eitaa logo
« جهاد تبیین » شیخ قمی | درسنامه تخصصی مبلغین | محسن مجتهدزاده
24.9هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
4.1هزار ویدیو
343 فایل
ارسال پیام به شیخ قمی جهت دعوت برای سخنرانی: @SheijQomi_tablighgharb 09383676609 فقط پیامک 🚫تماس= بلاک🚫 🟢 کانال «جهادتبیین» در تلگرام: https://t.me/SheikhQomi 🔴کانال آپارات www.aparat.com/sheijqomi 💠حمایت مالی 💳↙️ @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
دفاع از بهایی ها و‌دراویش از کدام اتاق فکر القاء می شود؟ 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
1.63M
تحلیل جالب درباره نقشه دشمن از طراحی خشونت های خیابانی در کشور و‌ترورهای کور در شهرهای مختلف 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
1.87M
💣شبهه: چرا در برخورد با مساله حجاب اینقدر تبعیض وجود دارد، بانوانی که باهمان حجاب خانم مهسا امینی در راهپیمایی های طرفدار نظام شرکت می کنند اینقدر مورد تحسین و توجه قرار می گیرند؟ 📍پاسخ در (فایل صوتی): اهمال و سستی نسبت به احکام الهی امری قبیح هست. قبح فعلی و فاعلی نیاز به اصلاح دارد. افراد دو دسته هستند: یا جاهل قاصر یا مقصر معاند اگر فردی درصدد تشیع فاحشه یعنی امر گناه آلود قبیح در جامعه باشد لازم هست مورد تذکر قرار گیرد. جایگاه متخلف با معارض دو جایگاه کاملا متفاوت هست. • لزوم ارشاد جاهل: فرصت شرکت در مراسم دینی یعنی این افراد برای حضوردر این برنامه های دینی لازم هست مورد تشویق قرار بگیرند و جذب شوند تا به تدریج این ضعف ایشان اصلاح شود. • بد حجابی یک ضعف هست نه فضیلت 📍لزوم برخورد قاطع با مسولین متخلفی که بی حجابی را به عنوان فضیلت ترویج می کنند. 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
3.89M
💣شبهه 53: چرا پلیس در برخورد با اغتشاشگران از سلاح استفاده نمی کند؟ چرا پلیس از روز اول جدی وارد نشد و برخورد سخت نکرد با اغتشاشگران تا حساب کار دستشون بیاد؟ 📍پاسخ: برنامه دشمن کشته سازی بود. شناسائی تاکتیک و استراتژی دشمن قبل از تقابل لازم بود. تاکتیک های دشمن: اول: حمله افراد مسلح با سلاح سرد و سلاح گرم به پلیس برای اینکه پلیس شلیک کند دوم: کشته سازی از معترضین توسط عوامل دشمن سوم: نشر اخبار دروغ که هر کسی مرده توسط حاکمیت کشته شده چهارم: بازتاب گسترده جهانی کشتارها برای ایجاد اجماع جهانی علیه ایران و اقدامات بعدی پنجم: ایجاد شکاف بین مردم و حکومت با کشته سازی و بازتاب گسترده آن و همراه سازی مردم با اغتشاشات ششم: تحریک متدینین و طرفداران انقلاب به ایجاد خشونت خیابانی جهت افزایش خشونت در خیابان (مردم علیه مردم) هفتم: توزیع گسترده سلاح به مردم برای سوریه سازی ایران هشتم: حمله نیروهای خارجی بمب گذاری و بمباران مناطق حساس و ترور گسترده نهم: جذب ارتش و نیروهای مسلح به اغتشاشات (نشر ویدئو از افراد فیک به اسم نظامی ضد نظام) دهم: براندازی، کشتار وسیع مردم ایران (افغانستان، عراق، لیبی) تجزیه ایران، استمرار جنگ داخلی در ایالات تجزیه شده ایران 📍بخش دوم پاسخ اینجا: 📍https://eitaa.com/Israel666/20 🛎🛎🛎 📝📝📝 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
📌بخش دوم پاسخ سوال 53: روش تقابل ما با دشمن چه بوده؟ 📍فایل صوتی پاسخ اینجا: https://eitaa.com/Israel666/19 اما جمهوری اسلامی در تقابل با پروژه کشته سازی دشمن چه کرد: 1. دست دشمن را خواند 2. عوامل ایجاد خشونت مزدور بیگانه را شناسائی و صف آن را از مردم جدا کرد: تفکیک دو گروه توسط رهبر: معترض از اغتشاشگر مزدور سازمان یافته 3. عدم استفاده از سلاح جنگی 4. سیاست پلیس مظلوم مقتدر: هم مقتدر باشد هم صبور هم ادامه حضور پلیس در کف جامعه هم عدم درگیری و منازعه 5. توجیه نیروی پلیس برای عدم تقابل با مردم عادی 6. فعال سازی مجموعه های امنیتی برای شناسائی هسته های ترور و دستگیری آنها 7. اطلاع رسانی گسترده از روند بازجوئی و دستگیری