eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
295 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
15.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 موشن گرافیک "نیروی ویژه" 🎥 کاری از: "خانه طرّاحان إنقلاب إسلامی" @Arshiv_Gholam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیر از بس که خورده بود حسین بر تنش مثل پیرهن شده بود نیزه هاشان تمام شد کم کم موقع سنگ ریختن شده بود نفسش بین راه بر می گشت موقع دست و پا زدن شده بود بودم أمّا جلو نمی رفتم شمر آنقدر بد دهن شده بود تکّه ای را ربود هر کس که روبه رو با حسین ِمن شده بود هرچه کردند رو به قبله نشد یعنی آنقدر پاره تن شده بود زیر انداز خانه های دهات کفن شاه بی کفن شده بود "علی اکبر لطیفیان" @Arshiv_Gholam
بیش از فقر، تبعیض برای مردم گزنده است. نائب المهدی امام خامنه ای کتاب عدالت، ص 37 @Arshiv_Gholam
تعریف نمی تواند حقایق بیرونی را برای ما بنمایاند. صرفاً پرده گشایی از چهره مفاهیم را برعهده دارد. أمّا بدون آن، نمی توان گام های بعدی پژوهش را به درستی برداشت...می توان علم منطق را علم روش شناسی تعریف و تبیین دانست...در اصطلاح علمی، تعریف عبارت است از روشن کردن مجهول یا مجهولات تصوّری، أعمّ از آن که ناظر به عالم زبان (لفظ) باشد یا عالم ذهن (مفهوم) یا عالم خارج (شیء)، به وسیله معلوم یا معلومات تصوّری. دکتر احمد حسین شریفی روش شناسی علوم انسانی اسلامی، ص 133 تا 136 @Arshiv_Gholam
این احادیث، خودِ سنّت نیستند، بلکه ناقل و حاکی آن اند، أمّا گاهی از باب توسّع و به قرینه اینکه مثبِت سنّت هستند، سنّت خوانده می شوند...أمّا مقصود از سنن در بحث ما بیشتر هم افق با معنای لغوی سنّت است، یعنی همان رفتار ها و اعمالی که پیامبر اکرم یا معصومان (علیهم السّلام) به نحو غیر الزامی و غیر وجوبی بر آن ها تأکید کرده اند. سنّت در این معنی شامل مستحبّات شرعی است و در شمول آن به مکروهات، بحث و اختلاف نظر وجود دارد. استاد محمد تقی اسلامی اخلاق اسلامی و کاربست قاعده تسامح در ادله سنن، ص 32 @Arshiv_Gholam
ابْنُ فَضَّالٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ عُقْبَةَ عَنْ أَيُّوبَ عَنِ السَّمَيْدَعِ عَنْ مَالِكِ بْنِ أَعْيَنَ الْجُهَنِيِّ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (علیه السّلام) قَالَ: إِنَّ الْمُؤْمِنَيْنِ إِذَا الْتَقَيَا فَتَصَافَحَا أَدْخَلَ اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ) يَدَهُ بَيْنَ أَيْدِيهِمَا وَ أَقْبَلَ بِوَجْهِهِ عَلَى أَشَدِّهِمَا حُبّاً لِصَاحِبِهِ فَإِذَا أَقْبَلَ اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ) بِوَجْهِهِ عَلَيْهِمَا تَحَاتَّتْ عَنْهُمَا الذُّنُوبُ كَمَا يَتَحَاتُّ الْوَرَقُ مِنَ الشَّجَرِ. الكافي، ج‏2، ص 179 @Arshiv_Gholam
93_moharam va safar_2_5safar93-08.mp3
3.62M
🎙به نفس نفس زدن بی بی🎙 "کربلایی اسلام میرزایی" @Arshiv_Gholam
13-12-95(2).mp3
7.52M
🎙دلم ای یار شده زخمی🎙 "کربلایی جواد مقدّم" @Arshiv_Gholam
93_moharam va safar_2_8safar93-04.mp3
2.03M
🎙تا خریدار تویی ناله ی مستانه کنم🎙 "کربلایی محمّد جواد احمدی" @Arshiv_Gholam
قدیس داستان دل دادگی یک کشیش مسیحی است که در مسکو زندگی می کند. او کتاب ها و آثار خطّی و قدیمی بسیاری دارد و به این کار عشق می ورزد. وقتی یک نسخه قدیمی از مردی تاجیک به دست او می رسد، علاقه مند می شود که کتاب را از او بخرد، أمّا مرد تاجیک کشته می شود و از اینجا به بعد، کشیش روسی پا در مسیری می گذارد که به شناخت امام متّقین، أمیرالمؤمنین، علی (علیه السّلام) منتهی می شود. کشیش به خاطر حفظ جان خود مجبور به ترک مسکو می شود و به بیروت می رود... ✍ أثری از ابراهیم حسن بیگی 📚 انتشارات کتاب نیستان @Arshiv_Gholam