eitaa logo
یادداشتهای علمی
629 دنبال‌کننده
47 عکس
5 ویدیو
49 فایل
این کانال به منظور انتشار فیش‌هایی است که در طول مطالعات خود یادداشت نموده ام شاید برای برخی سودمند باشد. @mhey2000 ادمین @halgeyoola @mostafa_khomaini
مشاهده در ایتا
دانلود
ktp2019-12-01712 شرح سید صدر بر الوافیه.pdf
38.56M
🔷️کتاب خطی شرح الوافیه فی اصول الفقه 💠تالیف میر صدرالدین محمد ابن سید محمد باقر بن محمد مهدی رضوی تقوی قمی معروف به " سید صدر " از علمای امامیه سده ۱۲ استاد بهبهانی قدس سرهما تدریس کتاب وافیه در کانال مکتب اصولی شهید صدر https://eitaa.com/joinchat/2796486669Cb62d5fdc46
۰۲- درایه.mp3
36.82M
دوم درس از کتاب و احکامه تالیف آیت‌الله سبحانی مدظله‌العالی استاد مقدمه: اولین مولف شیعی در علم درایه
خلاصه درایه الحدیث.pdf
9.66M
ای از کتاب آیت‌الله سبحانی حفظه الله در ۱۱ صفحه و نیم نوشته شده ولی تایپ نشده شاید به دردتان بخورد.
چرا در سبک آموزش سنتی حوزه علمیه، ادبیات از امثله و شرح امثله شروع می‌شود؟ 🔶️۱- افعال ثلاثی خصوصا ثلاثی مجرد طبق برخی نظرات داخل در علم صرف نیستند و مربوط به علم متن اللغة می‌باشند لذا از این جهت مبنای مسائل صرفی هستند. 🔷️۲- حفظ کردن مباحث پایه ای هر علمی هم تقویت کننده ذهن و حافظه است و هم در فهم آسان‌تر و دقیقتر آن علم کمک زیادی می کند. 💠۳- سیر از ابهام به تفصیل اوقع در نفس است. طلبه در ابتدا که افعال ثلاثی را به سبک امثله و شرح امثله حفظ می‌کند (خصوصا در سنین نوجوانی) جملات مبهمی را حفظ می‌کند ولی کم کم به او آموخته می‌شود و همین سیر از ابهام به تفصیل در ماندگاری مطالب و آرامش علمی موثرتر است. کانال یادداشتهای علمی https://eitaa.com/yaddashtha_elmi
۰۳- درایه.mp3
17.91M
سوم درس از کتاب و احکامه تالیف آیت‌الله سبحانی مدظله‌العالی استاد مقدمه: اولین مولف شیعی در علم درایه
مکتب اصولی شهید صدر هدف ما ایجاد يك نظم ذهنی برای دانش اصول و پرهیز از فهم جزیره ای و نامرتبط است ⚠️انتشار مطالب کانال بدون آدرس مربوطه جایز نیست https://eitaa.com/halgeyoola
به پیشنهاد یکی از دوستان و استفاده بیشتر از درس وافیه از این به بعد اصوات وافیه در کانال زیر بارگزاری می شوند. https://eitaa.com/halgeyoola
202030_694490644.mp3
11.91M
تعلیمی ترادف و تباین استاد
202030_1871375548.mp3
10.53M
تعلیمی تقابل تضاد استاد
202030_1840677921.mp3
10.28M
تعلیمی تقابل تضاد استاد
202030_1477087588.mp3
6.97M
تعلیمی تقسیم لفظ به مفردومرکب اقسام مفرد استاد
202030_1145889853.mp3
9.47M
تعلیمی مبحث مفهوم و مصداق استاد
202030_2076401049.mp3
10.58M
تعلیمی مبحث کلی و جزئی استاد
. . . . .
درایه الحدیث ۴.mp3
26.75M
جلسه چهارم بر اساس کتاب اصول الحدیث و احکامه تالیف آیت‌الله سبحانی مدظله‌العالی استاد مقدمه کتاب: تعریف علم درایه
درایه الحدیث ۵.mp3
13.8M
جلسه پنجم بر اساس کتاب اصول الحدیث و احکامه تالیف آیت‌الله سبحانی مدظله‌العالی استاد مقدمه کتاب: تعریف علم درایه و فرق آن با علم رجال
درایه الحدیث ۶.mp3
17.56M
جلسه ششم بر اساس کتاب اصول الحدیث و احکامه تالیف آیت‌الله سبحانی مدظله‌العالی استاد مقدمه کتاب: موضوع، مسائل و غایت علم درایه
202030_72881505.mp3
10.25M
تعلیمی مبحث کلی و جزئی استاد
202030_444648694.mp3
10.09M
تعلیمی مبحث کلی و جزئی استاد
خلاصةالحساب ۱.mp3
28.04M
اول درس از کتاب تالیف: شیخ بهائی رحمة الله علیه مدرسه #هراتی #تربت_حیدریه استاد #عصمتی جایگاه علم حساب https://eitaa.com/joinchat/2796486669Cb62d5fdc46
202030_2021835195.mp3
7.32M
تعلیمی مبحث عنوان و معنون استاد
202030_750969893.mp3
5.77M
تعلیمی مبحث ادامه عنوان و معنون استاد
202030_159295402.mp3
10.18M
تعلیمی مبحث نسب اربع استاد
202030_1566884228.mp3
9.2M
تعلیمی مبحث ادامه نسب اربع استاد
خلاصةالحساب ۲.mp3
30.03M
دوم درس از کتاب تالیف: شیخ بهائی رحمة الله علیه مدرسه علمیه استاد جایگاه علم حساب https://eitaa.com/joinchat/2796486669Cb62d5fdc46