عوامل دشمن 8. جلوگیری از تقابل بین مردم: طرفداران نظام درگیر نشدند در حالیکه کاملا آمادگی داشتند 9. تلاش برای متفرق سازی اجتماعات اغتشاشگر حضور جمعیت طرفدار 10. عدم ورود نظامی به مجموعه های آموزشی و کنترل بسیار هوشمند اعتراضات دانشجوئی و تبدیل به گفتگو 11. تلاش برای شناسائی و اصلاح حفره های امنیتی و ضعف پلیس (ورودحفاظت نیروی انتظامی و عزل برخی مسولین انتظامی کشور) 12. فرصت دادن به گروه های مخالف برای فعال سازی همه ظرفیت نیروهای تروریست مزدور در داخل کشور برای شناسائی و حذف آنها با صبر استراتژیک (پهبادهای شناسائی و دوربین های پلیس) البته لطف خدا یار بود، مردم به اخلاص رهبری ایمان داشتند، دشمن عجله و حماقت کرد و قبل از همراهی مردم دز استفاده از خشونت را به طرز عجیبی بالا برد و بعد از یقیین به عدم همراهی مردم وارد فاز جدید شد: حالا که براندازی نشد تا می تونیم تخریب و ضربه به نظام بزنیم ولو به قیمت از بین رفتن تمام شبکه مزدوران سازمان یافته از سالهای گذشته 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
506.7K
انواع مختلف جهاد تبیین شما کدام روش را انتخاب میکنید؟ لطف کنید به شیخ قمی پیام بدهید. 09383676609 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21
امیرالمؤمنین در آن وصیّت معروف خودشان به حَسنین (علیهما ‌السّلام) ــ که خطاب به آنها است، منتها میفرمایند «وَ مَن بَلَغَهُ کِتَابِی»؛ یعنی بنده و شما هم مخاطب این وصیّت هستیم ــ از جمله‌ی چیزهایی که میفرمایند [این است]: «وَ اللَهَ اللَهَ فِی الجِهَادِ بِاَموَالِکُم وَ اَنفُسِکُم وَ اَلسِنَتِکُم فِی سَبِیلِ اللَه»؛ جهاد با السنة حالا خوشبختانه [از میان] ملّت ما، کسانی که میتوانستند، وارد بودند، با اموالشان، با انفسشان جهاد کردند؛ الان هم دارند جهاد میکنند؛ با السنه هم باید جهاد کرد که کسانی در این بخش هم میتوانند واقعاً فعّال باشند و جهاد کنند. ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ مقام معظم رهبری در لبیک به «جهاد تبیین» مقام معظم رهبری جهت تبیین ابعاد فتنه و‌پاسخ به شبهات به‌صورت «جهادی و رایگان» در خدمت مجموعه های حوزوی مساجد و‌ مدارس و دانشگاه های قم هستیم. دوستان می توانند جهت هماهنگی به شیخ قمی پیام بدهند: 09383676609
یک ون شبهه - سعداء.pdf
4.58M
📣 فایل کتاب خواندن این کتاب برای تمامی مجاهدان واجب است! ♨️ پاسخ به تمامی شبهات فتنه اخیر... ⁉️ چرا در ایران مانند کشورهای غربی متمدن وجود ندارد؟ ⁉️چرا باید باشد؟ ‼️ظلم جمهوری اسلامی به زنان! ❌ اینکه شعار آزادی زنان را فوری به خارج نسبت می‌دهید نشانه خالی بودن دست شماست! ⭕️ چرا نظام خود را به نمی‌گذارد؟ ⁉️چرا رهبری به هیچ ارگانی پاسخگو نیست؟! ⁉️ چرا اختیارات رهبری هیچ حد و مرزی ندارد! 🔻جمهوری اسلامی در این ۴۳ سال چه خدمتی به مردم کرده؟ ♦️پیشرفت‌های طبیعی است، اگر هم بود همینقدر پیشرفت صورت می‌گرفت! 🔴 طبق تجربه ۹۰ درصد شبهات در بین مدارس و معترضین از مباحث مطرح شده در کتاب خارج نیست 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
مهمترین چاله‌های ذهنی مردم نسبت به اسلام و انقلاب: ۱. چرا ما فقط با دنیا مشکل داریم؟ ۲. چرا ما با همه دنیا مشکل داریم؟ ۳. چرا امام وعده آب و برق مجانی داد؟ ۴. چرا رهبری غیرپاسخگو و مادام العمر است؟ ۵. شورای نگهبان چه حقی دارد برای رد صلاحیت؟ ۶. این چه انقلاب و نظامی است که همه سران آن خائن و فاسد و نفوذی بوده‌اند؟ ۷. این همه هزینه نظامی چرا وقتی در اولیات زندگی مانده‌ایم؟ ۸. کمک به سوریه و لبنان و عراق و یمن و فلسطین چرا وقتی مردم ایران خود محتاج‌اند؟ ۹. این همه ناکارآمدی و اختلاس چر‌ا؟ ۱۰. اگر فساد سیستماتیک نیست، چرا با مسولان ارشد نظام برخورد نمی‌شود؟ ۱۱. این همه پول نفت کجا و چطور خرج می‌شود که اثری از آن در زندگی خود نمی‌بینیم؟ ۱۲. اعترافات اجباری و تلویزیونی، چه فایده و چرا؟ ۱۳. چرا ما مانند امارات پیشرفت نکرده‌ایم؟ ۱۴. حجاب اجباری و گشت ارشاد چرا؟ ۱۵. چرا رفراندوم برگزار نمی‌شود تا مردم حکومت دلخواه و سرنوشت خود را تعیین کنند؟ ۱۶. سربازی اجباری چرا؟ ۱۷. چرا فیلترینگ و محدودسازی‌ فضای مجازی و در عین حال حضور مسولان در شبکه‌های اجتماعی خارجی؟ ۱۸. تبعیض و ترجیح مرد بر زن در احکام اسلام چرا؟ ۱۹. انرژی پرهزینه هسته‌ای چرا؟ ۲۰. چرا احکام خشن چون حد و قصاص خصوصا در حوزه جنسی؟ ۲۱. مردم کجا باید اعتراض کنند که اغتشاشگر شناخته نشوند؟ ۲۲. چرایی انتصاب افراد مسئله‌دار توسط رهبری و عدم عزل آنان توسط ایشان؟ ۲۳. وقتی همه اختیارات و اموال و دارایی‌های کشور در رهبری و نهادهای زیرمجموعه او متمرکز شده، چه انتظاری از رییس‌جمهور و انتخابات می‌توان داشت؟ ۲۴. با وجود این همه فساد در کشور، چطور ادعای اسلامی بودن جامعه و حکومت را داریم؟ ۲۵. چرا مدام رهبری و مدیریت او با ائمه و دوران امام علی مقایسه می‌گردد؟ ۲۶. چرا همه نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها گردن دشمن انداخته می‌شود؟ ۲۷. آیا احترام و اقتصاد ایران و اعتبار پاسپورت ایرانی در زمان شاه بالاتر نبود؟ ۲۸. آیا شان و منزلت روحانیت و دین‌داری مردم زمان حکومت پهلوی بیشتر نبود؟ ۲۹. آیا حکومتی سکولار در ایران مانند آنچه در ترکیه و عراق و لبنان شاهد هستیم بهتر جواب نمی‌داد و شاهد نزاع و دوقطبی کمتری نمی‌بودیم؟ ۳۰. با وجود اذعان قرآن به «لااکراه فی الدین» این حد از دخالت دین در دنیا و مجازات‌های حوزه شخصی برای چیست؟ 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21
درس 02 پاسخ به شبهات از تهران تا تلاویو شیخ قمی تحلیل هتاکی های اخیر بخش اول کم حجم.mp3
17.12M
🎥🎞درس 02 پاسخ به شبهات از تهران تا تلاویو شیخ قمی تحلیل هتاکی های اخیر بخش اول اهداف و توجیهات ضد انقلاب از تابوشکنی حرمت شکنی، هتاکی 1. فحش به معنای بی لیاقتی فرد هست که نتوانسته موفق شود، مخالفین زیادی دارد. 2. فحش ایجاد هیجان بالا، تحریک قوه غضبیه، انرژی بخش، مسیر وسوسه، 3. فحش کاهش عقلانیت، استمرار رفتارهای هیجانی دیگر بدون فکر کردن به عواقبش 4. عقده گشائی، انتقام جوئی 5. نقطه قوت و اعتماد بخشی میان مخالفین 6. شناسائی و تشخیص نفوذی ها: کسی که فحش نده نفوذیه: جنگ صلیبی، کانیبالیسم، 7. فحش سبب پایان بخشیدن به مذاکرات منطقی 8. فحش و سب و خشونت مقدمه پذیرش نقدهای غیر منصفانه 9. برند سازی، جدید و جذاب بودن، تحریک آمیز بودن 10. نیاز به شعار برای ایجاد یک انسجام مرگ بر اصل ولایت فقیه(پاسخ داده شد) 11. دشمن مشترک عامل وحدت 📌لینک پاسخ صوتی به این شبهه: https://eitaa.com/Israel666/25 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/CGoYW 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/Ky7RjG-VwfE 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/18 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21
درس 03 شبهات از تهران تا تلاویو شیخ قمی تحلیل هتاکی های اخیر.mp3
21.13M
🎥🎞درس 03 پاسخ به شبهات از تهران تا تلاویو شیخ قمی تحلیل هتاکی های اخیر بخش دوم اهداف و توجیهات ضد انقلاب از تابوشکنی حرمت شکنی، هتاکی کلمات رکیک کلید حیاء ستیزی در جامعه برای دین زدائی نقش کلمات رکیک در اغتشاشات چطور از کلمات رکیک برای براندازی می خواهند استفاده کنند؟ 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/27 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/8cidG 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/3077gtDGxf4 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/20 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21
دوستانی که فایل های صوتی بنده را گوش می دهند لطفا حتما حتما بازخورد این فایل های درسی و نظرتون را در یک پیام صوتی برای بنده بفرستید با تشکر شیخ قمی 09383676609
