eitaa logo
کانال فرق و ادیان
2.6هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
619 ویدیو
145 فایل
👇جهت عضویت کلیک کنید. لینک مستقیم عضویت در کانال: https://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e - انتشار مطالب، خبر و آثار در کانال - ارتباط با ادمین - تبلیغات 🔰 @Adminkhatam🔰⁦
مشاهده در ایتا
دانلود
از خود گذشتگی خدا برای آشتی کردن با انسان آموزه ی تجسم/تجسد، باور به موجودی، هم نامحدود (خدا) و هم محدود (انسان) است. برخی برای دست نخوردن تجسم، به بازنگری در صفات خدا، دست می زنند. اینان می گویند که در تجسم، خدا آزادانه از صفات نامحدودش به نفع تجسم، چشم پوشی کرده است. برخی اندیشمندان، اشکال می کنند که اگر هر عضو تثلیث چنین کند، مردم عادی که قویتر از عیسی هستند، در دانایی و توانایی از خدا پیشی می گیرند. برخی مدافعین (رونالد ج. فنسترا) می گویند به جای قید "آزادانه" قید "برای آشتی" را اضافه می کنیم. خدا از صفات مطلقش به خاطر آشتی با بشر، صرفه نظر می کند: "replacing omnipotence unless freely given up with omnipotence unless freely given up for the sake of reconciliation" او معتقد است که با توجه به این تنظیم دقیق و این فرض که خدای پسر، کار رستگاری را انجام داده است، سناریوی پوچی که در آن بسیاری از انسانها از نظر دانش و قدرت از هر سه عضو تثلیث پیشی می گیرند، دیگر امکان پذیر نخواهد بود. "it would no longer be possible to have an absurd scenario in which many humans surpass all three members of the Trinity in knowledge and power." براستی چنین است؟! اگر همه ی اعضای تثلیث برای آشتی با انسان از صفات نامحدودشان صرفه نظر کنند، آیا انسان بر خدا پیشی نمی گیرد؟! ------ https://iep.utm.edu/incarnat/#SSH3ci لینک عضویت در کانال👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🌼🌸🌼🌸🌼🌸 پیامبر صلی الله علیه وآله: بهترین صدقه، صدقه زبان است... صدقه زبان یعنی ميانجيگرى كردن، یعنی با زبانت، گرفتاری را نجات دهی، و خونى را از به ناحق ريخته شدن، حفظ كنى، و به برادرت خيرى برسانى، و پيشامد ناگوارى را دفع كنى! 📚 عدة الداعي: ص 62 (صلی الله علیه و آله و سلم) (صلی الله علیه و آله و سلم) عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
⬅️⬅️ به رنگ خون در آمدن آسمان در مصیبت ... (۲) وقال علي بن محمد المدائني، عن علي بن مدرك، عن جده الأسود بن قيس: احمرت آفاق السماء بعد قتل الحسين بستة أشهر، نرى ذلك في آفاق السماء كأنها الدم. قال: فحدثت بذلك شريكا، فقال لي: ما أنت من الأسود؟ قلت: هو جدي أبو أمي قال: أم والله إن كان لصدوق الحديث، عظيم الأمانة، مكرما للضيف. علی بن مدرك از پدر بزرگش اسود بن قيس نقل می‌كند كه گفت: پهنه آسمان پس از شهادت به مدت شش ماه سرخرنگ شده بود كه ما آن را شبيه خون در آسمان مشاهده مي‌كرديم، علي بن محمد مدائني از وي سؤال كرد: چه نسبتي با اسود داری؟ گفت: او جد مادری من است گفت: به خدا سوگند كه او راستگو و امانتداری بزرگ و ميهمان نواز بود. 📚 تاريخ الإسلام الذهبي، ج 5 ص 15 عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
