eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
294 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
sib sorkhi (26).mp3
4.72M
🎙دلداگیم از قدیمه مرتضی علی امیره🎙 "کربلایی حسین سیب سرخی" @Arshiv_Gholam
یکی دیگر از ویژگی های روش شناختی تعریف این است که باید جامع و مانع باشد؛ یعنی به گونه ای باشد که بتواند اختصاصات مفهوم مورد نظر را بیان کند و آن را از مفاهیم همگن جدا سازد. البته منظور، تمایز مصداقی نیست؛ بلکه تمایز مفهومی مورد نظر است. دکتر احمد حسین شریفی روش شناسی علوم انسانی اسلامی، 149 @Arshiv_Gholam
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ بَكَّارِ بْنِ كَرْدَمٍ عَنِ الْمُفَضَّلِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) قَالَ: قَالَ لِي يَا مُفَضَّلُ اسْمَعْ مَا أَقُولُ لَكَ وَ اعْلَمْ أَنَّهُ الْحَقُّ وَ افْعَلْهُ وَ أَخْبِرْ بِهِ عِلْيَةَ إِخْوَانِكَ، قُلْتُ جُعِلْتُ فِدَاكَ وَ مَا عِلْيَةُ إِخْوَانِي؟ قَالَ الرَّاغِبُونَ فِي قَضَاءِ حَوَائِجِ إِخْوَانِهِمْ، قَالَ ثُمَّ قَالَ وَ مَنْ قَضَى لِأَخِيهِ الْمُؤْمِنِ حَاجَةً قَضَى اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ) لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ مِائَةَ أَلْفِ حَاجَةٍ مِنْ ذَلِكَ أَوَّلُهَا الْجَنَّةُ وَ مِنْ ذَلِكَ أَنْ يُدْخِلَ قَرَابَتَهُ وَ مَعَارِفَهُ وَ إِخْوَانَهُ الْجَنَّةَ بَعْدَ أَنْ لَا يَكُونُوا نُصَّاباً؛ وَ كَانَ الْمُفَضَّلُ إِذَا سَأَلَ الْحَاجَةَ أَخاً مِنْ إِخْوَانِهِ قَالَ لَهُ أَ مَا تَشْتَهِي أَنْ تَكُونَ مِنْ عِلْيَةِ الْإِخْوَانِ. الكافي، ج‏2، ص 192 @Arshiv_Gholam
به کسانی که [با فساد اقتصادی] قاطع برخورد نمی کنند، چگونه برخورد کنیم؟ برخورد لازم همین است که تذکّر و هشدار بدهیم و به آن ها بگوییم. نائب المهدی امام خامنه ای کتاب عدالت، ص 59 @Arshiv_Gholam
بدعت و تشریع حرام آن است که مطلبی را به شارع نسبت دهند که معلوم باشد از او نیست و یا معلوم نباشد که مقصود شارع است؛ نه اینکه فعلی را انجام دهند که احتمال می دهند انجام آن در شرع مطلوب باشد یا فعلی را ترک کنند که احتمال می دهند ترک آن مطلوب شارع باشد. (نقل از مرحوم شیخ انصاری) استاد محمد تقی اسلامی اخلاق اسلامی و کاربست قاعده تسامح در ادله سنن، ص 52 @Arshiv_Gholam
9.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ما برای لذّت آفریده شده ایم🎥 "حاج علیرضا پناهیان" @Arshiv_Gholam
4_5805642078666883241.mp3
3.75M
🎙انا علی بن حسین بن علی🎙 "کربلایی جواد مقدّم" @Arshiv_Gholam
Moghadam-Milade Sardaran Karbala1397-001.mp3
2.16M
🎙اومده اون کسی که چاره سازه🎙 "کربلایی جواد مقدّم" @Arshiv_Gholam
Moghadam-Milade Sardaran Karbala1397-004.mp3
3.41M
🎙عجب اربابی خدا بهم داده🎙 "کربلایی جواد مقدّم" @Arshiv_Gholam
Ramezani-Zohr Milade Emam Zaman 1392-003.mp3
3.29M
🎙جشن مستانه نیمه شعبانه🎙 "کربلایی مجتبی رمضانی" @Arshiv_Gholam
کتاب "تن تن و سندباد" را می توان یک کتاب استراتژیک در حوزه ی ادبیات نوجوان به شمار آورد. این کتاب که در سال ۱۳۷۰ نگارش شده است، با نگاهی دقیق و نافذ مسئله ی نوظهور زمان خود را به عنوان موضوع و هسته ی اصلی داستان برگزیده است. هدف نویسنده از خلق چنین داستانی، پرداخت استعاری و غیرمستقیم به مسئله ی "تهاجم فرهنگی" غرب به شرق است. جالب آنکه در ابتدای دهه ی هفتاد، مسئله ی تهاجم فرهنگی أمری واضح و قابل رؤیت برای همگان نبود و حتّی علی رغم تأکیدات فراوان رهبرانقلاب، این أمر برای طیف وسیعی از دست اندرکاران و مسئولان گنگ و نامفهوم بود. کتاب "تن تن و سندباد" اثری خیالی و استعاری از تقابل دو شخصیّت تن تن و سندباد به نمایندگی از دو فرهنگ غرب و شرق است. این کتاب سال ها پس از پایان مجموعه داستان های تن تن، توسّط "محمّد میرکیانی" خلق و نگارش شده است. کتاب داستان تقابل افسانه های کهن مشرق زمین و داستان های خیالی غرب با زبانی استعاری و در قالب واقع گرایانه است. ✍ أثری از محمّد میرکیانی 📚 انتشارات قدیانی @Arshiv_Gholam