eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
47.6هزار عکس
34.6هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
0310Nesa 108-109.mp3
14.35M
۳۱۰ آیه ۱۰۹ - ۱۰۸ 👇👇👇👇👇👇 قابل توجه اعضاء محترم این مجموعه از فایلها تاریخشون به روز نیست
اشکال در نزول آیه تطهیر حافظ- این ادعای شما دربارۀ نزول آیه تطهیر در شأن آن پنج بزرگوار غیر مسلّم است چون در این جلسات بر ما واضح آمده که شما با کتابهای ما کاملا مأنوس هستید تصدیق بفرمائید در این موضوع اشتباه فرمودید چون که عقیده مفسرین از قبیل قاضی بیضاوی و زمخشری اینست که این آیه شریفه در شأن زوجات رسول اللّه صلّی اللّه علیه و سلّم نازل گردیده و اگر قولی در نزول آیه درباره آن پنج تن شریف باشد قطعا ضعیف است؟!. برای آنکه خود آیه دلالت بر خلاف این معنی دارد چه آنکه صدر و ذیل آیه تطهیر مربوط بأزواج است لذا نتوان وسط آیه را ساقط و بدیگران ملحق نمود!!. جواب اشکال و اثبات اینکه آیه در حق ازواج نیست داعی-این ادعای جنابعالی بجهاتی مردود است اولا اینکه فرمودید صدر و ذیل آیه چون مربوط بازواج است پس علی و فاطمه علیهما السّلام خارجند از شمول آیه شریفه. جوابش آنست که در عرف عام بسیار اتفاق می‌افتد که در اثنای کلام روی سخن را بطرف دیگری نموده و خطاب بغیر می‌کنند و بعد از آن بکلام اول برمی گردند. علاوه بر اینکه در اشعار فصحاء و بلغاء و ادبای عرب جاری است حتی در خود قرآن کریم نظیر آن بسیار است مخصوصا در خود همین سورۀ احزاب دقت فرمائید که در خطاب بزوجات عدول بخطاب مؤمنان شده است و بعد روی خطاب بآنها بر گشته که وقت مجلس مقتضی نیست شواهد را مفصلا در معرض فکر شما قرار دهم. ثانیا اگر این آیه درباره زوجات رسول اللّه بود بایستی ضمیر تأنیث مربوط بآنها آورده بفرماید لیذهب عنکنّ و یطهرکنّ چون بصیغۀ تذکیر آمده معلوم می‌شود که جهت عترت و اهل بیت پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم نازل گردیده نه زوجات آن حضرت. نواب- مگر بگفتۀ شما فاطمه رضی اللّه عنها داخل آن جمع نیست پس چرا ملاحظه او نشده و ذکر تأنیث در او نیامده. داعی- آقایان (اشاره بعلماء) می‌دانند که صیغۀ تذکیر در این آیه شریفه با بود فاطمه سلام اللّه علیها در جمعیت باعتبار تغلیب است چه آنکه تغلیب در جائی است که افراد جمع بعضی مذکر و بعضی مؤنث باشند آنگاه مذکر را بر مؤنث غالب گردانند و صیغۀ تذکیر در این آیه خود دلیل قاطع است که این قول ضعیف نیست بلکه کاملا قوی است. و اگر آیه درباره زوجات رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم نازل شده بود در جمع مؤنث صیغه مذکر بکلّی غلط بود. علاوه بر اینها روایات صحیحه در کتب معتبرۀ خودتان حکم می‌کند که این آیه در شأن عترت و اهل بیت آن حضرت است نه زوجات. چنانچه ابن حجر مکی با کمال تعصّبی که دارد در ذیل همین آیه در صواعق محرقه گوید اکثر مفسرین را عقیده آنست که این آیه در شأن علی و فاطمه و حسن و حسین (علیهم السّلام) نازل گردید لتذکیر ضمیر عنکم و یطهرکم باعتبار آنکه ضمیر عنکم و یطهّرکم ضمیر جمع مذکر است. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamosigiirani - ناشناس.mp3
694.5K
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 گر عارف حق بینی چشم از همه بر هم زن چون دل به یکی دادی، آتش به دو عالم زن هم چشم تماشا را بر روی نکو بگشا هم دست تمنا را بر گیسوی پر خم زن هم نکتهٔ وحدت را با شاهد یکتاگو هم بانگ اناالحق را بر دار معظم زن گر تکیه دهی وقتی، بر تخت سلیمان ده ور پنجه زنی روزی، در پنجه رستم زن گر دردی از او بردی صد خنده به درمان کن ور زخمی از او خوردی صد طعنه به مرهم زن چون ساقی رندانی، می با لب خندان خور چون مطرب مستانی نی با دل خرم زن 🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶 مغنی کجایی نوایت کجاست نوای خوش جانفزایت کجاست مغنی از آن پرده نقشی بیار ببین تا چه گفت از درون پرده‌دار چنان برکش آواز خنیاگری که ناهید چنگی به رقص آوری 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
انسان شناسی ۳۱۷.mp3
10.81M