جلسه 4 پاسخ به شبهه کلمات رکیک نشانه ناکارآمدی اسلام است.MP3
20.89M
🎥🎞درس 04 پاسخ به شبهات از تهران تا تلاویو شیخ قمی تحلیل هتاکی های اخیر بخش سوم 📌شبهه: فحش های رکیک یک نوع اعتراض مدنی و نشانه ناکارآمدی حکومت اسلامی و روحانیت و یک رفراندوم مردم ایران است پس لازم هست کشور سکولار بشه!! مغالطه های این شبهه: اول: فحش دادن و تنفر نشانه باطل بودن یک مساله هست» چون هر کسی فحش میدهد چون طرف مقابل باطل هست و ایشان بر اساس قضاوت صحیح منطقی و عقلی و وجدان پاک قضاوت می کند. دوم: افرادی که فحش میدهند همه بر اساس نظر خودشان، هوشمندانه بدون تقلید از دیگران و بدون هیجان زدگی و تاثیرپذیری از رسانه های دشمن، فحش میدهند و هیچ برنامه ریزی و پروژه دشمن نیست. سوم: تعداد افراد محدودی که فحش میدهند نماینده همه مردم ایران هستند و هر کسی طرفداری بکنه از اسلام و انقلاب و رهبر مزدور و بسیجی و ساندیس خور هست. 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/29 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/bYTP4 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/xGNOYFVIfiQ 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/21 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424
خبر خوب برای فراگیران کلیه دروس بارگذاری شده در فروشگاه دوره تخصصی تربیت مبلغ بین الملل با 20% تخفیف در ایتا عرضه می شود. 💠فروشگاه فایل های دوره: (فایل صوتی و پاور پوینت) https://idpay.ir/tablighgharb/file کافیست نام دوره درخواستی را به ادمین ما ارسال فرمائید. پرداخت هزینه مستقیم به شماره کارت شیخ قمی: 6104337942892629 به نام محسن مجتهدزاده (شیخ قمی) ادمین اصلی دوره: @Religiosas_AmericaLatina_Admin ادمین ایتا: @tablighgharb_eitaa_admin
گروه پرسش و‌پاسخ ویژه دوره تخصصی درسنامه تحلیلی اغتشاشات و پاسخ به شبهات از تهران تا تل آویو https://eitaa.com/joinchat/4288610545G6a86f12a65 فقط ویژه افسران جنگ نرم ورود غریبه ممنوع.
710.9K
چرا طلبه ها که خودشون هم جوان هستند و هم مشکلات اقتصادی فراوان دارند و هیچ آینده شغلی براشون متصور نیست، در اعتراضات خیابانی و آشوب ها شرکت نمی کنند؟
تحلیل علل رکیک گوئی ضدانقلاب از نگاه تربیت اسلامی .MP3
21.69M
درس پنجم: تحلیل علل رکیک گوئی ضدانقلاب از نگاه تربیت اسلامی 1. استکبار(عبد نیستند)، حقد(امیال سرکوب شده)، حسد(ما اتاهم الله من فضله)، قسوت قلب(گناه)، هیجان زدگی(حب دنیا: کورباطنی)، شهوتگرائی(سستی اراده: زندگی در خدمت شهوت: قوم لوط)، بیحیائی(فراموشی معاد)، ترک تفکر(عواقب امور)، اصرار برگناه(مبارزه برای اباحه گناه)، وسوسه شیطان(یوقع بینکم العداوه و البغضاء)، طول الامد(آرزویهای دور و دراز غفلت انگیز) 2. مدیریت هوش عاطفی: سبک زندگی گناه آلود: ایجاد نارضایتی، انرژی منفی، جسم منفی: گناهان جنسی و شهوت افسار گسیخته حس منفی اندیشه منفی راه کار غلط: هرزگی جهت ارضاء 4. شهوت سرکوب شده 5. نتیجه طبیعی گناه: قساوت قلب 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/33 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/0zdCV 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/M5nk1-Y0NlI 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/22 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424
1M
پاسخ شبهه: چطور‌ اول انقلاب اینقدر از آزادی بیان دم میزدید و گفتگو و عدم خشونت حالا که خودتون به قدرت رسیدید همه را سرکوب می کنید! 📝📝📝 🛎🛎🛎
1.04M
آیا کلیپ خواهران افغانی با عنوان «برای دختر همسایه» مشکل شرعی دارد؟ چرا دشمن از کار تمیز فرهنگی اینقدر ناراحت شده ؟ دشمن برای عقیم سازی و‌کنترل جبهه انقلاب چطور از زبان دین استفاده می کند؟ داستان نو خوارج در حوزه چیست؟ چه کسی این جریان خطرناک را حمایت مالی می‌کند؟