💠ارزش مردم و اجتماع در تصوف! 🔸ضرب المثل معروفی با عنوان «الطُّرُقُ الَی اللهِ بِعَدَدِ اَنفاسِ الخَلائِق» در بین مردم رایج شده که مانند خیلی از حرف‌های دیگر می‌توان از آن برداشت متفاوتی داشت. 🔹صوفیه از این ضرب المثل که با جعل و سندسازی آن‌ را از احادیث پیامبر (صلی الله علیه و آله) روایت می‌کنند، برداشت سوئی دارد و آن را دستاویزی برای توجیه رفتارها و آموزه‌های خود که بعضاً مخالف و مغایر با دین و شریعت اسلام هستند، قرار داده است. 🔻صاحب‌نظران در این‌باره می‌گویند: «این فرض که هر کس رابطه‌ی مستقیم و شخصی با خداوند دارد و عقیده به اینکه به عدد نفوس خلق، به سوی خدا راه هست، به تائبان راسخ اجازه نمی‌داد که وقت خود را صرف نجات دیگران کنند.»(1) 🔰بر طبق این نظر برای یک صوفی با این اعتقادات، زندگی اجتماعی انسان‌ها اصلا مهم نیست و حوادث اجتماعی، بلایای طبیعی، اتفاقات فرهنگی و ... هیچ‌گاه نظر یک صوفی را جلب نمی‌کند! آیا این مسلک برای جامعه‌ی بشری ارزشی قائل است؟ 📚پی نوشت 1.زرین‌کوب عبدالحسن، تصوف ایرانی در منظر تاریخی آن، صص 73-72. عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
💠خیانت صوفیه به اسلام و اهل‌بیت (ع) 🔸سران تصوف معتقدند که در تمام امور دینی به دنبال باطن آن، یعنی حقیقت هستند. 🔹از طرف مقابل علما و فقها را انسان‌هایی ظاهربین و قشری معرفی می‌کنند که تنها به‌دنبال ظاهر امور دینی هستند. 🔻ازجمله اموری که سران تصوف، آن را به‌ظاهر و باطن تقسیم کردند، امر ولایت امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) است، که ملاعلی گنابادی می‌گوید: 👈«دعوت باطنی و علم لدنی با علی بوده و دعوت ظاهری سلطنت و جهاد با خلفای ثلاثه بوده است.» (1) 🔻درواقع این تفکر که باید ولایت را به‌ظاهر و باطن تقسیم کرد ازجمله دسیسه‌های بنی‌امیه تا به امروز بوده است، که سران تصوف با ادامه راه بنی‌امیه، راه را برای خود هموارتر کردند. 🔰چراکه تقسیم ولایت امام حاضر، منجر به این می‌شود که با توجه به باطن‌گرا بودن صوفیه، بتوانند خود را نائبان امام در امر باطن ولایت معرفی کنند، که از طرف امام مسئول دستگیری از مریدان برای رساندن آنها به کمال و حقیقت هستند. که البته باید این کار را بزرگ‌ترین خیانت صوفیه به اسلام و اهل‌بیت مظلوم دانست. 📚پی‌نوشت: 1. بلاغی، حجت علی (حجت علی شاه)، مقامات العرفا، انتشارات مظاهری، تهران، 1371. علیهم‌السلام عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
💠تناقض عملی در معنویت‌های وارداتی(3) 💢ساخت اماکن جای‌گزین ⬅️عرفان‏هاى جدید، اماکن پذیرفته‏شده در ادیان، هم‏چون مسجد، حسینیه، معبد و کلیسا را مردود اعلام کرده‏اند. اما هرکدام به طریقى، مکانی مقدس برای عبادت ابداع نموده است. اشو، مکانى به نام «کمون بین‏المللى اشو» را در هند پایه‏گذارى کرد. «ساى بابا» کاخى به نام «آشیانۀ صلح برین» دارد که در اعیاد همۀ ادیان، در آن مراسمی برگزار مى‏شود و هم‌چنین محل ملاقات و تشرّف ساى بابا است که پیروان وى در آن¬جا او را دیدار مى‏کنند. پیروان مکتب اکنکار، هر چند مکتب خود را جهانى اعلام کرده‏اند و آن را فرا مکانى مى‏دانند، معبدى مقدس در یکى از شهرهاى آمریکا دارند و هر ساله در سال‌روز تولّد پال¬توئیچل(بنیان¬گذار این مکتب که افسر نیروى دریایى امریکا بوده است) در آن‌جا جمع مى‏شوند. این مکان مقدّس به «معبد زرین اک» مشهور است. یادآورى می‌شود که پاره‏اى از فرقه‏هاى اسلامى، مانند صوفیان که معمولاً با مسجد و حسینیه میانه¬ای ندارند، خانقاه را به جاى آن برگزیده‏اند. ‏بابا عضویت درکانال👇🔻👇 🔰http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
