eitaa logo
مــــن ؛
85 دنبال‌کننده
180 عکس
19 ویدیو
1 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
گرسنمه لامصب گرسنمه،خدایاااااا.
.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
مــــن ؛
.🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شما گریه حسابش کنید.
احتمالا اگر حدود نیم ساعت پیش بهم دوتا کماج و یک لیوان شیر نرسیده بود، مرده بودم.
https://eitaa.com/Mmmann/1201 - سخته چنل جدید زدن نمیدونم اسمشو چی بزارم.چی بگم توش. دوچنل بودن سخته از نظرم اگه کسایی رو که میشناسنم رو بندازم بیرون هم به نظرم بد بشه . خب ...مبارکه شدیکی از دغدغه هام. خب راستش...
- ژنرال پیویتو بده. برای چی می خوای؟! پی وی من فقط برای زنمه، از زنم بپرس. شاوشانگ.»
https://eitaa.com/Mmmann/1209 - نمیری یه وقت!؟ در حال حاضر زندم ,بعدا رو قول نمیدم.
- سلام ژنرال من شاوشانگ رو گروگان گرفتم، خواستم بگم پیویتو میدی یا بکشمش. بهش دست بزن تا بکشمت!
خب،تموم شد.