📌درس ششم پاسخ به شبهات اغتشاشات از تهران تا تلاویو 🧨علل و انگیزه های هتاکی و رکیک گوئی داعشجویان اغتشاشگر 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/38 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/NHYyK 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/qS9EIT4ij8A 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/23 📝خلاصه درس: https://eitaa.com/Israel666/37 📝📝📝 🛎🛎🛎 ادامه از جلسه قبل... انواع گروه های هتاک از نظر مدل انگیزشی درونی و بیرونی 7. احساس پوچی و بی هدفی: به دنبال بیکاری بی دردی، نا امیدی، 8. چیزی برای از دست دادن ندارند، انرژی منفی فراوان: اقدامات خشونت بار و فحش 9. حذف سیستماتیک ادب از اجتماع توسط رسانه های غربی: ادب کلید عبودیت، حذف ادب کلید کفر در مقابل شکرگذاری: دشمن به دنبال ایمان ستیزی و نشر کفر 10. فروپاشی ادب در خانواده: فقدان تربیت خانوادگی، بی حرمت به پدر، پدران هرزه، بی حرمتی به پدربزرگ و مادربزرگ، مادر شاغل؛ فرزند طلاق، بزرگتر بالای سر آنها نبوده 11. وراثت: اثر طبیعی لقمه حرام، حرام زادگی» بغض شدید اولیاء الهی: فخرج الحسین عليه السلام حتى أتى الناس فاستنصتهم فأبوا أن ينصتوا حتى قال لهم: ويلكم ما عليكم أن تنصتوا إلي فتسمعوا قولي، وإنما أدعوكم إلى سبيل الرشاد، فمن أطاعني كان من المرشدين، ومن عصاني كان من المهلكين، وكلكم عاص لأمري غير مستمع قولي فقد ملئت بطونكم من الحرام، وطبع على قلوبكم، ويلكم ألا تنصتون؟ ألا تسمعون؟ بحار-الأنوار-العلامة-المجلسي-ج-٤٥/الصفحة_10 12. جهل: سوالات بی پاسخی که با تحلیل دروغ رسانه دشمن تبدیل به نفرت و کینه و بغض و انرژی منفی شده 13. الناس علی دین ملوکهم: بی ادبی کاندیدهای سیاسی: بی ادبی در کف جامعه 14. بی تقوایی فرد فحاش: مانعی برای بی حیایی وجود ندارد. من لا حیاء له لا دین له 15. فراموشی یاد مرگ و انکار معاد» سبب ایجاد سرکشی و طغیان و خشونت به همنوع و استکبار» از بین رفتن حیاء من الله 16. بیعت با شیطان با تبری از مومنین: ذکر الله، ذکرالشیطان / عبادت شیطان در زمین: آوردن لعنت بر روی زمین (جن گیرها و نجس کردن قرآن) تقرب به شیطان با هتک عرض و تعرض به نوامیس، قربانی مومنین 17. فردی که منطق ندارد در مواجهه با حق، عصبانی می شود و ناسزامیگوید (نتیجه طبیعی نداشتن منطق و هیجان زدگی) 18. پرت کردن حواس مردم از مساله مهمتر در دنیا(فتنه های بزرگتری که در پیش است)، چون فحش جذب توجه بالایی برای همه مخالفین و موافقین دارد در حالیکه گفتگو اینطور نیست. (امر هیجانی مانع امر عقلانی و بهترین پوشش) هنر جنگ
درس 6 پاسخ به شبهات اغتشاشات تحلیل انگیزه های رکیک گوئی و هتاکی دانشجویان.mp3
25.62M
📌درس ششم پاسخ به شبهات اغتشاشات از تهران تا تلاویو 🧨علل و انگیزه های هتاکی و رکیک گوئی داعشجویان اغتشاشگر 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/38 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/NHYyK 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/qS9EIT4ij8A 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/23 📝خلاصه درس: https://eitaa.com/Israel666/37 📝📝📝 🛎🛎🛎
درس 7 پاسخ به شبهات اغتشاشات هتاکی به مقدسات در طول تاریخ و روش تقابل با آن.mp3
25.42M
🔞 🎧 درس 7 «پاسخ به شبهات اغتشاشات از تهران تا تلاویو» 💣🇸🇦🔪🇺🇸💣 📝بررسی علل هتاکی به مقدسات در طول تاریخ و روش تقابل با آن 📍از ناکامی جنسی تا خشونت کلامی و رکیک گوئی 📍رکیک گوئی تضمین وفاداری به جبهه کفر 📍کلمات رکیک جنسی اولویت ذهنی مخالفین 📍تهمت و هتاکی به مقدسات سبک رفتاری یهود علیه انبیاء الهی در کتاب مقدس تا امروز در عملیات ویژه موساد در کف خیابان های ایران 📌سب امیرالمومنین ع توسط معاویه و توجیه ابن تیمیه ملعون 📌روش مواجهه پیامبر ص با هتاکان 📌عملیات استشهادی مسیحیان اندلس با سب النبی ص 📌روش تقابل با سب و هتاکی با مقدسات 📌ممنوعیت هتاکی به مقدسات در قوانین برخی کشورهای اروپائی . . . 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/39 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/kdBuj 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/FNSsRbb-nqc 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/25 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424