۳۱۷ تا تصمیم‌های بزرگ می‌گیرم، یه ذره جلو میرم ... شُل میشم! فشل میشم! ناامید میشم! خسته میشم و بدنم دیگه نمی‌کشه! دائماً یکی باید به سمت هدفم هُل بده منو، وگرنه می‌بُرّم... ✘ من چرا اینجوری‌ام؟ منبع : کارگاه انسان شناسی پیشرفته رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بیعت با عجل الله تعالی فرجه 📌 گفتاری از حجت الاسلام و المسلمین پناهیان 🔺با انتشار این محتوا در فضای مجازی، مخاطبان خود را امام زمانی کنید... @zandahlm1357
مداحی آنلاین - ما ساده گرفتیم آمدنت را .mp3
3.09M
🌺 (عج) ♨️ما ساده گرفته ایم آمدنت را 👌 بسیار شنیدنی 🎙مقام معظم رهبری 🎙 🎙حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. @zandahlm1357 ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ های 4 ❇️شماره 4️⃣ ⬅️⬅️چه اشکالی داره مثل امارات به آمریکا باج بدیم ، اما عوضش مردم تو رفاه باشن ؟ 🎤 پاسخ توسط 👌 👌 @zandahlm1357
💠 بر جمیع سخنرانان، چه در محیط‌های باز و چه و تمام نویسندگان، تکلیف حتمی است که حتی‌ به‌طور اشاره و ، از گفتار و نوشته‌های اجتناب نمایید که امروز اختلاف برای امت اسلامی سم کشنده است! ❗️ و باید بدانند که ایجاد اختلاف در محیط حاضر، جز تبعیت از نفس و شیطان درونی و خدمت به ابرقدرت‌ها، خصوصاً آمریکای جهان‌خوار، نیست و از بزرگی است که شیطان به اسم اسلام، بر زبان‌ها و قلم‌ها جاری می‌کند! 📕 صحیفه ج۱۴ ص۲۵۳ 💠 توضیحات : 👓 عید الزهرا(سلام الله علیها) یعنی کاری کنیم که نتیجه اش شیعه پروری باشد نه شیعه ستیزی!! ما میتواند شمشیر تیز آن ها را کُند کُنَد و ما میتواند شمشیر کُندِ آنها را تیز کُند . این یعنی اقدام ما غیر مستقیم مایه "نجات" یا "شهادت" بسیاری از شیعیان می شود... 🔰سیاست همراه دیانت🔰
اصرار بر حجاب، موجب شکل‌گیری شکاف اجتماعی و دوقطبی شدن جامعه و تشدید منازعات و اختلافات اجتماعی می‌شود🤔 ✅جواب دو قطبی که نظام با آن مبارزه میکند به آن متهم میشود☺️ مقام معظم رهبری در مواضع مختلف، نسبت به این آفت بزرگ هشدار داده‌اند. دشمنان اسلام و ایران نیز درصدد ایجاد شکاف اجتماعی و دوقطبی‌های کاذب بین مردم هستند؛ تا شاید خواب و رویای پوچ خود که تجزیه ایران است، تحقق بخشند. درباره قانون حجاب و موارد این‌چنین باید به دو نکته توجه کرد👇👇 1⃣👌 دوقطبی بین افراد لاابالی، شهوت‌پرست و قانون‌گریز با افراد قانون‌مدار و منظم یک دوقطبی کاذب و ساختگی نیست. در طول تاریخ برای اجرای دین، ازجمله اساس توحید و نفی بت‌پرستی خون‌های مظلومان فراوانی ریخته شد و سختی زیادی تحمل گردید. جبهه حق و باطل، مستکبرین و مستضعفین و مانند آن؛ دوقطبی‌های حقیقی و واقعی هستند و نمی‌توان از آن فرار کرد یا راه سومی را برگزید. دوقطبی بر اساس قومیت، نژاد، تندرو و میانه‌رو و... از دوقطبی‌های کاذب هستند. دشمنان سعی می‌کنند جامعه را به دو دسته باحجاب و بی‌حجاب تقسیم کرده و شکاف اجتماعی ایجاد کنند؛ درحالی‌که در مراسم ملی و مذهبی کشور، هر دو گروه فعالیت و حضور پُررنگ و امیدآفرین دارند. 2⃣ قانون حجاب، موجب دوقطبی نیست. ممکن است نحوه اجرای آن در برخی موارد با افراط یا تفریط همراه باشد و موجب ایجاد شکاف شود که نیاز به بررسی و بازنگری پیدا خواهد کرد. در حال حاضر نیز متخصصین امر در حال بررسی چگونگی تدوین و اجرای قانون حجاب هستند تا کمترین آسیب به انسجام اجتماعی کشور برسد. در موارد استثنایی ممکن است، فرض شود که اجرای یک قانون مفاسدی بیش از مصالح آن داشته باشد که تشخیص این موارد و مقدم کردن اهم بر مهم جزء وظایف ولی‌فقیه و حاکم اسلامی است و او صلاحیت صرف‌نظر از اجرای قانون را دارد. تاکنون هیچ نشانه یا دلیلی بر صرف‌نظر ولی‌فقیه از قانون حجاب یافت نشده است و متخصصین دیگر که در جایگاه ایشان نیستند نیز غالباً چنین تشخیصی ندارند. 🌹انتشارش با شما خوبان @zandahlm1357
💫آسمان می خندد این اتفاق زیبا را و زمین کِل می کشد این پیوند آسمانی را. ✨چه طرب انگیز است آفتاب امروز مکه! چه روح فزاست هلهله ممتد نخلستان های عرب! ✨چشم های ملائک، با لهجه ای بارانی شادباش می گوید این وصلت خوش آیند را. 🌷دهم ربیع الاول سالروز سلام الله علیها مبارک باد . @zandahlm1357