شاید خیلی از آنها به واقعیت هم نزدیک باشد و برای خود توجیهاتی هم دارند، اما چرا اینگونه منتقل میشود. مثلاً سرتیتر میزنند: "مهاجرت این بار در دانش بنیانها"؛ "تأخیر در رسیدگی به جاده مرگ"؛ "هزار وعده خوبان، یکی وفا نکند" و اگر صحبت از امید داشته باشند، از قول رهبری بیان میکنند. مثلاً "امیدآفرینی وظیفه اول ماست"؛ اما در خود روزنامه نوعی انتقاد همیشه وجود دارد. اما برای #امیدآفرینی چه کارهایی را میتوان انجام داد؟ مصادیق آن چیست؟ تأمل روی این موضوع، مهم است. آیا اینگونه تیترها خلاف فرمایش رهبری است؟ این مورد، به بحث این جلسه خیلی مرتبط است.
🌱 مورد دیگر، #عاملیت_محیط است. #ساختارها مختلفند. برای مثال، فرم لباس بچه ها ساختار است، نوع حرف زدن ما با همدیگر تا نوع معماری. اخیراً دبیرستان دخترانه ای (نوبت اول و دوم) را در نزدیکی منزل ما، به مکانی انتقال داده اند، که حدود 25 آپارتمان و 70 پنجره، به حیاط این مدرسه اشراف دارند. آیا این دختران زنگ تفریح، ورزش و... ندارند؟ آیا دختر متدین ما، باید با چادر ورزش کند؟ در صورتی که در همان منطقه، مثلاً دبستانی وجود دارد که یک نفر هم به حیاط آن مشرف نیست.
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#هویت_بخشی_به_دانشجویان
#خلاصه_ای_از_نظرات
👤دکتر سعیدی رضوانی:
🌿 پیامد اختلاط دانشجویان در دانشگاه نیز، قابل تأمل است. ساختار چیده شده در دانشگاه، به گونه ای است که مشکلات را تقویت میکند. در جریان لایحه حجاب، که به برخی مشکلات ساختاری اشاره داشتم، اشاره هایی مبنی بر عدم بیان این مشکلات ساختاری بود. یک حالت مرعوبیتی در این خصوص در بین مسئولان وجود دارد. یکی از مشکلات در دانشگاه فردوسی مشهد، مسئله خوابگاه ها است که در گذشته، در زمان ساخت و ساز، نسبت به آن بی توجهی شده است. چراکه خوابگاه های دختران و پسران در داخل فضای دانشگاه است. تریاهای دانشگاه هم به گونه ای است که مشکلاتی را ایجاد میکند، اما از #تغییر_ساختار این اماکن، به رغم اهمیتی که دارد، به لحاظ هزینه بر بودن، استقبال نمیشود. در بررسی سند اسلامی شدن دانشگاه ها، جلوگیری از اختلاط دانشجویان به عنوان یک راهبرد برای حل مشکلات نوشته شده است. اما در جزئیات هیچ اشاره ای نشده و فقط به تیتر اکتفا شده است.
👤سیدرضا محروقی:
🌿 برای تسلط اساتید به سؤالات غیرعلمی دانشجویان، مدیریت فرهنگی باید بیشتر ورود کند. متأسفانه ما نتوانستیم عقل اساتید را فعال کنیم تا نسبت به داده های عقلی خود هشیار باشند و دوم اینکه، این عقل خداسو نشده است. در صورت خداسو شدن عقل، فرد عملی را انجام میدهد که باعث قرب به خدا شود. بعضاً اساتید ما در این خصوص مشکل دارند؛ در این صورت چگونه میتوانند جواب دانشجو را بدهند؟ دعوت از اساتید برجسته، میتواند به ابهامات و سؤالات اساتید پاسخ دهد تا آنها هم برای دانشجویان، پاسخهای درخوری داشته باشند.
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#هویت_بخشی_به_دانشجویان
#خلاصه_ای_از_نظرات
👤دکتر عباس قائمی:
🍃 سؤال اول: باید تکلیف ما معلوم باشد که #ولایتمدار هستیم یا نیستیم؟ وقتی آقا موضوعی را مطرح میکنند، ببینیم که نگاه مان همسو با ولایت هست یا نه؟ خیلی از همکاران ما میگویند: "خب حالا آقا فرمودند"! در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه ها هم همینطور. به دوستان گفتم اگر حکم تغییر کرده به بنده هم بگویید. در استفاده بانوان از دوچرخه، مسئله تبرج نیست و نشستن بر صندلی دوچرخه مطرح است. سؤال دوم: آیا میخواهیم #وظیفه خود را انجام دهیم یا خیر؟ و سؤال سوم: آیا میتوانیم یا نمیتوانیم؟
🍃 پیشرانهای گسترش عفاف دو دسته اند: پیشرانهای اساتید و دانشجویان. چند مدل قابل بررسی است: مدل همکلاسی، جنگجویان کوهستان و فراکتالیسم. در مدل فراکتالیسم، ما بهم ولایت داریم، در هر ردیفی. یعنی من با شما ارتباطم خوب است و در یک سطح میتوانیم بهم کمک کنیم. در طرح فراکتالیسم، اگر توانستیم #خانواده را درست کنیم، میتوانیم محله و شهر را درست کنیم. مورد چهارم هم #امر_به_معروف_امرا و پیگیری از مسئولان، برای انجام وظایفشان است.