🔷تناقض عملی در معنویت‌های وارداتی(4) 🔸فعالیت های سیاسی اجتماعی ✍🏻شعارهای دالایی‏لاما با فعالیت‏های سیاسی اجتماعی‏اش‏ سازگاری ندارد. او در هنگام نظریه‏پردازی ایده‏های خود را به گونه‌ای مطرح می‏کند، اما مشی و مرام عملی او به گونه دیگری است. درحالی‌که وی بارها از فعالیت‏های هسته‏ای چین اعلام ناخرسندی کرده و در مراکز رسمی این خطر را گوشزد نموده، چنین خطری را در مورد کشورهای دیگر مطرح نکرده است. وی هیچ‌گاه کشور هند را که پناه‌گاهش به هنگام تبعید بوده، به عنوان خطر هسته‏ای مطرح نکرده‌ است. وی خود را صلح‏طلب معرفی می‌کند، اما از سرکشی‏های متعدد از اسرائیل و اظهار دوستی با رژیم جنگ‏طلب اسرائیل هم پرهیز نمی‏کند. خود را منادی آشتی می‏داند امّا هم‌واره شعار خودمختاری تبّت را مطرح کرده و بر این آرمان پای فشرده است. وی هم چنان شأن نظامی خود را به عنوان رهبر جدایی‏طلبان تبّت حفظ‏ کرده است. اعدام صدام در نظر او کاری ناشایست شمرده شد، اما کشته شدن هزارها نفر از هم‏کیشان او در ناآرامی‏های تبت وی را نرنجانده است. ‏لاما عضویت درکانال🔻👇🔻 🔰http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
◼️دلهاى سوخته 🔷قال الصّادق عليه السّلام : 👈اللّهم ... وَ ارْحَمْ تِلْكَ الاَعْيُنَ الَّتى جَرَتْ دُمُوعُها رَحْمَةً لَنا وَ ارْحَمْ تِلْكَ الْقُلُوبَ الَّتى جَزَعَتْ وَ احْتَرَقَتْ لَنا وَ ارْحَمِ الّصَرْخَةَ الّتى كانَتْ لَنا. 🔷امام صادق عليه السّلام بر سجّاده خود نشسته و بر زائران و سوگواران اهل بيت ، چنين دعا مى كرد و مى فرمود: خدايا ... آن ديدگان را كه اشكهايش در راه ترحّم و عاطفه بر ما جارى شده و دلهايى را كه بخاطر ما نالان گشته و سوخته و آن فريادها و ناله هايى را كه در راه ما بوده است ، مورد رحمت قرار بده . 📚بحارالانوار، ج 98، ص 8 عضویت درکانال👇🔻👇 🔰http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
💠حمایت صوفیه از مخالفین غدیر تا به امروز! 🔸در حالی سران صوفیه، از صوفیان طبقات نخستین به عنوان شاگردان و ملازمان ائمه اطهار (علیهم‌السلام) نام می‌برند که نه تنها پیرو مذهب تشیع نبوده‌اند، بلکه از پیروان مکتب بنی‌امیه و مخالفین غدیر به شمار می‌رفته‌اند. 🔹تا اینکه در قرن هشتم تصوف، وارد حوزه تشیع شد. اما بازهم صوفیان شیعه نیز به‌مانند بزرگان سنی مذهب خود، دست ارادت از مخالفین غدیر نکشیدند. 🔻کما اینکه صفی علیشاه با اینکه از خلافت ابوبکر ایراد گرفته است، اما در کتاب خود می‌نویسد: «ما انکار فضیلت ابوبکر (رضی‌الله‌عنه) را نداریم.» (1) 🔻درواقع در بسیاری از اشعار و سخنان دیگر اقطاب صوفیه نیز این‌چنین سخنانی به‌وفور مشاهده می‌شود. 🔻چنانچه سلطان‌علی گنابادی می‌گوید: «دعوت باطنی و علم لدنی با علی بوده و دعوت ظاهری سلطنت و جهاد با خلفای ثلاثه بوده.» (2) 🔰این چنین صوفیه نشان داده‌اند که قائل به مرزبندی مشخصی با مخالفین غدیر نبوده‌اند و برای آنان شأن و منزلت و جایگاهی نیز قائل شده‌اند. 📚پی‌نوشت: 1. اصفهانی، محمدحسن (صفی علیشاه)، اسرار المعارف و میزان المعرفه، نشر اقبال، تهران، 1360. 2. بلاغی، حجت علی (حجت علی شاه)، مقامات العرفا، انتشارات مظاهری، تهران، 1371. عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
