eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.7هزار عکس
34.7هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
تمکین چشمی مرد .mp3
2.7M
🎙 مرد، #دیداری است 💠 زن، #شنیداری است 🔴 #استاد_دهنوی https://eitaa.com/zandahlm1357
💠 تقصیر من است یا #همسرم؟ 🔴 #آیت_الله_حائری: 💠 به راحتی می‌شود آدم‌ها را با حرف‌هایشان شناخت. فرض کنید یک خودکار روی طاقچه است! 👈 به یکی می‌گویی برو بیار. می‌رود می‌گردد. خودکار هست [اما] پیدایش نمی‌کند. می‌گوید: «نمی‌بینم». 👈 به دومی می‌گویی برو. [خودکار] هست [اما] پیدایش نمی‌کند. می‌گوید: «نیست». 💠آن که می‌گوید نمی‌بینم یک #شخصیت دارد؛ آن که می‌گوید نیست، یک شخصیت. 💠آن که می‌گوید نمی‌بینم ... #ضعف‌ها و نقص‌ها را متوجه #خودش می‌داند. فردا اگر اتفاق ناخوشی در زندگی‌اش افتاد، پای خدا [را] وسط نمی‌کشد، به حساب خودش می‌گذارد، چون اینجا به حساب خودش گذاشت. گفت ضعف #بینایی من هست. «من» نمی‌بینم. 💠 اما آن که می‌گوید« نیست» ... فردا هر اتفاقی بیفتد، #فرافکنی می‌کند. به دوش خدا، روزگار، (#همسر و...) می‌اندازد. 🔅من و شما از کدام دسته‌ایم؟ https://eitaa.com/zandahlm1357
🔴 #احترام_به_خانواده_همسر 💠 انتقادى كه نسبت به رفتارهاى خانواده‌ی همسرتان انجام مي‌دهيد تخريب كننده #رابطه است. 💠 شريك زندگيتان نمي‌تواند پدر يا مادر، خواهر يا برادر خود را تغيير دهد. حتی اگر آدمهاى #بدی هم باشند، آنها خانواده‌اش به حساب مى‌آيند و بايد به آنها احترام بگذاريد! 💠 همچنان‌ که اگر او به بستگان شما بی‌احترامی کند #حس خوبی به شما دست نخواهد داد! 💠 پس طوری با خانواده همسرتان برخورد کنید که دوست دارید همسرتان با #خانواده شما برخورد کند. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 #توصیه جالب آیت الله بهجت (ره) به آقای پناهیان و همسرشان 🔴 #استاد_پناهیان https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صفحه سیاسی https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شبنشینی_با_مقام_معظم_رهبری کنایه امام خامنه ای به ترامپ: شرطش این است که آمریکایی‌ها نزدیک نیایند #سلامتی_فرمانده_صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌ مواجهه‌ی ما با مسائلمان و با دشمنانمان باید: ۱. شجاعانه باشد مرعوبانه نباشد ‌‌‌‌ ۲. امیدوارانه باشد مأیوسانه نباشد ‌‌ ۳. عاقلانه و خردمندانه باشد هیجانی و احساساتیِ سطحی نباشد ‌‌ ۴. مبتکرانه باشد از روی انفعال نباشد ‌‌ 👈 اگر به این کیفیّت حرکت کردیم، اگر این‌ جور حرکت کردیم، بدانید ملّت ایران در مواجهه‌ی با همه‌ی قدرتهای بزرگ توفیق خواهد یافت و خواهد توانست پیش برود. ۹۸/۳/۱۴ https://eitaa.com/zandahlm1357