2.14M
🎙💡🔴 فایل صوتی پاسخ به سوال یکی از فرهنگیان عزیز از شهر تبریز: استاد خیلی بچه ها شبهه دارند در مورد همه مسائل دینی کلا شبهه دارند. منتها نمیشه از طریق پاسخ های دینی جواب داد! از طریقی میشه جواب داد من سه چهار مدرسه میرم با بچه ارتباط خوبی دارم منتها پاسخ ها رو وقتی از طریق دین جواب میدم جبهه میگیرن! هم سوال میکنند و هم اجازه نمیدهند پاسخ بدهیم. وضعیت عجیبی هست. پاسخ در فایل صوتی بالا.🔝🔝🔝 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb لینک ورود به کانال اصلی: https://eitaa.com/joinchat/23527424
تاریخ تحلیلی اغتشاشات از برجام تا سند 2040 استنفورد شیخ قمی جهاد تبیین .MP3
21.51M
📌🧨💣😱تاریخ تحلیلی اغتشاشات از برجام تا سند 2040 استنفورد»»» شیخ قمی 📍از سند 2040 و نفوذ عملیاتی گام به گام مبتنی بر سند صهیونیستی استنفورد چه می دانید؟ 📍چه کسی مانع ادامه اجرای سند براندازی 2040 استنفورد در ایران شد؟ 📍چطور شبکه نفوذ گام به گام برای فتنه اکبر برنامه ریزی کرد؟ 📍نقش اسرائیل و اصلاح طلبان در این فتنه جدید چه بوده است؟ 📍چرا حسن روحانی اینقدر روی سند 2030 اصرار داشت؟ 🔻💡کانال روشنگری شیخ قمی💡🔻 ⏩https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
unheard-voice-tt.pdf
34.9M
💠 از خشت تا آئینه! • رهبر انقلاب اسلامی در ۶سخنرانی اخیر (۳۰شهریور/۱۱و۲۰و۲۲و۲۷ مهر/۵و۱۱آبان) روی نقش دشمن در حوادث اخیر تاکید ویژه کرد که برای عمده خواص هم این تمرکز ایشان قابل درک نبود! • حالا در آئینه پژوهش رصد خانه اینترنتی استنفورد(sio) و موسسهgraphika ببینید: گزارش تحلیلی: صداهای ناشنیده: ارزیابی ۵سال پویش نفوذ مخفی طرفدار غرب https://b2n.ir/s20066 از: ص۲۶ تا ص۳۸ متن اصلی برای محققین. • نقش پنتاگون و سنتکام در جنگ رسانه ای علیه ایران و قصه کشف آنرا بخوانید - محتواهایی که موجب بدبینی افکار عمومی می شد - تا عملیات ربات های مجازی - و حتی محتواهای تندرو و به ظاهر انقلابی! شیخ‌قمی ☑️ @TablighGharb 📝📝📝 🛎🛎🛎
جلسه هشتم شبهه «ساکتین فتنه» طرفداران حوزه سکولار .mp3
24.81M
🔞 🎧 درس 8 «پاسخ به شبهات اغتشاشات از تهران تا تلاویو» 💣🇸🇦🔪🇺🇸💣 📝جلسه هشتم: شبهات «ساکتین فتنه» طرفداران حوزه سکولار 📌اهم استدلال های باطل و دلائل سکوت برخی حوزویان و عدم دفاع از انقلاب اسلامی و عدم شرکت فعال در جهاد تبیین: 📍اینجا دعوای حق و باطل نیست و دعوای سیاسی و منازعه قدرت هست! 📍وظیفه من نیست، کسانی دیگه دارند بودجه اش را می گیرند خودشون برن دفاع کنند!! 📍دفاع از انقلاب برای من ضرر دارد! در موارد خطر لازمه تقیه کنیم! 📍عملکرد افتضاح مسولین قابل دفاع نیست! 📍حوزه نباید سیاسی شود و الا جایگاهش را از دست می دهد! 📍نباید از آبروی اسلام برای جمهوری اسلامی استفاده کرد! 📍در فتنه دستور داریم که باید سکوت کرد! 📍بزرگان حوزه سکوت کردند پس من سکوت می کنم!! 🔑🔑🔑 پاسخ به این شبهات درجلسه بعدی! . . . 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/44 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/P3o8J 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/FNSsRbb-nqc 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/26 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
