eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.4هزار عکس
36.1هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
9.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 سلسله جلسات 9 👌 جلساتی برای یادگیری شیوه های علاقه مند کردن فرزندانمان به کتاب و مطالعه 🔶 جلسه 9⃣ 🎤 با توضیحات 👈 مطالعه هدفمند و اصولی، آینده ای خوش عاقبت به همراه دارد 👉 @zandahlm1357
12.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(ع) 🏴 اربعین طلیعه یک تمدن بزرگ اسلامی در سطح جهان است❗️ (در آن تمدن بزرگ، دعوا سر خوردن نیست، سر خوراندن است و این، در اربعین دیده می‌شود) ⬅️ امروز میلیون ها نفر، از همه مکاتب جهان زیر پرچم حسین جمع شده‌اند، از مسلمان بگیر تا کمونیست و بی‌دین‌❗️ ▪️▪️▪️▪️▪️▪️ @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥داستان بیستم ؛ آخرین دیدار! 💢من دیگه برنمی‌گردم! 📌 مجموعه کلیپ‌های «حکایت سر» برش‌هایی پرجاذبه و زیبا از زندگانی شهیدِ بی سر محسن حججی @zandahlm1357
2.mp3
8.56M
📗کتاب صوتی "زندگینامه داستانی شهید رجایی" قسمت 2⃣
حاملان عرش الهی بعد بدان که، حاملین عرش خدا چنان که در اخبار ائمّه هدی علیهم السلام رسیده چهاراند از ملائکه: [۱]: واحدٌ منهم علی صورة الدیک، یسترزق اللّه للطیر ؛ [۲]: و واحدٌ منهم علی صورة الأسد، یسترزق اللّه للسباع ؛ [۳]: و واحد منهم علی صورة ابن آدم، یسترزق اللّه لولد آدم ؛ [۴]: و واحد منهم علی صورة ثور، یسترزق اللّه للبهائم. فإذا کان یوم القیامة صاروا ثمانیة، کما قال تعالی: « وَ یَحْمِلُ عَرْشَ رَبِّکَ فَوْقَهُمْ یَوْمَئِذٍ ثَمَانِیَةٌ [۱] »، که این چهار ملک حاملین عرش بر صور مختلفه اشاره به ارباب انواع است. ---------- [۱]: ۱ - سوره مبارکه حاقه، آیه ۱۷. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
قعود و جلوس قعود و جلوس با اینکه هر دو به معنای نشستن هستند ولی در فرق آن دو گفته اند: قعود یعنی انتقال از بالا به پایین، لذا به زمین گیر گویند مقعد. ولی جلوس انتقال از پایین به بالاست در نتیجه عرب به کسی که ایستاده است می‌گوید اقعد، یعنی از ایستادن به نشستن منتقل شو و به انسان خوابیده می‌گوید اجلس یعنی از دراز کشیدن یا در حال سجده بودن، بنشین. بحث ادبی گاهی تمیز رفع ابهام نمی کند، مثلاً تمیزی که تأکید کننده چیزی است مانند إِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِنْدَ اللّٰهِ اثْنٰا عَشَرَ شَهْراً [۱]، البته اگر در تعریف تمیز بگوییم: لفظی است که شایستگی رفع ابهام دارد، همان طور که در تعریف دلیل گفته اند که باید از علم به آن، علم به چیز دیگری حاصل شود. ---------- [۱]: ۱) - توبه، ۳۶. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357