🌼🌸🌼🌸🌼🌸 🔅زندگی 🔸قال الباقر علیه السلام: ▪️ان حدیثنا یحیی القلوب 🔺سخن ما دلها را زنده می‌کند. بحارالانوار، ج2، ص 144 علیه السلام عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
⬅️⬅️ به رنگ خون در آمدن آسمان در مصیبت ... (۳) ... و ظهرت الحمرة فی السماء. 📚 مختصر ینابیع الموده (قندوزی حنفی) ص190 عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
تناقض زدایی از تجسم با بر ساختن دوگانه ی: خدا در مقام خدا و خدا در مقام انسان آموزه ی تجسم یکی از آموزه های بنیادین الهیات مسیحی است؛ اما با چالش تعارض روبروست. خدای پسر بر اثر طبیعت الهی اش ویژگی های ازلی دارد و بر اثر طبیعت انسانی اش، ویژگی های غیر ازلی دارد و این یعنی تناقض: «In virtue of possessing a divine nature, God the Son has the property of being uncreated, while in virtue of having a human nature, he possesses the property of being created. Possessing both of these properties appears to be a violation of the law of non-contradiction» الهیداانان مسیحی به روش های گوناگونی در پی تناقض زدایی هستند. مرلین آدامز یکی از آنهاست. او هیچ ناسازگاری بین تجسم با قانون عدم تناقض نمی بیند. او با تمییز و تفکیک میان ویژگی های ازلی خدای پسر در مقام الهی و ویژگی های خلقی خدای پسر در مقام انسان بودن، در تلاش است که چالش تعارض را برطرف کند: "there is no incompatibility with the law of non-contradiction ... God the Son Incarnate does not possess the property pair: being created and being uncreated, but rather the pair: uncreated as (qua) divine and created as (qua) human." پرسش: آیا عیسی ناصری که هم خدای پسر و هم عیسیِ انسان است، دارای روحی دو تکه است و یا یک پارچه؟ اگر وجودی یک پارچه دارد، چگونه در آن واحد هم می داند و هم نمی داند؟ ----------- https://iep.utm.edu/incarnat/#SSH3ci لینک عضویت در کانال👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
⬅️⬅️ به رنگ خون در آمدن آسمان در مصیبت ... (۴) ... و احمرت آفاق السماء ... 📚 تاریخ مدینه دمشق ج14 ص230 عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
🌼🌸🌼🌸🌼🌸 💎امام زمان (عجّل الله فرجه شریف) میفرمایند: 🦋از فضائل تربت امام حسین علیه السّلام آن است که اگر تسبیح در دست گرفته شود ثواب ذکر را دارد،گرچه دعایی هم خوانده نشود. 📚بحار الانوار؛جلد۵۳،صفحه ۱۶۵ علیه‌السلام عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