روایت اول عنه صلي الله عليه و آله : طوبى لِمَن أدرَكَ قائِمَ أهلِ بَيتي وهُوَ مُقتَدٍ بِهِ قَبلَ قِيامِهِ ، يَأتَمُّ بِهِ وبِأَئِمَّهِ الهُدى مِن قَبلِهِ ، ويَبرَأُ إلَى اللّه ِ عَزَّوجَلَّ مِن عَدُوِّهِم ، اُولئِكَ رُفَقائي وأكرَمُ اُمَّتي عَلَيَّ [ كمال الدين : 286 / 3 عن سدير عن الإمام الصادق عليه السلام ، وذكره أيضًا في : 2 نحوه عن أبي حمزة عن الإمام الباقر عليه السلام ، الغيبة للطوسيّ : 456 / 466 نحوه عن رفاعة بن موسى ومعاوية بن وهب عن الإمام الصادق عليه السلام ، وراجع الخرائج والجرائح : 3 / 1148 / 57 . ] . پيامبر خدا صلي الله عليه و آله : خوشا به حال كسى كه قائم اهل بيت را درك كند و پيش از قيامش به او اقتدا نمايد، از او و از امامان هدايتگر پيش از او پيروى كند و از دشمنان آنان به خداى عز و جلپناه و بيزارى جويد، اينان رفيقان من و گراميترين افراد امّت من در نزد منند. روایت دوم پيامبر صلي الله عليه و آله : يَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيُوَطِّئونَ لِلمَهدِيِ سُلطانَهُ ؛ [ . كنزالعمّال ، ح 38657 .] مردمى از مشرق قيام مى كنند و زمينه حكومت مهدى را فراهم مى آورند . روایت سوم الملاحم و الفتن عن عبدِ اللّه ِ : بينَما نحنُ جُلوسٌ عندَ رسولِ اللّه ِ صلى الله عليه و آله إذْ مَرَّ فِتْيَةٌ مِن قُرَيشٍ فَتَغيّرَ لَونُهُ، فقُلنا : يا رسولَ اللّه ِ ، إنّا لا نَزالُ نَرى في وَجهِكَ شَيئا نَكْرَهُهُ! قالَ: إنّا أهلُ بَيتٍ اخْتارَ اللّه ُ لَنا الآخِرَةَ على الدُّنيا، وإنّ أهلَ بَيتي هؤلاءِ سَيُصيبُهُم بَعدي بَلاءٌ وتَطْريدٌ وتَشْريدٌ ، حتّى يَخرُجَ قَومٌ مِن هاهُنا ـ وأوْمَأَ بيَدِهِ نحوَ المَشرِقِ ـ مَعَهُم راياتٌ سُودٌ ، يَسْألونَ الحقَّ فلا يُعطَونَهُ ، ويَسْألونَ فلا يُعْطَون فيُقاتِلونَ ويَصْبِرونَ، فيُعْطَونَ ما سَألوا فلا يَقْبَلونَهُ، حتّى يَدْفَعوها إلى رجُلٍ مِن أهلِ بَيتي يَمْلَأُها قِسْطا وعَدْلاً كما مُلِئَتْ ظُلْما وجَورا ، فمَنْ أدْرَكَهُم فلْيَأتِهِم ولَو حَبْوا على الثَّلْجِ . [ الملاحم والفتن : 314 / 445. ] الملاحم و الفتن ـ به نقل از عبداللّه ـ : درخدمت پيامبر خدا صلى الله عليه و آله نشسته بوديم كه چند جوان قرشى از آن جا گذشتند. رنگ پيامبر دگرگون شد. عرض كرديم: اى پيامبر خدا ! ما در چهره شما حالت ناراحت كننده اى مى بينيم! فرمود: ما خاندانى هستيم كه خداوند آخرت را به جاى دنيا برايمان برگزيد. پس از من، خانواده ام گرفتار بلا و آوارگى و تبعيد خواهند شد تا آن كه مردمى از اين جا ـ با دستش به مشرق اشاره كرد ـ با پرچمهاى سياه قيام كنند كه حق را طلب مى كنند اما به آنان نمى دهند. دوباره حق را مى طلبند اما باز به آنان نمى دهند. پس دست به جنگ و مقاومت مى زنند تا آن كه خواسته آنان را مى دهند اما ايشان نمى پذيرند تا آن را به مردى از خاندان من دهند كه دنيا را پر از عدل و داد مى كند همچنان كه آكنده از انحراف و بى عدالتى شده بود. هر كس اين مردم را درك كند، حتى اگر شده با خزيدن بر روى برف، به آنان بپيوندد. روایت چهارم: امام باقر(ع) مى فرماید: کانّى بقومٍ قدخرجوابالمشرق یطلبون الحقّ فلا یعطونه ثم یطلبونه فلا یعطونه فاذا رأوا ذلک وضعوا سیوفهم على عواتقهم فیعطون ما سألوا فلا یقبلونه حتى یقوموا ولا یدفعونها إلاّ الى صاحبکم قتلا هم شهداء اما انّى لو ادرکت ذلک لابقیت نفسى لهذا الامر. (کتاب الغیبة) نعمانى 273 ، بحارالانوار ج52/243 گویا مى بینم مردمى را از مشرق که در طلب حقّ قیام کرده اند ولى [حاکمان] به آنان پاسخى نمى دهند. پس از مدتى دوباره قیام مى کنند. این بار نیز به آنان پاسخى داده نمى شود. ولى این مرتبه وضع را چنین مى بینند شمشیرهاى خود را برشانه هایشان مى نهند. در این هنگام آنچه را مى خواهند به آنان مى دهند. امّا نمى پذیرند و دست به قیام مى زنند [و رژیم حاکم را ساقط و حکومتى بر اساس مبانى اسلام تشکیل مى دهند] اینان این حکومت را جز به صاحب شما [حضرت مهدى(عج)] تسلیم نمى کنند. کشتگان این قیام همه شهید به شمار مى آیند. اگر من آن زمان را درک کنم خود را براى خدمت مهدى(ع) نگه مى دارم. 📝متن روایات اینجا: https://eitaa.com/Israel666/46 . . . 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/47 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/SheijQomi 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/FNSsRbb-nqc 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/27 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