🍃 چندجلسه، با دانشجویی مکشفه صحبت کردم. تجربه زیسته منفی، آسیب دیدن از برخی افراد مسلمان، همراهی با تمایلات شخصی، فضای اجتماعی زاویه دار با احکام اسلامی و درک ناقص و اشتباه از احکام الهی، باعث #کشف_حجاب او شده است. بیاییم از نگاه فردی که آسیب دیده، به مسائل نگاه کنیم، تا پاسخی بیابیم. مراقب باشیم تا طبق حدیث پیامبر (ص)، که با بیانش بغض کردند، به روزی نرسیم که جای معروف و منکر عوض شود.
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#هویت_بخشی_به_دانشجویان
#خلاصه_ای_از_نظرات
👤 دکتر فهیمه ریوادهای:
🌱 دانشجو بهتر است دانشگاه را مانند خانه خود بداند، اما دختر و پسر ما کمی از این فضا فاصله گرفته اند. افزایش #سواد_رسانه_ای دانشجویان هم مهم است. اگر درستِ اطلاعاتی را که دانشجو از فضای مجازی خود به دست می آورد را، بنده در اختیار دارم، خوب است که در فضاهایی که او می بیند، برای مثال در ایستگاه های اتوبوس داخل دانشگاه، به او عرضه کنم.
👤 زهرا رسوخی:
🌱 نگاه تک بعدی به موضوعات، خصوصاً مباحث عفافگرایی و قشری مثل دانشجویان، جای سؤال دارد. ورود به هر حوزه ای، مستلزم دانستن #شبکه_مسائل است. چراکه #اقناع_فکری برای دانشجویان مهم است. برای مثال، حتی طیف مداحان هم، دو جناح مقابل شده اند. برخی مداحان، در برنامه هایی در ماه محرم، با یک جمله، چالشهای فکری ای را در بحث عفاف و حجاب پیش آوردند. بنابراین نگاه شبکه مسائلی (اجتماعی، اقتصادی، سیاسی) به موضوعات مهم است. آوردن یک سری چهره ها هم پای کار، کمک کننده است. در قضیه اغتشاشات پاییز 1401، فعالترین قشر، #اساتید بودند و دو جبهه مقابل هم شدند. بنابراین برای احیای پیشرانهای عفاف در بین دانشجویان، اول باید این تقابل برداشته شود. همچنین، با کمک گرفتن از افرادی که در کف جامعه فعالیت دارند، حوزه نظر و اجرا را بهم نزدیکتر کنیم. اگر #نگاه_تربیتی در دانشگاه باشد، میطلبد که رابطه استاد و دانشجو، به صورت متربی و مربی و ادامه دار باشد.
🎥 لینک فیلم قابل دانلود جلسه جهت بهرهبرداری علاقهمندان تقدیم است:
https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/RjDjebwtGFxToaj
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
🎥رابطه حجاب و بنیان خانواده
#نگاه_به_حجاب_از_زاویه_ای_دیگر
🔴می گوید به شما چه مربوط؟ اصلاً می خواهم گناه کنم (حجاب نداشته باشم).
🟦خیلی خوب؛ گناه کن! بین تو و خدا یک رابطه است، بین تو و مردم یک رابطه دیگر.
❎اما در جامعه حق نداری؛ چون اینجا به بقیه هم #صدمه میزنی.
🔴می گوید اصلاً می خواهم بروم جهنم؛
🟦می گوییم خب برو! اما
🔥چرا می خواهی جامعه را جهنمی کنی؟
🔥چرا می خواهی بقیه را هم با خودت ببری جهنم؟
🔥چرا می خواهی خانواده های دیگر را متلاشی کنی؟
❎وقتی که برهنه و نیمه برهنه بیرون می آیی، فضای عمومی جامعه را #فضای_جنسی می کنی.
⚠وقتی جاذبه زنانگی را بیجا مصرف کنی، #خانواده ها را #متلاشی می کنی.
🎙استاد رحیم پور
@umefafgaraei
#عفافگرایی
#برنامه_برای_عفاف
#برنامه_برای_حجاب
✴مگر میشود آدم بیبرنامه را به #عفاف متقاعد کرد؟!؟
🔴 گام اول برای متقاعد شدن به دینداری و #ترک_گناه، این است که خودمان را به #زندگی_بابرنامه متقاعد کنیم. اینکه آدم بپذیرد زندگیِ بابرنامه داشته باشد، مقدمۀ متقاعدشدن به #ترک_گناه است.
🟡 مثلاً وقتی به کسی میگویید #نگاه_حرام_نکن! ببینید این را به چه کسی دارید میگویید؟ این را باید به کسی بگویید که حاضر است برای #نگاهکردنِ خودش #برنامه داشته باشد!