31.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 آیا راضی به شهادت علیه‌السلام نبود؟ 🎤 حجت‌الاسلام استاد 👈در این کلیپ استاد به شبهه کارشناس وهابی پیرامون خواست امام حسین علیه‌السلام برای بیعت با یزید و راضی نبودن یزید به شهادت امام حسین (ع) پاسخ می دهند همچنین با استناد به منابع علمای اهل سنت تلاش برای سرپوش گذاردن بر جنایات یزید و اعمال غیراسلامی او را محکوم می کند. عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
🔸بهائیت و دفاع مقدس🔸 در زمان‌ جنگ‌ [ایران‌ و عراق] وقتی‌ مردم‌ کشته‌ می‌شدند، بهائیان‌ با بی‌رحمی‌ تمام‌ می‌گفتند: از این‌ مسلمانان‌ هر چه‌ کشته‌ شود کم‌ است. خصوصاً‌ وقتی‌ رادیوهای‌ خارجی، آمار شهادت‌ رزمندگان‌ را در جبهه‌ها به‌ اطلاع‌ مردم‌ می‌رساندند با ناسزاگویی‌ به‌ رزمندگان‌ ابراز مسرت‌ و خشنودی‌ می‌کردند. بهائیان‌ در زمان‌ جنگ‌ با کناره‌جویی‌ از شرکت‌ در جبهه‌ها اعلام‌ کردند که‌ مخالف‌ جنگ‌ هستند و به‌ بهانه‌ عدم‌ دخالت‌ در سیاست‌ از به‌ دست‌ گرفتن‌ سلاح‌ امتناع‌ کردند و کوچک ترین‌ فعالیتی‌ برای‌ دفاع‌ از کشور از خود نشان‌ ندادند ... آنها که‌ دائماً‌ در کلاسها و مجالس‌ از عشق‌ به‌ عالم‌ بشریت‌ دم‌ می‌زدند، آنان‌ که‌ از الفت‌ و محبت‌ طوری‌ سخن‌ سرایی‌ می‌کردند که‌ گویی‌ برتر و مهربانتر از همه‌ اقشار عالمند، در عمل‌ نه‌ تنها بویی‌ از انسانیت‌ و محبت‌ نبرده‌ بلکه‌ درنده‌خویی‌شان‌ گُل‌ می‌کند و از خبر شهادت‌ جوانان‌ عزیز این‌ مرز و بوم‌ اظهار خوشحالی‌ و مسرت‌ می‌کنند.‌ ‌ 📚سایه شوم خاطرات یک نجات یافته از بهائیت، ص 137. عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
⬅️⬅️ به رنگ خون در آمدن آسمان در مصیبت ... (۵) قال: احمرت آفاق السماء بعد قتل الحسین ستة اشهر تری کالدم. 📚 سیر اعلام النبلاء ج3 ص312 عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
⬅️⬅️ سه شبانه روز تاریکی پس از قتل ... عَنْ أُمِّ حَيَّانَ قَالَتْ يَوْمَ قُتِلَ الْحُسَيْنُ أَظْلَمَتْ عَلَيْنَا ثَلَاثاً وَ لَمْ يَمَسَّ أَحَدٌ مِنْ زَعْفَرَانِهِمْ شَيْئاً فَجَعَلَهُ عَلَى وَجْهِهِ إِلَّا احْتَرَقَ وَ لَمْ يُقَلَّبْ حَجَرٌ بِبَيْتِ الْمَقْدِسِ إِلَّا أَصْيب تَحْتَهُ دَماً عَبِيطا. از نقل است كه گفت : روز شهادت حسين آسمان سه شبانه روز تاريك شد و نمی شد کسی دست به زعفران بزند و بر صورت خود بگذارد، مگر آن که بسوزد و زير هر سنگی در بيت المقدس خون تازه ديده می شد. 📚 تهذيب الكمال (المزي) ج6 ص 434 📚 تاريخ مدينة دمشق (ابن عساكر) ج14 ص229 و ... عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
توجیه تجسم با تمثیل سیب و چاقو آموزه ی تجسم/ تجسد، متناقض است. چگونه عیسی ناصری (خدای انسان شده) هم علم نامحدود دارد و هم ندارد. مومنان، در پی توجیه نا متناقض بودن تجسم اند. برای این کار به تمثیل و تشبیه پناه می برند: "To see how God the Son might have a property in one respect, but lack it in another, it is helpful to consider some everyday examples" یک مثال، سیب قرمز است: " of this sort of thing. An apple" سیب از یک نظر (پوست بیرونی اش) قرمز است و از نظرگاهی دیگر (سفیدی درونش) قرمز نیست: "the apple has and lacks the property of being red, but there is no incoherence here because the apple has that property in