جلسه 9 پاسخ به شبهات ساکتین فتنه در حوزه در بیان رهبر انقلاب و حاج قاسم Clip 0061.mp3
27.33M
🔞 🎧 درس 9 «پاسخ به شبهات اغتشاشات از تهران تا تلاویو» 💣🇸🇦🔪🇺🇸💣 📝جلسه نهم: پاسخ به شبهات ساکتین فتنه در حوزه در بیان رهبر انقلاب و حاج قاسم 📌مبانی کج اندیشانه مخالفین با اصل حکومت دینی در عصر غیبت 📍بیانات مقام معظم رهبری درباره وجود دفاع از جمهوری اسلامی 📍شرح «جهاد تبیین» در بیانات مقام معظم رهبری 📍وصیت حاج قاسم به مراجع تقلید و روحانیون 📍روایاتی که تشکیل حکومت اسلامی قبل از ظهور و پیروزی مومنین و دادن پرچم به حضرت مهدی را توسط این مومنین انقلابی شجاع مجاهد وعده می دهند. 📝متن روایات اینجا: https://eitaa.com/Israel666/46 . . 📌لینک پاسخ صوتی در ایتا: https://eitaa.com/Israel666/47 📌لینک ویدئو این درس در آپارات: https://aparat.com/v/FKlXu 📌لینک ویدئو این درس یوتیوب: https://youtu.be/zkZBnOPsoTc 📌لینک این درس در تلگرام: https://t.me/IsraelTehran/27 📝📝📝 🛎🛎🛎 🛎🛎🛎 🔗لینک کانال: درسنامه تحلیلی اغتشاشات از تهران تا تلاویو 📍https://eitaa.com/Israel666 کانال اصلی «دوره تخصصی تربیت مبلغ» 📍https://eitaa.com/TablighGharb
✅صبر استراتژیک ✅ یعنی نظامی‌ نکردن خیابان ها نیروهای نظامی را مسلح نکردن بسیج را مسلح‌ نکردن چون خشونت زیاد و فضای نظامی ، دو تا ضرر خواهد داشت 1️⃣سیگنال ضعف نظام ، و بزرگی و عمق اغتشاشات 2️⃣ با کشته شدن اغتشاش گرها ، مظلوم‌ نمایی ها بسیار زیاد میشود و یقینا بخشی از مردم با اغتشاش گرها همزاد پنداری و دل سوزی می کنند و دشمن به هدفش نزدیک خواهد شد. ⛔چرا از کسی که خود کشی کرده بود یا سکته کرده بود یا به قتل رسیده بود و...، کشته سازی برای اعتراضات می ساختند؟⁉️ ❗تا فضای روحی و روانی مردم را با خودشان همراه کنند.❗ حالا اگر واقعا در اعتراضات ، توسط بسیج و نیروی انتظامی ، مثلا صد نفر کشته می شدند و این فیلم ها پخش می شد ، چه می شد؟! این فضایی بود که اتاق فکر اغتشاشات،به دنبالش بود. چرا این همه قتل های کور صورت گرفت؟⁉️ چون هدفشان این بود که نظام‌ کنترل و عنان خودش را از دست بدهد و با خشونت وارد میدان شود زیرا خشونت و مسلح شدن و تیراندازی و..‌. ، نشان از افول یک‌ حکومت است. ☑️چرا مردم همکاری نکردند؟؟⁉️ 1️⃣ رسانه های انقلابی صبح تا شب در حال روشن کردن حقایق بودند و خبر دروغ و روشنگری حقائق،جلوی چشم مردم بود. 2️⃣صبر نظام و در مقابل خشونت اغتشاش گرها،باعث شد مردم از این صف جدا شوند این دو مسأله ، ماهیت اغتشاش را از یک اغتشاش عمومی و مردمی (که یکی از اهداف جنگ ترکیبی بود) به یک اغتشاش پارتیزانی تبدیل کرد که اصلا هدف اولیه نبود. اگر‌ نظام هر جور دیگه رفتار می‌کرد(برخورد تند ، خشونت ، دستگیری گسترده سلبریتی ها ،صد تا دویست تا کشته و... ) کشور وارد جنگ کوچه به کوچه و خیابان به خیابان می شد. ☑️چرا این برنامه سنگین دشمن ، نتیجه نداد؟⁉️ ✅نظام برای این اتفاقات برنامه داشت و با حوصله پیش رفت👇 1️⃣اینترنت رو قطع کرد 2️⃣کردها را از بازی خارج کرد 3️⃣آذربایجان را کنترل کرد 4️⃣برخی سیاسیون و سلبریتی ها را کنترل کرد(ما فکر می کنیم سلبریتی ها هر کاری دلشون می خواد انجام می دهند در حالی که اینطور نیست و جو کلی سلبریتی ها کنترل شد.و وضعیت فعلی،خیلی بهتر از وضعیت اواخر شهریور و اوایل مهر هست). 5️⃣نظام،در داخل هم دست به خشونت گسترده نزد. 6️⃣رسانه های انقلابی و صدا و سیما خیلی از مسائل را توضیح می داد. 7️⃣در نهایت خشونت اغتشاش گرها،مُهرِ پایانی بود بر هدف اولیه دشمن ‌و این چیزی که الان هست،صرفا عملیات هست. 🆔 رسانه انقلابی‌شیخ‌قمی eitaa.com/joinchat/Tablighgharb