🟢 کسی که حاضر نشده برای نگاه کردن خودش #برنامه بپذیرد، وقتی به او میگویی "نگاه حرام نکن"، زورش میآید و برایش #سخت است بپذیرد؛ لذا ممکن است تو را #مسخره کند و حتی ناسزا بگوید!
🔵 آدمی که شخصیتاً برای هیچچیزی نمیخواهد برنامه داشته باشد؛ منجمله برای #لباس_پوشیدن؛ چطور میخواهید او را برای #حجاب متقاعد کنید؟! وقتی او را به حجاب، توصیه میکنید، طبیعتاً زورش میآید بپذیرد!
🟣 بنابراین اول باید بپرسید: "آیا شما اصلاً برای #زندگی خودت برنامه داری؟ این برنامه را روی چه #اصولی طراحی کردهای؟"
👤استاد پناهیان
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
#تربیت_جنسی_کودکان
🎬سکانسی از سریال #به_کجا_چنین_شتابان
👤دنیا با سرعت نور پیش میره و بچهها باید اونقدر #آزاد باشن که بتونن خوب و بد رو خودشون تشخیص بدن!
💥تصاویر پر از قباحت به بچهها نشون دادن، اسمش آزادیه؟؟
⚠️این زبون بستهها دارن با طناب ما میافتن توی #چاه_بی_فرهنگی و وقاحت...
♨️این نگاه شما، صد تا جنایت و #بزهکاری به بار میاره.
👤فعلاً که با نگاه بنده، اونها دارن دنیا رو میگردونن و به خودشون میگن جهان اول و به ما میگن جهان سوم!
✅اونها با #فرهنگ، جهان اول نشدن...
📌سالهاست که صدای #از_هم_پاشیدن_خانواده هاشون به گوش میرسه...
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
🎥#نماهنگ_اصالت
🌻با موضوع عفاف و حجاب
🌷هنوز باور ما، مثل چشمـه پاکـه
🌷هنوز ریشه هامون، تو این آب و خاکـه
🌷نجابت با چشمــای مردم رفیقه
🌷حیا بین ماها یه حس عمــیقه
🌷برای همـین نقشه دارن برامون
🌷خدا رو بگیرن از باورامـون
🌷ولی کــور خوندن، چون ما اصیلیم
🌷اصالت یعنی چادر مادرمـون
🎶آهنگساز و خواننده: پویا بیاتی
✍ترانه سرا: محمد جواد الهی پور
🎙کاری از معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا
@umefafgaraei
#عفافگرایی
🔖وظایف ما درباره حجاب
#اینفوگرافی
🍃حل شبهات
🍃تقویت روحیه تعبد و ولایت پذیری
🍃توجه به احکام مرتبط با حجاب
🍃توجه به اهمیت نمادها
🍃آشنایی با فلسفه حجاب
🍃توجه به آثار مثبت حجاب برای فرد و جامعه
🍃توجه به آثار منفی بی حجابی
🍃توجه به علاقه دیرینه دشمن به بی حجابی
🍃مدیریت محیط و فضای زندگی
🍃یادگیری احکام دین و عمل به آنها
🍃پندپذیری
@umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#عفافگرایی
🎥 حجاب امری واقعی یا ارزشی؟!
#حجاب
🟣 #حجاب امری واقعی است، نه ارزشی و اخلاقی...
🔵 چرا مردم، حجاب را امر غیرواقعی میدانند!؟!
🟢 خیلی زشت است که هنوز روی حجاب بحث میکنیم! چرا ما 40 سال است نتوانستیم این #واقعی_بودن را جا بیندازیم و این مسئله حل شود!
🔴 علما کمی سرشان را از کتابها بیرون بیاورند.
📌 حجاب در دسته بندی علم، در کدام رسته قرار میگیرد؟!
⚠ مبلغان اسلام... به داد #اسلام برسید!
🎙 استاد پناهیان
@umefafgaraei
#عفافگرایی
💫رابطه «حجاب» و «عفاف»
🗣برخي از مخالفان حجاب میگویند:
👈"آنچه که مهم است «عفت» است و «حجاب» غیر از عفت است".
🌴این حرف که عفت و حجاب دو مفهوم متفاوتند، سخني درست است؛ ولی این بدان معنا نیست که کسی که بیحجاب است، داراي عفت است؛ بلکه پوشش خاص و حجاب داشتن حالت ظاهری است که مرتبۀ بالاتر آن و صعودیافتۀ آن، «عفت درونی» است و صعودیافتۀ عفت، «حیای حضور» در محضر حق است.
🌴به تعبيري عامتر، سبک زندگی (از جملة مقولة پوشش) عبارت است از «رفتارهای نهادینه شده و سازمانیافته»اي که متأثر از اخلاقیات و ملکات نفسانی و صفات درونی و بلکه تحقق يافته و حالت نمادين و بيروني آنهایند.
✅بنابراين، نميتوان اين ادعا را پذيرفت که فلان فرد، هرچند در ظاهر، رفتارهاي ناهنجار و ساختارشکنانهاي دارد، اما داراي باطني عفيف است! مگر نه آنکه «از کوزه همان برون تراود که در اوست»؟
✍احمدحسين شريفي
@umefafgaraei