12.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#اربعین
#امام_حسین (ع)
🏴 اربعین طلیعه یک تمدن بزرگ اسلامی در سطح جهان است❗️
(در آن تمدن بزرگ، دعوا سر خوردن نیست، سر خوراندن است و این، در اربعین دیده میشود)
⬅️ امروز میلیون ها نفر، از همه مکاتب جهان زیر پرچم حسین جمع شدهاند، از مسلمان بگیر تا کمونیست و بیدین❗️
▪️▪️▪️▪️▪️▪️
@zandahlm1357
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#حکایت_سر 🎥داستان نوزدهم ؛ دیدارِ خصوصی آقا! 💢آرزویی که پای تابوت مستجاب شد ! 📌 مجموعه کلیپهای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#حکایت_سر
🎥داستان بیستم ؛ آخرین دیدار!
💢من دیگه برنمیگردم!
📌 مجموعه کلیپهای «حکایت سر»
برشهایی پرجاذبه و زیبا از زندگانی شهیدِ بی سر محسن حججی
@zandahlm1357
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
2.mp3
8.56M
📗کتاب صوتی
#من_محمدعلی_رجایی
"زندگینامه داستانی شهید رجایی"
قسمت 2⃣
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
حاملان عرش و تسبیح و تقدیس آنها قوله علیه السلام: [اللَّهُمَّ] وَ حَمَلَةُ عَرْشِکَ الَّذِینَ لاَ ی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
حاملان عرش الهی
بعد بدان که، حاملین عرش خدا چنان که در اخبار ائمّه هدی علیهم السلام رسیده چهاراند از ملائکه:
[۱]: واحدٌ منهم علی صورة الدیک، یسترزق اللّه للطیر ؛
[۲]: و واحدٌ منهم علی صورة الأسد، یسترزق اللّه للسباع ؛
[۳]: و واحد منهم علی صورة ابن آدم، یسترزق اللّه لولد آدم ؛
[۴]: و واحد منهم علی صورة ثور، یسترزق اللّه للبهائم.
فإذا کان یوم القیامة صاروا ثمانیة، کما قال تعالی: « وَ یَحْمِلُ عَرْشَ رَبِّکَ فَوْقَهُمْ یَوْمَئِذٍ ثَمَانِیَةٌ [۱] »، که این چهار ملک حاملین عرش بر صور مختلفه اشاره به ارباب انواع است.
----------
[۱]: ۱ - سوره مبارکه حاقه، آیه ۱۷.
.......:
📚✍ #شرحی بر صحیفه سجادیه
میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء
https://eitaa.com/zandahlm1357
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
حکیمی گوید: سخن درست جواب ندارد. یاد قیامت به عمر بن عبدالعزیز گفتند، آغاز توبه ی تو کی بود؟ گفت:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
قعود و جلوس
قعود و جلوس با اینکه هر دو به معنای نشستن هستند ولی در فرق آن دو گفته اند: قعود یعنی انتقال از بالا به پایین، لذا به زمین گیر گویند مقعد. ولی جلوس انتقال از پایین به بالاست در نتیجه عرب به کسی که ایستاده است میگوید اقعد، یعنی از ایستادن به نشستن منتقل شو و به انسان خوابیده میگوید اجلس یعنی از دراز کشیدن یا در حال سجده بودن، بنشین.
بحث ادبی
گاهی تمیز رفع ابهام نمی کند، مثلاً تمیزی که تأکید کننده چیزی است مانند إِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِنْدَ اللّٰهِ اثْنٰا عَشَرَ شَهْراً [۱]، البته اگر در تعریف تمیز بگوییم: لفظی است که شایستگی رفع ابهام دارد، همان طور که در تعریف دلیل گفته اند که باید از علم به آن، علم به چیز دیگری حاصل شود.
----------
[۱]: ۱) - توبه، ۳۶.
#کشکول شیخ بهاء
https://eitaa.com/zandahlm1357
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
چه زمانی باید استفاده از موبایل رو برای نوجوانمون محدود کنیم؟ زمان افت تحصیلی 🔸از تلفن همراه بهعن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۳ شهریور ۱۴۰۲