eitaa logo
DΞMIGØD II
44 دنبال‌کننده
121 عکس
30 ویدیو
0 فایل
بیاید با شورولت ایمپالای مدل1967مان از بزرگراه ویل راجرز به کانزاس برویم تا سینک‌هول سم اختصاصی خودمان را به بند بکشیم و با ابرپست هرمسی به طبقه ششصدم امپایر استیت پیشکش کنیم... باشد که ایزدان ما را به سمت کمپ دورگه راهنمایی کنند! (If you know,you know)
مشاهده در ایتا
دانلود
و روزمان را با the amazing digital circus فیصله دهیم
شاید هم با SMG4
خودشان را Nerd معرفی می‌کنند و فکر می‌کنند گلمراک فردی بهترین نسخه فردی است!
(معلومه دارم از نوشتن طفره میرم،ن-؟)
And I would run 40 k.m for you in Marathon to make you happy,but you're not Mythic enough to understand...
خیلی بانمکهTT کاش پست هرمسکی داشت-
بلییی
خلاصه ما به پان و ساتیرها خیلی داداشی-