#آیات_عهد پیش‌شماره: پذیرش مقام رهبری ‌ ۵- تاریخ را خوب بلد بود... [مخالفت آیت‌الله خامنه‌ای با پیشنهاد رهبری ایشان در اجلاس خبرگان] ‌ «او خودش می‌داند که در آن لحظات در دل من چه می‌گذشت. رفتم آن‌جا ایستادم و گفتم آقایان! صبر کنید. اینها هم ضبط شده، موجود است.» تاریخ را خوب بلد بود. بدیِ تاریخ را می‌دانست که در تاریخ، اغلب حاکمان، با قهر و غلبه و یا ارث بردن از پدرها و به دستور ابرقدرتها، حاکم شده بودند. دست و پا زده بودند و حاکم شده بودند. شاید مخالفت کرد که دست و پایی نزده باشد.‌ گفت مگر بعضی نمی‌گویند صاحب‌نظر در دین نیستم؟ پاسخ دادند: «امام شما را صاحب‌نظر می‌داند.»‌ گفت اگر اطاعت نکنند چه؟ از کسی که سالهای بعد اطاعت نکرد، شنید:‌ «هر کس را که خبرگان –که نمایندگان مردم هستند- او را انتخاب کردند... هم ولایت مطلقه دارد، عقیده من این است و هم صلاحیت اطاعت.» چهره‌ی نگران و برافروخته‌اش را تاریخ ثبت کرد. بخش‌های دیگر پیش شماره #آیات_عهد را روایتی است از چهل سال سیره انقلابی آیت‌الله خامنه‌ای در عهد با انقلاب و ملت، از صفحه تاریخ بخوانید https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌ واکنش اخیر به شعار نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صفحه کلاس مربی https://eitaa.com/zandahlm1357
🔰آنچه که #رپ بر سر نوجوان می آورد ... ⭕️نکاتی حائز اهمیت برای نوعی از موسیقی ابتدای یادداشت را با حرف نوجوانی شروع میکنم که دچار حالی پریشان شده و سخت مضطر است ... «« روز های اول برام خیلی مهم نبود چه کسی این رپ رو خونده و فقط دوست داشتم گوش بدم اونم به صورت تفریحی ،( یادمه اولین رپی که گوش دادم رو از دوستم گرفتم) بعده ها بیشتر گوش میدادم تا جایی که وقتی از مدرسه میرسیدم خونه باید حتما هندزفری تو گوشم بود و حتی سره سفره هم گوش میکردم. کم کم اعتیاد بهش پیدا کرده بودم ولی اخه چیزه بدی نبود ... من چیزایی رو گوش میکردم که درد جامعه رو بیان میکرد و خیلی خوب میتونست اونارو مطرح کنه ، اما بعد از یه مدت دیگه وقتی سر درسام بودم نمیتونستم تمرکز کنم ، زود اعصابم خورد میشد و کم کم ادم خشونت طلبی شده بودم . بعضی وقتها خیلی پر انرژی بودم و بعضی وقتا تو فامیل گوشه گیر بودم . علتش رو نمیدونستم ولی کم کم دیگه دین هم برام دچار نواقصی بود و احساس میکردم باید دینم رو عوض کنم .... الان سر درگمم و ....»» خب در متن همه چیز کاملا واضح است ، نوجوانی حدود ۱۵ ساله دچار عارضه ی اعتیاد به موسیقی آن هم از نوع رپ شده است . وقتی امروزه با برخی از نوجوانان صحبت میکنید متوجه میشوید بعضی از تشدید های کلمات را خیلی مکرر استفاده میکنن و موقع صحبت کردن نمی توانند حروف و کلمات رو بیان کنند . آسیب های رپ از آن چه که فکر میکنید بیشتر است و در این یادداشت انشاءالله به صورت تیتروار و مختصر مطرح میشود و در یادداشت های بعدی به بررسی مشکلات و مسائل میپردازیم. 1⃣اولین مشکلی که برای نوجوان بعد از گوش دادن رپ فارسی