one respect and lacks it in another" مثال دیگر چاقو است: "Similarly, a knife" با نظر (به اعتبار) لبه ی تیزش، بُرنده است؛ "with respect to its cutting edge, has the property of being sharp" اما به اعتبار دسته اش برنده نیست. " but with respect to its handle, lacks that property" چالش نخست، این که: تمثیل هیچ ارزشی در استدلال و ایمان آوری ندارد. دوم ان که: این دو مورد، فیزیکی/ مادی و دارای چند بخش اند؛ اما خدای پسر چند بخشیِ مادی نیست. ------ https://iep.utm.edu/incarnat/#SSH3ci لینک عضویت در کانال👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🌼🌸🌼🌸🌼🌸 🌷امام زین‌العابدین (علیه‌السلام): 🔴اذا قامَ قائمُنا أَذهَبَ اللهُ عَزَّوجلّ عَن شیعَتِناَ العاهَهَ وَ جَعَلَ قُلوبَهُم کَزُبَرِ الحَدیدِ وَ جَعلَ قُوّهَ الرَّجلِ مِنُهم قُوَّهَ اَربعینَ رَجُلاً 🔵زمانی که قائم ما قیام می‌کند، خدای متعال آفت‌ها را از میان شیعیان برطرف می‌کند و دلهایشان (در استقامت) همانند الوار آهنین قرار می‌دهد که قوّت یک مرد آنان برابر قوّت چهل مرد خواهد بود. 📚 بحارالانوار، ج ۵٢، ص ٣١٧ علیه السلام عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
اعلام مقالات پذیرفته شده در همایش 200 سال خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای مسئول دبیرخانه همایش جناب حجت الاسلام و المسلمین فخرآور: این همایش که به منظور تلاش برای افشای ماهیت حقیقی فرقه ضاله بهائیت در چندین استان برگزار گردید از محققین سراسر کشور نیز برای نگاشتن مقاله در موضوعات همایش دعوت شد که الحمدلله در پی آن چندین مقاله با درجه علمی پژوهشی - علمی ترویجی - علمی تخصصی پذیرفته شد که ان شاء الله به زودی در سایت همایش منتشر خواهد شد هر چند به صورت خصوصی به نویسندگان اطلاع داده شده است. قرار است که به زودی از نویسندگان برای ارائه مقاله خود به صورت سمینار دعوت عمل آید تا به صورت مجازی این امر مهم هم صورت پذیرد. عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
🔔 👌 در مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام، ایمان و عمل صالح، حرف اول وآخر را میزند در قرابت و نزدیکی به پیامبر و اهل بیت؛ ✅ پس سلمان فارسی هم که باشی، با تقوایت، محمّدی میشوی، ❌ ولی ایمان و عمل که نباشد در زونکن اعمالت، هیچ نسبتی با پیامبر نداری 👈 ولو پسر نوح یا همسر خود پیامبر و امام «علیهما السلام»هم که باشی 👇👇👇👇 🌴 آیه 36 سوره ابراهیم 🌴 🕋 فَمَن تَبِعَنِى فَإِنَّهُ مِنِّى ⚡️ترجمه: پس هر كه مرا پيروى كند، قطعاً او از من است عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
🌼🌸🌼🌸🌼🌸 🕌استغفار، گشایش و روزی رسول الله صلی‌الله علیه وآله: مَنْ اَكْثَرَ مِنَ الاِْستِغْفارِ جَعَلَ اللّه ُ لَهُ مِنْ كُلِّ هَمٍّ فَرَجا وَ مِنْ كُلِّ ضَيقٍ مَخْرَجا وَ رَزَقَهُ مِنْ حَيْثُ لايَحْتَسِبُ؛ هر كس بسيار استغفار كند، خدا براى او از هر غمى گشايش، از هر تنگنايى و از جايى كه انتظار ندارد روزى مى دهد. 🔸نهج الفصاحه، ح2941، وسائل الشیعه،ج ۷ (صلی الله علیه و آله و سلم) (صلی الله علیه و آله و سلم) عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