برایش به وجود می آید ، است ، نوجوان دیگر نمیتواند حواس خود را جمع مطلبی کند و به دلیل خاصیت این مدل موسیقی دچار اختلال فکری میشود.(اختلال در تمرکز) 2⃣دومین مشکل از آن جا شکل میگیرد که نوجوان دچار به موسیقی میشود و مدام خود را وابسته به این سبک موسیقی میداند.(اعتیاد به رپ) 3⃣سومین مشکل این است که به خاطر بعضی از فحاشی هایی که در این نوع موسیقی انجام میشود نوجوان مجبور است از هندزفری استفاده کند و همین عامل باعث از بین رفتن او میشود .(اختلال شنوایی) 4⃣چهارمین مشکل موجود نوجوان است ، ظرف او بسیار ظریف است و برای هجمه ای از مشکلات جامعه قدرت و توان درک ندارد و در نتیجه دچار شکست روحی می‌شود ، یعنی میخواهد کاری انجام بدهد حالا چه درست چه اشتباه اما نمیتواند ... 5⃣پنجمین مشکل آن است که با گوش دادن به این نوع موسیقی دچار شده و سریعا واکنش نشان میدهد ، فکر میکند با داد و بیداد میتواند کاری کند و همین عامل باعث تشنج روحی و عصبی او میشود . 6⃣ششمین عامل مخرب و منزوی شدن نوجوان است که باز هم میتوان آن را با عامل های بالا پیوند زد. 7⃣هفتمین مشکل ان جاست که دیگر نوجوان نمی‌تواند درست صحبت کند ، یعنی دچار شده و در نتیجه به خاطر همین دیگر در جمع دوستان حاضر نمیشود و کم کم از جمع دور می‌شود. 8⃣هشتمین مشکلی که برای او پیش می آید قبح بعضی از کلمات برای او شکسته میشود و دیگر به راحتی بعضی از کلمات توهین آمیز را به کار می برد ... () 9⃣نهمین مشکل ان است که او میشود ، یعنی با توجه به حرف هایی که در اون موسیقی میشنود و فطرت پاکی او دارد دچار تناقض شده و چون در حال شکل گیری شخصیت می باشد و هنوز ثبات شخصیتی پیدا نکرده سریعا دچار تحول میشود و چون این تحول با فطرتش تناقض دارد دچار شخصیت نیز میگردد. این یادداشت ادامه خواهد داشت ... ✍مصطفی کریمی مربی https://eitaa.com/zandahlm1357
1_39761063.pdf
1.16M
نوجوان و ارتباط ویژگی های نوجوانان استاد سرکشیک #نوجوانان #ویژگی_نوجوانان https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: محبت افراطی در بین نوجوانان را جدی بگیریم انتخاب دوست در دوران نوجوانی اهمیت خاصی دارد. مسائل و دشواری‌های ناشی از بلوغ از کمیت و کیفیتی برخوردار است که بسیاری از روان‌شناسان معتقدند: خوشبختی یا بدبختی انسان تا اندازه زیادی در این دوران رقم می‌خورد! پنج نکته درباره نوجوانی و ارتباط آن با محبت افراطی: ۱. نوجوان و محبت قبل از نوجوانی انسان صرفا مهرطلب است یعنی دوست دارد از طرف بزرگ‌سال مورد مهر واقع بگیرد اما با شروع نوجوانی مهرورز هم می‌شود یعنی دوست دارد محبت بورزد. ۲. محبت حقیقی، عشق به خالق هستی نیروی محبت یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و نیروهای خدادای انسان است که اگر در مسیر صحیح استفاده شود سنگ‌های سخت را در هم می‌شکند و قله‌های مرتفع را زیر پا می‌گذارد. مسیر اصلی این محبت، عشق به خالق هستی و عشق به هر چیزی است که در مسیر محبت به خدا است. ۳. خطر محبت افراطی گاهی یک نوجوان نسبت به دوستش و یا حتی نسبت به مربی‌اش چنان محبتی پیدا می‌کند که به او وابسته شده و کاملا تسلیم او می‌شود که گاهی قادر به ترک آن نخواهد بود؛ این‌گونه وابستگی‌ها به نوجوان آسیب روحی و روانی خواهد زد. ۴. تفاوت محبت افراطی با دوستی‌های معمولی در محبت‌های افراطی برخلاف رفاقت‌های معمولی هیجانِ مثبتِ دوستی‌ها وجود ندارد بلکه اضطراب و حسادت در آن موج می‌زند و نوجوان دائما نگران و رنجور است. ۵. محبت‌های افراطی و اختلال روانی الف ـ گاهی محبت افراطی گرچه باعث درگیری ذهنی شخص می‌شود و دائما در عالم خیال با محبوب خود سیر می‌کند اما این مسئله مانع تعطیلی امور زندگی شخص نمی‌شود و یا فقط در زمان محدودی او ر
را از کارهای روزمره بازمی‌دارد. ب ـ اما در یک سطح عمیقتر، به‌قدری نوجوان درگیر این دوستی می‌شود که علاوه بر اشتغال ذهنی و زندگی خیالی با محبوب، برای مدت زیادی، از امور روزمره خود می‌ماند که برخی روان‌شناسان محبت افراطی را در این مرحله یک اختلال روانی می‌دانند https://eitaa.com/zandahlm1357
4_764795416125374603.pdf
383K
انگیزه، حالات درونی فرد است که موجب تداوم رفتار تا رسیدن به هدف می‌شود. انگیزه ارتباط مستقیم و مثبت با رشد تربیتی افراد دارد. #انگیزه_سازی https://eitaa.com/zandahlm1357
جذب یا جمع؟ از آنجا که جریان تربیتی، یک جریان زیربنایی است و با هدف رشد و تعالی انسان‌ها صورت می‌‌پذیرد؛ پس جذب، جذب به معنویت و اخلاق است، جذب به سلوک رفتاری #مربی است و از همه مهم‌‌تر جذب به خوبی‌ها و پاکی‌هاست. جذبی که #جوان و #نوجوان فطرتاً به آن گرایش دارد و از درون تشنه آن است. چنان‌که در دوران دفاع مقدس و در جبهه هم درست همین‌طور بوده است که مثلاً رزمندگان اسلام در فلان محور عملیاتی و یا فلان دسته، گروهان و گردان جذب نماز شب فرمانده‌شان می‌‌شدند و یا تحت تأثیر اخلاق و مرام او قرار می‌‌گرفتند؛ بنابراین و با این توضیحات؛ کسی که می‌گوید بدون جایزه دادن، بدون شام و ناهار دادن و یا بدون پول خرج کردن، نمی‌‌توان افراد را جذب حلقه‌‌های تربیتی کرد، مسلماً چنین فردی اشتباه می‌کند و در واقع او افراد را #جمع می‌‌کند نه #جذب. در هر حال، نتیجه قرار گرفتن در این سیکل معیوب تربیتی آن است که اگر سرگروه‌ها به اشتباه افراد را به جای جذب کردن، جمع کنند و پس از آن نیز به جای #تثبیت، مدام آنها را #تفریح ببرند تا پراکنده نشوند و به بهانه فوتبال، اردو و امثال آن، حضورشان در حلقه تربیتی ادامه پیدا کند، مسلماً حاصل نهایی این فرایند؛به جای #رشد، #دفع خواهد شد؛ زیرا وقتی در یک مجموعه تربیتی جذب درست و مؤثری صورت نپذیرد، به طور قطع و یقین حضور افراد در آن مجموعه، تثبیت نخواهد شد و در نهایت در پایان کار نیز جوانان و نوجوانان، به جای طی دوره رشد از گروه دفع خواهند شد به گونه‌‌ای که کم‌کم نیازهای کاذب آنان جایگزین نیاز‌‌های واقعی خواهد شد؛ نیازهایی که معمولاً بیشتر در محیط خارج از مسجد و کانون و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هرشب انس با قران ..... https://eitaa.com/zandahlm1357
0057 baghareh 151-153.mp3
10.52M
#لالایی_خدا ۵۷ #سوره_بقره آیات ۱۵۱ - ۱۵۳ #محسن_عباسی_ولدی #قصه منبع قصّه این برنامه👇 📚برگرفته از کتاب «قصه کوفه، صفحات ۴۴۰-۴۱۶»؛ اثر علی نظری منفرد با تشکر از گروه "نسیم قدر" که زحمت اجرای تیتراژ این برنامه رو کشیدن.